Lot, veel plezier met de pretecho! Is zooooo gaaf! Talliaa, geniet van je vrije dag en shopse! Fleurrebel, jee wat spannend! Morgen de dag! Ik denk aan je! Syb, meid wat een tranen zeg... denk ook dat je het gewoon moet laten gebeuren... hopelijk voel je je snel weer beter en anders echt aan de bel trekken bij de ha hoor! Pooh, ja dat is schrikken meid! Maar zolang het daarbij blijft, is er niets aan de hand hoor! Rustig aan doen, volgens mij doe je ook veels te veel! Ff gas terug hoor! Thamara, lekker hoor alweer 9 weekjes! Dus jullie willen het geslacht straks ook weer weten? Nog 2 nachtjes slapen en dan zie je jullie kleintje weer! Linda, fijn dat jullie nu een stappenplan hebben. Kun je daarnaar toewerken. Hopelijk vliegt de tijd voor jullie en komen jullie tot een goede keuze mbt tot het terugplaatsen en invriezen. Mariska, Joepie! Jullie meid is thuis, heerlijk! Geniet ervan, zo te horen dat ze het hartstikke goed! Milla, sterkte en succes de komende ronde, hopelijk is deze ronde de laatste! Meisje, is het al bekend of je wel of niet aan de clomid gaat? Chantje, goed bezig! Hopelijk gaat het afvallen goed en werpt het zijn vruchten af en hoeft de mmm niet meer voor een 2e! Bloemetje, ik help je mee de dagen te laten opschieten goed? Kan me voorstellen dat je heel graag wilt dat de tijd snel gaat! 1e kindje, veel plezier morgen! Geniet er maar extra van, hopelijk ligt hij zij nu wel keurig erbij Willen jullie trouwens het geslacht weten? Hier totaal geen voorkeur voor het geslacht, maar wel een gevoel. Deze uit ik alleen niet vaak, omdat ik bang ben dat men dan denkt dat ik wel een voorkeur heb.... en dat is echt niet zo hoor! Jongentje of meisje, beide geweldig! Vind het ook vreemd dat men tegenwoordige niet vraagt OF we het geslacht willen weten maar of het het AL weten..... als we dan nee zeggen, dan krijg ik vaak te horen Nou dat is ook niet handig voor de kleertjes en het kamertje..... snap dat niet hoor, vroeger kon men het toch niet eens weten? Ik vind het super dat we het niet weten, vette pech voor de rest!
Bloemetje, het doet wel zeer het voeden vooral erna dan brand het nog een tijdje, maar goed ik heb het er voor over. Ik heb spul gekregen wat ik op me tepel moet smeren en op Jesse zijn tong. Ik kook elke dag zijn speen uit.
Chantje wij hebben hem ook in amersfoort bij babyview. Makkie is toch ieder voor zich of je het wil weten sommige mensen gaan er van uit dat je het weet en ook wel ff verteld, lekker genieten meid. sybje ik denk aan je! debjes vervelend de spruw hoop dat het snel beter gaat! cira en mariska zijn jullie volop aan het genieten! Bloemetje fijn dat de dagen wel snel gaan anders duurt het wachten zolang. Net naar de vk geweest en alles was weer goed. De steken die ik nog steeds heb zijn echt mijn banden, de vk zegt dat het zo heftig is omdat ik een poos niet heb gesport (lui he ze zei al waarschijnlijk ben je van binnen helemaal blauw
nou meiden .... ik kom net terug van de gyn....... zal maar met het goede nieuws beginnen .... ik ben maar 1,5 kg aangekomen tijdens de hele zwangerschap ... het mindere goede nieuws is ...mijn suikers zijn te hoog ...dus zwangerschapsdiabetus ....ik geloof dat ik nu alles wel zo'n beetje gehad heb wat je kan hebben tijdens de zwangerschap .....vandaar waarschijnlijk ook dat ik me iedere keer niet goed voel en bijna van mijn stokje ga .... nu ben ik druk bezig om een afspraak te maken bij de internist .....
oooooooooooooooooh SYBJE nee toch! Wat vervelend voor je! Lot; ik heb een hele leuke film en mooie foto's meegekregen. Heel veel plezier! Volgens mij heb ik het al eens gevraagd maar waar woon jij?
