Shirley@ Bedankt om deze dames op de hoogte te houden... Hopelijk komt m'n meisje snel thuis dat je haar in levende lijve kunt bewonderen
Cira, wat fijn dat jullie thuis zijn en het voorspoedig gaat! Ben ook benieuwd naar een foto van jullie kleine jongen! Doe rustig aan, denk aan jezelf en dan knap je vast nog sneller op! Geniet in iedergeval van jullie jochie, maar dat doen jullie vast wel! Mariska, ook super fijn wat van je te horen! Helaas is jullie meisje nog niet thuis, maar dat gaat hopelijk niet lang meer duren! Ze is dan niet thuis, maar over een paar uurtjes kun je haar alweer vasthouden... sterkte de komende dagen en tuurlijk duim ik keihard mee dat ze snel op goed gewicht is! (meisje van mijn beste vriendin heet Malica, mooie naam hoor en komt niet vaak voor, leuk!)
Cira; fijn te lezen dat het goed met jullie gaat! Lekker genieten en rustig aan! Mariska; wat moeilijk om je kleine meisje in het zh achter te moeten laten lijkt me. Hopelijk mag ze snel naar huis. Fijn dat het afkolven zo goed gaat! Laat jullie maar lekker vertroetelen lieve meiden!
meiden hegb terug gelezen maar er is zoveel gekletst. Sorry als ik mensen vergeet en niety heel uitgebreid reageer. meisje/milla/linda gezellie dat jullie hier meeschrijven hoop jullie snel in het roze te zien. Bloemetje 22-8 voor jullie de dag geniet nog even van je buik als je vragen heb kan je ze pb-en hoor! Fleurebell ook voor jullie bijna de dag. alle andere zwangere rustig aan en geniet ik zal ook proberen morgen uitgebreid op julli te reageren. mariska gefeliciteerd met jullie dame malika[/size] en idd dezelfde dag wie had dat verwacht. Ik hoop dat je meid snel naar huis mag Meiden jaimy is onrustig dus ik probeer morgen meer te reageren
UITGEREKEND: 26 augustus 2008: Fleurrebel Meisje 29 augustus 2008: Krisstel Verrassing 31 augustus 2008: Bloemetje meisje 12 oktober 2008: Monique 25 oktober 2008: Taliaa Meisje 4 november 2008 : Sybje Verrassing 25 november 2008: Lot 06 december 2008: Makkie Verrassing 20 december 2008: 1e kindjeVerrassing 18 maart 2009: Thamara 21 maart 2009: Poohbear226 AGENDA: 7 augustus: Makkie 2D pretecho 11 augustus: Krisstel vk 12 augustus: Lot intake kraamzorg, Linda IVF-gesprek 13 augustus: Milla NOD 13 augustus: Lot vk en pretecho 2 september: Linda IVF-info-avond 24 september: Cira nacontrole KS bij de gyn 12 november: Cira naar de kinderarts met Jaimy BIJZONDERHEDEN: week 44: kinderwagen + Maxi Cosi Makkie wordt geleverd Half sept.: Lot babykamer enz. geleverd BEVALLEN: 07 mei 2008: Chantje bevallen van Suze 07 juli 2008 : Sas7 bevallen van Thijs 4100 gram 14 juli 2008 : Deborah bevallen van Jesse 3375 gram 5 augustus 2008: Mariska bevallen van Malika 2520 gram 5 augustus 2008: Cira is bevallen van Jaimy 2650 gram Vakantie overzicht: 15 augustus t/m 22 augustus Makkie -> camping in Overijssel 29 augustus tm 5 september Milla -> Texel
@lot : hey wij hebben oa ook limegroen ruitjesbehang op ons kamertje ..... @cira : neem je tijd om bij te komen hoor meis ! en geniet van je lekkere knul ! @mariska : wij gaan zeker voor je meisje duimen .....het is wel een lief miesje om te zien hoor .....ze ziet er niet extreeem klein uit hoor ... hoop dat alles snel op zijn plek groeit !
