Deborah, wat een heerlijk moppie zeg! Lot, wat leuk 13 aug een 3d echo. Krisstel, ik ben ook blij dat het einde in zicht komt. Ben benieuwd of het vandaag weer zo heet wordt. Vandaag moet ik naar de gyn om te kijken hoe ons meisje erbij ligt. Ze heeft vannacht nog flink gezwommen, maar of ze gedraaid is betwijfel ik. We zullen zien. Fijne dag allemaal!
bloemetje, succes bij de gyn vandaag! @all ik moet van 8.30 tot 2300 werken vandaag (apotheek). Zie er wel tegen op, want ben erg moe en misselijk. Gelukkig komt papa smurf vanavond bij me eten op mn werk. Vind het niet prettig om daar alleen te zijn als ik duizelig en misselijk ben!
Pooh wel rutig aan hoor met zo'n lange dag! Bloemetje ik duim dat je meisje lekker met der koppie naar beneden ligt. En nog even en ook jij mag gaan bevallen. Deborah wat een snoepie! Makkie wij hebben geen 3d echo gedaan we vonden 2d ook mooi en konden daarom wat vaker naar ons ventje kijken. Thamara in het begin kan een mm al een paar dagen verschil geven daarom maken ze de termijn echo ook pas tegen de 12 weken. Het belangrijkste is dat mooie knipperlichtje wat je gezien heb! Krisstel schiet op he nog even Lot Nog even en dan kunnen jullie ook weer spieken. Mariska Hoe voelt het dat je officieel mag bevallen? Nou meiden gisteren ochtend goed gepoetst en ga zo nog even verder de eerste was is al klaar en dadelijk nog mijn andere bankbekleding wassen. Dan ben ik bijna helemaal klaar voor de bevalling. Vannacht overigens wel een keer goed kunnen slapen. Gisteren avond wel weer voldoende voorweeen gehad
Ach Thamara wat vervelend dat je je zo **** voelde na de echo, maar gelukkig was er een knipperlichtje. En het zegt nu nog niks hoor met de inschatting, wij hebben destijds een dag erbij kado gekregen. en nu loopt ze zelfs 10 dgn voor op het gemiddelde. Heb gedacht dat ze van een eerder ei is geweest omdat ik in die cyclus steeds wel eitjes had en ze weer verdwenen. Maar met de 12 wkn echo was het echt 26 aug de datum. Pfff het is nu al warm hier. Heb een was opgehangen en het water loopt al van mijn hoofd. Doe nu niks meer, lekker de ventilator aan. Het is onrusitg in mijn buik. Vanmiddag om 4 uur naar de gyn. O ja de 3d echo , had gedacht dat ik het ook eng vond maar ik vond het geweldig. Wij hebben het pas bij 30 wkn gedaan , ze had al lekkere bolle wangen. Heel mooi om te zien. Dames hou jullie rusitg en genoeg drinken! Succes vandaag, van t weekend wordt het koeler.
Wat een liefie Deborah! @Bloemetje, hopelijk ligt ze goed...succes! @Poohbear, jeetje wat een lange werkdag..heb je dat vaker of af en toe? @Cira, goed bezig...wel een beetje rust nemen voor de bevalling hé!
Dank je wel dames voor jullie woorden. Voel me nu ook al iets beter. En we hebben al een knipperlichtje gezien, en daar gingen we eigelijk ook voor. Over 3 weken hebben we 2de echo en hopelijk laten ze het dan wat duidelijker zien. Zal vandaag of morgen proberen de echo erop te zetten, kan nu niet bij de scanner compkamer staat helemaal vol met badkamer spullen. Als het goed is kunnen we vanavond weer thuis douchen
Deborah@ Wat een lief ventje zeg pooh@ Doe het maar rustig aan op je werk hoor... Bloemetje@ Veel succes bij de gyn, hopelijk is ze gedraaid. Thamara@ Jammer dat je je zo slecht voelt na de echo, maar gelukkig was er al een knipperlichtje te zien dus alles komt in orde meid. fleurrebel@ Veel succes bij de gyn... Ben eens benieuwd hoeveel je beebje zal wegen. Cira@ Je huisje is bijna klaar zeg om je kleintje erin te verwelkomen... Heb je dat ook dat je vingers slapen door al het vocht? Kan hier soms bijna niets meer grijpen omdat ik geen gevoel meer heb erin. Lot@ Wat leuk zeg een 3d echo... geniet er dan maar lekker van. Krisstel@ Hier ook ééntje die blij is dat het einde in zicht is hoor, want met dit warme weer vind ik het geen pretje. Makkie@ Wat leuk een pretecho... Wij hebben niets van 3d echo's gedaan... Hier in belgie zijn er niet zoveel die dat doen (en zeker al niet bij ons in de buurt) en we vonden het echt te hoge prijzen Hier deze morgen terug naar de gyn geweest en alles was in orde met ons klein meisje... Ze was mooi bijgekomen ( gelukkig maar ) ze weegt nu 2 kg 400 en meet zo'n 45 cm. Als ze nu zo blijft groeien zal ze een kleine 3 kg wegen bij de geboorte, daar ben ik al tevreden mee. Maar de bevalling zal nog niet voor direct zijn want ze is nog niet ingedaald Had zo gehoopt van wel maar ja ze zit blijkbaar nog goed in mama's buik ( en bij de ribben ) Moet maar terug op controle binnen 2 weken, gho ben dan al 39 weken zwanger zeg... Als ze dan nog niet ingedaald is dan weet ik het ook niet meer hoor. Weet niet wat dat de gyn dan van plan is.
