@mila oei wat een heftig zeg, maar ik kan me je angst helemaal begrijpen. Ik heb die angst ook voor een tweede. Deze is zo gezond en voor een tweede ben ik toch straks anderhalf jaar verder voordat we beginnen, en ja mn klokje tikt door. Ik ben al niet meer de jongste. Ik geniet nu maar eerst van Thijs. Succes met je gedachtes en beslissingen. @sybje, het klinkt mij alsof je schildklier langzamer werkt. Zo voelde ik me ook voordat ik daar medicatie voor kreeg. Ik zou gewoon een uitgebreid bloedonderzoek vragen, want dit is niet normaal. En je schildklier kan binnen de marges zitten, maar ook dan kun je er wat aan laten doen. Ik heb altijd net binnen de marges gezeten, maar omdat ik zwanger wilde worden hebben ze me toch aan de medicatie gezet. Dat had ik echt jaren eerder moeten doen. En tijdens mn zwangerschap hebben ze mn schildklier scherp in de gaten gehouden en zelf een aantal keren de medicatie aangepast omdat ie langzamer ging werken. Ik zou gewoon even langs je huisarts gaan. @all ik ga zo proberen wat foto's te downloaden. Vanmiddag naar het consultatie bureau. Ik ben benieuwd. Ik hoop alleen maar dat het droog is zodat we lekker lopend kunnen gaan, anders moet ik met de auto voor dat kleine stukje.
het is me nog niet gelukt om de foto's te downloaden. ik krijg ze niet verkleind. Vanavond even mn mannetje vragen, die is er misschien iets handiger in.
Pooh, ik herken dat slijmverlies wel van het begin. Sybje, goede tip van Sas. Sterkte! Taliaa, fijn dat je de kleine zo goed voelt. Je mag vanaf 37 weken thuis bevallen. Chantje, veel plezier in Roermond. Meisje, jammer dat er nog niets te zien was. Wel een goed idee om het proces sneller te laten verlopen met Clomid. Succes! Cira, hihi, wat fijn zo'n huismannetje! Krisstel, dubbel he, het idee dat het niet lang meer hoeft te duren. Succes met de oefenweeën. Spannend, ik ben benieuwd! Sas, succes op het CB. Ik heb vandaag last van hoofdpijn. Misschien toch wat spanning die er nu nog uitkomt. Ik wil ook nog zoveel doen, maar krijg momenteel niet veel gedaan. Misschien moet ik maar eens even op de bank gaan hangen, dan zien we straks wel weer verder.
@Taliaa, hier lukt het nog steeds op gevoel met een scheermesje..wat een gedoe hé! Misschien heb jij wel een vent die het voor je wil en durft. Ze weeën houden niet langer dan 40 seconde aan en er zit telkens 5 minuten tussen..na een uurtje zijn ze ook weer helemaal weg. Volgens de vk voel je echt wanneer het 'echte' weeën zijn Vanaf 37 weken mag je in principe thuis bevallen. @Sas, veel succes bij het cons. bureau. @Bloemetje, kleine komt toch wel...of je keuken nou wel of niet schoon is Klinkt wel logisch, hoofdpijn van de spanning, ook niet zo heel gek...zou ook echt helemaal hyper zijn!
Hehe, eindelijk ben ik weer online. Mijn hotmail adres op mijn profiel was verlopen dus ik moest me opnieuw aanmelden. Zo gezegd zo gedaan... kon ik me vervolgens 2 dagen in inloggen? Ik helemaal over de zeik, waarom lukt het me nou niet? Ineens: ooooo laat ik eens bij mijn nieuwe mail kijken.. en ja hoor, ik moest mijn account opnieuw activeren... hahahahaha hoezo blond EN zwanger hihihihi Dus ik ben er weer! Er is weer een hoop geklets, dus ik ga dat eens even lekker doorlezen. Hier alles goed, alleen weer een beetje last van mijn heupen. Maar goed, tis nu maar een heel klein beetje. De kleine was weer lekker aanwezig vanacht! Tis nu al een onwijze herrieschopper hoor, dat wordt straks wat
bedankt voor de antwoorden en nee mijn man gaat het niet doen Dus vanaf de 37 weken...(zullen er wel 42 worden....)
