Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    @all: had al gepost bij pco, nu nog maar even hier, meisje had zich ook al gemeld :D

Wauw wat een geboortenieuws! En allemaal mooie echo's las ik bij pco. Van harte gefeliciteerd allemaal.

Nou ik ben heerlijk terug van bounty en de zon! We hebben met name de laatste week goed kunnen ontspannen (een beetje alles vergeten).

Uiteraard hebben we het ook over IVF gehad en hoewel we de kansen positief zien en ook echt goede hoop hebben, is het allemaal zo eng en zijn we zo bang van wat als het niet lukt... Thuis ook al direct een geboortekaartje op de stapel, leuke vakantiekiekjes van de 1e vakantie van zwager met kleine én de officiele startvrief van het zkh voor de IVF. SLIK, we zijn weer terug.

Het is denk ik makkelijker als ik me idd hier af en toe meld en zo jullie kan volgen (en jullie mij) vind het ook wel moeilijk hoor om hier te schrijven maar er is bij pco ook niet echt iemand meer met tips voor mij aangezien ik nu wel stappen verder ga maken. Vond het trouwens altijd super lief dat jullie nog zoveel mee schrijven. Kan me ook voorstellen dat je nu alleen maar over je zwangerschap zou willen schrijven.

Wat betreft IVF schrijf ik dus op dat forum mee alleen voel ik me daar ook nog niet echt thuis, zal nog wel komen als ik echt begin (zit denk ik stiekum soms nog in de ontkenningsfase).

Nou meiden, hier nog vakantieplannen?

2. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    Sybje, ik word ook telkens emo als ik geboortenieuws lees...

Meisje, ik ben nog niet bevallen, hihi. Je bedoelt Mariska neem ik aan ;) Gezellig als je hier mee komt schrijven! Wat een teleurstelling dat je ongi bent geworden :cry: en dan ook nog op die datum... Ik hoop dat IUI niet nodig is. Mocht dat wel zo zijn, komt het ook goed! Hou vol meis!

1e kindje, succes vanmiddag!

Makkie, geniet van je vakantie!

Pooh, hoe was het?

Linda, meid ik leef ontzettend met je mee. Schrijf alleen hier als je het trekt hoor! Het blijft verdorie ook telkens zo confronterend. Ook wat je schrijft over dat geboortekaartje en die foto's... Een hele stap IVF, maar houd vol, het biedt weer nieuwe kansen. En fijn dat jullie een goede vakantie hebben gehad!

3. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.090
    2.225
    113
    Brabant
    @ Pooh, meid laat je het even horen als je thuis bent? ik neem aan dat je op een teras zit te proosten op jullie smurf (met een lekkere icetea ofzo;)

@ meisje, welkom hier hoor! Wat een domper meid! zeker in deze periode! Een heeeeele dikke knuffel van me!

@ Linda: fijn te horen dat jullie een lekkere vakantie hebben gehad! En het een beetje hebben kunnen "vergeten". Hoewel dat nooit kan natuurlijk, maar goed je begrijpt me wel! Hey, lekker hier meeschrijven! En dat is geen ontkennen hoor, dat is gewoon wennen aan een nieuwe stap! En dat komt helemaal goed meid! We warmen met zn allen een mooi roze plekje voor je op. met al die zwangere dikke konten is dat zo klaar!:) En voor meisje ook!

@ 1e kindje, laat je ook even weten hoe het is geweest"?

@ Cira en meneercira: ontzettend gefeli met jullie zoon! Hoop snel foto's te zien:) Cira lekker opknappen en Jaimy; lekker genieten van papa en mama!

@ sybje, graag gedaan hoor!

