Sas; helaas kan ik je niet zeggen dat je hormonen binnenkort weg zijn..... Suze is bijn 3,5 maand en ik heb er nog steeds last van.... Idd wat je zegt eerst de mmm en dan zwanger, ik wilde graag thuis bevallen maar ik kreeg Suze er niet alleen uit, dus de pomp erbij, daarna lukte de borstvoeding niet, ik heb hier nog veel moeite mee, kan dat maar lastig accepteren en verwerken.... Lastig he?! Maarja, ze zeggen ook 9 maanden ontzwangeren dus we hebben nog even.... enzo....
@Chantje, oh lijkt me ook echt niets de eerste werkdag...gelukkig is alles goed gegaan en kan je morgen weer van je meisje genieten @Sas, sterkte met die *** hormonen..en inderdaad maar lekker vaak naar je kleine vent kijken zodat je weet waarvoor je het doet.
@ Syb hoe gaat het nu met jou meis? Wat een ellende allemaal zeg! Hopelijk komt het snel allemaal goed. @ Sas, tja die hormonen.. herkenbaar hoor! Ik had het ook nog maanden na mijn zwangerschappen. De vergeetachtigheid zelfs nog veel langer. Maar het komt goed en het gaat na verloop van tijd alleen maar beter. @ Linda, veel succes!
@ sybje, hoe is het nu met je? @ Linda, leuke afleiding! succes met de bruiloft! @ Pooh, gelukkig is het nu weer even schoon. Ik weet hoe je je voelt, wij hebben net een renovatie achter de rug (alles eruit, WC, badkamer, keuken, ramen) en alles tegelijk... Gelukkig werd het gedaan (lang leve een huurhuis) maar dan nog... Succes iig! Geen bloed meer gezien? @ chantje: pfft, lijkt me zooooo moeilijk, voor t eerst gaan werken.. Gister zei mn man dat hij onze meid maar met moeite in haar kamertje kan gaan laten 's nachts.. Moet je je voorstellen hoe we ons gaan voelen als we gaan werken... maar knap hoor meid! @ moeders met voedings en huil/slaap vragen; nogmaals: ik leer ervan @ all, hier gaat het goed. Frummeltje heeft flink geschopt gelukkig! En mn buik groeit gelukkig ook.. Maagzuur is rustig nu, niet meer aan 1 stuk. Dus wie weet werkt de antagel. De 2e was hangt aan t rekje woehoe, nu vooral roze *in love*.... Vanavond weer werken Liefss, Taliaa
poeh straks werken. Dat is gelukkig 2 october maar ik denk wel dat ik straks wel blij ben dat ik mag gaan werken, want mn wereldje is wel klein zo. Ik heb mn hele leven gewerkt en dan nu thuis zitten. Zeker gisteren met een baby die zich zelf in de weg zit en regen, dan kom je helemaal niet buiten, dus als je man thuis komt is dat de enige persoon die je ziet. tja en ik woon pas 2 jaar in deze stad dus zoveel mensen ken ik dan ook niet. Gelukkig is Thijs vandaag wel in een goede bui en hij ligt nu lekker te gymen onder de babygym. En we hebben lekker uitgeslapen. Straks even zijn eten plannen want ik moet vanmiddag voor controle naar de gyn, en met een volle maag is Thijs wat gezelliger. Hoe is het verder met iedereen?
Sas, 2 okt. dan heb je nog ff. Hoeveel dagen ga je straks werken? Taliaa, gelukkig is het maagzuur minder. Pooh, vandaag echo? Veel plezier! Sybje, verdorie wat een ellende! Dikke knuf. Krisstel, ja het is bijna zover voor ons beiden, spannend he! Chantje, aaaah vreselijk de 1e werkdag, maar het is jullie gelukt Linda, veel plezier op de bruiloft en succes met de voorbereidingen. All, fijne dag allemaal!
@pooh : lekker he ! @sas : ooh die k** hormonen ook ...dikke knuf hoor meis! @talia : werkze ! wel fijn dat je minder last hebt van zuur ! @bloemetje : het is bijna d-day bij jou toch ? @all : bedankt voor de lieve reacties meiden ....doet me goed ! het is hier nog niet super de luxe ...maar goed is ook wel logisch .....had net weer wat steken op de bekende plek en dit trekt weer door naar mijn rug ...ik ga even plat en hopen dat het wegblijft....ik hoop het zo ....ik zou echt een moord doen voor een lekker slaaptabeltje ...of is dat gek ? slaap op zich wel goed maar ben de hele dag duf .....en wil slapen
Soooooo.... (nu volgt een onsmakelijk verhaal, wie geen zin heeft moet NU stoppen met lezen).... Ik liep net in het dorp en ik voelde gewoon dat ik 'vruchtbaar slijm' lekte! Net even naar de wc, en inderdaad, een super grote klodder! Jippieeeee dat gaat er weer op lijken!
