Krisstel, succes met de harde trapjes van de kleine. Ik heb nu al wel eens dat ik schrik van de kracht en dan doet het nog helemaal geen pijn! laat staan hoe dat bij jou moet voelen dan! Sas, fijn dat je zo goed terug kijkt op je bevalling. Het lijkt mij ook een super mooie en bijzondere ervaring. Syb, tuurlijk krijg je de kriebels als je aan de bevalling denkt! maar als het eenmaal zover is dan ben je er aan toe en dan ben je er ook klaar voor. Mij lijkt het een super mooie ervaring en gaaf dat ik het mee mag maken (maar je hoort me na de bevalling nog wel hihihi) Bloemetje, hahaha die nesteldrang toch ook! Rustig aan he? gelukkig is het al een stuk minder heet. Poohbear, heel goed meid, laat papa smurf maar het zware werk doen, mama smurf moet rustig verder broeden hahaha. Schiet het verder al wel op? Deborah, wat een heerlijk ventje! Knapperd hoor! Hier is sinds gisteravond de meubeltjes van het kamertje in elkaar (of had ik dat al vermeld... mmmm weet het niet meer hahahaha) maar goed, het tutten en inrichten en de kast opnieuw indelen, en nogmaals en nogmaals en nogmaals en.... hahaha... kan beginnen! Verder moeten we nog heel veel aanschaffen voor de uitzet en aankleding van het kamertje, dus nog wel weken zoet hiermee hoor!
@bloemetje en makkie. Nou ik heb de boel bij elkaar geveegd, wat gesopt zodat we er nog een beetje kunnen leven en net gedoucht. Zit ni in mn slobpak te wachten op de thee en ga effe een dutje doen. Vind het weer genoeg voor vandaag! Enigste tegels die er nog vanaf moeten (naast de vloer dan) is in de douchecel en onder de wastafel en het ombouw van het bad. Maar ik denk dat ik dat er in een ochtendje wel af heb. @all, bij het PCo topic , vertelde Milla dat ze het er niet mee erzo gezellig vind, een ieder voor zich mentaliteit zal ik het maar noemen. Hoe ervaren jullie dit, of komen jullie er ook niet meer. Ik lees er elke dag nog om te kijken hoe het daar gaat. Maar het is een beetje een saaie boel aan het worden. Er wordt weinig geschreven. Voel me wel een beetje schuldig, is dat raar?
Ik heb dat ook hoor Pooh. Je hebt daar maanden lief en leed gedeeld en ineens ben je zwanger! dan wil je daar over praten en dat met hun delen, maar dat is ook weer moeilijk voor hun om te lezen. Ik ben vooral nog veel bezig met Milla, Linda en Meisje, zij nog van de oude garde zijn. Voor de rest zijn het zoveel nieuwe, dat ik eerlijk gezegd niet meer goed weet hoe en wat. Probeer het bij te houden enzo... maar lukt niet altijd.
Sas, fijn dat je zo positief terug kijkt op de bevalling. Veel plezier met een vakantie uitzoeken. Ook bijzonder, voor het eerst met je kleintje weg. Ben trouwens benieuwd hoe het voor Chantje is om met de kleine weg te zijn. Krisstel, ik vind het ook echt prettig om voorlichting te krijgen over de bevalling. Geeft je toch enigzins het idee dat je wat voorbereid bent. Makkie, leuk he dat gerommel in het kamertje. Tut er maar op los, hihi. Pooh, ik lees alleen af en toe nog op het PCO-topic, maar schrijf al een tijd niet meer mee. Ik lees eigenlijk ook alleen nog vanwege Linda, Milla en meisje. Ik hoop zó dat ze snel deze kant op komen.
