Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Hoi dames,

Hier ben ik ook weer eens :)

Fleurrebel@ Wat een mooi meisje zeg en zoveel haar dat ze heeft...
    Malika is ook teer van spugen maar wij geven haar na iedere fles 1 ml Gaviscon tegen het maagzuur... In het ziekerhuis gaven ze haar dat ook al en voorlopig moeten wij dit ook nog geven.

Lot@ Nooit pijn gehad aan m'n navel, het kan inderdaad zijn zoals makkie zegt dat je navel eruit gaat ploppen. Maar bij mij is ie altijd erin gebleven.

Sybje@ Hopelijk slaap je snel weer beter...

Elke@ Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap...

Pooh@ Hopelijk blijft het bloeden over en probeer toch wat te genieten in stockholm hé...

Debjes@ * Smelt smelt * wat een mooi ventje zeg...

Hier alles goed met ons prinsesje, vrijdag woog ze bij de controle van kind en gezin 2kg660 dus ze is al mooi bijgekomen... Morgenochtend op controle bij de kinderarts.
    Heb daarnet de beloofde foto's genomen van haar kamertje en natuurlijk van haar ook hé ;) :) Zal ze in m'n album plaatsen...

2. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Mariska wat een prachtige kamer, het is echt net een sprookje!

3. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Dank je wel deborah, we zijn er echt supertrots op :)

4. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.089
    2.222
    113
    Brabant
    hai meiden,

wij zijn weer terug:) hebben echt een leuk weekend gehad, maar ben nu zoooooo moe.. Vandaag nog even leuk naar de dierentuin geweest (ouwehands). Echt super leuk en we kijken er zo naar uit dat dalijk echt met zn 3-en te doen!
    Maar goed, alles prima hier dus!

Maar veeeeeel belangrijker: Bloemetje en meneer bloemetje ontzettend gefeli met jullie dochter LIEZE!(en wat een leuke naam!)
    Hoop dat alles goed gaat!

@ all, ik heb wel teruggelezen, maar is een beetje veel om op iedereen te reageren, maar volgens mij gaat het met iedereen goed, toch? Alleen pooh weer bloed gezien:( schrikken meid! hoop dat je een fijn weekend hebt bij je schoonfam! en lekker bijkomen!

Liefss, Taliaa

(En ja, ik ben nu éindelijk aan het aftellen...;))

5. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Mariska lekker genieten van je meisje!
    Het was niet echt mijn navel die pijn deed maar meer er rondom.

Taliaa heerlijk dat je lekkere dagen heb gehad!

6. Makkie

Makkie Niet meer actief

Taliaa, gezellig dat je er weer bent!

7. Milla

Milla Niet meer actief

Hoi lieve meiden,

Even een ego- berichtje..
    Mijn mannetje is vanavond opgenomen in het ziekenhuis met waarschijnlijk een acute blinde darm ontsteking. De kans is groot dat hij morgen in de ochtend geopereerd wordt.

Morgen heb ik eigenlijk een fm, maar denk niet dat ik er naar toe kan gaan. Als mijn eitje nog moet springen (waar ik wel vanuit ga) hebben we sowieso geen kans meer deze ronde.. klussen is er voorlopig niet bij..
    Maar goed het allerbelangrijkste is dat hij snel beter wordt! Vind het zo sneu!
    Is ook op ander gebied een slechte timing aangezien we vrijdag op vakantie zouden gaan.. :(

8. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Jeetje Milla, hopelijk is hij snel geholpen en van de pijn af maar wat je zegt wel een dubbele slechte timing al kan hij er niets aan doen wat rot zo voor je ei hopelijk zwemt er nog wat rond en kunnen jullie op vakantie, succes!

9. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Oh Milla, dat is echt super klote meid!
    Tuurlijk voor je man, maar ook wel voor jullie ei!
    Ik hoop dat ie er snel weer boven op komt!
    In welk ziekenhuis ligt ie?
    Hou je taai!
    X

10. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @milla : ooh jeetje wat balen zeg ...hopelijk is je mannetje er snel van af .... schijnt flink pijnlijk te snel .....succes hoor meis ! dikke knuff

11. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Kom net terug van het ziekenhuis.
    Mijn ei zit er nog steeds, was nu 23 mm dus zal vandaag wel springen.
    Morgen nog een keer kijken, en dan daarna overleg met de fertiliteitsarts over de IUI van volgende ronde (met name over de vraag of ik dan Clomid moet gaan slikken ivm mijn lange cycli).
    Spannend weer!
    X

12. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Milla wat ontzettend kl$%^ Hoop dat hij snel weer de oude is!

