Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    Makkie, veel plezier vandaag, geniet van de echo!

Cira, succes, ik ben benieuwd!

2. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Meiden daar ben ik weer! Alles was goed de kleine is hier al geheel ingedaald. Hij lag ook weer heerlijk te sabbellen op zijn handje en we hebben nog even gekeken of het nog steeds een manneke is :)

De KS is gepland op 5-8-8. Over anderhalve week zal ik dus mamma worden. Op 4-8-8 om 13.15 wordt ik al opgenomen. Nu is het wel definitief hoor dat je van te voren weet wanneer je kindje geboren gaat worden.

3. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Gorinchem
    UITGEREKEND:
    13 augustus 2008: Cira jongen
    20 augustus 2008: Mariska meisje
    26 augustus 2008: Fleurrebel Meisje
    29 augustus 2008: Krisstel Verrassing
    31 augustus 2008: Bloemetje meisje
    12 oktober 2008: Monique
    25 oktober 2008: Taliaa Meisje
    4 november 2008 : Sybje Verrassing
    25 november 2008: Lot
    06 december 2008: Makkie Verrassing
    20 december 2008: 1e kindjeVerrassing
    18 maart 2009: Thamara
    21 maart 2009: Poohbear226

AGENDA:
    25 juli: Cira controle Gyn
    25 juli: Makkie 20 weken echo
    30 juli: Thamara eerste echo
    31 juli: Mariska 37 w echo
    1 augustus: Cira controle Gyn
    4 augustus: Cira wordt opgenomen voor de KS
    5 augustus: Makkie vlos
    5 augustus: KS Cira
    6 augustus: 1ekindje 20 weken echo
    6 augustus: poohbear226 2e echo bij 7.4 weken

BIJZONDERHEDEN:
    Week 31: babykamertje + box Makkie wordt geleverd
    week 44: kinderwagen + Maxi Cosi Makkie wordt geleverd

BEVALLEN:
    07 mei 2008: Chantje bevallen van Suze
    07 juli 2008 : Sas7 bevallen van Thijs 4100 gram
    14 juli 2008 : Deborah bevallen van Jesse 3375 gram

Vakantie overzicht:

22 juli t/m 2/3? aug Taliaa --> Frankrijk (omg la rochelle)
    23 juli t/m 14 augustus Chantje -> kroatie
    24 juli t/m 1 augustus 1ekindje -> kos (griekenland)
    4 augustus t/m 8 augustus Thamara -> Pipodorp (assen)

15 augustus t/m 22 augustus Makkie -> camping in Overijssel

4. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    Spannend hoor Cira.
    Met mijn 1ste bevalling zouden wij de KS op 4-8 hebben en de kleine melde zich 2 dagen eerder (dus de KS werd ook 2 dagen eerder)

5. Niet meer actief

@Cira , nu weet je waar je aan toe bent. Vind 5 aug wel een mooie datum. Waarom doen ze de ks een week voor de uitgerekende datum? Is dat om te voorkomen dat hij zich zelf al aan dient en het een spoed ks wordt?

@makkie, hoe was de echo?

Hier gaat het wel goed. Net samen met manlief wat ramen gelapt. Wel gezellig dat hij tussendemiddag thuis is. Vandaag heb ik het gered om tot 10.30u in bed te liggen. Hij was toen al terug van de ochtned route. En vanmiddag heeft hij ook niet veel adressen en is ie op tijd weer thuis.

Na ut weekend wordt het nog warmer. Heb er nu nog niet zo last van.

6. Makkie

Makkie Niet meer actief

Cira, wat spannend zeg! Nu is het sowieso duidelijk wanneer de kleine komt, tenzij hij zich eerder aandient. Maar sowieso ben je op 5 augustus mama!

Hier was de 20 weken echo toppie! Alles ziet er goed uit, precies zoals het moet zijn. Alles zit erop en eraan, alles wat dicht moet zijn is dicht en alles werkt! Dus hele opluchting hoor! Het ging voor ons gevoel wel heel snel, dus grote kans dat we alsnog een pretecho gaan plannen, ff wat langer spieken in mijn buik! Ben zo blij! Mooie foto van de voorkant van het gezichtje/buikje en eentje van het profiel tijdens het duimen! Super schattig!

Meiden, ben ff een paar daagjes niet zo actief geweest. Druk geweest in huis en met de babykamer (deze is klaar, de meubeltje komen maandag!) Vanaf nu ben ik er weer wat meer, sorry dat ik dus niet op iedereen gereageerd heb...

Allemaal succes met de warmte, heb blijft de komende dagen nog wel even zo drukkend warm...

xxx

7. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Gorinchem
    Fleurrebel dit is inderdaad om de kans op een spoedkeizersnede te verkleinen.

Makkie mooi dat alles erop en eraan zit!
    Dat word volgende week natuurlijk wel fotoos showen als straf ;)

Thamara ik ben wel benieuwd ja, maar ik kan me niet voorstellen dat het eerder gaat beginnen. We zullen zien.

8. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    Whaaa Cira, wat ontzettend spannend zeg! Ongelofelijk dat je al bijna mama bent!

Makkie, wat fijn dat alles er goed uit zag!

9. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    Ja dat dachten wij ook, dat die kleine niet eerder zou komen.
    Heel veel succes met wachten.
    En geniet nog van de laatste 1,5 week met je bolle buik.

10. Makkie

Makkie Niet meer actief

Ja Cira, wie weet komt de kleine wel eerder, je weet maar nooit! Idd nog maar even lekker genieten van je dikke buik en getrappel, duurt nu niet lang meer!

Thamara, hoe is ie met jou? Nog steeds een beetje onzeker? Hoort erbij meid, ik had tussen week 7 en 9 bijna nergens last van! De misselijkheid was toen ineens weg en was helemaal niet meer zo moe. Daarna kwam alles weer terug ;) Zit helemaal goed met jullie garnaaltje hoor!

Heb een foto in mijn album gezet van ons duimende hummeltje!

11. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    hoi meiden!
    Zit vandaag weer op een roze wolk. Heb een euforische gevoel en voel me goed, op wat lichte misselijkheid na. Stom, de ene dag zit alles tegen en de volgende dag gaat perfect!
    Morgen al weer 6 weken!
    Makkie, ook hier, gefeliciteerd en Cira, nu wordt het spannend!

12. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    wat ik helemaal vergeten ben te vragen (niet dat het nog uitmaakt) is, wat is een goede progesteron waarde na je eisprong?
    De gyn zei dat ik op 45 zat en dat dat een oerknal was geweest, uitmuntend! Kan het nergens vinden op het internet!

13. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Hey Dames

jeetje zeg wat is het heet, Jesse heeft wel erg last gehad van de warmte vandaag, was overdag erg huilerig, niet zo gek tis hier thuis 29 graden :S
    Zelf ook erg aan het zweten, en ja vrouwen die net bevallen zijn zweten 2x zoveel als een normaal mens, dus heb me vandaag wel 4x verkleed!

14. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Gorinchem
    Deborah ach arme jesse krijgt gelijk al zo'n ongelooflijke hitte over zich heen.

Sas Hoe doet jullie knul het met de hitte?

Poohbear tegen mij werd altijd gezegt dat een eisprong goed was met een progesteron waarde van boven de 20. Dus bij jullie was het echt een super knal.

Meiden hier nu wel het besef dat het echt niet lang meer gaat duren voor ons ventje er is. Het is nog wel een raar gevoel en probeer inderdaad extra te gaan genieten nog van de buik en met zijn tweetjes.

15. Makkie

Makkie Niet meer actief

Pooh, ik had een keer een waarde van 42. Ook een mega eisprong. Toen was ik niet zwanger geraakt trouwens. Maar 45 is idd een hele goede waarde!

All, wat is het rustig hier! Vakantietijd is echt aangebroken. En het is echt benauwd warm buiten! Zit daarom ook lekker binnen. Ga straks op de kleine meid van mijn beste vriendin passen en vanavond gezellig barbequen bij mijn ouders. Hopelijk gaat het niet onweren...

Vraagje: de kamer voor de kleine is helemaal af om het in te kunnen richten. De kamer wordt as maandag geleverd. Wat zouden jullie doen, lekker aan de slag met in elkaar zetten en neerzetten, of nog een paar weekjes wachten? Ik zit een beetje in dubio. Aan de ene kant denk ik: neer zetten! Andere kant, wacht maar even, nog tijd zat.... pffffff....

16. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Oh cira nu begint het echt wel in te korten hé... Als je zo de datum weet wanneer jullie mama en papa zullen zijn...

Makkie wat een mooie foto van jullie kleintje... Gelukkig was alles tip top in orde.

Deborah zo erg voor jesse dat ie zo'n last heeft van de warmte... ( en voor jou natuurlijk ook hé )

pfffff kom hier onnozel van de warmte zeg! geraak vandaag bijna niet meer in m'n crocs, kan ook m'n vingers haast niet meer toeknijpen.
    Heb sinds gisteren weer druk onderaan van de indaling het was een weekje gestopt. Zei nog tegen m'n ventje deze week :"alé de indaling is gestopt heb geen druk meer" en gisteren is het terug begonnen. Ben toch eens benieuwd wanneer ik voorweeen zal hebben. Weet ook niet of ik dit zal herkennen hoor... Hoe voelt dit eigenlijk?

17. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    heb ook last van de warmte! Ben duizelig en helemaal leeg gelopen van de energie. Kan geen puf zeggen. ga nu onder het zonnescherm boekje lezen met een bak aardbeien naast me.
    Moet vanavond van 1800- 2300 werken, dus ik hou me rustig vanmiddag! papa smurf is de auto's aan het wassen...heerlijk!

18. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    Makkie, wat schattig die foto! Ik zou gewoon vast beginnen met het kamertje hoor, leuk toch.

Pooh, fijn dat je je weer goed voelt.

Dames (en kleintjes) succes met de warmte! Ik voel me nu echt op en top olifant, pfffft. Maar ben wel blij dat het niet regent!

19. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    NEER ZETTEN :)

20. Niet meer actief

Ja Makkie gewoon de meubeltjes neerzetten. Kan je iedere dag even kijken en lekker tutten met de spulletjes ( dat doe ik dus) . Bij ons staat het ook al lang klaar en blij dat we destijds zo vroeg begonnen zijn met het kamertje , want nu zou ik het noet meer kunnen.

Deel Deze Pagina