Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    nou syb! Niet weer wat erbij he/! dat kan zeer doen, galstenen! Gaan ze ze weghalen?

@all, ben net terug van kraamvisite bij vriendin die vorige week is bevallen van een tweeling. Heerlijk dat gekroel!

Ga zo met ma boodschappen doen, want hier thuis word ik gek van de zooi en herrie. Wat een stof geeft dat vrezen in de muren.
    Maar de leidingen liggen er nu al in voor bad, wastafel en de plee hangt ook al bijna! Geweldig!

2. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @pooh : nee inprinciepe niet ....omdat ze het niet 100% zeker weten .................dus moet het afwachten en als ik dan weer meer pijn krijg moet ik terug ...van mij mogen ze dan de boel open halen om te kijken wat er is .....

3. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.090
    2.225
    113
    Brabant
    @ sybje, had je al gemist meid! wat een vreselijk weekend! Nou positieve eerst: gelukkig geen weeën en doet jullie kaboutertje het goed! Maar wat een schrik zeg! En galstenen, vréselijk! Heb je medicijnen voor als je weer een aanval krijgt, of mogen die niet met een zwangerschap? Succes ermee meid!

@ meisje, mijn gyn zei dat alles vanaf de 12 mm normaal gesproken doorgroeit! Ik heb trouwens in de mmm geen echoscopiste gezien, alleen maar gyns!

@ milla, succes meid! We vergeten je niet hoor:)

@ all, dank je, dus gewoon wasmiddel:) Staat wel heel gezellig, zo'n wasrek vol met kleine dingetjes, zwijmel. Tja, ik begin maar op tijd, want denk niet dat ik last van nesteldrang ga krijgen, haha, ben niet zo;n huishoudenmens:) En nu gaat het wel.
    Ik heb trouwens net bij de apotheek antagel gehaald voor t maagzuur, ik heb het nu constant nl.. pfft. Nu hopen dat dat helpt (en bij de super meteen weer melk en gele vla meegenomen)

Nou, ik ga zo de babykamer poetsen, mis. dat het er dan beter ruikt (meubels stinken, blegh...)

Liefss, Taliaa

4. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @talia : nee als het terug komt moet ik weer naar het zh ...ben idd heel erg blij dat alles met ons beebje goed is...schrok wel toen ze zeiden dat hun dachten dat het weeen waren ,.....ppfff veel te vroeg hihi

5. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Sybje het zit jouw niet mee zeg!

6. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @bloemetje de poep van je eigen kind stinkt niet. Evenals overgeefsel. Dat heeft de natuur zo geregeld dat je poep en overgeefsel van je eigen kind niet erg vind, want anders zou je het niet verzorgen. Het is allemaal zo knap van de natuur. Mijn man staat nog steeds bij elke poepluier te juichen. Maar ja die spoort ook niet helemaal. ha ha. Bereid je man trouwens maar voor dat de 1e poepluiers van die hele zwarte stroperige plakkerige massa zal zijn. Dit zijn de afvalresten van het vruchtwater en de haartjes die je beebje in de baarmoeder heeft ingeslikt. Het is goed poetsen om het weg te krijgen.
    @sybje meid wat een pech heb je toch in je zwangerschap. Gelukkig voor jou nog 12 weken en dan heb je je beebje in handen. Wat zul je opgelucht zijn. Probeer toch een beetje van het speciale gevoel te genieten.
    @all arch wat een dag vandaag zeg. Thijs is een dwars. wil alleen maar bij mij zitten en dan moet ie weer huilen. Wil niet slapen, van die hazeslaapjes doet ie alleen. Eten doet ie ook slecht. Hij laat halve flessen staan, waardoor die dus na 2 uur al weer honger heeft. Zucht het zal wel een periode zijn. Hopelijk slaapt ie straks toch even, dan kan ik nog wat aan het huishouden doen. Gelukkig ligt ie nu even tevreden in de box te spelen.

7. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ Sybje het zit je ook niet mee he.
    Hopelijk word je buikpijn snel minder.

@ Taliaa wat leuk he al dat babywas aan de wasrek.

@ Poohbear hopelijk zijn de mannen snel klaar.
    En dan kun je alle stof weer weg halen.

Hier is het bloed gelukkig al stukken minder en niet meer helder rood.
    Vanmorgen wel weer een echo gehad en ons beebje was aan het bewegen *SMELT*.
    We hebben weer een foto gekregen (zie album)
    En morgen moet ik gewoon de VK bellen voor een afspraak.
    Maar mag volgende week wel weer terug komen bij de gyn in ziekenhuis voor wederom een echo.
    Hij wilde het toch nog even in de gaten houden.

8. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    SAS ik ken dat soort dagen, Jesse heeft er daar al 2 van gehad! Soms weet je dan even niet meer wat je moet doen, maar gelukkig gaan zulke dagen snel weer over ;)

En grappig dat je het over de eerstye poepluier hebt, Chris (mijn vriend) ging Jesse toen verschonen en inderdaad de poep was 1 grote plakkerige massa, leek wel chocolode pasta zo dik was het hahahaha

9. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    jesse komt vandaag echt om de 2 uur voor zijn eten moet ik hieaan toegeven of toch proberen te rekken?

10. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

Eindelijk weer tijd om jullie verhalen te lezen :D

@Thamar, wat lief de echo..raar dat je zoveel bloed verlies had, schrikken of niet. Gelukkig was alles goed. Rustig aan hé en fijn dat ze je goed in de gaten houden.

@Poohbear, gelukkig heb je geen bloed meer gehad…spannend morgen, hoop dat je vanavond een beetje kan slapen, ik was altijd zo zenuwachtig ;)

@Taliaa, ondertussen de kleine meid alweer flink gevoeld dus :D Heb ook wel eens gehad dat ik de kleine minder voelde en maakte me dan ook wel druk, heel logisch. Leuk opzoek naar de kleine spulletjes voor in de babykamer. Hier helpt Antagel echt super, hopelijk bij jou ook.

@DebJes, :D goed teken dat je Jesse zo erg miste dat je meteen naar huis bent gegaan, wat bijzonder ook moedergevoelens vind je niet? Vriendin van me legt haar zoontje meestal wakker in bed en hij huilt dan (soms ook echt heel hard) 10 minuten en valt dan vanzelf in slaap. Soms huilde hij zo hard dat het ook niet aan te horen was en dan haalde ze hem ook uit bed. Je gevoel volgen klinkt ook vast makkelijker dan dat het is….pfff lijkt me ook erg moeilijk hoor.

@Makkie, veel plezier in Zandvoort!

@Sas, lekker smeerpoetsje dus die Thijs ;) Lijkt me zo gaaf om zo verliefd te zijn op je kind..ik wil ook haha. Hoop dat hij vanavond weer lekker slaapt en morgen meer in zijn hummetje is.

@Mariska, wat goed zeg dat jullie het zo kunnen oplossen, en inderdaad leuks dat paps ook de fles kan geven. Geniet je verder lekker?

@Chantje, klinkt inderdaad zielig..ben benieuwd waar het aan ligt.

@Meisje, irritant dat ze zo langs elkaar heen praten, hoop dat je eitje vrijdag alsof groter is geworden.

@Milla, spannend donderdag, veel succes!

@Bloemetje, gelukt met het matrasje? Spannend hoor oefenweeën..straks gebeurt het toch nog spontaan ;) Verder helemaal klaar?

@Sybje, vervelend zeg…hoop dat je je snel beter voelt…en dat je weer kan genieten.

Het schiet allemaal wel erg op, volgende week vrijdag ben ik gewoon uitgerekend, zo’n raar idee. De voorweeën zijn de laatste dagen iets minder…ben wel erg benieuwd wanneer de kleine komt.
    Vanmorgen weer bij de verloskundige geweest en alles was goed..dus het is gewoon afwachten nu.

11. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Sybje en Thamara, heel veel sterkte, gatsie, wat maak je je dan vast erge zorgen!

Meiden, op dit moment ben ik niet zoveel online, ben ceremoniemeester bij de bruiloft van mijn vriendin en nu dus super druk (het is vrijdag) afgelopen weekend vrijgezellenfeest dus druk druk druk. Wel goede afleiding want ik ben nu nog niet te veel aan het aftellen tot de IVF. Dat zal volgende week wel komen als de rust is weder gekeerd. Hoop dat straks na het stoppen met de orgametril de ongi niet te lang op zich laat wachten maar ik hou voor de zekerheid maar rekening met half september.

Succes meiden!

12. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Linda succes met de voorbereidingen voor de bruiloft en wel fijn de afleiding.

Thamara dat is schrikken zeg gelukkig zag alles er met jullie kleintje er goed uit, rustig aan doen.

Sybje het zit je niet zo mee balen meid gelukkig geen weeen, rustig aan doen hoor.

Bloemetje het aftellen begint nog een paar nachtjes met zijn tweeen spannend zeg!

Pooh gelukkig gaat het beter, rustig aan.

Krisstel volgende week uitgerekend het komt dichtbij hopelijk komt de kleine snel.

Taliaa dus met gewoon eigen wasmiddel mag je wel de kleertjes wassen? lijkt me mooi gezicht die kleine kleertjes aan de lijn.

Mariska en Cira lekker genieten van jullie kleintjes hoor.

Debjes lijkt me ook best lastig goed aan te voelen wat er met de kleine man zou zijn.

Sas lekker genieten van je kereltje, de weken gaan al hard.

Milla hopelijk is er wat aan het groeien.

Meisje er is wel wat aan het groeien het begin is er, onzeker als ze dan weer zolang willen wachten met een fm goed dat je erop aan dringt hoor anders mis je je ei dat is niet de bedoeling. succes.

13. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    het is hier nu "schoon"... morgen mag ie er weer een bende van maken. Gelukkig moet ik werken de rest van de week, dus zit ik niet weer in die herrie.