@meisje : kijk dat is goed nieuws ....heb het ook 1 keer gehad zo'n mega dikke klodder ....mannetje en ik hebben geloof ik eerst 5 minuten met de mond open er naar gekeken hihi
Whahhaha ja ik ben nu aan het werk, dus ik ga het niet bewaren ofzo En mijn vriend hoeft van mij ook niet persé in mijn ondergoed te kijken hoor Hhahaha, maar ben er wel blij mee! Achteraf echt maar goed dat ik voor a.s. vrijdag een afspraak heb gemaakt, en niet (wat het advies van de echoscopiste was) een week gewacht heb tot a.s. maandag! X
Meisje dat klinkt zeker goed! Nou ik ben vandaag voor het eerst naar consultatiebureau geweest. Jesse was 900 gram boven ze geboorte gewicht! Hij was wat klein volgens het gemiddeld, maar dat was niet erg. Ze ging luisteren naar zijn hart, toen hoorde ze een ruisje Dit hoef niet erg te zijn, kan zijn dat het nog niet dicht is omdat hij pas 5 weken is, volgende keer 16 sep gaan ze weer luisteren. Nu moet ik donderdag naar mijn eigen huisarts voor controle voor de spruw en verstopte darmen en ga het toch nog voor de zekerheid aan hem vragen, want toen ik eenmaal thuis was maakte ik me toch wel zorgen. Op het CB zeide ze wel dat het vaker voorkwam en uiteindelijk daarna weg was, maar goed ik heb niet zo'n zin om een maand te wachten erop.
@meisje klinkt goed zeg. Nou goed klussen en geef die zwemmers een tomtom mee. Ik zal voor jullie duimen. @debjes. Ik zou er niet zoveel waarde aan hechten aan het oordel van het CB. Ze maken je daar eerder ongerust dan dat ze je steunen. Ik heb zelf jaren als secretaresse op de polikliniek hartziekten gewerkt en daar zeggen de cardiologen, dat als je bij iedereen goed zou luisteren dan hoor je altijd een ruisje. Oftewel iedereen heeft wel iets. Maak anders voor je eigen gemoedsrust morgen een afspraak bij je huisarts. En zolang Jesse geen blauwe nagels of lippen heeft, hoef je je niet ongerust te maken. @all vandaag voor controle bij de gyn geweest. Ze hebben mn poepgat niet te ver dicht genaaid, maar het is gewoon littekenweefsel. Mocht ik er erg last van krijgen, dan moet ik maar weer een afspraak maken. Verder heeft hij nog 2 hechtingen verwijderd die niet opgelost zijn. Dat voelt gelijk goed. Enneh ik moet geen anticonceptie gebruiken omdat ik pco heb. Dus de rubberen jongens komen weer te voorschijn. en mocht het toch niet op eigen kracht lukken om zwanger te worden, dan mag ik gewoon weer bellen om gelijk met puregon te beginnen en niet meer met de clomid. Dit staat ook in mn dossier. Ik kwam ook de fertiliteitsarts tegen, dus daar gelijk Thijs aan geshowed. Dit gaf een ander stel gelijk weer moed die in de wachtkamer zat. Het was alleen erg jammer dat Thijs tegen zn slaap aanzat en daardoor de boel bij elkaar krijste. Pas in de auto sliep ie. zucht. Maara dat zijn kinderen, die doen net niet dat wat jij wilt. Het is me trouwens gelukt om eindelijk wat foto's in mn album te zetten. Een paar foto's van mn Thijsje en van de babykamer, voor het geval dat er mensen nog wat ideeen op willen doen. We hebben geen standaard baby kamer gekocht. Kommode van marktplaats, en wiegje van internet en de kasten hadden we al, daar hebben we alleen maar de deurtjes van geschilderd.
Sas, ach wat een snoepie die Thijs! Sybje, ja tis bijna zover, nog drie nachten Meisje, goed joh, veel klusplezier!
Sas wat een lekker ventje heb je! leuke maxi cosi ook zeg! Ja ik vraag donderdag gewoon voor de zekerheid aan de HA hoe of wat
Hier 2 foto's van Jesse http://94.100.113.215/326200001-3262500 ... _Dab1.jpeg http://94.100.113.198/325950001-3260000 ... _7pRg.jpeg
@debjes. oh deb zucht wat een lekker manneke en zoveel haar. Die van mij begint kaal te worden. Maar ja straks wordt het een blond jongetje. @taliaa ik zag op een ander forum je vraag over de easybase of easyfix voor de maxi cosi. Ik zelf heb de easyfix omdat ik isofix op de achterbank heb. Ik heb voorin 2 airbags die niet uit kunnen, dus Thijs moet achterin. Ik moet eerlijk zeggen dat ik toen ik van het bestaan hoorde, dat ik het een beetje onzin vond, maar ik heb de easyfix van mn mannetje als kraamkado gekregen en ik vind het helemaal geweldig. Geen geklim achterin en gedoe met gordels. Gewoon vanaf de deuropening de maxicosi op zn plaats klikken. Scheelt je rug. Enneh we hebben van Tinylove een spiegelkikker op de rugleuning van de achterbank geplaatst, waardoor ik via de achteruitkijk spiegel Thijs zn gezicht goed kan zien. Zou kan in de gaten houden wat daar achterin gebeurd. Het is echt zn investering waard.
@debjes : oei dat is schrikken .....ik zou het niet te zwaar nemen maar er wel even op letten.....mooie foto's zeg van je mannetje ! @sas : aauw was je zo ver uitgescheurd dan ?
Sas en deb wat een schattige mannetjes zeg! Meisje dat klinkt goed hup aan het klussen en hier word geduimd. Ze zeggen toch dat een ei ongeveer 2 mm per dag groeit dus dan is het vast het weekend feest