@debjes hihi klinkt bekend. Dat heb ik laatst ook gehad, bleek Thijs een sprongetje te hebben. Hij heeft die nu ook weer. Hij wil alleen maar bij me zitten, en overdag niet slapen, maar nu gelukkig wel. Alleen komt ie dan midden in de nacht weer voor een fles. Succes met je nachten
@Milla, goed zeg dat jullie gekozen hebben om te insemineren...inderdaad zonde om dit voorbij te laten gaan. Succes! @1ekindje, veel succes en plezier vandaag bij de vk. @Meisje, spannend, duim voor je hoor! @Linda, en het wordt jou ook gegund..dus hopen dat jij een van de volgende bent @Bloemtje, wat een lief meisje! Geniet lekker... @Sas, zou het sprongetje ook kloppen met het boek 'Oei, ik groei' of lees je die niet? Gisterenavond was ik van alles aan het opruimen en klaar leggen en manlief ging zelfs dingen doen die hij normaal niet doet (ook nesteldrang? ) dus had al een raar voorgevoel. Rond 22:30 uur kreeg ik ineens heftige pijn die van onder naar boven trok en had het gevoel dat ik moest overgeven..dacht nog aan buikkrampen (misschien iets verkeerds gegeten)..maar de pijn had echt z'n pieken en kwam om de paar minuten. Heb mijn man maar wakker gemaakt en voorzichtig gezegd dat ik dacht dat het misschien toch weeën waren Na vier uur kwam er steeds meer tijd tussen de weeën en zakte het langzaam weer..helaas dus een 'valse start'...
@kristel ja het sprongetje klopte met het oei ik groei boek. Ik las het alleen pas na de hand. Ik heb nu maar een beetje vooruit gelezen, zodat ik weet wat ik kan verwachten. @meisje ik zat nog eens even te denken over jouw situatie, maar waarom krijg je clomid en geen puregon om je cyclus korter te maken. Clomid is minder goed te regelen, dan puregon spuiten. Met spuiten kunnen ze de dosis direct aanpassen en met clomid is het altijd maar afwachten of er iets gebeurd. Zeker gezien de situatie van je man. (als ik het goed heb moet hij bepaalde medicijnen laten staan) Ik zou als ik jouw was om puregon vragen, want daar heb je meer kansen mee en is het hopelijk sneler raak, zodat je man ook weer kan opknappen. Sorry dat ik dit meld, maar ik vond zelf de clomid een wanhopig iets, het werkte eerder niet dan wel. Kijk maar op het topic daar werkte het bij de meeste mensen niet. Succes. @all zo de 2 nachten helemaal alleen ook weer overleefd. Het viel gelukkig mee. Thijs sliep gelukkig goed en door. Vanavond komt mn mannetje weer thuis, is ook leuker voor Thijs. Daar merkte ik echt aan dat hij mn man wel miste. Ik ga hem nu maar uit de box halen, want hij huilt.
Nou hier heeft Jesse ook wel goed geslapen, alleen heeft hij zo'n erge kramp! Hij kwam vanacht om half 3 wakker en alleen maasr kreunen en ze benen optrekken en hij lipe rood aan, heb hem mee in bed genomen, en we zijn toen inslaap gevallen tot half 8.
@ krisstel, dat was dus spannend! jammer dat het een valse start wasIk hoop dat het nu toch snel gaat beginnen hoor! @all, hebben jullie ook zo'n zin in de herfst? lekker wat kouder, andere kleren aan. 's Avonds lekker gordijntjes dicht, kaarsjes aan.. Buiten lekker uitwaaien... Heb er wel zin in, ben die grijze zomer nu wel zat.. Maja, komend weekend weer zomer, wahaa, ik kan er niet meer tegen, gek nederlands weer Liefss, Taliaa
Haahha Taliaa nee ik wil echt nog graag even zomer hoor! Lekker wandelen, op terrasje zitten met mijn kleine vent
@Taliaa, ik zag laatst foto's van hier toen er sneeuw lag en zei toen ook dat ik best 'zin' in de winter heb haha..
