Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.089
    2.222
    113
    Brabant
    hai meiden,

@ milla, ontzettend veel succes en beterschap voor je man! Ennuh over dat klussen, wie weet gaat het nog lukken? of anders si proberen! stoer hoor dat je dat overweegt! (lijkt me best raar, niet?)

@ sas, wat fijn dat je bi heel erg weg is! wat fijn! Ik kan niet wachten:) haha, en de maagzuur, en het plassen.. ennnnnn ons meissie:)

@ all, ja, begint hier ook weer op te schieten he..:) morgen weer naar de vlos, ben benieuwd! zal wel weer zo buiten staan! Nemen ze eigenlijk ook een keer de tijd om de bevalling door te spreken? (ik heb hele lieve vlossen hoor! Want kan echt alles vragen, maja dat vergeet ik dus steeds;))
    nou liefss weer allemaal!
    Taliaa

2. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ Makkie ik voelde het bij mij zoon met 16 a 17 weken.
    Hopelijk voel ik het met deze eerder, want vind het zo'n super mooi gevoel.

@ Milla heel veel succes met alles.
    Hoe gaat het nou dan met je man ?

@ Pooh wat leuk dat jet even een kijkje komt nemen vanuit je vakantie adres.
    Gelukkig heb je geen bloes meer gezien.
    Ik heb ook last van mijn liezen voora met opstaan als ik net een poos gezeten heb.

@ Mariska gelukkig horen ze geen ruisje meer bij je kleine meid.
    Wel fijn dat jullie nu eerder mogen komen voor de echo.

We zaten gisteren avond met vrienden buiten.
    En we zagen telkens zo'n klein vleermuisje over ons heen vliegen.
    Maar ineens kwam die wel heel vlak over ons hoofd heen IEUW.
    Dus snel alle spullen gemakt en snel naar binnen gevlucht.

Fijne dag allemaal
    Liefs Thamara

3. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
  4. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Hey, daar ben ik weer!
    Heb net weer FM gehad.
    Gisteren was het ei 23 mm, vandaag was ie weg.
    Hebben zondag en gisteren goed geklust, dus nu maar hopen dat het zin heeft gehad!

Heb ook overleg gehad met de fertiliteitsarts.
    Volgende ronde gaan wij met de IUI en met clomid (50mg) beginnen.
    Hoop dat het niet nodig is, maar als dat wel is dan kan die clomid er hopelijk voor zorgen dat mijn cyclus wat korter wordt.

@ Milla; hoe gaat het met je hubbie?

5. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @meisje : super zeg !

@all : kom net weer uit het zh ...heb de inernist gezien , gyneacoloog en de diabetes verpleegkundige .......
    moet nu 2 weken lang elke dag een dagcurver doen , dat wil zeggen minimaal 5 tot 7 keer op een dag een vingerprikje doen en dan kijken hoe hoog mijn suikers zijn ....ben benieuwd ...
    waar ik me nu vooral druk om maak is dat ik heel erg bang ben dat mijn kindje hier onder gaat lijden of dat hij/zij dadelijk na de bevalling ook last heeft ... :cry:

6. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Tja Syb, ik snap dat je je daar zorgen over maakt. Maar kunnen ze daar in het ziekenhuis niks van zeggen? Ik hoop voor je dat het allemaal meevalt. En eigenlijk is het voor jullie kindje het beste als mama zich niet te druk maakt. Maar ja, dat is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan he. :confused:

7. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Volgens mij is zwangerschaps suiker anders dan gewone suiker! Wel als je straks een dochter krijgt en zij raakt zwanger heeft zij een hogere kans om ook zwangerschaps suiker te krijgen.
    Maar ik zal het even navragen voor de zekerheid.

Meisje we duimen hier hard voor je mee!

taliaa gaat voor je opschieten meid!

Kan er geen genoeg van krijgen Dames, blijf foto's schieten van Jesse
    Hier weer een paar voor jullie (als je ze wilt zien natuurlijk)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-TE7XIUDM.jpg
    http://www.mijnalbum.nl/Foto-UUP3JW6U.jpg
    http://www.mijnalbum.nl/Foto-8UJMVTPH.jpg

8. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Aahhhhh wat een SCHATTIE!
    Super mooi kindje hoor!
    Geniet er maar lekker van! :D :D :D

9. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ Debjes wat een mooi kereltje heb je

@ Syb zal het de volgende x gewoon even vragen hoor.

@ Meisje wat goed zeg dat jullie ei weg is.
    Gelukkig hebben jullie op tijd geklust, nou breekt het wachten weer aan.

10. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Thamara, bijna weer de echo :D Vervelend die misselijkheid..fijn dat je geen bloedverlies meer hebt gehad.

@Milla, hoe is het met je man/?

@Makkie, dat was onze reactie ook toen we de doos open hadden gemaakt. Moeilijk hé geboortekaarten..wij vonden eigenlijk ook maar heel weinig mooi.

@Mariska, super dat alles zo goed gaat met de kleine meid en dat er geen ruisje meer te horen was.

@Taliaa, wij hebben een voorlichtingsavond gehad over de bevalling. Misschien organiseren zij dat ook? En anders gewoon alle vragen opschrijven en voorleggen.

@Sybje, goed dat ze je zo nauwkeurig in de gaten houden. Kan me voorstellen dat je je daar drukt over maakt..maar mocht het echt effect hebben op de kleine dan kunnen ze daar beter wel nu achterkomen toch. Sterkte!

@Meisje, spannend..in ieder geval goed geklust ;)

@DebJes, tuuuuurlijk willen we foto’s zien :D hij heeft echt jouw ogen of niet?

