Makkie super dat de echo goed was en een mooie foto. Ik zou de kamer ook neerzetten. Cira spannend dat je de datum nu weet, weet je hoelang je nog van je buik kan genieten en wanneer je jullie ventje ziet. thamara die onzekerheid ken ik heb ik ook een poos gehouden. Vervelend dat jullie zo'n last hebben van de warmte rustig aan doen, hier valt het iets mee wel iets last van de warmte. Hier gaat het allemaal wel goed. Heb zo af en toe wat last bovenin mijn rug, mijn isschias gaat nu aardig goed hoop dat dat zo blijft. Had donderdag voor het eerst last van maagzuur wist niet dat dat zo voelde maar volgens mijn moeder is dat nou maagzuur, rennie hielp wel dus zal vast. Verder lekker genieten van mijn buik die volgens mij met de week groeit en druk met behang kijken. In augustus behangen en schilderen(na ja doet mijn oom) en in september komt de kamer.
Ja ik heb zeker ook erg last van de warmte, dames bereid je voor als je rond deze tijd gaat bevallen en tis zo warm, dat je 4x zoveel zweet als een normaal persoon. Het zweet loopt van me af ineens krijg ik dan zo'n aanval en weet niet waar ik het zoeken moet, heb vandaag de hele dag met een handdoek om me nek gelopen om het zweet op te vangen hahaa
Nou, hier geen last meer van de warmte. Heeft de afgelopen 2 uur kei hard geregend, wind en onwijze onweer.... hopelijk is het morgen weer mooi. Ja he? dan gewoon maar lekker met het kamertje verder gaan he? Wilde het ook even horen wat jullie zouden doen.... we gaan de boel gewoon rustig aan in elkaar zetten en neerzetten. Slaap lekker meiden, kruip zo onder de wol. Fijne zondag allemaal!
Al gesmolten ? Kan het nog goed hebben als ik me maar rustig hou. Heb last van nestdrang, moest ineens het waspoeder bakje ding van de wasmachine schoonmaken en de rubber rand van de vaatwasser. We hebben het bed op klossen gezet en het matras voorzien van een zeil. Hebben het zo gedaan, matras, daarop zeil tot iets over de helft, daaroverheen een molton en daarop zo'n dekmatras van ikea ( die hadden we nog en gebruikte we niet) daarop nog een molton en dan gewoon een hoeslaken. Moet zo goed zijn, en ach kan ook maar zo dat eerst de weeën beginnen en dat in het zkh het water komt. De ramen zijn ook al gewassen , moet alleen nog een x gedweild worden en dat mag manlief doen en volgens mij is het dan klaar. Heb nu wel iets meer vocht in mijn voeten maar ja das ook niet gek met die warmte. Hoe gaat het met jullie?
Pff wat een hitte vandaag he. Heb lekker kalm aan gedaan, vriendin was op visite en de mannen waren naar de zwarte cross. Zwembadje op gezet en genoten onder de parasol met flinke glazen koud drinken. En dadelijk naar bed, ben helemaal op. Fijne avond en voor straks weltrusten.
Jee Fleurrebel, wat een gepoets zeg met die hitte! Knap van je hoor! (maar met nesteldrang kun je het zeker niet laten) Fijn dat voor je gevoel het huis lekker aan kant is. Nu ff de komende dagen niet veel doen hoor, het blijft namelijk zo warm. Heb vandaag voor het eerst echt een beetje last van opgezwolle handen en voeten. Niet erg, maar het viel me wel op. En was ook de hele dag misselijk, zonet naar de Mac geweest, dat doet wonderen hoor hahahaha Mijn moeder heeft vorige week ons hummeltje gevoeld en vanmiddag mijn zus. Mijn zus kreeg me toch een flinke trap onder d'r hand, ze gaf er gewoon een gil van hihihi. Daarna was de kleine meteen rustig, was er zeker van geschrokken! Heerlijk hoor...! Hoe is het met de rest? Een deel van ons met vakantie natuurlijk, hopelijk hebben die het naar hun zin! Wij hebben over 2 weken vakantie, nog effies doorzetten op het werk dus. Morgen komen de meubeltjes, joehoe!
Hier een opgezwollen cira. Ik heb op aanraden van die teva slippers gekocht gelijk 2 maten groter maar vanmiddag konden die zelfs al bijna niet meer aan mijn voeten. . Gelukkig is het nu in de tuin weer een beetje te doen maar vanmiddag pfff......... Makkie lekker gelijk in elkaar zetten hoor kan je nog heerlijk tutten op de kamer. Mariska ik voel de voorweeen als een soort van ongipijntjes en de harde buiken die pijnlijk gaan worden. fleurrebel erg he die nesteldrang met dit weer. Lot fijn dat alles goed gaat en lekker hoor dadelijk beginnen met het kamertje vond ik persoonlijk erg leuk als je een gewone kamer ziet veranderen in die lang gewenste kinderkamer. Meiden ik ga nog even lekker genieten in de tuin.