UITGEREKEND: 26 augustus 2008: Fleurrebel Meisje 29 augustus 2008: Krisstel Verrassing 31 augustus 2008: Bloemetje meisje 12 oktober 2008: Monique 25 oktober 2008: Taliaa Meisje 4 november 2008 : Sybje Verrassing 25 november 2008: Lot 06 december 2008: Makkie Verrassing 20 december 2008: 1e kindjeVerrassing 18 maart 2009: Thamara 21 maart 2009: Poohbear226 AGENDA: 7 augustus: Makkie 2D pretecho 11 augustus: Krisstel vk 12 augustus: Lot intake kraamzorg, Linda IVF-gesprek 13 augustus: Milla NOD 13 augustus: Lot vk en pretecho 2 september: Linda IVF-info-avond 24 september: Cira nacontrole KS bij de gyn 12 november: Cira naar de kinderarts met Jaimy BIJZONDERHEDEN: week 44: kinderwagen + Maxi Cosi Makkie wordt geleverd Half sept.: Lot babykamer enz. geleverd BEVALLEN: 07 mei 2008: Chantje bevallen van Suze 3885 gram 07 juli 2008 : Sas7 bevallen van Thijs 4100 gram 14 juli 2008 : Deborah bevallen van Jesse 3375 gram 5 augustus 2008: Mariska bevallen van Malika 2520 gram 5 augustus 2008: Cira is bevallen van Jaimy 2650 gram Vakantie overzicht: 15 augustus t/m 22 augustus Makkie -> camping in Overijssel 29 augustus tm 5 september Milla -> Texel
UITGEREKEND: 26 augustus 2008: Fleurrebel Meisje 29 augustus 2008: Krisstel Verrassing 31 augustus 2008: Bloemetje meisje 12 oktober 2008: Monique 25 oktober 2008: Taliaa Meisje 4 november 2008 : Sybje Verrassing 25 november 2008: Lot 06 december 2008: Makkie Verrassing 20 december 2008: 1e kindjeVerrassing 18 maart 2009: Thamara 21 maart 2009: Poohbear226 AGENDA: 7 augustus: Makkie 2D pretecho 11 augustus: Krisstel vk 12 augustus: Lot intake kraamzorg, Linda IVF-gesprek 13 augustus: Milla NOD 13 augustus: Lot vk en pretecho 21 augustus: Thamara 2de echo 2 september: Linda IVF-info-avond 24 september: Cira nacontrole KS bij de gyn 12 november: Cira naar de kinderarts met Jaimy BIJZONDERHEDEN: week 44: kinderwagen + Maxi Cosi Makkie wordt geleverd Half sept.: Lot babykamer enz. geleverd BEVALLEN: 07 mei 2008: Chantje bevallen van Suze 3885 gram 07 juli 2008 : Sas7 bevallen van Thijs 4100 gram 14 juli 2008 : Deborah bevallen van Jesse 3375 gram 5 augustus 2008: Mariska bevallen van Malika 2520 gram 5 augustus 2008: Cira is bevallen van Jaimy 2650 gram Vakantie overzicht: 15 augustus t/m 22 augustus Makkie -> camping in Overijssel 29 augustus tm 5 september Milla -> Texel
Hallo dames! Wat een fijn nieuws dat het met Jaimy en met Malika allemaal goed gaat! Nu maar hopen dat Malika ook snel naar huis mag! Ik las op het PCO-topic dat Kim1984 ook zwanger is (hihi, misschien staat dat al wel ergens hier maar ik heb nog niet alles teruggelezen), dus misschien komt die ook wel meeschrijven hier! Verder zelf weinig nieuws, heb morgen weer mijn eerste FM deze ronde. Ben benieuwd of er wat zit, maar het is dan pas dag 13 dus ik verwacht er niet te veel van! X
@ Cira: welkom thuis wat goed dat je zo goed herstelt! @ Mariska: jij ook lekker weer thuis! En we duimen heel hard voor jullie prinsesje!
cira welkom thuis! Hoe is het met je? @all, ik duik zo de badkamer weer in om tegeltjes te bikken. Morgen wordt de nieuwe badkamer geleverd en volgende week maandag wordt ie geinstalleerd. We zijn gisteren bij een vriendin van me geweest, nog op verlate kraamvisite. Was kapot toen ik thuis kwam. tis ander hald uur rijden bij ons vandaan en ik merk dat ik toch nog niet veel waard ben. Wel leuk om ze weer te zien!
