ah ,zo lief. Mn buurrvrouw komt net haar babyfoon aan ons geven. Nog helemaal goed en wil er niets voor hebben! Te gek!
fleurrebel@ Wat een leuk idee met het nest en het ei... Thamara@Heel veel succes morgen met je eerste echo... Hier ook een ontzettend drukke beeb in de buik...
Sas fijn dat het allemaal goed gaat met Thijs, vervelend dat je hb niet wil stijgen wel goed dat de gyn even kijkt. Geniet van jullie mannetje. krisstel fijn dat de kleine goed is ingedaald. Thamara heel veel succes morgen!
Thamara veel succes en plezier zodadelijk. Deborah tijd vliegt ja. Poohbear dat kan je inderdaad goed gebruiken! Lief hoor alles is toch al zo duur. Sas Fijn dat Thijs het goed doet alleen jammer van je HB. Ik slik zelf Floradix om mijn HB hoog te houden wellicht dat jou dat ook wat helpt. Krisstel super dat de kleine is ingedaald! De koeler bevalt goed alleen vannacht niet nodig geweest er stond hier zo'n koele lucht op het huis dat alles even kon doorwaaien......eindelijk Fleurrebel jaja het ei staat er al.. Begint echt op te schieten he! Lot hoe is het met jou? Meiden was gisterenavond toch wel even zenuwachtig hoor. Gewoon de gedachte dat een week later ik een klein hummeltje in mijn handen heb. Ben nu ook echt aan het aftellen (nog 6 dagen ). Het huis is bijna geheel op orde ga denk ik vandaag nog even rommellen op de babykamer.
Cira met mij gaat het goed. Mijn buik groeit goed, soms wat rugklachten, de kleine laat zich steeds duidelijker voelen vooral savonds als ik op de bank of op bed lig, erg mooi. Denk momenteel erg veel laat de week maar aanbreken dat de kleine levensvatbaar is vraag me niet waarom moet het ook niet doen maar ja. We zijn druk met namen bezig we hebben op het moment beide 2 andere namen Nog 1 dagje werken morgen en dan een weekje vakantie, heerlijk even niets moeten. Jij kan aftellen erg spannend!
Lot, heerlijk dat je de kleine nu steeds meer voelt, super gevoel he? Dan duurt het niet lang meer dat je de kleine ook overdag meer gaat voelen. Ineens tijdens het koken, of douchen, of in de auto. Dacht altijd dat als jij druk bent de kleine in slaap valt, nou die van ons is ook actief als ik bv sta te vegen ofzo! Vanaf wanneer is een beebje levensvatbaar dan? Vanaf 26 weken toch? Kijk zelf ook wel daar naar uit hoor... Cira, ja meid, echt gek en spannend idee he? Over een week zijn jullie met z'n drietjes! Nog ff lekker tutten in het kamertje, schoonmaken en van je dikke buik genieten! Thamara, hoop dat alles goed is en dat je snel van je laat horen! All, ik moet nog 3 daagjes werken (do, ma en di) en dan lekker 3,5 week vakantie! Kan niet wachten, ben er zo aan toe! Vanmiddag lekker zwemmen met mijn moeder en broertje, lekker afkoelen. Fijne dag allemaal!
Pooh, wat lief zeg! Cira, nog maar zes dagen zeg....! Makkie en Lot, ik had het gevoel ook bij 26 weken dat er weer een mijlpaal bereikt was. Zo blijf je toch telkens wel vooruit denken. Maar het zit wel goed hoor, ze hebben het veel te goed daar in die buikjes! Allebei bijna vakantie, lekker hoor! Ik ben benieuwd naar Thamara.
Lot ik heb ook een klein feestje gevierd toen we eindelijk de 26 weken haalde. geniet lekker van je vakantie en natuurlijk het voelen van je kleine uk. Ach en die namen daar kom je vanzelf wel uit! Makkie genieten van de buik doe ik zeker nog even het gaat ineens allemaal wel heel erg snel zo. Tamara meid hoe is het gegaan? Bloemetje inderdaad nog maar 6 dagen 8-[ 8-[ Had vanochtend weer echt zo'n bui met opruimen en eigenlijk dus teveel gedaan . Maar wil zo graag dat einde van dit weekend echt alles op en top in orde is in huis dat mijn mannetje volgende week alleen hoeft te stoffen en stofzuigen. Mijn mannetje vind dat ik een beetje doordraaf in schoonmaken op het moment, maar denk dat dat de hormonen en zenuwen zijn 8)
Thamara, meid, hoe is het gegaan? Cira, snap dat het voor je gevoel ineens heel snel gaat.... en het idee dat je weet wanneer het gaat gebeuren, zal wel heel apart zijn! En lekker doorgaan met je nesteldrang hoor, dat hoort erbij en als je het niet zou kunnen dan doe je dat ook niet toch? Zonet een pretecho gepland! Joehoe, we kunnen volgende week donderdagavond al terecht. We gaan wel gewoon voor 2D, we vinden dat andere een beetje 'eng'..... wat hebben jullie gedaan?
