Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Thamara goed dat je gebeld heb luister naar je geovel en nu is het te overzien tot vrijdag, succes.

Mariska wat een schatje jullie meisje. hoe ging het vandaag met haar?

cira en sas ben wel benieuwd naar jullie jongens.

Sybje leuk he dat geruite behang.

Poohbear rustig aan en luister naar je lichaam.

fleurrebel het begint op te schieten erg spannend.

Krisstel fijn dat alles goed gaat met jullie uk lekker nog genieten.

Zet ik net neer luister naar je lichaam nou na even aankijken moest ik dat ook maar doen, ben naar mijn werk geweest heb het uiteindelijk 3 uur volgehouden had zo'n rugpijn dat ik echt moest liggen dus lekker gelegen nu weer even zitten en kijken hoelang het duurt voor ik weer plat moet, morgen naar de fysio hoop dat die me kan helpen en dat de rugpijn niet blijft nu. Vind het zo moeilijk om dan naar huis te gaan.

2. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @sas : fotoalbum en dan staat er jouw album en dan kun je foto's uploaden en evt verkleinen .....
    ik ben wel heel nieuwsgierig naar je melkmonster hoor !

3. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @lot : idd wel luisteren naar je lichaam hoor !

meiden ik heb een vraaag ...misschien een rare vraag ....
    ik heb soms het gevoel dat ik depressief ben of zo ...maar dan zonder depressief te zijn ...huh ?
    ik bedoel ...ik ben zo moe dat ik eigenlijk heel de dag wil liggen en geen zin in andere dingen heb .....gewoon liggen en niet na denken ....is dit wel normaal vraag ik me af ?
    de meeste meiden huppelen vrolijk rond tijdens hun zwangerschap

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    sybja ,ik ben waar depressief geweest, jaren geleden. Ik denk niet dat jij dat bent als ik dit zo lees. Ik kwam mn bed niet meer uit, huilde de hele dag en had zelfmoord gedachtes (geen pogingen).
    Dnek dat je last heb van je hormonen en die moeheid door de zwangerschap!
    Knuf

5. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    Zo ik heb weer even bij moeten lezen.
    Ik hoop dat ik geen belangrijke reacties vergeet, kan niet alles terug zien.

Allereerst: Cira en Mariska, wat fijn dat jullie weer thuis zijn!

Cira, fijn dat het zo goed gaat met Jaimy! Je schrijft precies waar ik me zorgen om maak en dat is dat je niet meteen bij je kindje mag blijven :( pffft, hoe kwam jij die tijd door? En waar hangt het vanaf hoe snel je van de verkoeverkamer mag? En kun jij ondertussen wel goed Jaimy optillen, of heb je dan teveel last van de wond?
    Geniet van de kraamtijd thuis!

Mariska, wat een prachtig dametje zeg, wauw! Ik hoop dat ze héél snel naar huis mag, ik duim met jullie mee!

Meisje, succes met de FM.

Pooh, klus ze!

Krisstel, ik ben er redelijk klaar voor, hihi. Het ene moment denk ik: was het maar zover en het andere moment denk ik: aaaah help, zo snel! :) Fijn dat alles goed was bij de VK. Grappig dat je man zich zo vergist heeft. Zo zie je maar dat de grootte van je buik echt niets wil zeggen.

Fleurrebel, deze week gaat het gebeuren... jij kan echt aftellen! Wij antwoorden ook telkens netjes 3 weken als mensen vragen hoelang nog. Dat voelt wel vreemd vind ik, maar we willen het echt niet verraden. Alleen onze ouders weten dé datum.

Sas, ik ben benieuwd naar foto's :D

Thamara, goed dat je hebt gebeld! Dat scheelt alweer wat dagen onzekerheid.

Lot, lastig he, maar toch aan jezelf en je beebje denken.Beterschap.

Sybje, echt niet iedereen huppelt vrolijk rond tijdens de zwangerschap. Ik heb momenteel ook megaveel last van mn hormonen. Weet soms niet wat ik met mezelf aan moet... Dan weer emo, janken, lachen, energiek, futloos, enz :rolleyes: Het hoort er echt bij denk ik hoor. Alleen af en toe ook erg sneu voor mijn man. Maarja, die moet er ook iets voor over hebben he ;)

6. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Thamar, goed van je!

@Lot, je hebt groot gelijk..je moet nog te lang om nu met de klachten door te lopen..ook al is het niet altijd even makkelijk.