@pooh ....nu ik er over na zit te denken vond ik het zlef altijd heel erg moeilijk dat de zwangeren mee kwamen kletsen .....kan niet uit leggen waarom zal wel jaloezie zijn ...maar dat houd ik heel goed in mijn achterhoofd en probeer niet te veel over mijn eigen zwangerschap te kletsen daar , maar meer ook omdat er niet altijd op gereageerd word @de bevalling : ja dat isook wel weer waar ..tegen die tijd zal het misschien wel een verlossing zijn , volgens mannetje mag het niet te lang duren want hij wil verlost worden van mijn kwade hormonen hihi
*** INBRAAK *** Bij deze laat ik jullie weten dat Mariska zondagmiddag opgenomen is in het ziekenhuis met een zwangerschapsvergiftiging. Vandaag hebben ze al een pilletje gestoken om de zwangerschap in te leiden. Ze heeft al enkele weeën gehad, maar deze zijn weer afgenomen. Mariska heeft nu 1 cm opening. Morgen gaan ze verder inleiden en eventueel vruchtwater breken. Hopelijk is ze tegen morgen deze tijd al mama met een flinke dochter in haar armen ! Dames, ik houd jullie morgen op de hoogte
Hey Shir! Spannend zeg! Ook voor jouw natuurlijk, als je vriendin op het punt staat de bevallen! Hoop dat alles goed gaat met Mariska! En dat ze er snel vanaf is! Wens haar maar sterkte!
Shirleyke, wens mariska sterkte en hoop dat ze haar kleine meid snel in haar armen heeft en beide gezond en wel. Lief dat je ons op de hoogte houd. Pooh ik heb dat ook een poos bij pco topic alles gedeeld en nu ben je naar de andere kant, kan het ook niet allemaal bijhouden maar hou vooral milla, meisje en linda bij want daar heb ik ook veel meegedeeld samen met jullie hier eigenlijk. sybje ik vind het ook moeilijk om daar iets over mezelf neer te zetten, ik las het altijd wel graag van anderen toen ik nog niet zwanger was maar dat geld niet voor iedereen. Ik hoop dat het ook voor hen snel is weggelegd.
@lot : ja blijft moeilijk he ? nou ja zal proberen iets vaker te reageren (deed ik naar mijn gevoel al) en laat mijn zwangerschap wel een beetje achterwege tenzij ze er om vragen ... @shirlyke : wens ze maar veel succes van ons ....is niet niks zwangerschapsvergiftiging ....hoop dat ze er snel van af is en een prachtige dochter heeft !
Hoi lieve meiden, Wat een lieve reacties, over dat jullie Meisje en Linda en mij nog volgen! Ik volg jullie ook hoor! Ik vind het zo jammer dat van de oude garde alleen wij met zijn drieën nog daar zijn.. Ik vind de sfeer daar inderdaad anders geworden. Misschien een hele rare vraag, maar zouden jullie het goed vinden als ik voortaan gezellig hier met jullie mee kom kletsen? Ik ben dan nog wel niet zwanger, maar vind het hier leuk, ik ken jullie allemaal, en het lijkt me fijn ook over jullie zwangerschappen te vragen en te schrijven zonder misschien iemand te kwetsen. Laat maar even weten... Hopelijk mag ik me snel 'legaal' aansluiten @ Mariska, mocht je dit later terug lezen; hoop dat je kleintje al ter wereld is en dat alles goed met je is gegaan.
@Milla, ook al heb ik nooit echt meegeschreven op het PCO topic omdat ik snel zwanger was...tuurlijk mag je hier meeschrijven, gezellig toch @Shirley, bedankt voor de update...wens Mariska heel veel sterkte! Spannend vandaag zal Cira bevallen! Misschien bevallen Cira en Mariska wel op dezelfde dag
Milla je bent hier na mijn idee van harte welkom hoor gezellig! cira en mariska we denken aan jullie vandaag!
Gezellig Milla! Mariska, sterkte meid, hoop dat met jou en jullie meid alles goed gaat! Cira, meid, jij ook succes vandaag! Wie weet bevallen ze idd vandaag wel allebei! (cira sowieso natuurlijk) Vanmorgen bij de vlos geweest. Alles is weer goed! Bloeddruk wat aan de lage kant, maar niet erg. Dit had ik zelf ook al wel gemerkt. Baarmoeder goed gegroeid, hartje klonk weer heerlijk! Over 4 weken weer terug komen. Over 5uurtjes heb ik vakantie! Joehoe!
