Krisstel, het gaat nu echt snel he... zo onvoorstelbaar als je er aan denkt dat je kindje over een paar weken komt. Wat fijn dat je nog goed slaapt en geen vocht vast houdt! Fleurrebel, ik kan me voorstellen dat je zus het helemaal zat is! Idd wel superleuk dat jullie kleintjes straks bijna even oud zijn! Makkie, lekker tutten in die babykamer! Pooh, zie je wel, vet positief! Cira, lukt t nog? En met de rest ook?
wat een hitte zeg... heb veel harde buiken deze avond, zou ze ook last hebben van de warmte? Hoop zo dat het eens goed regent zodat het wat afkoeld. Heb zo'n spuitbus bij me staan met van dat water erin dat je op je gezicht en lichaam mag spuiten. Als ik een hittebui krijg dan doet dit echt heel veel deugt. Er zit er ook al een in m'n vluchtkoffer hoor, ben er ook al op voorzien poohbear@ Je ziet dat alles goed is hé... Veel "plezier" met het plassen in de bussen van MvM.. Makkie@ Wat leuk dat ze de kinderkamer leveren... Hopelijk is alles in orde dat het niet is zoals bij ons. Fleurrebel@ Denk wel niet dat ze je zullen laten lopen tot aan de 42 weken hoor... Als je kaboutertje toch voorop loopt. Ben eens benieuwd hoe het donderdag zal zijn bij jou, ik moet dan ook naar de gyn. Krisstel@ Wat een geluk dat je geen last hebt van vocht hoor... Khoop dat het zo blijft... Het begint inderdaad vlug in te korten voor de augustusbeebjes Maar zie het volledig zitten hoor, hoop dat ik niet langer loop dan de 40 weken. M'n ventje zegt al sinds het begin van de zwangerschap dat het voor 17 augustus zal zijn dus wie weet hé... Hij zei ook altijd dat het een meisje zou worden dus dit klopt toch al
Bloemetje ja wat moet ik zeggen heb goed last van de hitte, maar het is nog net te doen hoop alleen wel dat het snel af gaat koelen. Makkie super dat de kinderkamer binnen is. en staat ie al in elkaar Poohbear en nu lekker piessen meid! Matriska ik heb ook het idee dat mijn ukkie merkt dat het zo warm is. Meiden ga zo proberen een beetje te slapen ik heb behoorlijke hoofdpijn en wellicht is het wel wat koeler als ik wakker wordt 8)
Hee meiden, hebben jullie een beetje kunnen slapen vanacht? Ik totaal niet... sliep pas rond 5 uur echt in en toen heb ik me nog verslapen ook hihihi! Het lijkt me nu alweer wat minder warm, dus hopelijk slaap ik vanacht wel goed. We zijn gister trouwens niet begonnen met het kamertje . Het was zo warm en mijn vriend en schoonvader zagen dat niet zitten (tja, wat kan ik dan zeggen he? Ik ga het nu ook niet doen!) Dus we gaan dat gauw doen als het wat minder benauwd is... Verder alles goed met iedereen?
Hier vannacht om drie uur of zo pas in slaap gevallen. Vannochtend vroeg al weer wakker. Ben net al bij de gamma geweest en heb maar een luchtkoeler aangeschaft gaat zo heerlijk op de slaapkamer en dan vanmiddag nog een paar uurtjes proberen te slapen. Makkie het was inderdaad niet echt te doen gisteren om zwaar arbeid te verrichten. Ach volgende week ergens gaat het weer afkoelen.
Mariska, ik denk ook dat de kleintjes wel iets van de hitte merken. Slim idee van je die spuitbus. Cira en Makkie, erg he dat slechte slapen, pffft heb er ook last van. Buiten de hitte lijkt het ook wel of ik veel meer geluiden hoor, ben op een of andere manier veel alerter. Dames, succes vandaag, lekker met de beentjes omhoog en veel drinken!
Jawel hij heeft er wel last van hoor, hij zweet zich kapot! Soms wel zielig. Hier gaat alles goed, Jesse doet het erg goed! Met mij gaat het ook wel goed, wel veel last van de warmte erg veel zweten, en echt van die zweet aanvallen maar hoort er allemaal bij zeggen ze Jesse is alweer 2 weken en 1 dag oud, gaat echt veelste hard!