Deborah wat een heerlijk ventje zeg!

Fleurrebel (Ursula) wat een mooie meid! Jammer dat BV niet gelukt is, maar gelukkig gaat het drinken met de fles goed. Teruggeven mag maar inderdaad niet de hele fles. Ik merk soms met Jaimy dat hij bij de hik en als hij snel na de fles huilt er flinke slokken terug komen.

Mariska wat een mooie meid is het zucht.... En wat super dat ze al zo goed groeid zeg! k moet nog wachten tot 4 september voor Jaimy weer gewogen word. Wat is het kamertje ook super mooi geworden!

Lot het kan zijn dat je navel dadelijk iets naar buiten gaat komen ik had ook om mijn navel heen pijn en ineens kwam mijn navel verder naar buiten.

Sybje pfoe ook al net lekker kunnen slapen. Hoop dat je gyn vandaag een goede oplossing hiervoor kan aandragen.

Meisje dat wordt klussen! :)

Taliaa inderdaad lekker aftellen hoor! en fijn dat je weer terug bent.
    En gezellig ihe Ouwehands dierenpark.

Krisstel hoe is het?

Pooh jeetje al weer wat bloedverlies. Kan begrijpen dat je je onzeker blijft voelen. Veel plezier in Zweden probeer even lekker te ontspannen.

Thamaraa jee zeg bij jou blijft het ook rot met elke keer dat bloedverlies. Fijn dat de reakties op jullie zwangerschap zou leuk zijn!

Makkie volgens mij moet je wel heel erg gek doen wil je je baby in de buik pijn doen hoor. Zit in een grote veilige waterzak.

Hier vandaag voor het eerst alleen met Jaimy thuis mijn hubbie met jammer genoeg weer werken :( . Wel heerlijk is dat Jaimy de laatste twee nachten na zijn 11.00 uur voeding door heeft geslapen tot de wekker van 05.00 uur. Ik hoop dat hij dit blijft doen is wel behoorlijk heerlijk moet ik zeggen.

13. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    hoi meiden, even reageren met Thijs op schoot. (typt niet echt makkelijk)
    @milla jeetje wat een tegenslag zeg. Sterkte en hou jeproaai.
    @poohbear wat vervelend zeg elke keer. Je hoort het inderdaad wel eens dat mensen dit de hele zwangerschap houden omdat het kindje dan vlakbij een bloedvat zit. Blijf toch in jezelf geloven.
    @taliaa rust lekker uit.
    @bloemetje gefeliciteerd met Lieze. Mooie naam trouwens.
    @cira een fles uitspugen is niet erg, als de rest van de flessen er maar wel goed in blijft. Je moet geloof ik 7 plasluiers op een dag blijven houden. Wordt dit minder dan moet je bellen, want dan droogt je kindje uit.
    @all ik baal als een stekker. We zouden in september een weekje weg gaan, maar nou is van mn man de vakantie ingetrokken op zn werk. Nu heb ik ons huisje weer moeten annuleren. Gelukkig betaald de verzekering dat. We hebben een speciale annuleringsverzekering omdat dit wel eens voor kan komen met zijn werk. Zucht baal baal. Ik ga nu maar kijken voor de kerst om lekker een week weg te gaan. Verder vind ik het best wel spannend, want de komende 2 nachten ben ik alleen met Thijs. Mn mannetje moet werken. Dus ik ben benieuwd.
    @debjes oei oei ik heb volgens mij niets te klagen met Thijs. Die geven we om 24.00 uur een fles en dan om 06.00 een kleintje en dan pas om 09.00 uur weer zn gewone hoeveelheden. Ik slaap dus elke dag tot 09.00 uur uit samen met Thijs. Maar ja Thijs was al een marmotje in mn buik. In de ochtend voelde ik hem bijna nooit omdat ie dan erg vast sliep, en dat doet ie nog steeds.

14. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Hey, ik moest even zoeken waar we stonden!

't Was even zoeken, maar goed, gevonden!

@ Sas: Balen meid, dat je het huisje moet annuleren! En inderdaad; gewoon even lekker iets nieuws zoeken voor rond de kerst!