Bloemetje, wat een heerlijk meisje en fijn dat jullie thuis zijn! 1e Kindje, veel plezier bij de vlos! Altijd leuk! Taliaa, nog ff meid en dan verlof! Dan kun je alle tijd nemen en lekker uitrusten. Hier ook wel zin in de winter weer, vind zo'n zomer echt helemaal niets! Maar zie wel weer op tegen de korte dagen en dat het zo snel donker wordt... dat vind ik niet leuk hoor! Wel gezellig weer de kaarsjes enzo aan.... Vanacht best last gehad van maagzuur en misselijk zijn. Is echt voor het eerst! Zal vanaf nu wel meer komen, dus het hoort erbij! Ach ja, wat maakt het ook uit. Vanacht wel goed geslapen met mijn heupen. Snap er echt niets van hoor! Merk dat de kleine vaak tussen 01.00 en 02.00 wakker en actief is en dan weer tussen 04.00 en 05.00 uur. Zouden dat voor straks mss ook de voedingstijden kunnen zijn? Ben benieuwd of dat ritme zo blijft!
Hey dames! @ Bloemetje: WAT EEN SUPER SCHATTIG MEISJE! Echt een prachtig kindje! Geniet er lekker van! @ Taliaa: inderdaad, nog even wachten en dan heerlijk verlof. Tijd om uit te rusten en je voor te bereiden op de geboorte van jullie spruitje. Nog maar even aftellen! @ Makkie: Ik wist niet dat misselijk zijn ook nog in de zwangerschap voorkwam als je al zo ver op weg bent als jij! Hoewel, sybje heeft natuurlijk ook lang misselijkheisklachten gehad. Hopelijk houdt het niet te lang aan meid! @ Krisstel: wat een mooie foto van jou in je album! SUper! @ Milla: hoe is het? Verder; maandag dus mijn eisprong gehad. Ik was gisteren het einde van de dag en de avond hartstikke misselijk (wat ik niet zo vaak heb eigenlijk) en ik vroeg me dus al meteen af of je zo vroeg in een eventuele zwangerschap al iets zou kunnen voelen . Maar goed, nu nergens last meer van dus ik heb me weer van alles in mijn hoofd gehaald...
Meisje/Milla Ik duim voor jullie! Linda het is jullie ook zo gegunt ! Bloemetje wat een lekkere meid zeg. geniet ervan! En is de Ks tegen of mee gevallen? Taliaa nog ff meid! Ik wil hier ook nog best ff wat zomer hoor lekker met mijn ventje wandelen. 1e kindje hoe was het bij de vlos? Krisstel balen zeg een valse start lijkt me zo irritant denk je dat het eindelijk begint en zakt het weer af. Ik duim voor je dat het snel gaat doorzetten! Sas/Deborah ik merk hier ook dat Jaimy soms echt zo'n hangerige dag heeft. Wilt niet in zijn bed of box maar alleen bij mij of mijn man.
met de kleine was alles goed volgens de vk. maar ze heeft graag dat ik halve dagen ga werken vanwegen mijn vermoeidheid. maar dat kan ik nooit rond krijgen op het werk.
Hee meiden, rustig hier! Alles goed met jullie en de beebjes? Wat een butweer zeg..... bah! Het regent hier al een tijdje... het zou toch mooier worden? Maar goed, vanmiddag lekker met mijn zus en nichtje wezen shoppen, was leuk! Twee shirts gekocht voor het wat koudere weer. Ze zijn een beetje kort, maar een maatje groter wordt meteen zo wijd bij mijn armen en nek enzo. Dan maar wat korter en een buikband erover heen. Vandaag zou mijn moeder opgenomen worden in het ziekenhuis voor het vervangen van 2 gewrichten in haar vingers (reuma) Ben net thuis en hoorde van mijn vriend dat mijn moeder alweer thuis is... de gewrichten waren niet binnen gekomen.... pffffff lekker zeg.... leef je weken naar zo'n operatie toe gaat het niet door. Nu hoopt ze volgende week geholpen te worden. Vind het zo sneu voor d'r!
hij zou wel mee werken maar het was volgens de vk nog niet medische gezien noodzakelijk dat ik minder ga werken maar het zou wel beter zijn. denk dat ik het net een beetje verkeerd omschreven heb.
@1e kindje : je werkgever is verplicht om mee te werken en anders zou ik je vakbond eens inschakelen als ik jou was ... @talia : heb ook zin in de herfst hoor ....lekkere mooie kleurtjes ,lekker bekers met warme chocomelk ......een lekker sjaal om ... maar ik wil zaterdag eerst nog even bbqen hihi ..... @makkie : neem je wel wat in tegen de maagzuur ? @all ben bij de dietiste geweest en die kon me niks nieuws vertellen ......ze vond dat ik het goed doe ...nou prima toch komt helemaal goed dus ....
nee, nog niet. Heb er eigelijk pas voor het eerst last van. Maar al wel vanaf vanacht en nu nog steeds. Dus als het niet over gaat binnenkort maar ff naar de apotheek. Jij tips? Fijn dat de dietiste tevreden is! Je doet het ook goed hoor, je mag trots zijn op jezelf!
