Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @debjes ben je weer gerust gesteld dat de HA niets kon horen. Zie je wel dat ze je bij het CB eerder bang maken dan dat ze iets nutigs zeggen. Bij mij wilde ze van Thijs een echo van de nek hebben want ze voled een bobbel en dat vertrouwde ze niet. Terwijl al wisten (via de kinderarts in het ziekenhuis) dat zn nekspier te kort was. Als ze ooit weer iets geks zeggen bij het CB dan ga ik eerst een second opion bij de HA vragen voordat ik ongerust ga worden. Ik vertrouw ze niet zo bij het CB.
    @poohbear geweldig gezicht he zo'n bewegend ienimine mensje in je lijf. En dat gaat alleen nog maar groeien. Geniet ervan en luister naar je lichaam. Vanaf nu is je lichaam bezig als of er een marathon gelopen wordt, alleen bij jou de hele dag door.
    @chantje hoe ging het met de prikjes? Geen alergische reactie hopelijk? Zucht ik zie er wel tegenop straks met Thijs.

2. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    Dames, nogmaals bedankt voor jullie succeswensen! Ik ben er helemaal klaar voor, voor zover dat kan in ieder geval, hihi.
    Ik hoop dat mijn man er morgenavond aan denkt om hier even te posten. Ik heb het hem wel gevraagd.
    Tot over een paar dagen,
    Groetjes Bloemetje

ps: Pooh, fijn dat de echo goed was.
    En Krisstel, zet 'm op, hopelijk duurt het bij jou ook niet lang meer. Morgen tegelijk? Zou leuk zijn!
    Milla en meisje, succes met de eitjes!

3. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Lief Bloemetje; heel veel succes en lekker genieten van het kleine meisje! Hopelijk komt je man een berichtje posten! Ik ben zo nieuwsgierig naar haar naam enzo!

Sas; super joh dat het zo goed gaat met je gewicht! Nu ik nog!

Deborah; fijn dat er niets van het ruisje te horen was! Ze weten het allemaal zo fijn te vertellen op het CB..... (ik heb niet zo'n leuke ervaringen met het CB)

Met Suze gaat het goed, (nog) geen allergische reactie, vorige keer kwam het na een paar dagen. Wel hele blauwe plekker op haar beentjes. De arts deed het prikken niet zo voorzichtig als de verpleegkundige....
    Ze was 66,5 cm en woog 6705 gr. Haar hoofdomtrek was volgens hun 40.4 cm en dat zou dus wat te klein zijn.... Heb thuis ff nagemeten en toen was ie ruim 41 cm....
    Ze heeft nu 2 avonden wat verhoging en wat hangerig, verder wel oke!

4. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @debjes : oef wat een opluchting zeg ......

@chantje : ooh ik hoop dat je meisje geen reactie er op geeft .....

@sas : netjes ..over die drempel ben je ook weer heen

5. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Hoi meiden,

Kan het niet geloven, maar een uurtje geleden had ik een positieve test in handen ,

ik ben zwanger

Zo onwerkelijk.....

Liefs

6. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Elke van harte meid! Nu lekker genieten!

7. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Elke: GEFELICITEERD! Wat een fantastisch gevoel he?!

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    gefeliciteerd elke! Geweldig!

9. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    Van harte gefeliciteerd Elke :D

10. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @elke : gefeliciteerd meis ! heerlijk he ? geniet er maar lekker van hoor !

11. Milla

Milla Niet meer actief

@ Elke gefeliciteerd!

12. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @elke gefeliciteerd. Geniet ervan.
    @mila ik hoop zo dat het raak is deze ronde.
    @chantje hopelijk krijgt suze geen alergische reactie. Als ik jouw gegevens van Suze zo zie, dan heb ik wel een reus gekregen zeg. Thijs was op het cb 58 cm en 5200 gr en zn hoofdomtrek was 39,5cm. Hij zit precies op de bovenste groeicurve.
    @all Thijs heeft net een uur lang in de box zn mobiel beesten lopen hypnotiseren. pfff ik heb het muziekje wel even gehoord. Nu ligt ie op de grond onder de babygym. Echt snappen doet ie het nog niet. Hij weet nog niet dat ie er tegenaan moet stoten om de dingen in beweging te krijgen. Hij ligt er nu tegen de schreeuwen, praaten en lachen. Maar ja hij heeft lol. Ik denk dat ik de afgelopen dagen een sprongetje met hem had, omdat ie zo lastig was en slecht at en sliep. Nu is ie weer helemaal geweldig en lacht ie veel meer en begint hij ook gerichter te grijpen naar dingen. En hij sliep weer door vanacht. Dat oei ik groei boek klopt toch wel. Ik

13. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Elke gefeliciteerd en welkom hier!

Pooh super dat jullie minimensje aan het bewegen was en dat alles goed is.

Bloemetje we denken aan je vandaag!

Krisstel voel je je goed?

Hier net weer naar de fysio geweest, was niet echt lekker maar als het maar helpt. Gister de blije doos opgehaald altijd weer leuk zo'n doos uitpakken.

14. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    Nou vanmorgen heb ik alweer in het ziekenhuis gezeten.
    Weer heel veel helder rood bloed verloren.
    Beebje zat nog steeds netjes op zijn plek en was flink aan het bewegen.

Heb nu ook een mega hoofdpijn van de stress.
    Hopelijk houdt het nu een xtje op en kan ik echt zorgeloos gaan genieten.

Sorry voor mijn ego bericht.
    Liefs Thamara

15. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @thamara : jeetje dat is ook iedere keer weer schrikken zeg .....wat vreemd toch ...kunnen ze er geen reden voor vinden ?

16. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Thamara zo lukt het niet om te genieten. Weten ze niet hoe het komt?

17. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

Bloemtje, waarschijnlijk lees je dit niet meer, maar nogmaals heel veel succes vandaag. Vandaag kunnen jullie eindelijk de kleine vasthouden

@Elke, gefeliciteerd....wat een goed nieuws!

Lees later wel weer bij, ga nu eerst een happie eten.

18. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    Nee zo lukt het genieten echt niet.
    Ze kunnen niet echt een reden geven.
    Maar ze zei wel dat ik altijd mocht bellen zodra ik het niet vertrouwde.
    Vind dat netuurlijk super dat ik altijd terecht kan, maar zie het liever heel anders.
    Ga weer lekker op de bank liggen.

19. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    jeetje, Thamara, wat onwijs schrikken steeds! Fijn dat het met de baby wel goed gaat. Lekker rustig aan doen meis!

20. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Mariska, nog geen nieuwe foto's zag ik :D Je bent vast aan het genieten van Malika.

@Milla, spannend zeg...wel jammer dat je nu nog niet weet of je voor of na je eisprong zat. Jullie hebben in ieder geval geklust toch?

@Cira, hopelijk is het stilte voor de storm..heb nu alleen nog maar harde buiken.

@Sas, wat leuk dat je schoonvader heeft opgepast op Thijs en dat je al 7 kg extra kwijt bent..lekker hoor! Hier geniet ik nog wel maar wil eigenlijk ook wel graag de kleine eindelijk zien en vasthouden.

@DebJes, wat goed dat er geen ruisje meer te horen was!

@Poohbear, onvoorstelbaar dat het straks echt een baby is..hoe is het met je misselijkheid?

@Lot, leuk hé de blije doos!

@Thamara, wat schrikken zeg...vervelend ook dat ze geen idee hebben waaraar het bloed vandaan komt. Gelukkig was alles goed met de kleine..rustig aan hé!

Gisterenavond in de supermarkt kreeg ik opeens heftige krampen..kon niet meer lopen of staan...mannetje :confused: en ik eigenlijk ook wel. Na een half uurtje was het weer voorbij..heb nu alleen nog maar harde buiken...erg irritant!
    Vanaf nu dus echt maar rustig aan doen..nog even volhouden :D

Deel Deze Pagina