@ all, vandaag een drukke dag gehad: vlos alles was goed! Lekker lage bloeddruk, dus prima met dit weer. Ben nu 10 (!) kilo aangekomen, maja dat is niet anders (vind het stiekum wel erg hoor, maja). beebje doet het prima, ligt lekker in een stuit... Maar dat kan nog helemaal goed komen toch?
    Gesprek met mn baas was prima, ik ga dat therapeutisch werken lekker uitbuiten, haha. Nee geintje, invullen op mn eigen manier. Hij was het ermee eens. Gewoon een beetje op mn gemak aanwezig zijn op mn werk!
    UWV heeft gebeld en dat is nu klaar. Blijf 100% in de ziektewet t/m verlof!
    Net bij mn dinnetje geweest, MvM was langs geweest.. Ze wilde eerst niet mee doen, maar na mijn verhaal doet ze mee, lief he! Dus er plast weer iemand voor de spuiten Milla en Linda!:)
    Gister de muur geschilderd, hartstikke mooi. Maar vanochtend: echt super lelijk. Niet gedekt, allemaal strepen etc. Weet niet of dit nog goed komt als we er nog een keer overheen gaan. Hoop dat mn mannetje me wil helpen vanavond!
    En dan dit weekend laminaat leggen:) (hoophoop)
    En dan de meubeltjes.... Zwijmel..
    Oja, vk vond het niet raar dat ik frummel zo weinig voel, gelukkig!:)
    (ohoh, weer een heel verhaal geworden)

Liefss, Taliaa

4. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @talia : fijn dat alles weer goed was met de kleine frummel !
    je hebt ook goede afspraken gemaakt op je werk zie ik !

@all : kraampakket is hier vanmorgen bezorgd ....was er niet blij mee toen ik zag wat er allemaal voor enge dingen in zat ....(zei de zuster , pijn is alleen bij andere mensen ) maar goed het zei zo , beebje moet er toch een keer uit ,.....

ik moet nog 5 daagjes werken en dan ga ik lekker met verlof !

5. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    Taliaa, fijn dat alles goed was bij de vk en dat je een goed gesprek hebt gehad met je baas. Niks geven om die kilo's, tis voor een goed doel. Je beebje heeft nog genoeg tijd om te draaien.

Sybje, haha dat kraampakket. Ik dacht ook "Ooh leuk" toen het bezorgd werd, maar na de inhoud bekeken te hebben heb ik het achter in de kast geduwd :D

6. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @meisje, welkom terug en welkom hier!
    @taliaa, pas je op met die lage bloeddruk? Lijt me zo eng gevoel! En doe voorzictig met werken!
    @linda, dat ivf trajest is zeker niet makkelijk. Goede vriendin van me heeft 3 x ivf gehad (met succes(, maar het is een hele kluif! Sterkte he!

@all,nou onze smurf is 1 cm en heeft een kloppend hartje! Zo schattig!

We dachten even dat het er 2 waren, maar het bleek een cyste op mn eierstok te zijn. De gyn bleef echt even stil...hahaha!
    Maar oke, 1 smurfje dus!
    Over 2 weken verloskundige intake gesprek en nog 1x naar de gyn. als alles goed blijft gaan hoef ik niet meer naar hem terug!

7. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @pooh : ooh ik moest echt effe hier gaan kijken tijdens werktijd was echt ongerust !
    maar super zeg dat alls goed is ....hihi 2 zou wel leuk zijn toch ?
    maar 1 is ook goed ! wanneer heb je nou weer een echo ?

8. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hey meiden ik zeg toch net tegen jullie nog 5 dagen werken ?
    kom ik op mijn werk zie ik dat ik volgende week 5 avonden achter elkaar moet werken ....haha daar trap ik niet ....ben maar iets van 30% beter gemeld de rest zit ik in de zw door de BI .......denk dat mijn bazin ook van dr stoel valt als ze dit hoort volgend week .....

oke ik ga weer verder met vervelen ....tot later !

@bloemetje : ik heb de doos nu ook verstopt hoor ....en gezien ik alzheimer light heb bestaat de kans ook echt dat ik hem niet meer terug vind !

9. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @sybje. die zwnagerschaps dementie heb ik oo kal last van hahaha!
    Nee,moest gelijk door naar mn werk en mag dara niet internetten...dus vandaar...

Over 3 weken terug naar gyn en de 19e intake bij verloskundige

10. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Cira gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon, leuke naam! Hoe gaat het verder?

Mariska ben benieuwd hoe het gaat?

pooh super dat het er goed uitziet, probeer te genieten..

1ekindje hoe is het gegaan?

sybje dat is niet de bedoeling dus van je werk rustig aan doen he

Meisje en linda gezellig dat jullie mee komen kletsen en je mag hier ook gewoon je verhaal doen.

11. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Sybje, misschien babyshoppen op internet een idee? Haha dat had ik ook hoor toen het kraampakket binnenkwam ;) Doen ze net alsof haar neus bloed of zou ze zich echt vergist hebben met de planning?