Alles is als het goed is goed Ben alleen teleurgesteld, het ging niet zoals verwacht. De vrouw nam er niet echt de tijd voor (ik was bij haar in geplend maar we moesten eigelijk bij iemand anders zijn) Die vrouw wilde dan wel even kijken, maar ze had weinig ervaring met zwangerschappen in zo'n vroeg stadium. Ik was volgens haar 6w 5d maar met echo afdrukken ging ze met haar hand bewegen en nu staat er op de echo 6w 4d. En de echo is ook heel erg wazig We hebben wel een knipperlichtje gezien. Ik mag over 3 weken weer terug komen 21 augustus om 14.10 Ik baalde er zo van, heb in de auto gehuild. Ik voelde me al onzeker maar nu nog meer. Want dan heb ik dus toch later mijn eisprong gehad, en als die wel op tijd was dan is het kindje nu dus te klein. Hopelijk heb ik die vrouw met de volgende echo niet, want vond haar echt niet fijn
Thamara, jammer dat je je achteraf zo voelt, maar die 'paar' daagjes zeggen helemaal niets! Kan zijn dat je innesteling later was (tussen de 5 en 10 dagen na je ei, dus dat kan al een paar dagen schelen met de echo) Dus jullie kleintje is echt niet te klein hoor! Bij de laaste echo bij de vlos met 14 weken, was ik volgens mijn berekeningen 14 weken 5 dagen, volgens de echo met de metingen 14 weken en 3 dagen. Ze hoeven maar een paar millimeter minder te meten en dat scheelt al meteen een paar dagen hoor! Dus die drie daagjes zegt helemaal niets!
Thamara, dat wil idd niets zeggen. Bij mij verschilde het ook telkens (heb toen echo's gehad bij 6, 7 en 9 weken) Wel vervelend dat het zo tegenviel! Ik zou gewoon zeggen dat je de volgende keer iemand anders wilt! Cira, ik kan het me helemaal voorstellen, die poetsdrift van de zenuwen en hormonen. Wel rustig aan he! Makkie, wat leuk een pretecho! Wij hebben wel 3D gedaan en ik vond het geweldig. Het is blijkbaar wel zo dat je het beste 3D na een week of 24 kunt doen, wanneer het babytje wat meer onderhuids vet heeft. Anders kan het er idd een beetje 'eng' uitzien. Maar super dat jullie volgende week alweer mogen spieken!
Thamara vervelend dat de echo niet zo was als je had gehoopt hopelijk ben je door het knipperlichtje wel wat gerustgesteld. cira rustig aan he denk aan jezelf en je kleintje. Makkie volgende week een pretecho leuk zeg. Wij hebben 13 augustus een 3d echo ben er wel weer aan toe om de kleine te zien. Ben niet de enige die naar de 26 weken toe leeft gelukkig.
@Cira, wat spannend nog 6 dagen, lijkt me ook heel onrealistisch af en toe... @Lot, leuk hé...hier beginnen de schopjes echt pijnlijk te worden..verlang wel weer eens terug naar het gekriebel. Lukt het met de namen? @Makkie, wat lekker bijna vakantie! Waarom vind je een 3d echo eng? Wij hebben met 27 weken een 3d echo gemaakt. @Thamara, wat jammer...wel super dat je het hartje hebt kunnen zien! Wat een hitte hé meiden..houden jullie het een beetje vol? Ik ben stiekem wel blij dat het einde in zicht komt...verlang er zo naar om ons kleintje te zien en vast te houden
Thamara komt goed meid! Maar snap wel dat je, het je anders had voorgesteld Hier wat nieuwe foto's van Jesse http://85.17.151.99/309500001-309550000 ... _6Y8t.jpeg http://85.17.225.33/309550001-309600000 ... _zHwu.jpeg http://85.17.225.33/309550001-309600000 ... _XFcE.jpeg http://85.17.225.33/309550001-309600000 ... _xs6B.jpeg http://85.17.225.33/309550001-309600000 ... _TOLp.jpeg