X

15. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Hier ook behoorlijk moeten zoeken. Werd bijna bang dat ze het topic verwijderd hadden :oops: :rolleyes:

Sas fijn zeg dat je zulke heerlijke nachten heb.

16. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @milla : heb je nog wat gehoord van je mannetje ?

@sas : he getsie dat is balen .....

@ meisje : wauw ! aan de klus dus !

@all : vanmorgen naar de gyn geweest , heel verhaal zal het proberen kort te houden ....
    ze hebben me vorige week niet juist geinformeerd over de gang van zaken in het zh , er zitten wel degelijk kleine galstenen in mijn galblaas , heb nu een verwijsbrief voor de chirurg ...ben benieuwd ...
    ook werd er gzegd dat de bleoduitslagen goed waren tijdens de opname en dat was dus niet het geval had een te hoge onstekingsfactor .....

het goede nieuws : ben weer 2 kg afgevallen , met mijn gewicht kan dat absoluut geen kwaad tijdens de zwangerschap ! gyn was helemaal blij hij heeft het wel 10 keer gezegd hoe goed hij dat vond ....

nou ja morgen moet ik naar de internist ....voor de suikers ....ook deze waren vorig weekend niet goed terwijl er gezegd werd van wel ...

:confused: :rolleyes: een troepie , de gyn ging verder actie ondernemen hiermee hij was iig flink pissig .....

heb trwens slaaptabletje meegekregen , inslapers zijn het en mag ze niet elke dag , maar als ik bijv 2 nachten niet goed geslapen heb mag ik ze de 3e nacht innnemen .....

17. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Milla jeetje zeg wat een pech hebben jullie, ik hoop dat je man snel weer beter is!

18. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Elke, al een klein beetje kunnen wennen aan het idee? :D

@DebJes, meiden hebben inderdaad de overhand…misschien kan ik weer voor een jochie zorgen dan staat het weer gelijk ;) Wat een lekker ventje zeg, echt een knapperd!

@Makkie, goeie vakantie gehad dus..fijn dat je nog zoveel hebt kunnen wandelen en dat je minder last van je heupen hebt :D Mijn man en ik dachten de eerste 6 maanden echt een meid. Sinds de 3d echo denken we weer een jongen…moet zeggen dat ik ook niet echt een overheersend gevoel heb voor een geslacht.

@Thamara, gelukkig geen bloed meer..leuk hé al die reacties, nu die misselijkheid nog weg.

@Poohbear, inderdaad slecht voor het zelfvertrouwen, hopelijk nu lekker genieten in Stockholm en dat je geen bloed meer verliest.

@Fleurrebel/Ursula, ooh wat een kop met haar, geweldig :D Jammer dat bv niet is gelukt, maar beter de fles dan stress. Geniet lekker samen!

@Mariska, fijn dat het zo goed gaat met Malika, succes bij de kinderarts en wat een mooie foto’s. (geweldige schommelstoel ook)

@Milla, jeetje wat erg voor je man, heeft hij veel pijn? Dat soort dingen komen altijd als het niet uit komt..sterkte samen!

@Cira, klinkt heerlijk, lekker genieten van je mooie ventje.

@Sas, balen zeg...gelukkig zijn de kerstdagen ook super om lekker weg te gaan.

@Sybje, nou ja zeg wat belachelijk, gelukkig weet je nu wel hoe het zit.

Hier net terug van de vk, bloeddruk was 130/70 dus prima. Ik verlies de laatste dagen doorzichtig vocht, manlief dacht vruchtwater dus dat heeft ze nagekeken met een wattenstaafje maar het was afscheiding.
    Verder vannacht weer heftige krampen en zweetaanvallen, volgens de vk typische voorweeën. We wachten maar weer geduldig af!

19. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.089
    2.222
    113
    Brabant
    wacht, ff heb hem gevonden via berichtgeschiedenis. Even kijken of hij nu weer in het lijstje staat

20. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.089
    2.222
    113
    Brabant
    Hey meiden, we hebben dus een nieuw plekje. We zijn nu een club...:) haha had wel een tomtom nodig om ons te vinden:)
    maar goed. Krisstel, dus nog altijd voorweeën?:(
    DE datum komt wel dichterbij he! Ik hoop dat jullie wondertje snel komt hoor!

Liefss, Taliaa

Deel Deze Pagina