Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    hier zijn we begonnen met het slopen vande badkamer. Vreselijk, wat een werk!
    Mn moeder helpt met het naar boven brengen van het kantoor, zodat die kamer leeg komt tijdelijk voor de badkamer spullen en daarna voor de babykamer.
    Ik voel me echt slecht. Loop te puffen als een bejaarde en van al dat trap lopen word ik niet vrolijk.
    Moest nu verplicht rusten van ma, maar voel me schuldig...

Ooooh was die badkamer maar vast klaar!

2. Makkie

Makkie Niet meer actief

Pooh, rustig aan meid! Je lichaam heeft de rust nu nodig hoor, die is kei en keihard aan het werk! Gewoon toegeven eraan, en voel je je goed, dan is het prima. Goed naar je lijf luisteren! (wijze woorden he hahahaha :) )

Zo Cira, zit jullie laatste zaterdag zonder Ukki er bijna op! Voel je je nog steeds goed?

Hoe is het met de andere dames die op knappen staan? Gaat het goed? Nog geen gerommel in de buikjes? Ik denk aan jullie!

En hoe is het met de kersverse mama's en hun beebjes? Hoop goed!

Thamara, hebben jullie het allemaal al verteld aan de familie en aan jullie zoontje? Voel je je al minder rot dan na de echo?

Vandaag lekker geshopt: matrasje, aankleedkussen, flesjes, speentjes, dekentje, lakentjes. Ooo wat is het toch leuk om te doen! Morgen waarschijnlijk met de babykamer beginnen! Leuk! Vanavond komt mijn broertje logeren, gezellig!

3. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @makkie, ik heb het kalm aan gedaan. terwijl wij naar de stort reden met de rotzooi, heeft ma bijna alles op zolder gezet en ingericht. Nu is het babykamertje zo goed als leeg en kunnen we als we klaar zijn met de badkamer, gelijk aan dat kamertje beginnen! Geweldig!
    Nu loopt ze te zuigen en te soppen, want overal ligt gruis en stof van de gipsplaten.

Ik merk echt dat mn lichaam anders is. Puf ,hijg en doodmoe. Ga zo op de bank liggen en doe vanavond niets meer.
    Morgen gaat papa smurf weer verder en i kzie wel wat ik dan nog doe!

Groetjes!

4. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@1ekindje, lekker dat jullie zo genoten hebben..gaat snel hé de buik...vond dat altijd zo leuk om te zien.

@Cira, genieten jullie een beetje van het weekend (ook al moet je rustig aandoen)..hopelijk hou je het vol tot maandag!

@Makkie, leuk hé..geniet er lekker van...die schoppen worden alleen nog maar harder ;) lekker geshopt zo te lezen :D

@Poohbear..Haha wat een reactie...wie weet komt ze met een leuke naam voor jullie kleine.

@Sybje, hier ook een tijdje veel kuitkrampen gehad..bij mij werkte het goed als ik oefeningen deed voor het slapen gaan (tenen naar je toe halen en van je af drukken, met je enkels draaien) daarnaast had ik mijn voeteneind altijd een stukje omhoog en voldoende drinken.

@Lot, één muur is bij ons groen, rest lichtgeel/beige met witte meubeltjes. De babyspulletjes zijn allerlei kleurtjes.

@Taliaa, 28 weken alweer? Wat gaat het snel! Ook lekker genoten dus...succes maandag met je baas.

Was gisteren ook bij een vriendin en haar zoontje van 2,5 jaar mocht even over mijn buik voelen, maar in plaats van mijn buik voelde hij over mijn (.)(.) haha :D

5. Makkie

Makkie Niet meer actief

hahahaha :) Die kleine vent heeft het al snel door....

6. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @hahaha Kristel, schattig!

7. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Taliaa en sybje fijn dat jullie weer terug zijn en lekker uitgerust hebben!

Krisstel fantastisch :) :)

Pooh wel voldoende rust nemen hoor!

Makkie lekker geshopt inderdaad. Veel plezier vandaag met het in elkaar zetten van de meubeltjes. En kom op he nog twee daagjes werken en dan genieten van je vakantie!

Lot onze babykamer is romig wit met lime groen. Lekker een weekje vrij geniet ervan!

Meiden gisteren nog even heerlijk de middag op het terras gezeten en uitgebreid geluncht met mijn hubbie. 's avonds flinke voorweeen gehad en vandaag komen mijn schoonouders nog even op de koffie (lees mijn schoonmoeder komt nog even strijken en helpen met schoonmaken 8) ) Morgen dan naar het ZKH en dan Dinsdag de KS begint nu echt super spannend te worden hoor nog een paar daagjes en wij hebben ons ventje in onze handen.

8. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @cira : ooh spannend zeg ! lijkt me zo gaaf dat je weet wanneer je beebje geboren word ! geniet maar lekker van de laatste dagen saampjes

9. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.090
    2.225
    113
    Brabant
    @ cira, ik word gewoon helemaal zenuwachtig:) haha... dat word wat als ik zover ben:) heeeeeeel veeeeeeel succes meid! nog eventjes en dan.... je lieve wondertje in je handen!Hoe lang moet je in het zkh blijven? meestal 5 dagen dacht ik?

@ Lot, onze kamer wordt: oranje met roze! 2 witte muren, witte meubels, 1 oranje muur, oranje gordijntjes en de rest roze (fuchsia, want mn man krijgt de kriebels als ik roze zeg) En jullie?

@Makkie, ik vind het zooooo leuk hoe je het allemaal vertelt! lekker enthousiast! je voelt je ook goed he? Lekker hoor! schiet bij jou ook al op he meid!

@ all, jaha de 28 weken grens is hier bereikt. In mijn buik zit een meisje dat helemaal af is, en levensvatbaar. Wel heel bijzonder hoor! Papa heeft haar stevig toegesproken dat ze nog minstens 9 weken moet blijven zitten! Papa denkt dat ze de 13e oktober komt:) ohhhh ik hoop het zo!

Liefss, Taliaa

10. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    Cira, wat komt het dichtbij nu! Heel veel succes morgen!

Taliaa, gefeliciteerd met de 28 weken! Fijn dat jullie van de vakantie genoten hebben.

Krisstel, hahaha.

Poohbear, fijn dat jullie aan het kamertje kunnen beginnen.

Makkie, veel plezier met het kamertje in orde maken.

Lot, geniet van je vrije week. Wij hebben de muren op het kamertje gebroken wit. De hoofdkleuren zijn groen en rood met witte stippen.

Sybje, ik heb ook een tijdje vreselijke krampen gehad. Ze zeggen dat producten met calcium helpen en heel stom: een blok zeep bij het voeteneind in bed :)

11. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    huh een blok zeep ? onder het matras of bij mijn voeten ?

12. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    Ja vreemd he, hihi. Onder het hoeslaken.

13. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    Nee we hebben het nog niet verteld.
    We willen de volgende echo afwachten.
    Voel me al wel wat beter, maar nog niet dat ik het aan iedereen wil vertellen.
    Dus we wachten nog 2,5 week en is dan alles goed te zien met de echo.
    Dan gaan we het vertellen.

14. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ Poohbear heel veel succes met de badkamer en neem op tijd je rust.

@ Taliaa 28 weken alweer jeetje wat gaat dat snel.

@ Cira nog eventjes en dan kun je eindelijk je beebje vast houden.

Zo morgen gaan we er een midweekje tussenuit.
    Even lekker genieten en bij komen.
    Volgende week moet manlief weer werken en dan hebben we onze normale ritme weer terug.

Fijne zondag allemaal.
    En tot vrijdag.
    Liefs Thamara

15. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    nou het lijkt me het proberen waard hoor ,......ik ga gewoon een zeepblokje onder het hoeslaken alles is beter dan kramp

16. Makkie

Makkie Niet meer actief

Veel plezier met een midweekje weg Thamara! Snap dat je de volgende echo wilt afwachten. En je zult dan zien dat alles helemaal goed is met jullie garnaaltje en dat je dat van de daken gaat schreeuwen!

Syb, tis altijd het proberen waard toch? Iets met je voeten omhoog liggen (dus bv kussen eronder) schijnt ook te helpen. Ik heb gelukkig nog geen kramp gehad, maar wel dat het met uitrekken er bijna inschoot! Gelukkig kon ik het nog verkomen, maar het gaat ook vast een keer niet lukken... doet echt pijn he?

Zo, hier zijn papa in spe en de 2 aanstaande opa's druk met de babykamer bezig. Als eerste de commode, kan ik alvast wat spulletjes erin kwijt. Als alles staat zal ik een foto in mijn album zetten!

As dinsdag weer naar de vlos en donderdagavond pretecho. Lekker lang naar ons hummeltje kijken!

17. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @makkie : ik ga het gewoon proberen !
    spannend zeg je 20 weken echo , ik heb er echt van genoten

18. Makkie

Makkie Niet meer actief

de 20 weken echo hebben we al gehad hoor, nu gaan we voor een echte pretecho, dus zonder poespas lekker kijken naar de kleine!

19. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ja die bedoel ik ook ....was weer effe in de war ...(dat is de normale gang van zaken hier )
    (( Ik herkende zelfs al leden niet meer hier op zwp na de vakantie ....hoezo dement ?))

20. Makkie

Makkie Niet meer actief

hahahahaha das wel heel erg ja! :) :)

Deel Deze Pagina