Mijn benen hebben vandaag het toppunt bereikt zeg, hahaha ziet er echt niet uit. Zefs mn knieën zijn bijna verdwenen. Ik heb de hele tijd zin om iets leuks te gaan doen met mn man morgen, maar als ik eraan denk dat ik door de hitte heen moet sloffen, denk ik toch 'laat maar'. Jullie soms een ideetje? Misschien maar gewoon een zwembadje in de tuin zetten...
hi meissies! vanmiddag komt moeders voor moeders bij me langs. Ben opeens zo bang dat die test van hun negatief uitvalt...hahaha. Echt dom, maar stel nou dat?
PFFFF ik ben net een half uur aangekleed en weet nu al weer uit mijn kleren Bloemetje niet teveel doen gewoon lekker rustig idd een zwembadje neerzetten of iets. Iedereen succes met de warmte !
@Cira, geniet inderdaad van mijn verlof..ga vandaag de enveloppen schrijven Jeetje wat gek eigenlijk dat je weet dat jullie kleine vent 5 augustus wordt gehaald ben je er rustig onder? @Thamara, onzeker zijn mag had ik toen ook. Hoop dat je deze week een mooi knipperlichtje te zien krijgt! Zijn jullie veel aan het verbouwen of alleen de badkamer? @Fleurrebel, ze hebben ook wel baggerweer gehad met de Zwarte Cross, mijn broer is er ook naartoe geweest. Heb je nog een stoeltje neergezet? Haha hier van de week ook ernstig last gehad van nesteldrang @Poohbear, rothormonen ook af en toe Nog even tot 6 augustus..fijn dat je je weer beter voelt. @Debjes, fijn dat Jesse weer lekker rustig is en dat hij zo goed bij je drinkt, lijkt me geweldig Hoe vond hij de kennismaking met de hond? @Makkie, wat super dat alles er goed uitzag bij de 20 weken echo lekker gevoel hé! Wat een schattige en duidelijke echo Zijn de meubeltjes al binnen of komen ze vanmiddag? Wij hebben ze meteen in elkaar gezet omdat de nieuwe meubeltjes toch wel vaak stinken..deze geur is pas sinds een paar weken weg. @Mariska, schiet op hé..spannend of niet? Helemaal klaar voor de bevalling? Wat een hitte gisteren of niet? Zaterdag stond hier alles blank door de regen en vannacht weer zon regen en onweer bah! Gelukkig is het nu wel koeler. De weken vliegen echt voorbij en af en toe bedenk ik me dat het echt niet meer lang gaat duren ..al heb ik er ook veel zin in. Slaap gelukkig nog goed, nog geen last van vocht dus mag ook niet klagen. Meiden succes!
Nu is het niet meer leuk. 30 graden in de schaduw. De honden liggen op apegapen. Nesteldrang is door de warmte wat weggezakt, heb van morgen wel nog de woonkamer, wc en badkamer schoongemaakt zover als het ging. Wil nu nog de slaapkamer doen maar dat doe ik nog wel. Vocht in voeten kan ik nu ook over meepraten. Vanmiddag ga ik maar op bed liggen met de ventilator aan. Ben daarom vanmorgen ook op tijd opgestaan. Tropen rooster hou ik maar. Boodschappen hebben we even samen gedaan, manlief was vroeg thuis, vanmiddag mag hij nog een route doen en dan is hij 3 dagen vrij, wel zo gezellig. Donderdag naar de gyn, ik hoop dat ze me niet tot 42 wkn laten lopen omdat kaboutertje al wat groter wordt ingeschat. Bij mijn zus is het ook nog rustig die is nu 39 wkn en is het helemaal zat.
Krisstel ik ben er momenteel nog rustig om. De zenuwen zullen nog wel komen hoor. Jij schiet ook al aardig op hoor nog even en ook jij mag gaan bevallen. Fleurrebel hier is het in de schaduw ook al bijna 30 graden het is echt niet leuk meer. Mariska hoe is het bij jou?
Fleurrebel, wat leuk dat je zus ook snel gaat bevallen! kunnen de kleintjes heerlijk samen opgroeien! Hier op mijn werk valt het nog mee met de hitte. Alle gordijnen dicht, dus zo blijft het hopelijk goed gaan. Heb last van mijn buik, geen buikpijn, maar volle buik die ik moeilijk kan ontspannen. het lijkt wel of mijn buik en hele huid gespannen strak staan. Het zit in iedergeval niet lekker. Merk dat ik ook flink aan de bovenkant buik ga groeien, dus de huid zal dan wel een opdonder krijgen.... Petje af hoor voor de hoogzwangere dames onder ons met die hitte!
JOEHOE de babykamer wordt NU geleverd! Gaaf! Poohbear, las dat alles goed is gegaan met MvM! Zie nou wel! Lekker piessen in die potten meid!