Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Oeeeehhh ik ben nieuwsgierig hoe het met Fleurebel gaat!

2. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Thamara wat super dat alles er goed uitziet, veel plezier met vertellen.

cira wat een mooi mannetje zeg, klein kereltje.

sybje dat blauwe plekken gevoel had ik al wel een beetje dit was echt een gevoel alsof iemand aan een touw onder je borsten trok, vandaag ook weer wat meer rugpijn dus waarschijnlijk toch door de fysio gister.

Meisje ben ook erg benieuwd naar Fleurrebel.....

3. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @lot : klinkt wel bekend ja ...wist niet dat het dat was ....nou ja komt goed ....

4. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Thamara; fijn dat de echo goed was!

Ik heb vandaag ook wat tranen gelaten! Suze moest voor de 1e keer wennen op het KDV.
    2 uurtjes maar hoor! van 10 tot 12...
    Ze heeft om 10:30 een flesje gedronken en is om 11 uur gaan slapen, toen wij kwamen werd ze net wakker. Ik heb haar daar uit bed gehaald en toen ik haar een knuffel gaf kwamen de tranen......

5. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    Krisstel, ik ben erg benieuwd wanneer jullie kleine zich aandient! Volgens mij ga jij echt niet overtijd met al die oefenweeën ;)

Lot, rustig aan met je rug.

Cira, Jaimy is echt prachtig! Hoe gaat het verder met je herstel? Nog veel last van de wond?

Thamara, fijn dat de echo goed was!

Sybje, lekker geknuffeld met je nichtje?

Chantje, ik kan het me helemaal voorstellen, pfoe, wat moet dat wennen zijn zeg!

Gelukkig is er alweer een week voorbij. Volgende week ronde deze tijd ben ik aan het knuffelen met ons meisje :D Ik ga nog maar even extra genieten van mn volle buik!

6. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Bloemetje; wat een fantastisch idee he?! Geniet er inderdaad nog maar even flink van!

7. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    thamara, wat goed! Fijn hoor!

8. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @chantje : aahh gossie ...lijkt me ook zo moeilijk ..dikke knuf hoor

@bloemetje : ja het is zo'n lekker meissie ...ze is zo klein *zucht zwijmel* ik wil ook wel zo'n klein beebje .....
    geniet er nog maar even lekker van hoor ! en van je mannetje nu het nog kan

9. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Bloemetje ik heb eigenlijk weinig last van mijn wond moet wel rustig aan blijven doen. Als ik teveel heb gedaan voel ik dat direct aan mijn buik.
    Inderdaad meid volgende week lig jij te kroelen met je meisje!

Chantje ach gossie komt goed! lijkt me inderdaad wel heel erg moeilijk.

Sybje fijn dat je je beter voelt. Wel lekker geknuffeld met je nichtje?

Lot rustig aan met je rug.

Fleurebel hoe is het? Ikke is zo benieuwd!

Meiden thanx voor de complimenten ben ook zo trots op ons ventje.
    Ik ga maar eens zijn luier doen zo'n klein ventje, maar een lucht :confused: pfffffffffff

10. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @cira, fijna dat het goed gaat met jullie. En de inderdaad kal maan, je bent niet alleen kraamvrouw maar ook geopereerd!

@all, er zijn nu 3 mannen boven aan het slopen en herrie maken. Ik heb net gestreken, goed he?!
    Ze mogen het met zn drietjes oplossen daar, maar zoals het er naar uit ziet zijn ze wel snel klaar denk ik. Paar uurtjes en de zooi weg brengen!

11. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Poohbear laat die mannen maar lekker verbouwen. Goed zeg de strijk al gedaan ik moet er nog aan beginnen maar heb er eigenlijk helemaal geen zin in.

12. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Cira@ Wat een mooi ventje zeg...

Fleurrebel@ Benieuwd hoe het met jullie is hoor...

Thamara@ Gelukkig is alles goed met jullie beebje

Hier alles goed met mij en de kleine meid... Ze heeft juist vandaag last van moeilijke stoelgang. Zal straks es proberen met haar buikje te masseren. Gisteren en eergisteren had ze moeilijke avonden... Ze wou maar niet gaan slapen, constant wat huilen maar als je haar oppakte was het onmiddelijk voorbij. Zal haar lastig uurtje zijn zeker ofwel had ze last van krampjes? Jammer dat ze het niet kunnen vertellen hé ;)
    Geef sinds vanmiddag een beetje venkelthee bij haar flesje, hoop dat ze deze avond rustiger is. Is al gans de dag goed gegaan dus we wachten rustig af... Hier nog 5 kg afvallen en ben ook terug op mijn startgewicht...

13. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @mariska. Je hbet van VSm Kindicol. Dat helpt die kleintjes met de stoelgang en is vanaf zuigeling te gebruiken.
    Misschien helpt dat een beetje!

14. Niet meer actief

Eindelijk.....

14 aug om 19.27 is Elena Annabel geboren! 3700 gram 52 cm.