@ sybje, wat naar! Maar wel fijn dat je nu weet waar het van komt?! Hoop dat je snel een afspraak hebt bij de internist! Je kun van wisselende suikers ook emotioneel een beetje instabiel raken hoor! En dan je hormonen er nog bij! Zoals de anderen al zeiden: lekker blijven huilen, het moet er toch uit! Dalijk mis. even lekker uitwaaien buiten? Doe rustig aan he meid, je krijgt al genoeg voor je kiezen zo! dikke knuff voor jou! (ennuh fijn dat je pas 1,5 kilo bent aangekomen....) Liefss, Taliaa
Nou Syb, ik zie het ook niet zo negatief. Want nu weet je tenminste waar het gros van jouw klachten vandaan komt! En ik neem aan dat ze er nu ook wel iets aan kunnen doen toch? En dat je pas 1,5 kilo bent aangekomen, is ook hartstikke knap (nou ja, 't zal ook wel wat te maken hebben met jouw bijzondere verhouding met de wc-pot maar goed, dat terzijde ). Denk goed aan jezelf meid! @ All: ik heb gisteren met mijn ventje besloten dat wij komende ronde al voor IUI willen gaan. Spannend, maar goed, hoe meer kansen we krijgen, hoe liever we het hebben. Dus ik ga een dezer dagen de gyn maar eens bellen voor een afspraak om door te spreken hoe we hier mee om moeten gaan en wat we evt. nog moeten regelen met verzekering e.d.
Ja we willen het dit maal weer weten, tenminste ik wel weet niet hoe mijn man erover denk. Vorige x wilde we het allebei weten. En als je het niet wil weten, dan kun je de kamer en kleertje heel neutraal houden. Wij hadden bij de 1ste creme kleuring behang en dat vonden we allebei toen mooi en hebben het later met kleurtjes aangekleed. Hoe we het nou gaan doen weet ik nog niet
Makkie, inderdaad vette pech voor de rest Lekker doen zoals júllie het willen Debjes, hopelijk helpt het en is het gauw over. Lot, ik voel mn banden ook nog steeds hoor. Ik vind het niet lui. Ik heb er sinds ik zwanger ben ook totaal geen puf meer voor om te sporten. Fijn dat alles goed was bij de VK. Sybje, het is flink balen meid. Maar het verklaart een hoop. Zie het positief, ze kunnen er nu iets aan gaan doen. Hopelijk hoef je niet lang op een afspraak te wachten. Meisje, wat ontzettend spannend! Maar hoe eerder jullie kunnen beginnen, hoe beter!
@Lot, moest je nog veel kopen of viel het mee? Fijn dat alles goed was bij de vk. @Taliaa, en de Hema heeft zulke leuke babyspullen @Fleurrebel, spannend hoor. Geniet lekker samen van jullie laatste dag met zn tweeën en alvast heel veel succes morgen! @Sas, kan me voorstellen dat het erg frustrerend is als je je verhaal en vragen niet echt kwijt kan als iemand je niet begrijpt. Hoop de volgende keer ook voor je dat er een andere arts is. Wel fijn dat alles goed is met Thijs. Klinkt goed dat boek goed om eens over na te denken. @Sybje, vervelend dat je je zo slecht voelt hoop dat je je snel beter voelt. Denk aan jullie mooie wonder in je buik. En misschien helpt het inderdaad nu ze weten wat je hebt en kunnen ze je helpen. @1ekindje, succes morgen! @DebJes, vervelend dat jullie spruw hebben, kan er erg kwaad voor jou of Jesse? @Makkie, irritant hé die opmerkingen. Als ik zeg dat we niet weten zeggen ze vaak Ach tuurlijk weet je het wel, je wil het alleen niet zeggen oke er zijn weinig mensen die het niet weten maar ze bestaan nog wel! @Meisje, spannende tijd dus succes de komende tijd. Ik dacht echt dat ons kleintje niet NOG harder kon trappen, maar wel dus hoop dit niet nog vier weken te moeten volhouden over een weekje mag ook best
@sybje, ged wat balen. maar hopelijk is dat wel de oorzaak van je flauwtjes dan. dan heb je daar antwoord op. Knuf! Hier een goede dag gehad. Energie en niet misselijk tot een uur of 1600. Toen werd ik moe en misselijk. Werken is best druk en we zijn we met weinig personeel. Merk toch dat het energie vreet allemaal. Gelukkig geen spatje bloed meer gezien!