@Sybje, ik heb nu dat gevoel nu heel erg, het liefst ga ik in een grot wonen en hoor en zie niemand! Weet niet of het depressief is of hormonen of wat anders :rolleyes:

@Bloemetje, kan me je gevoel wel voorstellen..je weet natuurlijk ook niet wat je te wachten staat (misschien maar goed ook :D)

@Sas, lukt het met de foto's?

7. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hey meiden bedankt voor jullie reacties ......ik weet het echt nog niet wat het is ...voel me niet depressief ....dat ben ik jaren geleden geweest , maar gewoon heel erg moe en heb nergens zin in .....en als ik dan toch iets ga doen dan krijg je dus wat er net is gebeurd ....

ik ging even behang bestellen en boodschapjes doen ...heb de behangboeken binnen in de winkel afgeleverd en ben weg gegaan ga morgen nog wel terug ......toen naar de ah ....
    dat beviel voor geen meter .....ik voelde me zo onrustig en kreeg het benauwd ....kon echt niet meer nadenken en zag de hele winkel voorbij draaien ..heb ontzettend afgerekend en ben huilend weg gelopen .....maar goed dat knapte niet op voor mijn benauwdheid ...in de auto dus eerst maar eens voor de koude airco gehangen en naar huis gesjeesd ....en ja hoor eenmaal binnen ging ik over mijn nek ......en zo benauwd dat ik was ....
    het is niet zo dat ik zixchtbaar benauwd ben en dat ik blauw om mijn mond ben , maar ik ben heel kortademig en zie allemaal spikkels ....waarschijnlijk dus hyperventileren ...daar heb ik regelmatig last van ....
    al met al ben ik nu weer rustig en ga zo maar weer werken ....ben ontzettend moe maar moet nog 3 avondjes werken ,..
    dit soort problemen kan ik dus niet bij mijn gyn aangeven ....

8. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

Waarom kan je dit niet aan je gyn vertellen als ik vragen mag? Of heeft hij geen begrip voor? Misschien anders eens je huisarts bellen.

9. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ Sybje gewoon volgende x met je gyn erover praten hoor.
    En als die je niet kan helpen gewoon naar de huisarts gaan.
    Heel veel sterkte meid.

Liefs Thamara

10. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    mijn gyn heeft hier geen begrip voor ...alle klachten die ik hem voorleg stopt hij in de doofpot onder het mom van dat hoort erbij ....
    weet nu al dat wanneer ik zeg dat ik het benauwd heb hij zegt tja dan had je meer moeten afvallen ...is een beetje een botte lul ....

11. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ik zou het zeker melden bij je gyn hoor sybje. Ik heb ook hyperventilatie en wat jij beschrijft herken ik heel goed. Ik hed door dit soort klachten een straatfobie gekregen en daar overheen een depressie.
    Bespreek het alsjeblieft!

12. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    Sybje, niet mee rond blijven lopen meid! En anders idd gewoon naar de ha. Sterkte!

13. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Poohbear gaat erg goed is zo raar kan gewoon niet meer bedenken hoe het was zonder jaimy. De wondpijn gaat, maar moet me echt heel rustig houden het is en blijft natuurlijk een buikoperatie. Jij gaat ook hard hoor al weer 8 weken!

Chantje fijn dat de vakantie zo geslaagd was!

Sas ik hoop dat Thijs snel vooruit gaat met de fysio. Heeft ie er ook echt last van? Melkmonster :) ik noem Jaimy al mijn kleine vreetschuur :)

Sybje ik at ook gewoon brie hoor soms wel drie stukken per week. Gewoon op letten dat de brie van gepasteuriseerde melk is gemaakt. Dit is bijna alle brie in de supermarkt. En als je gym je niet begrijpt vraag een gesprek met een maatscappelijk werker aan of ga naar je HA maar niet zo blijven lopen hoor meid!

Kristel kan echt al niet meer bedenken hoe het zonder hem was :D Nog even en je zult begrijpen wat ik bedoel.

Fleurebell spannend hoor slaap je nog een beetje?

Thamaraa goed dat je gebeld heb meid nog even en dan kan je weer spieken!