@milla, succes donderdag! En ja, ik moest om de 2-3 dagen komen voor een FM en begon op dag 3 met spuiten. Je zou denken dat de inzichten overal gelijk zijn...maar soms lees ik toch heel verschillende meningen en behandel methodes...

@all. Heb zin in morgen. Kan nie twachten om smurfje weer te zien! Heb vandaag een goede dag. Genoeg energie en nauwlijks misselijk. Vanochtend lekker gekroeld met de 1 week oude tweeling van mn vriendin.
    Raar idee dat we straks ook zo'n frummeltje hebben!

14. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    jeetje Syb, dat heb jij WEER............

Meisje en Milla ik hoop zo dat jullie wens snel in vervulling gaat!

Krisstel en Bloemtje voor jullie gaat het echt opschietten!

Poohbear; fijn dat je je zo goed voelt!

Linda; veel plezier met de voorbereidingen! en straks met de bruilofd zelf.

Thamara; fijn dat het weer een prachtige echo was!

Taliaa; lastig joh, dat maagzuur!

Nou, ik heb mijn 1e werkdag overleefd! Gisteravond en vanmorgen HEEL veel en HEEL hard gehuild, maar gelukkig viel het mee. Het is echt een waanzinnig gevoel als je na het werk de auto instapt om naar huis te gaan. Ze lag lekker in de box te spelen toen ik thuis kwam en ik kreeg een grote lach van haar. Nou dan gaat mijn hart 100000 keer sneller kloppen en voel ik me de gelukkigste mama op aarde......
    Op het kdv ging het weer prima......
    Maar ben wel heel erg blij dat ik morgen weer vrij ben en de hele dag met mijn moppie kan knuffelen!
    Wat is het toch lekker om weer thuis te zijn!

15. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @chantje : aah gossie ...lijkt me ook zo moeilijk !

@pooh:moest je niet huilen ? hihi ik wel hoor vorige week bij mijn kleine nichtje

ik lag in eerste instantie op de verloskamers maar ben daarna verhuisd naar een kamer net voor de verloskamers en zag allerelei hijgende vrouwen binnenkomen ...krijg dan wel een beetje de kriebels ....zeker als je een pasgeboren beebje hoort huilen ..zo lief

16. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Chantje gelukkig heb je je eerste dag overleefd, lijkt me best moeilijk om je kleine meisje weg te brengen, en dan heerlijk aan het eind van de dag weer knuffelen.

17. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Lot; het is zeker moeilijk! Soms valt het niet mee mama te zijn..... al die gevoelens....

18. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @sybje. nee moest niet huilen maar kreeg wel warme gevoelens van die 2 mini mensjes! heb er zin in!
    Waren net bij de Gamma en daar zag ik leuke lampen en behang...maar we wachten toch nog effe!

19. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @debjes gewoon dan de fles geven, want anders heb je een blerend kind wat straks te moe is om te eten. Ik had het vandaag ook. om de 2 uur en zn fles niet leeg drinken. Gelukkig heeft ie vanaf 15.00 uur veel geslapen en ging het naar bed brengen net harstikke goed, want het was de 1e keer dat ik het helemaal alleen moest doen, want mn man komt pas heel laat thuis vanavond. Normaal verdelen we de taken een beetje, maar nu moest het allemaal alleen, maar het ging goed.
    @chantje o wat lijkt me dat moeilijk. Ik denk dat ik er meer moeite mee heb om Thijs bij mn schoonouders achter te laten dan bij het kdv. Maar dat denk ik nu natuurlijk, wie weet hoe ik er volgende maand over denk. Ik heb gelukkig nog 6 weken vrij, dan moet ik er ook aan geloven. Ga woensdag de kleine maar eens laten zien op het werk. Daar hadden om gevraagd.
    @all bah wat begin ik toch een hekel aan die hormonen te krijgen. Wanneer wordt ik eindelijk weer eens normaal. Eerst die mmm, dan zwanger. zucht ik ben ze zat. Het was net weer huilen geblazen toen mn moeder belde om te zeggen dat ze morgen op vakantie zijn, en daarna belde mn man om te zeggen dat ie laat thuis is vanavond. Gelijk weer janken. Normaal gesproken doe ik daar niet zo moeilijk over. Nu ik dit schrijf kan ik wel weer janken. Ik ga zo wel weer in de wieg kijken, dan weet ik weer waarom ik dit allemaal voor over heb gehad.

20. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Sas bedankt voor de tip ja ik geef de borst maar heb hem gewoon gegeven.

Bedankt voor al jullie goede adviezen, als ik jullie niet had ;) Ik zeg het werk zelf op een opvang dus ben echt wel kids gewent maar je eigen kind is gewoon 100x anders. Lang leven het forum!

Chantje jouw eerste werkdag zit erop! Moet ook nog even niet aandenken dat ik straks weer moet werken bah! Kon ik maar thuis blijven maar helaas dan gaan we er financieel teveel op achteruit en aangezien wij ook een huisje willen kopen.

Deel Deze Pagina