@Bloemetje, jammer dat de draaipoging niet is gelukt. Weten ze ook waarom niet? Ze proberen niet nog een poging? Spannend vrijdag…al hoop ik dat ze draait ;)

@Poohbear , mooi om te zien hé :D

@Taliaa, wat super dat je vriendin ook zwanger is :D Fijn dat alles goed was bij de vk. Welke kleur hebben jullie gekozen?

@Lot, vervelend of niet een gekneusde rib…nu rust nemen?

@Cira, Gefeliciteerd met jullie zoon Jaimy!

@Meisje, lekker genoten van de vakantie? Tuurlijk mag je hier meeschrijven :D Jammer dat je ongesteld bent geworden…hopelijk is de IUI niet nodig.

@1ekindje, hoe was de 20 weken echo?

@Linda, kan me voorstellen dat je dan thuis weer even op de feiten wordt gedrukt…lijkt me ook niet makkelijk. Gelukkig hebben jullie wel lekker genoten van de vakantie!

Hier ook alles goed, vanmorgen weer gewogen en was weer iets afgevallen (moet zeggen dat ik er niets van snap..maar goed) ben nu 6 kg aangekomen. Verder is de kleine echt super druk en het lijkt erop dat hij of zij steeds lager gaat liggen..maagzuur wordt ook eindelijk minder :D

12. Krisstel

UITGEREKEND:
    26 augustus 2008: Fleurrebel Meisje
    29 augustus 2008: Krisstel Verrassing
    31 augustus 2008: Bloemetje meisje
    12 oktober 2008: Monique
    25 oktober 2008: Taliaa Meisje
    4 november 2008 : Sybje Verrassing
    25 november 2008: Lot
    06 december 2008: Makkie Verrassing
    20 december 2008: 1e kindjeVerrassing
    18 maart 2009: Thamara
    21 maart 2009: Poohbear226

AGENDA:
    7 augustus: Makkie 2D pretecho
    11 augustus: Krisstel vk

BIJZONDERHEDEN:
    week 44: kinderwagen + Maxi Cosi Makkie wordt geleverd

BEVALLEN:
    07 mei 2008: Chantje bevallen van Suze
    07 juli 2008 : Sas7 bevallen van Thijs 4100 gram
    14 juli 2008 : Deborah bevallen van Jesse 3375 gram
    5 augustus 2008: Mariska bevallen van Malika 2520 gram
    5 augustus 2008: Cira is bevallen van Jaimy

Vakantie overzicht:

23 juli t/m 14 augustus Chantje -> kroatie
    4 augustus t/m 8 augustus Thamara -> Pipodorp (assen)

15 augustus t/m 22 augustus Makkie -> camping in Overijssel

13. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.090
    2.225
    113
    Brabant
    hai meiden,

@ pooh, ontzettend fijn dat je echo goed was! lekker emo momentje he? gefeli hoor meid!
    Ennuh, die lage bloeddruk (105/66) is voor mij erg normaal. Hij schommelt redelijk, maar is nu weer stabiel laag. Ik heb ook last van orthostatische hypotensie, das met opstaan enzo. Ben te lang voor mn hart en ga dan weer net zo hard neer als op:) maar ben eraan gewend, niks ergs. maar voor mij was een tensie van 135/80 dus vrij hoog, vandaar dat ik blij was met mn lage tensie. maar lief dat je bezorgd bent:)
    @ kraampakketten: hier hetzelfde verhaal. Fleurige doos, leuke knuffel bovenop en voor de rest erg enge dingen. heb de kraamverbanden even aan mn hubbie laten zien, haha:) (die vindt tampons al eng)
    @sybje, pootje stijf houden mbt je werk! Dalijk lekker met verlof! Lekker babyshoppen! (haha, en uitrusten en mentaal voorbereiden natúúrlijk)
    @ all, t was vandaag te warm om zwanger te zijn. Ik heb nu sinds een week ofzo dat mn buik écht in de weg begint te zitten, en vandaag kreeg ik er echt het heen en weer van. Begrijp de dames nu ook echt die tijdens t voorjaar zover zwanger waren:(

Hele fijne avond,
    Taliaa

ps mannetje en ik hebben net de muur overnieuw gedaan, ik moest er weer gewoon van janken. Hopelijk ziet het er dalijk beter uit!:) houd jullie op de hoogte van dit enorm belangrijke proces!:)

14. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Krisstel het is wel erg vervelend vooral omdat ik soms niet weet hoe ik moet zitten of lopen dan is liggen het lekkerst, heb nu deze week vrij dus probeer weinig te tillen en dan kijken of het volgende week weer gaat.

15. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.090
    2.225
    113
    Brabant
    @ Krisstel, is je baby nu aan het indalen dan? (ben nog een leek he...;)) Maar 6 kg aangekomen... netjes hoor! hoeft er dalijk ook niet zoveel af:)

16. Krisstel

Hij of zij was al ingedaald..maar heb het idee dat het nu echt vast in de bekken ligt.

@Lot, sterkte meis!

17. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    Pooh, wat fijn dat de echo goed was!

Sybje, haha schrijf maar even op waar je de doos verstopt hebt dan :)

Lot, vervelend dat je zo'n last hebt. Rustig aan!

Krisstel, het draaien is moeilijk omdat de placenta aan de voorkant ligt. Ze doen geen nieuwe poging meer. Hoeft voor mij ook niet, het was erg onprettig.
    Wat goed zeg, 6 kg, echt netjes!

Taliaa, hopelijk ben je morgen tevreden over de muur.

18. Milla

Milla Niet meer actief

Pooh wat super, een kloppend hartje! Goed zeg!
    Wel grappig dat die gyn zo moest kijken, kan die cyste verder geen kwaad?

@ taliaa, ja die kraampakketen vreselijk vond ik ze! Helaas heb je de meeste spulletjes echt nodig, voordeel is dat als je de doos straks voor gebruik openmaakt je het pijnlijkste gedeelte al gehad hebt ;)

@ Sybje, wel rustig aan doen hoor! Raar dat ze je zo hebben ingepland!

Ik ben benieuwd hoe het met Cira en Mariska gaat ik hoop dat ze zich snel met tevreden nieuws komen melden!

Hier is het weer spannend. Ik zit nog minder dan een week voor NOD, ik ga dit weekend al een poging wagen met testen, ik ben al aan het testen of de pregnyl al niet uit mijn lichaam was, maar dat is nog niet het geval.. vandaag stond er nog een vaag lijntje op de test. Ik hoop dat deze de komende dagen steeds duidelijker wordt. Ik vind het reuze spannend, maar durf nergens vanuit te gaan. Mijn oudste dochter vroeg vandaag of er bij ons ook een keer een babytje komt logeren (had ze van een vriendinnetje gehoord) pff is wel even slikken hoor. Ik hoop dat ik haar snel blij mag maken.

19. Milla

Milla Niet meer actief

UITGEREKEND:
    26 augustus 2008: Fleurrebel Meisje
    29 augustus 2008: Krisstel Verrassing
    31 augustus 2008: Bloemetje meisje
    12 oktober 2008: Monique
    25 oktober 2008: Taliaa Meisje
    4 november 2008 : Sybje Verrassing
    25 november 2008: Lot
    06 december 2008: Makkie Verrassing
    20 december 2008: 1e kindjeVerrassing
    18 maart 2009: Thamara
    21 maart 2009: Poohbear226

AGENDA:
    7 augustus: Makkie 2D pretecho
    11 augustus: Krisstel vk
    13 augustus: Milla NOD

BIJZONDERHEDEN:
    week 44: kinderwagen + Maxi Cosi Makkie wordt geleverd

BEVALLEN:
    07 mei 2008: Chantje bevallen van Suze
    07 juli 2008 : Sas7 bevallen van Thijs 4100 gram
    14 juli 2008 : Deborah bevallen van Jesse 3375 gram
    5 augustus 2008: Mariska bevallen van Malika 2520 gram
    5 augustus 2008: Cira is bevallen van Jaimy

Vakantie overzicht:

23 juli t/m 14 augustus Chantje -> kroatie
    4 augustus t/m 8 augustus Thamara -> Pipodorp (assen)

15 augustus t/m 22 augustus Makkie -> camping in Overijssel
    29 augustus tm 5 september Milla -> Texel

20. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @milla, meid ik snap gelooof ik niet helemaal waarom jij nou al aan het testen bent? Maak je zelf toch niet zo gek daarmee? je weet dat die pregnyl nog in je lichaam zit. Het kost klauwen met geld en je hebt er niets aan. Sorry , mijn mening!

Deel Deze Pagina