Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    jeetje wat schrikken! Gelukkig heb je snel en goed gehandeld! Oh oh griezelig hoor! Arme Jesse en mama!

2. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.097
    2.242
    113
    Brabant
    @ debjes, getsie, wat eng! goed gehandeld hoor!gelukkig alles ok nu!

@ chantje, nope, kan suze wel zien (wat een scheeeeeet!) maar je kaartje niet:(
    Is geboortepost goed bevallen? ik vind vnl de prijs erg schappelijk en wij houden niet van standaard kaartjes...

3. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    er staat dat hij verplaatst of verwijderd is ...

4. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @debjes : he jakkes ....dat is zeker schrikken zeg ...maar je hebt goed gehandeld hoor meis !

5. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    ik vond het erg goedkoop! €1,76 incl enveloppe en postzegel...

6. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
  7. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Wat is suze een knappe meid zeg!

8. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Hey Chantje,
    Je dochter lijkt op je meid!
    (hihi, heb jou gezien op je Hyves natuurlijk).

Enne Debjes, je hebt het SUPER gedaan hoor meid (altijd slim om metéén te reageren en de schrik pas later haar werk te laten doen!).

X

9. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Chantje leuk kaartjes en wat een schatje is Suze.

Jeetje deborah dat was schrikken snap dat je goed schrok, gaat het nu weer goed?

Mijn man wil wat ideeen van internet zoeken voor het kaartje en dan zelf een maken. Ik denk niet dat ik aan de pil of iets begin na de bevalling eerst maar eens kijken hoe de cyclus gaat lopen en zolang maar condooms gebruiken, wil na de bevalling wel even aan de gyn vragen wat ik het best kan doen omdat ik voor de zwangerschap ook niet echt een ongi had en hij toen zei dat dat niet goed is dus maar eens overleggen.

10. Milla

Milla Niet meer actief

@ Deborah, jeee wat schrikken zeg! Gelukkig heb je snel gereageerd, goed zeg!

@ all, inseminatie is achter de rug, viel erg mee. Nu zit ik weer op het wachtbankje. Met mijn mannetje gaat het ook weer best goed. Morgen gaan we naar Texel. Ik neem mijn laptop mee, dus helemaal weg ben ik niet, al zal ik er een stuk minder zijn.

11. Makkie

Makkie Niet meer actief

Debjes, pffff wat onwijs schrikken zeg... maar super gehandeld!

Dat is echt mijn grootste angst straks met de kleine... het verslikken. Tis echt heel erg bij mij, omdat ik vroeger toen ik klein was mijn broertje heeeeeel vaak heb zien verslikken en blauw/rood heb aan zin lopen. Heb er dus echt een trauma van, terwijl ik het niet eens meer goed weet, was zelf nog erg klein. Hopelijk kan ik straks zonder al te veel zorgen vast voedsel geven.... vind het al eng als mijn nichtje van 3 een koekje eet.... ik moet daar straks echt aan werken, anders maak ik mezelf gek....

Chantje, gaaf kaartje! Helemaal onze stijl! Ga nu ook eens op geboortepost.nl kijken. Morgen wilde we namelijk de geboortekaartjes boeken terug brengen en direct een kaartje vastleggen. En wat een lekker wijfie die Suze zeg... zucht!

taliaa, gezellig gehad bij de pufclub? hahaha ik zou helemaal in een scheur liggen denk ik!

Milla, fijn dat het insemineren goed gelukt is! Nu maar weer duimen en afwachten geblazen. Veel plezier op Texel, fijn dat jullie toch nog gaan en Thijs zich dus een stuk beter voelt!

Hier morgen laatste vakantiedag helaas..... maandag weer werken en dan kan het aftellen naar mijn verlof beginnen! Die gaat de laatste week van oktober in, de datum is nog niet zeker.

12. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Het gaat wel weer, heb Jesse erg lang bij me gehouden lekker met hem gezeten want de schrik zat er erg in! maar gaat goed met hem! Hij heeft al weer een lekkere lach bui gehad~!

13. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @debjes pfff wat is dat schrikken zeg. Als ik dit zo lees ga ik toch maar de cursus kinder ehbo doen. Die kleintjes kunnen je soms zo verschrikkelijk aan het schrikken maken. Thijs kan zich ook verslikken en dan lang zn adem inhouden, maar gelukkig niet op Jesse zn manier. Ik ben me een paar dagen terug ook vreselijk rot geschrokken. Ik wilde Thijs wakker maken voor zn badje, werd ie niet wakker. Pas na goed hard knijpen in zn wang kreeg ik een beetje een reactie. Het heeft toch een paar keer knijpen gekost om hem echt wakker te krijgen. En hij sliep toen al 3 uur. Nou dan maakt je hart ook overuren.
    @all vandaag babymassage gedaan. Nou dat was harstikke leuk. Er zaten 3 van die hele nette dammetjes met zoete babies. Kom ik binnen met een overstuur kind omdat ie niet in de maxicosi wil zitten. Zodra Thijs die maxicosi ziet, zet ie het op het krijsen. Het doet gewoon zeer aan je oren, en stoppen voor stoplichten dan gaat de sirene helemaal aan bij hem. Zegt een van die moeders tegen me, zo zeker bevallen met de vacuumpomp. Huh hoe weet zij dat nou. Ze zag het helemaal aan Thijs zijn hoofdje en lichaamshouding. De instructrice zegt precies hetzelfde. Haar kinderen hadden dat ook en bij de Osteopaat was ze na 3 behandelingen er helemaal van af. Ik kreeg gelijk telefoonnummers van ze. Ik heb gelijk gebeld voor een afspraak en kan volgende week woensdag terecht. De osteopaat vond Thijs zn symptomen heel klassiek en weet gelijk welke behandeling hij moet doen om het allemaal op te lossen. Ik ben benieuwd. Ik dacht dat het alleen maar voor huilbabies was, maar dat blijkt dus helemaal niet zo te zijn. Voor thijs kunnen ze ook een hoop doen. Verder vond Thijs de babymassage erg leuk, en ik vind het ook leuk om te doen. Het is echt een aanrader. Je bent op zo'n leuke rustige manier met je baby bezig.
    Hoe is het verder met iedereen.