Bloemetje als je kindje geboren wordt word deze gelijk door de kinderarts nagekeken je man staat daar gewoon bij. Daarna krijg je je kindje heel even bij je, maar omdat de OK te koud is voor zo'n hummeltje moet deze in de couveuse naar boven. Ze moeten jou dan nog dichten en daarna moet je nog naar de verkoever om te kijken of met jou alles goed blijft gaan. als er niks aan de hand is ben je na ongeveer een klein uurtje weer bij je man en kind. De tijd gaat harder dan je denkt vooral omdat je in zo'n roes zit. Ik kon Jaimy de tweede dag al uit zijn wieg halen want dan kan je zelf al een beetje omhoog komen. Zolang dat niet gaat haalt de zuster je kindje uit de wieg en legt deze bij jou neer. Gewoon vaak op dat knope duwen als je je kindje wilt kroelen :p . Verder verschilt het per persoon hoe het herstel verloopt. Het beste advies wat ik je kan geven is laat alles een beetje over je heen komen en vergeet niet je camera mee naar de OK te nemen.

Mariska hoe is het nu met malika? Weet je al wanneer je haar mee naar huis mag nemen? En ook natuurlijk belangrijk hoe voel je je?

Nou meiden Jaimy vanochtend gewogen nog maar 30 gram onder zijn geboortegewicht :confused: Waren echt even van slag wisten dat hij goed kan eten, maar zosnel alweer bijna op zijn geboorte gewicht. We noemen hem ook al ons vreetschuurtje.

14. Makkie

Makkie Niet meer actief

Cira, fijn dat Jaimy al zo goed is aangekomen!

Lot, rustig aan met je rug meid, als het niet gaat daar aan toegeven hoor!

Sas, heb je al foto's kunnen plaatsen?

Thamara, gelijk heb je meid! Heel goed gegaan. Nu hoef je nog maar 'even' te wachten, dan zie je je kleine garnaaltje weer en zul je zien dat het allemaal goed gaat! Dan kan het echte genieten beginnen!

Syb, meid, hier moet je niet lang mee doorlopen hoor. Wie weet voel je je morgen al weer beter, maar zo niet, dan niet wegstoppen. En nee, echt niet iedereen loopt vrolijk zijn zwangerschap door. Bij sommige komen dingen die in het verleden hebben gespeeld nu juist weer terug. Weet niet of dit bij jou het geval is, maar als je al gevoelig bent voor neerslachtigheid/hyperventilatie, dan versterken je hormonen dit alleen maar. En dan maar naar de HA, stomme gyn ook van jou....Heel veel succes meid, kom hier bij ons maar lekker spuien hoor!

Mariska, hoe gaat het met jullie mooi meid? Gaat het de goede kant op met haar gewicht?

Poohbear, hoe staat het met de tegels bikken? Nog ff en de badkamer wordt geleverd, dan ben je van deze zooi af!

Alle andere meiden, ik denk aan jullie!

Vandaag lekker geshopt met mijn mannetje. Zo leuk om mensen te zien kijken naar ons en mijn buik! Vriend helemaal trots en loopt als een beschermende papa naast me! Zo mooi! De kleine is echt enorm druk sinds gisteravond. In bed gisteravond begon de polonaise en volgens mij is ie nog niet afgelopen :) Heerlijk hoor! De dvd van de pretecho heb ik ook al een paar keer gekeken, zo gaaf!

15. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Gorinchem
    Meiden het lukt niet om een foto te plaatsen op dit moment. Op mijn hyves staan er al een paar maar ook dat gaat moeilijk en waarom weet ik niet :( :x

16. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Gorinchem
    Maris wat een mooi meisje zeg.Hoe lang is ze eigenlijk? Ze verschilt aan gewicht niet veel met jaimy en als ik zo het fotootje zie aan grote ook niet.

17. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Sybje rustig aan doen he en anders even je ha bellen lijkt me verstandig dat je het aan iemand voorlegt.

18. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @makie, leuk zo'm polonaise in je buik!
    Ja morgen komt de nieuwe badkamer, maar dan moeten we nog een weekje wachten voor ie geinstalleerd gaat worden.

Hier is het eigen schuld dikke bult. Had een partij energie vanmorgen, maar ben nu helemaal in elkaar aan t zakken. Paaarse hand van het timmeren op mn hand en totaal geen energie meer. Echt irritant.
    Heb zin in volgende week, 2x op de echo!

19. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    Cira, fijn dat Jaimy al weer bijna op gewicht zit, goed hoor! Ik ga zo ff je hyves checken ;)
    Bedankt voor de tips!

Makkie, die dvd kun je blijven kijken he. Ik heb m ook al zo vaak gezien en zie toch nog steeds iets anders wat me dan opvalt. Heerlijk!

Pooh, rustig aan! Ga maar lekker op tijd naar bed ;)

20. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    Cira, aaaah wat een heerlijk mooi moppie!

Deel Deze Pagina