@chantje : oke op die manier ...gelukkig heeft ze er niet contstant last van , vroeg het me alleen af .... @sas : hihi lache joh heb je trek ligt je papa te snurken zonder de fles binnen bereik ... @voorbehoedsmiddelen : uuhhm ben er nog niet helemaal over uit ....de ene dag zeg ik ik houd het bij 1 kindje en de andere dag wil ik er nog wel 2 ....maar eens kijken hoe de bevalling verloopt ! rubbers gaat bij mij niet werken ben er ontzettend allergisch voor ...en ik vind het niet prettig .... denk dat anti conceptie geen zin heeft bij mij .... wil sowieso na de bevalling eerst radicaal gaan afvallen , weet nog niet hoe maar er moet minstens 20 kg af wil gezond oud worden , al de lichamelijk klachten waar ik nu tegen aanloop maken me ontzettend bang .....en door af te vallen voel ik me mnder bedreigd daardoor !
Meiden, succes met de krampjes van jullie kleintjes... altijd zo vreselijk zielig.... idd schijnt aaien in de klokbeweging goed te helpen. Hallo zeg Suze, wakker worden! Mama niet te veel verwennen hoor Geintje, lekker van genieten! Taliaa, het schiet echt op bij je he? Het is zo herfst hoor Lot, fijn dat je rug beter voelt. En onzeker ben ik ook met vlagen hoor. Maar zolang je buikje nog heerlijk beweegt, gaat alles goed daarbinnen Ik ga straks weer aan de pil. Idd geen rubbers (daar houden we ons dan toch niet aan, vind het minder lekker en pretbedervers!) en ik wil mijn lijf elke maand ongesteld laten worden. Neem dan wel een hele lichte pil. Ik wil niet helemaal niets gebruiken, want ik wil niet weer heel snel terugvallen in de onzekere: wel geen ei gehad, ben ik nou overtijd, wat voel ik toch allemaal, zou het? Nee, als de kleine er is ff een hele tijd niets van dat gedoe! Heerlijk genieten met z'n drietjes, netjes aan de pil en als de tijd rijp is meteen weer naar onze 'vaste' arts in het ziekenhuis.
Alles was goed met ons beebje. Lag eerst te slapen maar even later draaide die zich om en begon wild te bewegen. Foto staat in de album. Ga er gelijk weer vandoor, want krijg zo visite. Liefs Thamara
Thamara, wat heerlijk zeg! En idd, wat klein nog.... echt een wonder die beebjes van ons! We gaan straks ff naar de Ike*. Heb mijn mannetje weer kunnen strikken met de zweedse balletjes....hahaha nee hoor, hij vind het ook leuk om voor de kleine te shoppen. Ik wil ook een ander tvkastjes, zodat de box straks wat meer ruimte heeft. En voor zulke dingen zijn mannen natuurlijk ook altijd te porren. We zijn nu ook goed bezig met de geboortjekaartjes, we komen er toch wel uit denk ik.
@makkie : altijd leuk de ikea ...heb er laatst weer een stapel hyfrofiel luiers gescoord die blauw/groene ...past goed op een groen kamertje ! wij komen niet echt uit de kaartjes ...mannetje zei zoek maar een paar leuke uit en dan kijk ik wel .... tja een stuk minder romantisch dan het uitzoeken van de trouwkaarten
@Thamara, mooi om te zien! @Makkie, veel plezier met shoppen! @Sybje, zo ging dat hier ook...ik had er stuk of 10 uitgezocht..hij vond er daarvan maar 1 of 2 echt leuk..
We hadden 3 boeken met kaartjes meegenomen van de drukker en zijn zo geeltjes bij elke leuke kaart geplakt. Als ik of mijn vriend er een niet leuk vond, dan geen geeltje. Zo elke keer boeken weg en na een tijdje weer bekijken en zo weer wat geeltjes eraf halen. Nu hebben we nog 5 geeltjes over. 1 kaartje voor echt een jongen, 1 voor echt een meisje en 3 voor beide. We komen er vast uit, maar moeilijk is het wel hoor!
Vond die geboortekaarten ook moeilijk! wij hadden hele mooie, maar helaas toch de verkeerde gekozen de geboorte kaarten zijn meest opgekrult bij mensen, daar heb ik dan 200 euro voor betaald :S
ik heb de geboortekaartjes zelf gemaakt op een site... heb de adressen gemaild en die site heeft de enveloppen geschreven en er een postzegek opgrplakt.... erg makkelijk! Suze heeft weer een naaldje in haar voet gehad, hopelijk verdwijnt de eczeem netzo snel als de vorige keer...... Ik maak me niet druk om wel/geen ei.... die kans is zo klein! het liefste zou ik zonder zh zwanger worden! En als dat morgen zou zijn..... prima! Ik rook niet, drink bijna nooit en slik voor de zekerheid een multi vitamine met foliumzuur...... Ik zou wel 1000000000 baby's willen! JOOOOOOOOEEEEEEEHOOOOOOOEEEEEE baby van Krisstel...... waaaaaaaaaaar blijf je?
Aaagrrrr dat is balen zeg! Ja, zulke dingen weet je niet van te voren.... Mss een leuke idee dat de meiden die bevallen zijn hun kaartje hier eens laten zien? Ff wat meer inspiratie opdoen en natuurlijk leuk om te zien!
hey meiden, daar is ze weer over anticonceptie: hier willen we, mits de bevalling goed gaat, het met mij en kind goed gaat, niet meer aan de pil. Omdat ik voor de pil gewoon heeeeeeeleeee lange onregelmatige cyclussen had en na de pil aan 1 stuk door ongesteld was. Dus we gaan kijken wat mn lichaam zelf gaat doen. Zou natuurlijk mooi zijn om op een natuurlijke wijze, dus zonder mmm, zwanger te kunnen worden. En ik vind 2 kleintjes kort op elkaar erg leuk, maar goed, we zien wel, eerst deze En condooms, nope, dat is voor ons niet de juiste uitvinding, haha... @ thamara: woehoe, een goede echo, fijn he! @geboortekaartjes mijn man gaat ze maken, via geboortepost, maar dan wel een eigen ontwerp wrs. Tja, een creatief mannetje he... (@chantje, had jij ook via geboortepost?) @ all, vanavond zw. gym om te puffen, dus papa moet mee he. Ben benieuwd, is voor mij de laatste keer, ben uiteindelijk maar de helft geweest. Haha, is toch niet echt mijn ding Liefss, Taliaa
ik heb helemaal door hoe het werkt met die foto's hier plaatsen.... http://i339.photobucket.com/albums/n467/Chantje/162.jpg http://i339.photobucket.com/albums/n467/Chantje/158.jpg
@chantje : ik kan de voorkant van je geboortekaartje niet zien ..... @talia : pufze @makkie : dat is een ahndig idee met de post-its ....dat ga ik maar eens doen ...
Nou Meiden ben me net rot geschrokken, Jesse kreeg wat water met spul voor zijn darmpjes in een flesje, verslikte hij zich en liep helemaal rood aan en bewoog niet meer, ben me dood geschrokken keerde hem meteen op zijn buik over mijn knie en gaf hem wat kloppen op ze rug, hij begon meteen te braken! Mijn god zeg ben echt heel erg geschrokken moest er gewoon van huilen.