@Bloemetje Van Harte Gefeliciteerd met jullie Lieze (had ik nog niet gedaan) , wat een mooi prinsesje! @Makkie , ik had veel baat bij rennies tegen maagzuur. Tijdens de bevalling heb ik er nog heel wat weggewerkt, wat had ik het zuur toen, en daarna nergens meer last van en dat is zoooo heel fijn. Fijn sybje dat je het zo goed doet. Je hebt een hoop te verduren zo tijdens je zwangerschap. @Milla, beterschap voor je man. Misschien overheen gelezen maar is hij al thuis? En gaat de vakantie door? @ 1e kindje, je baby in je buik gaat voor boven alles. en als je werkgever niet meewerkt kan je ook contact opnemen met de arbo arts. Hier gaat het goed. Elena zit al op d'r geboortegewicht. Ze heeft nu ontdekt dat ze ook heel hard kan krijsen als ze een fles wil. Sinds gister doen we het badderen savonds en ze heeft vannacht niet gespookt. Braaf geslapen en om 3 uur pas wakker voor een fles. Ben benieuwd of dit doorzet of dat het eenmalig was. En volgens mij had ik gisteren eipijn. Kan dat al zo snel? We hebben wel al besloten dat ik nooit meer aan de pil ga. Maar ja wat dan , denk erover om dan de mirena spiraal te doen. Met de pco weet ik echt niet of er nu wel of niet een ei is. en om weer snel zwanger te worden is nog niet nodig. wel welkom hoor . Lastig hoor. Condooms kan ook, maar dat is ook niet altijd leuk.
@makkie maagzuur kun je voorkomen door iets minder pittig te eten. Ik had bij bepaalde gerechten altijd maagzuur, dus dat liet ik dan achterwege. enneh s'avonds een schaaltje vanille vla helpt ook goed. @1ekindje. Vraag bij personeelszaken welke arboarts jullie hebben, vertel hun dat je een gesprek met de arboarts wil voor advies wat nu te doen. Ik heb dat destijds ook edaan en de arboarts vond dat ik minder moest gaan werken en adviseerde dat toen ook aan mn werkgever. Tevens kost het je werkgever niets, want zij kunnen jouw salaris terugkrijgen van het UWV. Deze regeling is speciaal voor zwanger, want je hebt nu een beschermde status. (soort bedreigde diersoort. grijns) @fleuribel wij baderen Thijs ook altijd s'avonds en daarna krijgt hij gelijk een fles. Nu we dit ritueel hebben gaat het slapen gaan perfect. Wij zijn daar toen ook mee begonnen rond de 3e week. Maar dat huiluurtje overdag hoort er gewoon bij. Rond een week of 6 a 7 gaat dat weer over. @debjes Doe jij dat ook als Jesse kramp heeft om dan fietsbewegingen met zn beentjes te maken en zn knietjes naar zn buikje duwen en rondjes draaien. Ook zn hieletjes lichtjes masseren helpt heel erg tegen de krampen. En over zn darmregio met de klok mee wrijfen helpt ook heel goed. Daar wordt ie rustig en ontspannend van. Bij Thijs werkte dat goed. Hopelijk bij jou ook. @taliaa herfst ok, maar wel droog. Ik heb nu nog verlof en wil graag nog veel met Thijs gaan wandelen. @all morgen mn eerste les babymassage, ik ben benieuwd. Vandaag weer fysio gehad met Thijs en zn nek gaat steeds beter. Dus dat gaat helemaal goed komen. Thijs is weer helemaal blij, want papa is weer thuis. Ik ga zo maar even boven kijken of papa niet bij de fles in slaap gevallen is, want hij was net zo moe als Thijs. Grijns het zijn mn lieve supermannen.
Jesse wil niks als die krampen heeft, hij kreunt dan moord en brand! Ik leg hem vaak dan aan, zo gaan de krampen snel weg (werd ook gezegd op het consultatie bureau) hij poept dan vrij snel tussen het drinken door! Vind het zo zielig als hij dit heeft! Wanneer gaan die krampen eigenlijk een beetje weg?