Sas van harte gefeliciteerd! Mariska rustig aan hoor die kleine is het belangrijkst he! Kristell fijn dat je minder misselijk bent. Bloemetje gelukkig dat je wat minder missenlijk bent. hier gaat alles goed morgen weer naar ons ukkie kijken en als alles goed is gaan we shoppen voor de kamer. Overal zijn hier nu aanbiedingen dus kan ik lekker gaan neuzen.
Gaat inderdaad snel Chantje..al heb ik zelf soms het idee dat de weken echt heeeel lang duren Spannend morgen Cira...wij mogen vrijdag weer
Cira@ Heel veel plezier gewenst morgen bij het zien van jullie kleintje... Chantje@ Inderdaad zeg wat gaat de tijd toch snel ( alé voor jou dan toch ) Bij mij kruipen de dagen langzaam voorbij tot aan de volgende echo. Krisstel@ Alvast ook veel plezier gewenst voor je echo vrijdag... Hier gaat alles goed, veel pijn in de rug en sinds gisteren moet ik enorm veel plassen zeg... Heb constant een druk op m'n blaas.
Mariska, wat vervelend dat het werken zo tegenvalt! Neem je ontslag? Chantje, dat begint nu al best af te tellen hoor! Ik hoor van veel mensen dat de tijd eerst kruipt (net zoals bij mij nu ) en daarna supersnel gaat. Geniet van je zwanger zijn! Maar volgens mij ben jij daar al heel bewust mee bezig Cira, hoe was de echo? Krisstel, spannend vrijdag, leuk! Met mij alles goed Gister nog ff een lief truitje gekocht. Ik vind het wel echt wennen om tussen de babyspulletjes te zoeken, hihi.
Hier een gelukkige dame. Ben heerlijk toegezwaaid door een spartelend guppie in mijn buik. Alles was perfect volgens de echo ben ik nu 11 weken en 3 dagen. De echo foto zal ik inscannen maar jammer genoeg kan je niet veel erop zien. Maandag voor het eerst naar de VK verder hoef ik niet meer naar de gyn zolang het goed blijft gaan. Op 2 april krijegen we de 20 weken echo. Na de echo gelijk wezen shoppen bij baby max. En een babykamer gekocht alles was in de aanbieding en deze kamer vonden we al mooi en nu helemaal nu deze 350 euro minder koste. Meiden als ik meer tijd heb zal ik nog even op iedereen reageren.
Vanmiddag de echo gehad en de groei van de kleine staat gelijk aan 9 weken zwanger...(wij denken zelf 8 weken en 3 dagen omdat we de dag van de eisprong wel weten). We moesten wel uitgaan van 9 weken volgens de arts. Het was echt geweldig...de kleine was erg beweeglijk in het vruchtwater en de voetjes en handjes waren al goed te zien. Ik zit komend weekend op een grote roze wolk Zal mijn foto nog even in mijn album plaatsen. (Als je een beetje fantasie hebt zie je dat de kleine 'zwaait' )
Krisstel wat een mooie echo hoor... Cira, ben blij voor je dat je je kleintje terug hebt gezien en dat alles er goed mee was... Scan nog eens je echo in hé , ben er benieuwd naar. Pffff hier volop aan het aftellen naar de echo, nog 12 (lange) dagen te gaan... Al 2 nachten slecht geslapen van de onderrugpijn, tis soms gewoon niet uit te houden. Morgenmiddag ga ik met m'n vriendin lekker gaan zwemmen, zie er al naaruit.
Mariska; heerlijk hoor zwemmen! Ik ben vorige week gaan zwemmen en dat is zo heerlijk met een dikke buik! En erg goed voor je lichaam! Veel plezier!
Meiden vandaag voor het eerst bij de VK geweest wa een leuke dame zeg. Kreeg gelijk weer een echo! Officieel ben ik volgens haar 13-08 uitgerekend. Met de kleine gaat het dus perfect. Heb wel het advies gekregen om wat rustiger aan te gaan doen met werken (werk momenteel 40 uur en heb een stressvolle ban). Deze echo was duidelijker ik zal als ik eraan denk mijn hubbie deze laten inscannen om hier neer te zetten.
Wat leuk Cira! Gaat zij ook de bevalling begeleiden? Is je baas al op de hoogte? Hier alles goed...de zetpillen werken echt goed en kan er steeds meer van genieten. Helemaal nu de arts heeft gezegd dat we het 'veilig' kunnen vertellen. Deze week zijn mijn zus en opa en oma aan de beurt. Vanaf hoeveel weken kun je meestal beginnen met zwangerschapszwemmen Chantje?