Hier ook heel slecht geslapen... Rond 0u30 naar bed gegaan. Het was echt een hittegolf in de slaapkamer, dus het raam wat open laten staan. Maar dan begon het te onweren dus weer toe pffff... Om het halfuur eruit om te plassen, rond 4 uur in slaap gevallen en dan ieder uur of 1,5 uur eruit om te plassen. Om 9u30 liep de wekker af en kreeg bijna m'n ogen niet open van moeheid. Zal straks ook nog wat rusten in de zetel.
ocharme jesse, kan wel geloven dat ie last heeft van deze hitte. Inderdaad alweer 2 weken en 1 dag oud, gaat veel te snel hé....
hoi meiden, hier weer een berichtje van mij. Hoe is het met iedereen. Ik heb wel medelijden met jullie zwangeren met dit warme weer. Als ik er nog aan denk aan al het vocht vasthouden en hoe zeer dat doet aan je vel. @cira spannend hoor een keizersnee, maar je bent in goede handen in het ziekenhuis en laat je daar maar lekker verwennen in het ziekenhuis in de dagen dat je daar moet blijven. @debjes vertel waarom zweten wij net bevallen vrouwen zo verschrikkelijk veel. Ik loop de hele dag met een natte kop met haar rond. De huiskamer kan ik wel blijven dweilen met al die druppels op het laminaat. Ik heb dat ook op het moment opgegeven. Laat maar zitten totdat het wat koeler wordt. Gelukkig is de temperatuur in de huiskamer wat aangenamer omdat we daar de ventilator aan hebben staan. Thijs slaapt dan ook lekker in de box. Hij heeft dan ook gewoon zn kleren aan. Anders is het alleen maar zn romper. @all hier gaat het verder wel aardig. De vk heeft me alleen doorgestuurd naar de gyn waar ik vrijdag naar toe moet. Waarschijnlijk krijg ik dan een ijzerinfuus om mn hb wat sneller omhoog te krijgen. Mn hb wil namelijk niet goed stijgen wat inhoud dat ik nog steeds een hele erge bloedarmoede heb. Ik kan nog steeds niet alles doen. Thijs de trap op en af sjouwen gaat nog steeds niet. enneh mn man moet over 2 weken weer werken dus dan wil ik het wel allemaal weer zelf kunnen. Ik ben benieuwd. Verder gaat het allemaal wel erg lekker met Thijs. Hij heeft afgelopen zondag zn eerste lange autorit gehad. 2 uur heen en 2 uur terug. Lekker in zn romper, want we hebben geen airco in de auto. Maar het ging erg goed. De dag erna lekker een rust dag dat hij lekker in de box kan spartelen. Hij heeft wel last van de warmte, maar we laten hem gewoon wat water tussendoor drinken en dat gaat goed. Meiden ik hoop dat jullie ook snel lekker je kleintje vast kunnen houden. Het is echt geweldig. Het maakt de hele medische molen en teleurstellingen goed. Het is het allemaal waard geweest. Ik meld me binnenkort wel weer.
@Fleurrebel, vies hé die warmte..en dan de komende twee dagen weer. Alvast veel succes donderdag! Leuk dat jij en je zus samen zwanger zijn. @Makkie, was ook echt te warm..komende nacht wordt het koeler! @Poohbear, leuk succes met de flessen. @Mariska, als hij gelijk heeft dan duurt het inderdaad niet meer lang voor je. @Cira, lekker zo'n koeler of niet? @Sas, fijn dat alles goed gaat..hoop dat ze je ijzer snel op peil krijgen. @DebJes, kan me voorstellen dat de kleine er ook last van heeft..pfff Vanmorgen weer bij de vk geweest en de kleine is met het hoofdje ingedaald Niet verwacht omdat het zo'n dwarsliggers is geweest. Bloeddruk was 110/65 en was 5,7 kilo aangekomen dus geen bijzonderheden..nog even volhouden en dan mag ik ook!
Deborah, dat gaat idd echt snel zeg! Wat sneu dat Jesse zo'n last heeft van de warmte Mariska, dat vele plassen 's nachts ja, ook zeer irritant Sas, wat fijn om te lezen dat het de mmm helemaal waard was. Ik had ook niet anders verwacht, maar toch. Hopelijk heb je snel weer een hoger hb. Krisstel, wat fijn dat de kleine al met het hoofdje is ingedaald.
We zijn alleen met de badkamer bezig. Het einde is eindelijk in zicht. Morgen eindelijk de echo. Begin nu wel zenuwachtig te worden, hopelijk kan ik vanavond wel slapen. Zodra ik morgen achter de comp kan, zal ik wel melden hoe het is gegaan. Liefs Thamara
spannend Thamara de 1 ste echo. Echt bijzonder om dan de bevestiging te krijgen dat het echt zo is. De hitte viel vandaag mee, het heeft nog geregend. In mijn buik is het erg onrustig, kabouter is druk en heb veel harde buiken met wat pijn erbij, ga er maar vanuit dat het oefening is. De box staat er nu ook , kunnen de huisdieren eraan wennen. Leg het kleed er nog niet in. Dat komt wel. Zojuist heeft de buurt het ei voor het huis geplaatst. Een ooievaars nest met daarop een ei, als de kabouter er dan is , komt de ooievaar erbij.
@Fleurrebel, wat een leuk idee zeg! Hier is de kleine ook zo ontzettend druk..pfff en dat met dit weer. @Thamara, fijn dat einde in zicht is. Heel veel succes (en plezier) morgen!