1e kindje gewoon gessprek met de arbo arts aanvrasgen hoor! je vlos zegt het echt niet voor niks! Fleurrebel fijn dat het goed gaat met Elena. Hoe gaat het met jou? Hier ga ik ook niet meer aan de pil de vlos raadde me een spiraal aan, maar wil het nog even overleggen met de gyn als ik voor de nacontrole ga. Tot die tijd (als ik er zin in heb) met condoom. Manlief heeft ook al een pak gehaald van 12 (die ziet alles echt snel positief in volens mij ) Makkie heb gelukkig nooit eel last gehad van maagzuur , maar had wel al vroeg mijn matras aan het hoofdeinde iets verhoogd. Verder als ik last had hielp een rennie heel goed. Wat balen voor je moeder zeg. Sybje fijn dat de dieetiste positief was! Sas hier wordt er ook 's avonds gebadderd. Deborah hier werkt het met de klok mee draaien op zijn buikje ook erg goed. Jaimy is het er meestal ook niet mee eens hoor maar als ik dan een paar rondjes heb gedraaid merk ik dat hij het stiekem toch wel fijn vind. Hier vanavond ook weer met Jaimy in de weer geweest met zijn krampjes. Schreeuwen dat ie deed is dan ook zo zielig. gelukkig werkte het masseren van zijn buikje erg goed. Toen ie weer wat rustiger was een lekker flesje erachhter aan en gelukkig slaapt mijn ventje weer. vind het zo zielig als ze krampjes hebben je staat zo machteloos .
@ Schatje gefeliciteerd met jullie zoon. @ 1e kindje gewoon naar de arbo gaan. En als hun het geen probleem vinden dan moet je baas er wel aan mee werken, heel veel success. @ Makkie wat balen zeg van je moeder, hopelijk kan ze nu dan snel komen en gaat het wel door. Heel veel succes met je maagzuur (heb er nog geen last van gehad ook niet bij de 1st) @ Sybje fijn dat alles nu beter gaat en de dieetiste er positief over is. @ Sas wij deden onze zoon ook altijd sávonds in bad. En daarna zijn flesje en dan sliep die als een roosje. Voor de dames met kindjes met krampjes. Hopelijk is het snel over voor jullie kindjes, vind het zo sneu als ze krampjes hebben. Over 2 uur zit ik al weer te wachten tot ze me roepen voor de echo Heb er heel erg veel zin in, ben zo benieuwd hoe groot ons beebje al is. Liefs Thamara
Goedemorgen, nou meiden, omdat jullie allemaal nog geen herfst willen; komend weekend een zomerweekend voor jullie he! @ makkie, bij mij hielp helemaal niks meer (alle tips uitgeprobeerd) maar nu heb ik een flesje antagel en dat helpt beter. Maar goed ik heb er dan ook eigenlijk de hele dag last van! Anders gewoon even met een rennie en een schaaltje gele vla proberen! en heel vervelend van jullie mam! @ 1e kindje, gewoon met je leidinggevende en/ of arboarts overleggen! jouw gezondheid gaat voor! @ all, fijne donderdag Ik tel af naar mn verlof: na vandaag nog maar 2 weken1! jeuh! Liefss, Taliaa (oja, dat ik zin heb in de herfst komt denk ik ook omdat ons meissie dan komt!)
Goedemorgen dames! Thamaraa veel plezier straks met de echo! Taliaa nog maar twee weekjes werken lekker joh! Milla hoe is het met de zelfinseminatie gegaan? Is het een beetje gelukt? Hier een heerlijke nacht gehad Jaimy heeft van twaalf tot zeven geslapen! Heerlijk gewoon.
wat ben ik blij dat Suze eigenlijk nooit krampjes heeft gehad! Ik heb al haar flessen aangemaakt met bronwater. (via via hoorde ik dat dat zou helpen tegen krampjes en idd.....) Wel heeft ze weer wat eczeem na haar prikjes gekregen dus vanmiddag weer naar de acupuncturist.... Thamaraa; veel plezier bij de echo
@makkie : jeetje wat balen zeg van je moeder ...irritant is dat altijd ..... @thamara : succes bij de echo ! @krampjes : druppeltjes helpen die ook niet ? @chantje : balen zeg dat suze weer eczeem heeft , reageren kindjes vaker met eczeem na prikjes ?
sybje; Suze heeft vooralsnog een "slapende" eczeem die alleen naar boven komt als ze minder weerstand heeft/zich niet lekker voelt bv na de vacinatie..... geen idee of andere kindjes daar ook last van hebben.... zal denk ik wel....