hey meiden .... ik heb net een telefoontje gehad .....dat ik weer tante ben geworden ........van een nichtje EVI genaamd .....weet het nu een ruim 1 uur en sindsdien ben ik alleen maar aan het huilen ....word gewoon gek van mijzelf ..... misschien een rare vraag maar hadden jullie een voorkeur voor het geslacht ...zeg maar stiekumpjes ? ik heb niet echt een voorkeur maar een meisje voelt veiliger ....is dat raar ? manlief snapt er namelijk niks van
Effe een ego berichtke, sorry Nou de kamer staat vol met tegels en een bad. de rets heeft vriendlief al boven gezet. Ik merk goed dat ik tevele heb gedaan de afgelopen dagen. ben doodmoe, huilerig en had vanmiddag op mn werk een heeeeeel dun strrepje helder bloed in een handvol slijm. Ik raak daardoor gelijk in de stress. Collega poeierde het af alsof ik me niet aan moest stellen en ik heb nogal kattig gereageerd. Ben gewoon zo moe, misselijk en dan en streepje rood (al is het zo klein) brnegt me helmaal uit mn evenwicht! het liefst zou ik nu jankend onder de dekens verdwijnen. Echt buikpijn heb ik niet. heb al sinds mn NOD af entoe steekjes/prikkelingen
Tjee Poohbear, ik kan me heel goed voorstellen dat je er van schrikt! Hopelijk blijft het bij een streepje! Niet gek hoor dat je geprikkeld bent, doe maar lekker rustig aan als dat kan! @ Sybje, Het gaat zo te lezen de laatste dagen niet zo lekker met je. Weet niet zo goed wat ik er op moet antwoorden, maar vind het wel heel vervelend voor je. Is er niemand in je directe omgeving met wie je kunt praten? Wat betreft je voorkeur, ik weet dat er taboe op heerst, maar ik denk dat het iets heel natuurlijk is om een voorkeur te hebben, ik denk dat je dat ook niemand kwalijk kunt nemen zolang er maar net zoveel van een kindje van het andere geslacht gehouden wordt en je er net zo blij mee bent. Ik heb zelf 2 meiden en heb ook een lichte voorkeur voor nog een meisje, ik ben er bekent mee en het is vooral praktisch want we hebben dozen vol kleertjes en meisjesspullen, maar een jongen zou het ook weer heel bijzonder maken omdat we die nog geen hebben. Het voornaamste is natuurlijk dat het gezond is. En dat cliché is zoooo waar! @ Taliaa, helemaal niet gek gedacht hoor. Het is heel gezond en normaal wanneer je na 37 weken bevalt, sterker nog, mijn dochters werden allebei met 37 weken een een paar dagen geboren, het kan dan ook niet 'te vroeg' genoemd worden want tussen 37 weken en 0 dagen en 42 weken en 0 dagen is gewoon normaal. Ik geloof dat mijn ongi nu echt begint door te breken, is niet zo balen hoor, wist dit 5 4 dagen geleden al dat het eraan zat te komen, toen heb ik echt een rotdag gehad, dat is nu gelukkig alweer over. Donderdag moet ik dus weer beginnen met spuiten.
@milla : klopt , ik heb idd wel een beetje een voorkeur maar het maakt me feitelijk niks uit , vind een meisje alleen een veilig idee want ik ben er zelf ook 1 ......en gezindheid staat voorop !
@milla, thanks! Jij succes met spuiten! Op naar een top ei! @sybje, ik heb steeds het idee dat het bij os een meisje wordt. Denk in roze en meisjes namen. Niet dat ik een voorkeur heb, maar dat gevoel heb ik gewoon! Gaat het weer een beetje met je?
@All: update, gesprek gehad, zaad was gelukkig weer super goed! De test was anderhalf jaar geleden dus toch wel weer spannend. Tot de IVF blijf ik orgametril slikken zodat de endometriose onder controle gehouden blijft. Ik had helaas wel weer een kleine cyste :x De gyn was er heel luchtig over, volgens mij ook wel een beetje om mij gerust te stellen. Ik zal jullie niet vermoeien met het ingewikkelde verhaal, het komt hierop neer: na 2 sept. stoppen met orgametril, dan beginnen met Decapeptyl (?) vervolgens wordt ik een keer ongi en dan starten met spuiten samen met nog andere hormonen. De exacte cocktail krijg ik 2 sept. uitgelegd. Verder moeten er beslissingen gemaakt worden voor 1 of 2 embryos terugplaatsen en het invriezen van embryos (cryo). Ons zijn alle risisco's e.d. goed uitgelegd dus daar komen we samen wel goed uit. Misschien moet ik tot dan maar even wat afstand nemen, het duurt tenslotte toch nog 3 weken. Maar goed waarschijnlijk lukt dat toch niet haha.