Mariska ik heb die slapende vingers al bijna 2 maanden de ene dag is het erger dan de andere dag. Ach je leert met je eigen handen om te gaan . Fijn dat je meid zo lekker gegroeid is! Jammer dat ze nog niet ingedaald is, maar dat komt vanzelf!
Hé dames, Ons meisje ligt nog steeds hetzelfde Volgende week dinsdag gaan ze een draaipoging doen in het ziekenhuis. Ik ben benieuwd! Zie er een klein beetje tegen op, maar laat het maar gewoon gebeuren. Cira, fijn dat je er bijna klaar voor bent! Fleurrebel, succes vanmiddag bij de gyn. Thamara, lekker douchen vanavond Mariska, fijn dat de kleine het zo goed doet. Hopelijk daalt ze snel in. Ik heb ook veel vocht in mn handen. Waar niet eigenlijk? Nog ff volhouden meis.
Meiden waarvan de beebjes nog moeten draaien en indalen, heel veel succes! Hopelijk gaat dat snel gebeuren! Cira, weer een dagje dichterbij....spannend! Thamara, beetje geslapen vanacht en wat minder onzeker? Bij de volgende echo zul je zien dat de kleine al een echt mensje is (hadden wij ook bij echo bij 10 weken). Tot die tijd niet te veel zorgen maken, de kleine doet het echt wel goed! Fleurrebel, succes bij de gyn, we horen het wel van je! Ik moet nog 2 daagjes werken (ma en di) en dan vakantie! joehoe! Eerst di nog naar de vlos en do de pretecho! Leuk begin van de vakantie!
@alle dames die vlak voor hun bevalling staan, suces en hou je rustig met dit warme weer. Een tip van mij, zorg dat je tussen de weeen goed ontspant, dan hou je de bevalling aan de gang. DAt heeft bij mij erg goed geholpen. Enneh het is niet eng, en het resultaat is geweldig. @thamara gefeliciteerd met het knipperende lichtje. Jammer dat ze niet alle tijd voor je heeft genomen, maar meer dan het knipperende lichtje is ook nog niet te zien. Over 3 weken bij je echo zie je al een echt klein mini mensje. Die echo is een stuk leuker, dus laat je dan niet afschepen, daar krijg je dan echt spijt van. Van deze echo moet je je niet meer druk maken, maar ja dat is niet zo makkelijk met die hormonen. @debjes hoe doe jij het als jesse zo'n enorme huilbui heeft en bijna niet te troosten valt. We zijn gisteren bij het weeguurtje geweest want we dachten dat we te weinig eten gaven, maar dat viel mee, want thijs is al 730 gram gegroeid ten opzichte van zn geboortegewicht. We mogen hem inderdaad wel meer eten geven en de nacht minder, want die voeding moet eraf zeggen ze. Als of ie het gehoort heeft, want vanacht heeft ie gelijk doorgeslapen. om 12 uur zn laatste fles en toen pas om half 7 weer. En overdag geven we hem om de 4 uur voeding. Hoe zit dat bij jullie?
Sas, wat goed van Thijs dat hij vanacht door heeft geslapen! Hij heeft idd goed geluisterd hahaha. Fijn dat het verder allemaal zo lekker gaat, fijn om te horen! En om de 4 uur voeding is toch heel netjes? Je hoort ook wel eens om de 3 uur en zelfs om de 2 uur!
noui ,heb vandaag een lange dag. Vanochtend 830 begonnen en moet tot 2300 door. Hopelijk blijft het rustig! papa smurf is gelukkig mee en we hebben net samen gegeten!
Zo heb de echo in mijn fotoalbum gezet. Vanavond lekker kunnen douchen, wat heerlijk zeg (onder je eigen douche) Pff zweet me kapot wat een hitte zeg, gelukkig word het morgen wat minder warm. Fijne avond allemaal. Liefs Thamara
Goedemorgen Dames! Bloemetje balen dat je meisje nog steeds zo ligt. De draaipoging zal niet prettig zijn, maar dat is het moment zelf. Probeer er zo rustig mogenlijk naar toe te gaan. Alvast heel heel veel succes! Sas wat een heerlijkheid een nacht doorgeslapen. k hoop voor jullie dat Thijs dat vaker gaat doen! Meiden begint nu wel erg dichtbij te komen hoor. Mannetje hoeft alleen vandaag nog te werken. Het laatste weekend samen gaat vanmiddag officieel in. Deze morgen de allerlaatste zwangerschapscontrole bij de gyn. 8-[ . En dan maandag naar het ziekenhuis en dinsdag hopenlijk vroeg op de dag heb ik eindelijk ons in de handen.
Cira het word wel spannend komt dichtbij, geniet nog even lekker en kijk lekker uit naar dinsdag. Ik heb even een vraag: Ik heb snachts veel dat ik wakker word omdat ik dan fikse steken links of rechts(banden?) onderin mijn buik heb, vooral wanneer ik omdraai, komt iemand dit bekend voor?