@chantje he wat vervelend zeg, dat suze weer eczeem heeft. Ik hoop niet dat Thijs dat ook krijgt @taliaa wel een beetje geduldig blijven en gun ons nog even het mooie weer. grijns @all bij mijn nacontrole bij de gyn hebben we inderdaad over voorbehoedsmiddelen gehad. Hij wilde mij eigenlijk niets voorschrijven omdat ik pco heb en hij het gevoel heeft dat als ik de pil of spiraal gebruik dat het dan weer veel moeilijker op gang komt of helemaal niet meer. Hij vroeg nog of mn man het een probleem zou vinden om de komende tijd (tot we voor een 2e gaan) van die rubbers te gebruiken. Gelukkig hadden we het er al over gehad en hadden we die beslissing al genomen. Mn mannetje heeft de rubbers ook al paraat staan op het nachtkastje. ha ha zou dat een stille hint zijn. grijns. Ach ik krijg er ook al weer zin in, dus wie weet. O ja en mn man lag gisteren eerder te slapen dan Thijs. Het was wel een grappig gezicht zo'n slapende man zittend met een fles in zn handen en een verbaasd kijkende zoon omdat ie graag nog een beetje melk wilde hebben, maar de fles hing net buiten zn bereik van zn mond. Jammer dat het fototoestel beneden lag. Ik heb daarna maar mn man in bed gestopt en Thijs zn fles af laten maken en die in zn eigen wieg gestopt. Ik ga nu snel Thijs klaar maken voor de babymassage. @thamara veel plezier bij de echo.
Sas grappig zeg jammer dat je er geen foto van heb! Chantje: heeft Suze nooit last gehad van krampjes?Ik geef Jesse ook bronwater maar helpt helaas niks Rot van dat eczeem zeg! Ik ga wel weer met de pil beginnen (hele lichte) zal wel moeten want ik ben allergisch voor de rubbers :S En wij zoude pas weer een 2de willen als Jesse 4 a 5 is. Jesse heeft vanacht erg goed geslapen van half 11 tot 10 over half 5! En toen tot 10 over half 9, wel bij mij in bed die laatste 4 uurtjes want was zelf inslaap gevallen, maar goed ik maak me daar niet zo druk om dan, ik weet da hij in ze eigen bedje kan slapen! Nu ligt meneer ook weer lekker te slapen! Zag dat hij moe was, heb hem in bed gelegd speentje erin en hij is zo vertrokken! Moet zeggen (even afkloppen) dat sinds ik Jesse in bed leg met zijn speen, hij niet meer de boel bij elkaar krijst! Hij gaat altijd rustig slapen meteen, tenzij ze speentje eruit is gevallen dan hoor je hem wel even zachtjes jengelen en dan doe ik hem ook wel meteen weer erin.
fijn dat Jesse zo goed heeft geslapen! Suze slaapt NOG! Gister om 23.00 fles, daarna meteen slapen, vanmorgen 07.00 fles, daarna meteen slapen en mevrouwtje slaapt NOG! Deborah; jij geeft bv toch? Sas; wat is dat genieten he,papa en de kleine....... veel plezier bij de babymassage! Ik ga 16 sept. met babyzwemmen beginnen..... Wij gebruiken helemaal geen voorbehoedsmiddelen..... we waren een week of 3 na de bevalling weer actief..... ik zie wel hoe het allemaal loopt.... wij willen niet heeeel lang wachten voor een 2e...
Vervelend de krampjes bij de kleintjes, zo zielig. Die Suze is uitgeput, lekker dat ze goed slaapt. Vervelend dat ze weer eczeem heeft. thamara succes met de echo! Krisstel hoe gaat het? 1ekindje fijn dat alles goed was met de kleine. Je moet wel aan jezelf denken en de vk zegt het niet zomaar dus zou toch eens met je baas overleggen...
@Makkie, bij mij werkt Antagel ook echt super (is te koop bij de Apotheek). Ik had dat ook..van die stipte tijden dat de kleine wakker werd, grappig hé. @Meisje, spannende dagen dus voor je, ik duim voor je! @1ekindje, fijn dat alles goed was bij de vk. @Fleurrebel, super om te horen dat het zo goed gaat met Elena. Heeft ze vannacht weer zo goed geslapen? @Sas, wat leuk babymassage, ben benieuwd hoe je het vindt. Ik heb hier het inschrijvingsformulier ook al thuis liggen @Schatje, gefeliciteerd met jullie zoon! @Thamara, succes met de echo, ben benieuwd. Voorbehoedsmiddelen; na de bevalling gaan we ook alleen condooms gebruiken. Voorheen ook vaak gedaan omdat ik wegens regelmatige buikgriep vaak moet overgeven of diaree had (wisten niet of de pil wel of niet betrouwbaar zou zijn). Mannetje vindt het ook geen probleem. Het was echt een valse start..vannacht is het gewoon rustig geweest (heb wel genoten van de nachtrust moet ik zeggen). We zullen zien kleine vindt het vast nog lekker warm daarbinnen.
deborah; ik maak alle flessen aan met bronwater, dat krijgt ze dus elke voeding, dan kan natuurlijk niet met bv...... Lot; hoe gaat het met jou?
Chantje met mij gaat het goed, werk nu even wat minder en dat is wel fijn voor mijn rug. Verder geniet ik volop van mijn bewegende buik maar merk wel dat ik bij een onbekend pijntje soms even onzeker ben, bijna 28 weken dat is wel weer een mijlpaal.
@ Sas: SUPER grappig verhaal, en inderdaad jammer dat je geen foto gemaakt hebt! Hahaha, schattig hoor, zo'n slapende papa met een hongerige Thijs!