@Bloemetje..jeetje het is al bijna 22 augustus! Spannend ben je er helemaal klaar voor (voor zover dat kan? ) @Makkie, wat super hé zon echo .bijna onvoorstelbaar toch dat zoiets moois in je buik groeit Mooie buikfoto trouwens. @Chantje, leuk dat de vakantie zo geslaagd was wel bijzonder of niet, voor het eerst met zn drieën? @Thamara, wij hebben wel de nekplooimeting gedaan, deze moesten we wel zelf betalen. De keuze om het wel of niet te doen vind ik zo persoonlijk denk dat je moet doen wat je zelf wilt. @Sas, mooi dat alles goed gaat met Thijs .al een fysio gevonden? Haha leuk om te vergeten die vergeetachtigheid @Lot, klinkt leuk jullie behang! @Sybje, hier geen brie vind het ook niet te eten haha Enne schamen omdat je op bent hoeft niet mijn collega zat vanaf 6 weken al in de ziektewet. Je lichaam geeft wel aan wanneer het niet meer gaat. @Milla, wat *** dat je ongesteld bent geworden hoop de volgende keer beter nieuws. @Poohbear, jaaaaa stokbrood met Filet American dat mis ik ook! @Fleurrebel..haha grappig eetbuien had je zaterdag Gaat het weer een beetje? @DebJes, hoe ging het de verjaardag met Jesse? @Cira, goed om te horen dat Jaimy het zo goed doet! (Leuke naam ook zijn tweede naam). Kan je een beetje wennen? Ben erg benieuwd naar jullie ventje.. @Mariska, wat is ze mooi! Duim hier met je mee dat alles goed is vandaag en dat ze snel mogelijk weer mee naar huis mag. Sterkte samen! Net terug van de vk...alles was weer goed (bloeddruk 120/70) en de kleine beweegt voldoende. Gelukkig ligt hij of zij nog ingedaald, hoofdje ligt nog niet vast maar dat hoeft ook niet volgens de vk. Wel grappignet , mijn man zegt steeds dat ik meer moet eten (omdat mijn buik redelijk klein is en ben weinig aangekomen) omdat hij dacht dat de kleine bij de geboorte veel te klein zou zijn. Zegt de vk net dat ze hem of haar op 3700 tot 4000 gram schat bij de geboorte haha...manlief helemaal in
OOh Mariska wat een mooi prinsesje! Hopelijk is ze snel thuis. En fijn Cira dat je thuis bent en dat het zo goed gaat met Jaimy. En Chantje weer terug van vakantie een hoop bij te lezen, ik kan het ook allemaal niet bijhouden hoor. D'r vroeg iemand hoe we het voor elkaar hebben dat we ingeleid worden? Dat weet ik eigenlijk ook niet, Maar we gingen voor een groei echo naar de gyn en daar bleek dat kabouter ws wat groot is. En ik zelf heb een te hoge bmi ( te zwaar) en voor de veiligheid van kabouter en mijzelf en omdat we er zoveel moeite voor hebben gedaan vond de gyn het beter om in het zkh onder controle te blijven en te bevallen. En een week later stelde ze voor om me met 38 wkn in te leiden, als mijn bm mond rijp zou zijn. Kaboutertje zou dan er klaar voor zijn en de laatse 2 weken nog wachten was niet nodig, hoef ik geen peuter eruit te persen. En het hoofdje is dan nog wat zachter als bij 40 wkn. Het is wel raar, iedereen vraagt, hoe lang nog? Wij antwrdn dan braaf nog 2 wkn , en in onszelf denkend nog een paar dagen. 1 stel vrienden hebben we het wel verteld. En mijn man zijn baas om de dagen te regelen en verder niemand. De honden gaan in pension, er was plek dus daar hoef ik me ook geen zorgen om te maken. Spannend hoor nog 3 nachtjes slapen en dan is het zover.
oh, wat een spannende dagen weer hier. Binnen nu en korte tijd moet er toch weer wat roze/blauw komen...spannend!
@cira welkom thuis en geniet lekker van je kindje en je kraamtijd. @mariska, oei wat lijkt me dat moeilijk zeg, thuiskomen zonder je kindje. Gelukkig is ze in goede handen in het ziekenhuis en groeit het allemaal snel aan elkaar. Het is wel knap hoor dat ze dat met medicati voor elkaar krijgen. Hou je taai en probeer toch te genieten. Ik duim voor je dat ze snel naar huis mag. Ik ga het Thijs ook leren dat ie voor je duimt. @linda spannend hoor deze nieuwe stap in de mmm. Ik hoop dat het gelijk raak is voor jullie. Sterkte en hou je taai. @all meiden met bi luister goed naar je lichaam en neem voldoende rust en hou je aan de richtlijnen van de fysio. Dan heb je na de bevalling er bijna geen last meer van. Vraag ook aan je fysio welke houdingen het beste zijn voor je bevalling. Ik heb er veel aan gehad, en mn bi is nu al helemaal over en loop weer heerlijk rond. Thijs krijgt woensdag zijn eerste fysio voor zn nek. Ik ga hem nu maar even zn fles geven, want de slaapkop wordt nu wakker.
hoe krijg je in hemelsnaam foto's op het forum? Dan kan ik jullie laten zien hoe mn kleine melkmonster eruit ziet.
hahahaha melkmonster, hihihi. Je hebt ook t-shirtjes met de tekst 'milkaholic'. Ook erg grappig! Fleurrebel, jee het gaat nu echt heel snel gebeuren! Pfffff spannend en geniet nog maar van de laatste daagjes van je dikke buik!
Mijn onzekerheid heeft gewonnen. Heb net ziekenhuis gebeld en verteld dat de vorige echo mij flink dwars zat. En nou mag ik aankomende vrijdag al komen Dus nog 4 nachten slapen en dan kan ik eindelijk weer kijken naar ons beebje. We hebben gelukkig die vrouw van de vorige x niet meer.