@Taliaa, haha hier wil manlief het ook niet 42 weken..ben ik hier ook wel eens bang voor...hoop het niet. @Sybje, gefeliciteerd met je nichtje! Tranen van geluk hoop ik. Denk dat veel mensen wel iets meer voorkeur voor een jongen of een meisje hebben, helemaal niet erg hoor. @Poohbear, kan me voorstellen dat je schrikt..hopelijk is het niets @Linda, die drie weken zullen voor je gevoel wel eeuwen duren...succes met je beslissing..spannend hoor! Had al heel lang geen buikfoto meer gemaakt, vanmiddag toch maar gedaan..veel te bang dat ik anders te laat ben..staat in mijn album
@ Sybje gefeliciteerd met je nichtje Voorkeur heb ik nu ook weer (vorige zwangerschap ook al, we wilde toen een zoon en het was ook een zoon) Nu denk ik weer een zoon en mijn man een dochter. We zullen het zien met de 20 weken echo. @ Poohbear das idd schrikken, hopelijk blijf het bij dat ene streepje. En als je het niet vertrouwd gewoon je gyn bellen. @ Milla wat balen dat je ongi ben geworden. Heel veel succes met volgende ronde. @ Makkie heb je al gebeld voor de therapie Ze kijken toch vaak eerst een x, mss is het wel heel iets anders. Ik zeg maar zo beter te vroeg dan te laat (als het evt BI zou zijn) @ Krisstel wat een mooi buik heb je @ Taliaa ik probeer het zo veel mogelijk zelf te doen, en als ik er straks niet meer bij kan (of zien) dan doet manlief het wel. @ Linda heel veel succes straks. Heb vandaag lekker rustig aan gedaan. Was af en toe duizelig, dus beetje comp en hangen op de bank met zoon. Dadelijk lekker relax in bed tv kijken Fijne avond allemaal Liefs Thamara
Sybje, gefeliciteerd met je nichtje! Pooh, het wil vast niets zeggen al kan ik me wel voorstellen dat je geschrokken bent. Doe nu maar eens écht ff rustig aan! Milla, sterkte weer met spuiten. Linda, fijn dat het zaad weer goed was! Het is heel wat allemaal, 3 weken wachten is dan idd lang. Heel veel succes, ik hoop dat je de tijd een beetje doorkomt. Krisstel, mooie buik!
tyanks meiden. Heb net afgesproken niets meer aan die badkamer te doen. Lig leker op de bank en vriendje sleurt alle tegels naar boven!
Linda; spannend hoor! Ik ga heel hard voor je duimen dat het helemaal goed gaat komen bij jullie. Sybje: gefeliciteerd! Krisstel: prachtige buik joh ! Nou, na mijn menstruatie na mijn bevalling geen menstruatie meer. Ik had zo gehoopt op een cyclus. Maarja, niets aan te doen he?! Ik heb een hele stapel blikken weight care gekocht en vanaf morgen ga ik er flink tegen aan. Er moeten heel wat kilo's van af. Misschien dat dat weer een beetje een cyclus geeft. Tijdens en na mijn zwangerschap heb ik helemaal niet op mijn voeding gelet en ben heel wat aangekomen...... Heel wat leuke spulletjes gekocht bij Villa Hap in Roermond!
Sas; hopelijk gaat het snel lukken met de foto's, ben erg benieuwd naar jouw mannetje. Ik had stiekem eigenlijk wel gehoopt op een meisje en dat hebben we ook gekregen..... Tja, ik denk dat iedereen wel een heel klein beetje een voorkeur heeft. Maar ik geloof ook echt dat als Suze een jongetje was ik even gelukkig met hem zou zijn!
Sybje gefeliciteerd met je nichtje, en zelf rustig aan doen hoor want het wil even niet zo lukken he. chantje dat is wel jammer dat je geen cyclus heb gekregen dat hoop je toch na de bevalling. poohbear rustig aan en snap je zorgen bij een mini streepje bloed. Linda wat fijn dat het zaad goed is en balen van de kleine cyste snap je zorgen hierom. Wachten duurt lang he blijf voor jullie duimen en hopen. En moeten jullie nu samen gaan beslissen wat jullie willen 1 of 2 embryos terugplaatsen en in de vriezer? Succes. Milla succes weer met spuiten en hopen op een super ei! Krisstel een mooie buik heb je! Ik heb vandaag de intake van de kraamzorg gehad. Morgen naar de vk en morgenavond de pretecho heb weer zo'n zin om ons kleintje te zien. Verder gaat mijn rug nog niet zo vandaag naar de fysio geweest en mag donderdag weer hoop zo dat het snel over gaat. Verder geniet ik zo van de schopjes heb nu een paar keer naast mijn navel een hele bult gehad zouden dit de billetjes zijn....