Vrijdag morgen zijn we naar huis gekomen.

Ze is zo mooi!

Om half negen smorgens ben ik ingeleid met infuus en vliezen breken. Om 10.30 waren de weeen niet meer te harden bij 2 cm ontsluiting. Toen heb ik een ruggeprik gehad en dat was prettig. Mocht gaan persen om 19.00u en dat was erg fijn. Ben flink ingeknipt met een mooi borduurwerk. We hebben weinig geleden aan de bevalling.
    Voel me goed alleen last van de hechtingen. Het voeden is een probleem, Elena slaapt te veel, ze moet wakker gemaakt worden en zodra ze bij me ligt slaapt ze weer. D'r tong zat vast en vanmorgen na lang aandringen door de verloskudige is er een huisarts geweest die de tong heeft losgeknipt. Maar dat heeft nog geen effect op het toehappen. En vandaag een stuwing dag dus dat valt even tegen. Morgen moeten we beslissen hoe nu verder want ze mag niet veel meer afvallen.

Dat was het even kort, als ik beter kan zitten zal ik foto's plaatsen.

Bedankt voor het medeleven! Heel lief.

15. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ Mariska wat zielig he als de kleine zo'n kramp heeft.
    Hopelijk gaat het snel beter.

@ Poohbear jij ook alweer 9 weken :D
    Hoe gaat het met het bloed verlies ?

@ Cira kalm aan meid je heb een buik operatie achter de rug.
    Mooi mannetje heb je :)

@ Bloemetje volgende week lekker knuffelen met je kleine meid.

@ Chantje vond dat ook zo moeilijk de 1ste x je kindje ergens heen brengen.
    Maar das een paar x en dan gaat het stukken beter.

Gisteren heeft onze zoon vol trots aan onze buren verteld dat mama en baby in de buik heeft :)
    Ze vonden het heel erg leuk en reageerde ook zo leuk.
    Morgen gaan we het aan mijn schoonmoeder en schoonzus en familie vertellen (ben heel benieuwd hoe ze reageren want we hebben altijd gezegd geen 2de te willen omdat die vragen zo te kunnen vermijden)

Heb vanmiddag een zwangerschap broek gekocht een zwarte.
    En aankomende maandag ga ik naar duitsland daar hadden ze ook mooie broeken voor een leuke prijs

Had vrijdag morgen wat roze afscheiding met de echo heb ik er naar gevraagd en aan gezien de echo goed was, vond de arts dat ik me geen zorgen hoefde te maken.
    Maar ik heb het nu nog steeds.
    Maandag kan ik de VK bellen, want mag nu verder bij de vk en zal dan daar ook nog ff vragen of het echt geen kwaad kan.
    De echo staat in mijn album

Fijne avond.
    Liefs Thamara

16. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ Fleurrebel.

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Elena Annebel
    Mooie naam.
    Ben heel benieuwd naar jullie dochter.
    Geniet van je kraamtijd en we zien je hopelijk snel met een hoop mooie foto's

17. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

Kwam even snel kijken of er al nieuws was van Fleurrebel :D:D

Gefeliciteerd met jullie kabouter Elena!!

Hopelijk gaat het snel allemaal beter en kan je volop genieten van jullie meid!

18. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    Fleurrebel, gefeliciteeeeerd met jullie prinsesje Elena! Heel veel geluk samen! Geniet ervan! Succes met de bv.

Mariska, fijn dat het goed gaat! En nog maar 5 kg, dat doe je goed zeg!

Thamara, wat een schattige echo!

19. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @fleurebel Gefeliciteerd! Ben benieuwd naar de foto's!

@thamara. Geen bloed meer gehad, gelukkig. Was eenmalig met afvegen. Doe het wel een stuk rustiger aan nu. En ben nog steeds soms bang dat het fout gaat zodra ik een krampje voel of wat gekleurde afscheiding heb.
    Kan niet wachten tot dinsdga, want dan zien we smurfje weer.
    Als alles dan goed is, krijg ik wat meer vertrouwen en zal ik toch eens vragen hoe dat nou zit met dat bloedverlies. Wanneer moet je je zorgen maken?
    Ik neem aan bij ernstige buikpijn en veel bloedverlies, toch?

Irritant he, die onzekerheid. Kan me voorstellen dtaj e ook niet happy wordt van roze afscheiding. Bij mij wisseld het van chocomel, wit, gelig, doorzichtig.... Merk wel dat er meer afscheiing is dan toen ik niet zwanger was.!

20. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Fleurrebel; Gefeliciteerd met jullie meisje! Mooie naam! Hopelijk gaat het snel beter met de bv.

Je moet je idd pas zorgen gaan maken met hevig bloedverlies.... Ik heb veel gelezen en gehoord over bloedverlies tijdens de zwangerschap,schijnt toch wel veel voor te komen en afscheiding had ik ook veel meer tijdens de zwangerschap......

Deel Deze Pagina