@chantje bevalt het zwemmen goed. Ik ga van de week ermee beginnen. Ik heb het ontzettend in mn rug en dit lijkt me wel erg lekker ontspannend. Bij ons zwembad kun je met zwangerschapszwemmen beginnen zodra je zwanger bent. Dus ik ben benieuwd hoe het me bevalt. Ik denk wel goed, want ik ben altijd wel een waterrat geweest.
Ik zit niet op zwangerschapszwemmen maar ga gewoon wanneer ik zin heb om te zwemmen. Bij ons in het zwembad hebben ze kruidenbaden en dat vind ik echt genieten! Ik ben gister wel met zwangerschapsyoga begonnen. Dat was erg ontspannend en ik denk echt dat ik daar wel iets aan kan hebben tijdens de bevalling. Mijn man "moet"ook 2x mee, daar ziet ie nu al tegen op....... Cira; fijn dat je zo'n goed gevoel hebt bij de vk en te gek dat je meteen weer een echo kreeg. Die van mij maakt zelf geen echo's en ik heb dan ook maar 2x een echo gehad. Dat vind ik heeeeeeeeeeel erg jammer!
Hé meiden, Cira, wat fijn dat je een mooie echo hebt gehad en een leuke verloskundige! Krisstel, geweldige echo! Fijn dat je er lekker van kunt genieten. Mariska, lekker gezwommen? Wat vervelend dat je zo'n last hebt van je rug. Sas, veel zwemplezier! Chantje, haha, die mannen altijd met die cursussen. Ik heb nog nooit gehoord dat er een man zin in had Fijn dat de yoga je bevalt! Hier alles oké. Nog steeds vreselijk moe, na het werken ga ik eten en even daarna slaap ik al. Misselijkheid lijkt weer ietsjes minder te worden gelukkig. Morgen hebben we weer een echo, ik ben erg benieuwd en vind het super spannend. Als de echo morgen goed is, zijn volgens de gyn de meest risicovolle weken voorbij. Hopelijk kunnen we er dan nog meer van gaan genieten... Want die shock na die eerste 'foute' echo zit nog wel in mn hoofd hoor. Maar het voelt goed allemaal, dus probeer ik me niet druk te maken. Ik doe morgenavond wel even verslag hier Liefs Bloemetje
Hoi Hoi, Fijn te lezen dat het met jullie goed gaat. Hier gaat het ook goed. Af en toe voel ik snachts alsof mijn buik opgerekt word. Vandaag 10 weken , geeft me het gevoel alsof we weer wat veiliger zitten. Die 12 weken grens is voor ons de magische grens. We gaan dan verder plannen maken en ons bezig houden met wat aanpassingen aan het huis en beginnen met het kamertje voor de kabouter. Mooi bloemetje morgen weer een echo.
Hoi meiden, Hier ook al 11 weken ver en het is al te zien aan het buikje hoor... Zal wel nog es een foto plaatsen. Vandaag een gesprek gehad met de bedrijfarts en heb m'n werverwijdering gekregen... Dus nog 3 dagjes werken en dan volop genieten van de zwangerschap. Gans de dag kotsmisselijk geweest, m'n eten bleef maar in m'n keelgat hangen bah... Zaterdag zijn we de kinderwagen gaan bestellen, het is van het merk teutonia... Het is nog zo'n "oud" model met van die 4 wielen maar het is de beste kinderwagen kwa vering ( goed voor het rugje ) De verkoopster zei dat het de jaguar van de kinderwagens is Begin juni mogen we hem gaan halen... De grootste dingen zijn nu al gekocht of besteld. Al een kamer, maxi cosi, parkwieg en de kinderwagen. Oja en vandaag nog een mooie mobiel van Winnie de Pooh gekocht... Ja we kunnen het echt niet laten om al dingen te kopen of te bestellen Denk dan al wat ik nu al gekocht heb moet ik dan straks niet meer kopen hé Sorry meiden voor het lange verhaal... Cira@ wat fijn dat je je zo goed voelt bij de VK... Bloemetje@ Leuk zeg terug een echo... Fleurrebel@ Ook al 10 weken ver, het gaat toch redelijk snel hé Alleen niet echt als je op een echo zit te wachten
@Bloemetje...leuk morgen weer een echo, hoop dat alles nog steeds goed is. Vorige week zei de arts tegen ons dat het wel 'veilig' was om het nieuws naar buiten te brengen. (al weet je het nooit)...toch wachten we nog even tot de echo over 2 weken. @Mariska...wij zijn ook zo hoor...nu al veel kopen Je moet het toch een keer allemaal aanschaffen Gaaf zo'n ouderwetse kinderwagen! Haha mijn man riep laatst al...'ik hoef toch niet zo vaak mee straks naar de gym'