Sas het boek wat jij mij voorschreef hadden ze niet, ik heb nu even een boek gehad (van mijn nicht) oei ik groei, geloof dat, dat beetje hetzelfde verhaal is. Ik herken heel veel dingen aan Jesse als ik het boek lees. Nu ben ik vandaag wel weer wat onzekerder hoor. Jesse heeft net gegeten, schone luier gehad even geknuffeld en is inslaap gevallen op mijn schoot, heb hem even laten liggen en hem net in bed gelegd plomp binnen 5 minuten wakker, nu wil ik hem niet meteen weer pakken, want hij is dood moe en ik moet zelf ook even eten. zouden jullie het zelfde doen? Of hem toch uit bed halen?
@debjes : ik zou hem eventjes laten liggen denk ik ...niet dat ik er verstand van heb ....maar dat zou ik doen .. als hij harder gaat huilen of intenser zou ik hem pakken .... @all : bedankt voor de lieve reacties ,....weet nu idd waar het door komt ..... ik heb over 2 weken een afspraak bij de internist ...hoop dan meer aan de weet te komen ... ik heb zelf zo mijn twijfels erbij ...suikers waren wel hoog maar niet torenhoog ......denk dat ik met een aangepast voedingspatroon en regelmatiger wat eten er ook wel kom ...maar goed dat mag de internist bepalen .....
Ik heb hem 20 minuten laten huilen, maar het huilen werd steeds erger. Heb ik hem gepakt, mijn vriend is met hem gaat zitten op de bank toen viel hij weer inslaap, heeft hij hem in de box gelegd, toen voel zijn speen uit zijn mond was die weer over zijn toeren ben ik even met hem op de bank gaan liggen, en heb ik hem even in zijn wagenbak op ons bed gelegd, want mijn vriend was even bezig in de babykamer. Ja het is soms zo onzeker allemaal, en in de boeken staat dan ook dat ze van die hangerige dagen hebben en dat is rond de 4 a 5 weken nou kan wel kloppen denk ik.
We zijn er klaar voor! Alles is aan kant, alles op orde. Dames succes allemaal de komende dagen, geen idee waneer ik me weer kan melden. We hopen morgenavond met zijn drietjes thuis te zijn. Enne geniet allemaal van je dikke buik, het is toch wel snel gegaan die 9 maanden.
@ Fleurebel: ontzettend veel succes morgen!Ik (en wij allemaal) denk aan je! En jullie! Hopelijk morgenavond lekker thuis! Liefss, Taliaa
Chantje ons kleintje blijft eigenwijs bij iedere echo ligt hij/zij met de handjes voor het gezicht dus het was een heel geprobeer voor we eindelijk een foto hadden zonder handjes maar het is gelukt verder de handjes voor de ogen staat ook wel schattig nu al een voorkeurshouding. Verder was het echt prachtig om de kleine weer te bewonderen en mooie foto's in kleur helemaal genoten net met opa en oma de dvd bekeken die vonden het ook prachtig. (als mijn man ze ingescant heeft zet ik ze in mijn album hopelijk het weekend)
Fleurrebel, heeeeel veel succes morgen! Heerlijk dat jullie morgen de kleine mogen vasthouden! Zet um op! Lot, gaaf meid! Heerlijk dat jullie zo genoten hebben. Vond het ook zo mooi!