14. Makkie

Makkie Niet meer actief

Sas, nou wie weet helpt die osteopaat! Zou fijn zijn. Lijkt me heerlijk babymassage, wil ik straks ook gaan doen!

15. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Zie hier ons geboortekaartje...

Hier heeft malika ook veel last van krampjes hoor... Heb gisteren zo'n kersepitkussentje gaan komen om lekker op haar buikje te leggen en het helpt toch wel hoor... Vind het ook zo zielig om haar zo te zien met die krampjes en je staat er zo hulpeloos bij hé. Anders alles goed met ons meisje, morgenavond naar het ziekenhuis voor die echo van haar hartje, hoop dat het gesloten is.

16. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.097
    2.242
    113
    Brabant
    @ sas, nou wel toevallig zeg! En ik zou zeker die man/ vrouw wel even bellen! wie weet helpt het he! En babymassage lijkt me wel wat. maar is dat niet een beetje "zweverig"?

@ chantje, heel mooi kaartje! En de prijs is zeker mooi:)

@ all, zo we hebben lekker gepuft. Nee viel wel mee, vooral veel "theorie". Mannetje was er best van onder de indruk. Hij heeft wat dat betreft best structuur nodig, dus we gaan nu de belangrijkste dingen op papier zetten. (wie wanneer bellen, wat kan hij voor mij doen, wat als we naar het zkh moeten etc)
    ach ja, als dat hem helpt:) Snap het wel, hij wil het zo graag goed doen voor zn meiden:)

Nou weltrusten allemaal

oja, milla, heel fijn weekend! jullie zijn pas toch ook naar texel geweest of niet? iig mooi weer dit weekend! enjoy! (en wachtze op t wb!)

17. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Mariska; leuk kaartje! ik hoop dat alles goed met het hartje van jullie meisje is!

Milla; succes daar op het wachtbankje en veel plezier daar op Texel!

Taliaa; het voor de mannen ook heel spannend en helemaal niet verkeerd hoor op het een en ander op papier te zetten.

Sas; mijn acupuncturist adviseerde voor Suze ook een osteopaat voor als zij last zou hebben van de vacuumpomp.

Makkie; erg leuk om daar een kaartje te ontwerpen,het is erg makkelijk en heel betaalbaar!

18. Makkie

Makkie Niet meer actief

Taliaa, snap dat van je mannetje hoor! Mijn mannetje zou dat ook erg fijn vinden, dus dat gaan wij straks ook doen.

Mariska, erg mooi kaartje! En succes morgen!

19. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Deborah das behoorlijk schrikken zeg! Goed gereageerd!

Marika mooi kaartje! Ben benieuwd naar de utislag van de echo morgen!

Thamaraa fijn dat de echo goed is en wat een klein beebje nu nog! niet voor te stellen dat dat dadelijk zo groot is bij de geboorte.

Meiden met kaartjes uitzoek issues gelukkig is mijn mannetje grafisch vormgever scheelde een hoop. Zal proberen snel even ons kaartje in mijn album te zetten.

Sas grappig hoor je man slapen en thijs die net niet bij zijn fles kan. Dat had een leuke foto geweest. Fijn dat de babymassage zo fijn was. Hoop dat jullie profijt hebben bij de osteopaat.

Milla veel plezier in texel!

Meisje duimduim voor je!

Krisstelbeeb waar blijf je nou!?

Taliaa hier heb ik ook alles voor mijn mannetje opgeschreven hoor.

Hier maak ik ook de FV aan met bronwater, maar ondanks dat toch nog krampjes. Het verslikken gebeurt hier ook nog wel eens maar gelukkig begint Jaimy dan gelijk te hoesten. Wat we met anti conceptie gaan doen weet ik nog niet maar mannetje heeft de rubbers hier ook al klaar staan. Een tweede kindje zou zeker welkom zijn, maar mag het half jaar zeker nog niet zwanger raken en het liefst hebben ze een jaar. Dus ga maar eens goed met de gyn overleggen.

Ik hoop dat ik niemand ben vergeten :oops:

Deel Deze Pagina