Gelukkig is het nu nog onschuldig haha.. @Cira, lekker dat je schoonmoeder nog even komt schoonmaken. Geniet lekker van jullie laatste avond thuis..heel veel succes morgen en dinsdag. Denk aan je! @Makkie, leuk dat ze er zo druk mee zijn...veel plezier van de week met de pretecho. De kleine is vandaag echt ontzettend druk en krijg steeds vaker krampen en harde buiken...gelukkig schijnt het normaal te zijn, ter voorbereiding van..
Cira ben benieuwd naar jullie kereltje, spannend joh nog 2 nachtjes en dan heb je je kleine ventje in je armen. Moeten we wel even geduld hebben voor we het goede nieuws hier horen natuurlijk. Cira heel veel succes morgen en dinsdag met de ks en hopelijk voel je je snel goed, denk aan je. Krisstel is de kleine zich aan het voorbereiden.... Sybje ik heb ook al een aantal keer kramp gehad snachts erg vervelend heb dat ook gehoord van dat zeepblokje ga het ook maar eens proberen denk ik. Makkie heerlijk weer bijna naar jullie hummeltje kijken en nog steeds een verrassing wat het word? Hoe meer kansen om te kijken hoe nieuwsgieriger ik zou worden denk ik. Thamara een heerlijke week op vakantie en rustig aan. Taliaa heerlijk he weer een mijlpaal, 28 weken. Wij willen 1 muur op het kamertje van dat geruite behang(waarschijnlijk of rood of oranje ruit) en de andere muren wit/creme. Ik vind lime groen geruit ook erg leuk.
Cira, heel veel succes in het ziekenhuis, dinsdag hebben jullie je mannetje vast! Lot, leuke kleuren ook voor de kamer! Limegroen blijf ik ook mooi vinden. Ja, tis idd wel heel verleidelijk om alsnog het geslacht te weten met al die echo's..... maar nee, ik wil het echt niet weten! Krisstel, dit klinkt idd als de voorbereiding. Wie weet duurt het wel niet zolang meer! Jaaaa de meubeltjes van de babykamer zijn in elkaar! Tis zoooooo mooooooi! Nu kan het aankleden, tutten en 1000x opnieuw inrichten beginnen! Jiiihaaa!
nou, met veel pauzes heb ik toch 80& van de wandtegels er af gebikt. Het ging vrij makkelijk gelukkig, maar heb wel kapotte handen ervan over gehouden. Voelde me wel wat schuldig voor al die pauzes die ik nam.Maar papasmurf heeft ook een hoop gedaan. Morgen ben ik vrij en ga ik op mn gemak verder.
WHAAAAAAAAA en toen was het alweer Maandag. Ik ben nu wel behoorlijk zenuwachtig met momenten hoor! zodadelijk nog even de babykamer nalopen en de tassen naar beneden nog even een paar boodschapjes en dan op naar het Ziekenhuis. MEiden ik heb mijn man geinstrueerd om een berichtje hier neer te zetten als de kleine geboren is. Hoop dat ik een vrijdag of zaterdag weer naar huis mag samen met de kleine.
Poohbear voel je niet schuldig je lichaam is al druk bezig voor jullie smurf. Tamaraa veel plezier op vakantie! Lot succes met het uitzoeken van de kleur voor de babykamer. Krisstel zeer normaal wordt dadelijk alleen maar vaker en hopenlijk over niet al teveel tijd ook een stuk heftiger Sybje heerlijk he die dementie Ik ga de broodjes afbakken in de tuin ehh keuken ehh shit hoe heet dat ding ook alweer...... Tegen kruitkrampen weet ik niks gelukkig weinig last van gehad. Makkie veel plezier aankomende week met de pretecho!
Cira meid, ik denk aan je! Zet 'm op en tot over een paar dagen. Fijn trouwens dat je mannetje een berichtje hier neerzet, goed geregeld!
Cira, heel veel succes vandaag en morgen..denk zeker aan je! Geniet straks lekker van jullie kleine vent
Wauw, morgen heeft Cira haar knulletje in haar armen. Gaaf zeg..zucht...geweldig! Hoe is het met de andere meiden die op het einde lopen? Is het nog goed vol te houden?
@cira : heel veel succes en geniet van jullie knulletje ! @all : ik vind het zo ongelovelijk snel gaan allemaal morgen al weer 27 weken ....ppfff wat me opvalt is dat ik steeds meer mijn eigen bezig houd met de bevalling ....en daar word ik niet vrolijk van
Sybje het gaat zeker snel! En ja logisch dat je, je bezig houd met de bevalling! Had dat ook heel erg! maar meid denk maar zo miljoenen vrouwen zijn je voor gegaan en die konden het ook, dus jij zeker ook! Nieuwe foto van Jesse met zijn Neef Stef http://85.17.151.97/313200001-313250000 ... _W71B.jpeg
oh wat een droppie! Super hoor! mooie foto! Hoe voel je je verder? en ja die bevalling, brrr, dar denk k nog maar niet aan. Mama smurf is eerst tegeltjes in de badkamer aan het bikken, puf puf. Maar het schiet nu aardig op. Als ik klaar ben met bikken, is er voor mij verder niet veel te doen. Er moeten dan zware dingen getild worden en 2 murrtje kapot gemept. Maar dat mag papa smurf doen
Ja, ongelooflijk dat Cira morgen mama is! Ik ben errug benieuwd! Sybje, maak je niet te druk. Tegen de tijd dat je moet bevallen kun je niet wachten haha. (Ik kan in elk geval niet wachten ) Wat is Jesse toch knap! Pooh, doe wel een beetje rustig aan he! Ik heb vandaag eindelijk weer eens last van nesteldrang, dus ga weer gauw verder aan de poets Doei doei
@cira succes in het ziekenhuis en dat je straks maar een mooi ventje in je armen mag sluiten, en laat je lekker verwennen en geniet ervan. @ all geweldig dat jullie zo genieten van je zwangerschap en met alle schopjes in de buik. Wat een geweldig gevoel is dat toch. Ik geniet echt nog met jullie mee, al ben ik wel blij dat ie van mij nu lekker in de box ligt te slapen, want je kindje in je armen houden is echt helemaal het einde. Daar moeten jullie ook echt naar uitkijken en niet naar de bevalling. Die bevalling komt vanzelf wel en die overleef je echt wel, gewoon goed ontspannen tussen de weeen door, dan blijft de bevalling goed gaan. Volgens alle experts heb ik een zeer zware bevalling gehad, maar ik vind nog steeds dat het wel mee viel, alleen het laatste kwartiertje was erg. En ik zou het zo weer doen. Waarschijnlijk is die zwangerschapsdementie zo gek nog niet. Lekker dat iedereen weer terug is van vakantie, want het was een beetje stil hier. Ik ga straks maar eens kijken waar wij in september naar toe gaan.
@DebJes, wat een mooi ventje hebben jullie ook! @Sybje, logisch dat je je bezig houdt met de bevalling, moet zeggen dat ik veel beter kan relativeren nu ik voorlichting heb gehad wat er allemaal gaat gebeuren. Hier is het goed vol te houden..kleine is wel erg druk en het getrappel is af en toe flink pijnlijk.