Hier gisterenavond vanaf ongeveer 18:00 uur continue harde buiken gehad, zo irritant. Had even gehoopt dat er vannacht wat zou gebeuren maar helaas. Hou het er nu ook maar op dat het nog wel twee weken kan duren.

11. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @debjes : aah wat een lieffie !
    ja zwangerschapsuiker is anders ja ....nou ik zie het de komende 2 weken wel ..ben benieuwd ....komt vast goed ....

12. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.089
    2.222
    113
    Brabant
    hai meiden,

gaap.. pfft ben zooooo moe, maja:)

@ sybje, succes met de dagcurves! ik neem aan dat je ze gewoon zelf mag doen? Ennuh, je wordt zo goed in de gaten gehouden, als er iets kwaad zou kunnen voor je beeb, dan zouden ze echt wel ingrijpen hoor!

@ krisstel, ik heb bij de gym wel zo;n avond gehad bedenk ik me nu, haha... Dement he? Maar ik ga idd alle vragen een keer opschrijven en dan voorleggen, dan kan ik ze niet vergeten he?

@debjes, wat een scheetje! en die eerste foto, met die lach, echt om te smelten! wat gaat het hard he?

@Thamaraa: bijna weer beebje kijken! goh, als jij bij de eerste als zo snel iets voelen, wie weet voel je deze dan idd nog wel eerder! zou leuk zijn!:)

@ meisje, wat goed! Nu maar hopen dat het een geluksei is geweest!:)

@pooh, hoe is het nu meid?

@ all, ben vanochtend weer door de apk gekomen! had een invaller:( Maja, dalijk is de vakantie weer afgelopen he! maar goed, alles prima. ze heeft beloofd dat als ik geen gekke dingen ga doen als vocht vasthouden ik onder de 100 kg blijf... Pfft, ik weet het niet, kom nog steeds een kilo per week aan sinds de laatste 2 controles.. Maja, ik houd geen vocht vast, dus het kan geen kwaad... (gewoon lekker isolatie voor de winter he;))
    Frummel deed het ook goed, ze was alleen wel héél lang naar het hartje aan het luisteren, maja als het niet goed was, zou ze het wel zeggen he?
    Nou dalijk weer werken, gaap. Vanavond weer lekker slapen:)

Groetjes, Taliaa

13. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Meisje super dat je ei weg was nu aan het duimen geslagen!

Sybje dan ben je ff onder de pannen met de dagcurves, succes

taliaa gelukkig was alles goed!

debjes vind het prachtig die fotos van jullie kleine ventje.

Hoe is het met de net geboren kleintjes en mama's?

Krisstel balen dat het niet heeft doorgezet ben echt benieuwd wanneer de kleine gaat komen....

Milla hoe is het met je man?

14. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Krisstel ja Jes heeft mijn ogen, de rest is het echt Chris, maar soms zie ik ook mijn vader in hem heel apart als je dat ziet in je eigen kind!

Taliaa gaat echt te hard ja, als straks je babytje is geboren moet je echt goed genieten van de eerste weken, want ze vliegen voor bij!
    Jesse is nu echt al meer wakker, ligt lekker geluidjes temaken tegen ze woezel en pip mobile heel leuk om te horen, en dan hoor je soms zo'n hard lachje, ook als ik hem uit bed haal krijg ik een dikke glimlach, dan smelt je echt!

15. Krisstel

@Taliaa, bijna verlof of niet...succes laatste weken werken. Gelukkig weer helemaal goedgekeurd. Misschien hield ze de doptone langer op je buik voor jou ;)

@DebJes, gaaf zeg dat je jezelf en/of je man zo kan herkennen in je kind..ben ook zo benieuwd hoe dat moet zijn.

@Lot, hoe is het met jou?

16. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Krisstel ik geniet volop van mijn zwangerschap merk wel dat ik van wat meer lichamelijke dingetjes last krijg. Ik werk nu even wat minder want kon met de rugpijn niet zo goed meer tillen op het werk.
    Hoe voel jij je?

17. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.089
    2.222
    113
    Brabant
    @ krisstel, ja haha, dat ik lekker kon luisteren. Maja, ik vond haar niet zo leuk, dus heb eigenlijk niks gevraagd, haha ben een muts hoor..
    En ja, bijna verlof, met 34 weken:) Ben echt aan het aftellen (hoewel ik dus nog maar 14 uur per week boventallig werk, maja..)

18. Krisstel

@Lot, gelukkig maar...jammer al die kwaaltjes. Fysio werkt dus wel?

@Taliaa, haha...ik zeg niets :rolleyes: ooh nog eventjes dus heerlijk!

19. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @talia : super hoor ! mmhh maar iedere week een kilo ? hoe doe je dat ? hihi maar net zoals je zelf zegt zolang je geen vocht vasthoud komt het goed ...

heb idd zelf zo'n stoer apparaatje !

@kristel ik vind het steeds spannender worden bij jou !

20. Makkie

Makkie Niet meer actief

Syb, denk niet dat het kwaad kan voor jullie beebje hoor! En anders zijn juist die prikjes om in de gaten te houden dat het goed gaat met de kleine en mama! Komt goed, maak je maar niet te veel zorgen, dat is ook helemaal niet goed!

Taliaa, fijn dat alles goed was met jou en de kleine meid. Leuk, lekker lang het hartje luisteren! Kan voor mij ook niet lang genoeg duren! Bijna verlof joh! Lekker!

Hier vanacht en nu nog steeds last van mijn heupen en rug :cry: Heb voor geen meter geslapen! De kleine was lekker druk, dus dat was wel fijn. Heerlijk liggen 'knuffelen' met hem/haar! Maar vind het zo gek dat ik dus erge last kan hebben 1 of 2 dagen en dan zo een week weer niet! Waar kan dat aan liggen denken jullie?

Deel Deze Pagina