@Milla welkom hier in het topic. Eerlijk gezegd sluit ik me aan bij de vorige reacties over het waarom niet meer meeschrijven in het pco topic. Die fase heb ik achter me gelaten om te kunnen genieten van mijn zwangerschap. @all heb weinig zin om veel mee te schrijven, voel me nu echt een zwangere muts, zit het liefsts boven te tutten met de baby spulletjes en op mijn slaapkamer. Ben het aardig zat, heb veel voorweeen die pijn doen. Slaap de laatste nachten redelijk goed maar dan heb ik overdag last van de harde buiken. Ondertussen is mijn zus bevallen van een zoon, Seppe. We zijn zondag toch nog even geweest, was een lange reis ( 5 uur totaal) maar ben blij even geweest te zijn , we weten niet wanneer we elkaar weer zien. Was ook blij weer thuis te zijn, stel je voor dat je onderweg gaat bevallen. Nu ga ik ook niet lang meer van huis. Gelukkig is het niet meer zo heet , maar morgen wordt het weer 26 graden. O ja Deborah hoe gaat het met de hond en hoe reageerd die op Jesse? Ik ben benieuwd hoe het hier zal gaan. Voor de rest zijn we er klaar voor, het ei staat voor de deur, vluchttas staat klaar, de dieren zijn ontvlooid, ontwormd en gewatergolft. De box staat klaar, de enveloppen voor de kaartjes zijn klaar en verder is alles op orde
Fleurrebel Chubby reageerd heel goed op Jessem alsof Jesse er altijd al is geweest, zo gaat ze ermee om
Fleurrebel, van harte met je neefje! Fijn dat je alles nu zover klaar hebt om de kleine te laten komen! Succes met je voorween hoor!
hai meiden, ben redelijk kapot even.. dus een kort berchtje: Mris vandaag wrs dr baby, en Cira ook.. Ooh, ik hoop zoooo dat het goed gaat met ze! Succes meiden, al kunnen jullie me niet meer horen! (en fijn dat we op de hoogte worden gehouden mbt mariska!) @ milla, lekker hier mee kletsen hoor! ik merkte dat ik op t PCO topic ook mn nog meelas voor milla, meisje en Linda. Daar hebben we toch het meeste mee gedeeld he? @ all, ik ga lekker eventjes naar mn vriendinnetje en daarna hopelijk nog even in de babykamer klussen Vanavond kom ik weer even helemaal bijlezen en bijkletsen! Hopelijk is er dan heel mooi nieuws over Cira en Maris, vinden jullie het ook zo spannend? Ben dr de hele dag al aan het denken.. Pfft... Liefss voor iederéén, Taliaa
@milla welkom hier ook al is het nog niet legaal. ha ha. Neem je Linda en meisje ook mee hier naar toe, dan hoeven we het andere topic niet meer te lezen. Ik las het alleen nog maar voor jullie 3 om te weten hoe het met jullie gaat. De toon op het topic is inderdaad veranderd en ik kan me helemaal voorstellen dat je je daar helemaal niet meer in kan vinden. Ik ben trouwens benieuwd hoe het je bevallen is het prikken met puregon. Ik vond het zelf minder hopeloos dan de clomid. @all ik ben benieuwd hoe het cira vergaan is met de keizersnee. Leuk he om al die babykamers in te richten en er lekker in te tutten. En dames dat houdt straks echt niet op hoor, als de kleine er is. Tenminste bij mij niet in ieder geval. En weet je wat ook gevaarlijk is, dicht bij de stad wonen en daar elke dag met je kinderwagen door heen lopen, en dan bij de h&m of c&a of prenetal binnen lopen. Zucht dat kost geld hoor, want je ziet steeds leuke kleertjes. En zeker nu Thijs uit zn t-shirts maat 56 groeit en ik daar maat 62 voor nodig heb. Ik heb wel veel gekregen in die maat, maar dat is allemaal lange mouwen spul, en dat is nu echt te warm. We hebben trouwens net de box verplaatst, want die stond in een hoek en daar stonden de banken nog naast, dus het was elke keer weer blerren geblazen. We hebben de box nu veel centraler in de huiskamer gezet en Thijs heeft er net een uurtje rustig in gelegen zonder het gelijk op het schreeuwen te zetten. Dus wie weet is dit wel een goede plek. Een tip van mijn zijde dus, let op waar je de box plaatst. Hoe is het trouwens met de meiden die bijna moeten bevallen. Zijn jullie al zenuwachtig of zijn jullie super nieuwsgierig hoe je kindje eruit ziet. Ik vind het allemaal wel spannend voor jullie. Kunnen we straks allemaal kletsen over hoe onze kindjes het doen en elkaar tips geven hoe je bepaalde situaties oplost.