Allereerst bedankt voor jullie hartelijkheid! Nou dan kom ik hier maar meteen actief posten Hoe zou het met Cira en Mariska gaan, spannend hoor, heeft Cira een buddy of iemand die het nieuws aan ons door gaat geven? Ben erg benieuwd! Spannende dag vandaag! Vandaag komt Meisje ook terug, ik ben benieuwd hoe het met haar gaat! @ Fleurrebel, ja snap wel dat je niet te ver van huis af wilt. @ Makkie, succes met de laatste loodjes voor de vakantie en super dat het zo goed gaat met je buikje en de baby!
Sas wij hebben de box wel naast de bank. Vond jouw mannetje het niet prettig dan? Alweer maat 62 wat gaat dat hard he. Jesse heeft nog steeds maatje 50
Ik wil niets liever dan Linda en Meisje meenemen, maar ze moeten het zelf ook willen, ik kan me bijvoorbeeld voorstellen dat tussen de zwangeren ook confronterend kan zijn al vind ik het zelf heerlijk. Ze komen vandaag en morgen terug van vakantie, ik heb meisje al een pbtje gestuurd, maar nog niet met de vraag of dat ze hier komt schrijven. Dat zal ik haar later vragen. Het prikken van Puregon viel me reuze mee! Het prikken doet geen pijn en het is helemaal super dat ik geen bijwerkingen heb. De pregnyl spuit deed wel pijn. Al met al geef ik dik de voorkeur aan Puregon boven Clomid! Het is inderdaad leuk om straks ideeën e.d. uit te wisselen. Ook wat betreft de zwangerschap. Het scheelt denk ik dat ik al 2 kindjes heb, dus kan er ook over mee praten zonder in de fases te zitten. Hoe gaat het verder met Thijs doet hij het goed? Mag ik vragen wanneer je wilt beginnen zwanger te worden van een tweede, want ik heb wel eens van je gelezen dat je een tweede kindje snel achter de eerste aan wilt.
*** INBRAAK *** Hier terug even een update van Mariska. Meteen even ter zaken komen dat om 12u30 MALIKA geboren is. Ze meet 49 cm en weegt 2,520 kg. Ze ligt in de couveuse. Had veel slijmpjes in haar longen, het duurde even voordat ze begon te wenen. Voor de rest alles goed ! Had om 11u deze voormiddag Mariska nog aan de lijn. Ze had toen 8 cm opening en had net een epidurale verdoving gevraagd. Heb haar nog effe moed ingesproken en zo'n anderhalf uurtje is hun wondertje dus ter wereld gekomen.
Hoera voor Mariska! Nu kan ze lekker gaan genieten van haar meisje! Mooie naam zeg erg apart heb hem nog nooit gehoord!
@debjes onze box stond langs 2 muren en 2 bankleuningen, en we hebben het idee dat ie dat niet prettig vind. Hij ging altijd direct huilen als ie in de box gelegd wordt behalve als het slapend gebeurde natuurlijk. Alleen op het voedingskussen vond hij het minder erg omdat hij dan iets meer kon zien. Dus nu proberen we de andere kant van de huiskamer en daar hoorde ik daarstraks gezellige babygeluidjes, dus wie weet vind ie dit prettiger. Hij ligt er nu op zn buik te slapen. vind ie heerlijk op zn buik slapen, maar dat mag alleen als wij erbij zijn. S avonds in zn bedje alleen maar op zn zij tussen zijn anti omrolkussentjes. Dit ivm zn scheve hoofd dat ie op zn zij slaapt. @milla Thijs doet het goed op zn huilbuien na dan natuurlijk. Op dit moment wil hij alleen maar op je arm in slaap vallen en niet gewoon in bed of zo. Maar ja het is een fase waar we door heen moeten. een broertje of zusje daar zullen we volgend jaar wel voor gaan denk ik. Waarschijnlijk pas na de zomer omdat mn man dan uit Afganistan terug is. Daarvoor lijkt me niet prettig omdat zo'n missie toch een hoop stress met zich mee brengt en dat is niet goed voor een zwangerschap. En daarbij stel dat ik weer bekkeninstabiliteit krijg, dan heb ik geen hulp van mn man. We kijken een beetje hoe het gaat. o nu mn mannetje eten geven want die is wakker en begint te jengelen.
OOooo wat super! Mariska is bevallen! En de naam, die heeft de kleine van mijn beste vriendin ook, maar dan met een C (malica) Mariska, jij en je partner van harte met jullie meid! Fijn dat het na een wat moeilijke start weer goed gaat! Milla, hoop dat Meisje en Linda hier ook willen komen. Ik ben ook een beetje verder weggegroeid van het PCO topic. Las het idd alleen ivm jullie. De rest is me eigelijk een beetje te ver van mijn bed show. Tis idd zo dat als je eenmaal zwanger bent je niet meer aan zwanger worden denkt en daar ook niet te veel in wil blijven 'hangen'. Vooral de MMM, daar ben ik toch echt wel klaar mee! Dus kom en blijf lekker hier! Sas, flinke kerel hoor, nu al weer een maatje 62! (hoewel dat natuurlijk ook nog steeds piep en piepklein is!) Fijn dat de box nu op een fijnere en rustigerder plek staat voor hem.
Sas laat je hem dan ook echt in je arm in slaap vallen? Of leg je hem ook wel is in bed en laat hem dan huilen? Vind het zelf altijd erg moeilijk, welke keus ik moet maken, daarom vraag ik het even
Jullie hadden toch ook een lijstje met wie wanneer moet bevallen en afspraken heeft? Ik weet niet waar ik het kan vinden, weet iemand waar het staat, of houden jullie het niet meer bij, ik ben eigenlijk wel benieuwd wie wanneer precies afspraken heeft ed.
denk dat je dan ff terug moet zoeken, volgens mij hebben we die al een tijdje niet voorbij zien komen! Ik help je wel mee zoeken!
UITGEREKEND: 13 augustus 2008: Cira jongen 26 augustus 2008: Fleurrebel Meisje 29 augustus 2008: Krisstel Verrassing 31 augustus 2008: Bloemetje meisje 12 oktober 2008: Monique 25 oktober 2008: Taliaa Meisje 4 november 2008 : Sybje Verrassing 25 november 2008: Lot 06 december 2008: Makkie Verrassing 20 december 2008: 1e kindjeVerrassing 18 maart 2009: Thamara 21 maart 2009: Poohbear226 AGENDA: 5 augustus: Cira KS 6 augustus: 1ekindje 20 weken echo 6 augustus: poohbear226 2e echo bij 7.4 weken 7 augustus: Makkie 2D pretecho BIJZONDERHEDEN: week 44: kinderwagen + Maxi Cosi Makkie wordt geleverd BEVALLEN: 07 mei 2008: Chantje bevallen van Suze 07 juli 2008 : Sas7 bevallen van Thijs 4100 gram 14 juli 2008 : Deborah bevallen van Jesse 3375 gram 5 augustus 2008: Mariska bevallen van Malika Vakantie overzicht: 23 juli t/m 14 augustus Chantje -> kroatie 24 juli t/m 1 augustus 1ekindje -> kos (griekenland) 4 augustus t/m 8 augustus Thamara -> Pipodorp (assen) 15 augustus t/m 22 augustus Makkie -> camping in Overijssel
Dus waarschijnlijk toch allebei op dezelfde dag, wat leuk Mariska, gefeliciteerd met jullie dochter Malika Hoop mag ze snel mee naar huis! Ik reageer later op de rest...
oei er is een hoop geschreven ..... @mariska : GEFELICITEERD met jullie dochter ! @debjes : jij heette toch eerst anders ? @milla : je bent welkom hoor ! @all ben vanmiddag weer wezen babyshoppen maar heb weer niks gekocht ...was vorige week ook al zo ...nou ja kost ook geen geld dan ......krijg meestal een beetje hoofdpijn van dat babyshoppen .....word er nog steeds een beetje eng van
Wow, er is veel geschreven vandaag! Ik heb niet veel tijd om te reageren, moet zo weer weg. Mariska, gefeliciteeeeeerd met jullie meisje Malika! Geniet ervan samen! Veel geluk! Cira, ik ben héél benieuwd! Milla, gezellig dat je lekker hier komt kletsen! All, de draaipoging is mislukt vandaag. Nu moet ik vrijdag terugkomen om één en ander door te spreken voor een KS (tenzij ze zelf nog gaat draaien natuurlijk). Spannend!
mariska gefliciteerd! @all, ben m,oe, heb bandenpech (pijn) in mn liezen en staan doet zeer. We moeten boodschappen doen, maar ik denk dat ik verhuis naar de bank... Morgen echo! sorry, zal later meer lezen
UITGEREKEND: 13 augustus 2008: Cira jongen 26 augustus 2008: Fleurrebel Meisje 29 augustus 2008: Krisstel Verrassing 31 augustus 2008: Bloemetje meisje 12 oktober 2008: Monique 25 oktober 2008: Taliaa Meisje 4 november 2008 : Sybje Verrassing 25 november 2008: Lot 06 december 2008: Makkie Verrassing 20 december 2008: 1e kindjeVerrassing 18 maart 2009: Thamara 21 maart 2009: Poohbear226 AGENDA: 5 augustus: Cira KS 6 augustus: 1ekindje 20 weken echo 6 augustus: poohbear226 2e echo bij 7.4 weken 7 augustus: Makkie 2D pretecho 13 augustus: Milla NOD BIJZONDERHEDEN: week 44: kinderwagen + Maxi Cosi Makkie wordt geleverd BEVALLEN: 07 mei 2008: Chantje bevallen van Suze 07 juli 2008 : Sas7 bevallen van Thijs 4100 gram 14 juli 2008 : Deborah bevallen van Jesse 3375 gram 5 augustus 2008: Mariska bevallen van Malika Vakantie overzicht: 23 juli t/m 14 augustus Chantje -> kroatie 24 juli t/m 1 augustus 1ekindje -> kos (griekenland) 4 augustus t/m 8 augustus Thamara -> Pipodorp (assen) 15 augustus t/m 22 augustus Makkie -> camping in Overijssel 29 augustus tm 5 september Milla -> Texel
Bedankt Makkie, ik heb mezelf voor het gemak meteen even toegevoegd. @ Sybje, moet je nog veel spulletjes kopen? @ Poohbear, beterschap, het zit jou de eerste weken ook niet mee.
@milla : bijna zo goed als alles , kamerjte en wagen is gekocht en wat kleertjes en speeltjes maar dat was het wel zo'n beetje voor de rest moet ik alles nog kopen ....
@ Syb, Goh dat is inderdaad best veel! Hoe komt het dat je uiteindelijk niks koopt? @ Bloemetje, doet dat pijn zo'n draaipoging?