Nog even wachten hahaha zaterdagavond rond 7 uur zal ik proberen het hier nog even snel neer te zetten
Dit zijn onze spulletjes http://www.babycare.nl/images/caf-trail.jpg Maxi cosi http://www.twoleftfeet.co.uk/v8-buzzpackblack.jpg Onze kinderwagen En ons kamertje http://productimages.wehkamp.nl/is/imag ... uctdetail$ Ledikant http://productimages.wehkamp.nl/is/imag ... uctdetail$ Commode
Deborah, leuk om van je te horen. Ik ben benieuwd een j of een m! Mariska, fijn dat je nu relaxed bent. Ik heb hier nu megarugpijn, pfff. Over 1,5 week naar de gyn en dan een verwijzing naar de fysio. Is wel echt nodig zeg! Fijn weekend dames!
Hey meiden, hebben jullie een fijn weekend? Wij zijn aan het aftellen naar de 1e echo: 4 maart.. Ik vind het wel heel spannend, mannetje is ervan overtuigd dat het goed zit! We zullen dat maar vertrouwen he? Als de echo goed is, dan gaan we het ook verder vertellen, want weet niet of we het nog veel langer geheim kunnen houden.. LIefss, Taliaa
Hoi Meiden, We hebben eergisteren de uitslag gehad van de nekplooimeting..onze kans is 1 op de 5000. Opzich weer een geruststelling. Het is nu wachten tot 18 april voor de 20 weken echo @Sas die blauwe kinderwagen is inderdaad ook mooi! Roze maxi-cosi voor een jongen vind ik persoonlijk ook niet echt leuk. Wat leuk dat je hem mogen oefenen met de buggy Wij hebben gisteren de buggy besteld (Quinny Speedi, Raven (grijs)) De reiswieg hadden we al, net als de maxi-cosi. @Chantje..jeetje dat zal schrikken zijn. Hebben ze enig idee hoe dat kan? Is het puur de stress? @Bloemetje..wat super dat je echo goed was. @Mariska leuk hé spulletjes kopen..ik kan het af en toe ook niet laten. @Taliaa..spannend..het is zo 4 maart We hebben gisteren de meubeltjes besteld..nu nog ongeveer 10 weken wachten tot het geleverd wordt. Gordijnen zijn ook besteld en de muur heb ik vorige week groen geschilderd, begint dus echt ergens op te lijken. Straks in mei dus mooi de meubeltjes in elkaar zetten
Deborah, gefeliciteerd, leuk idee van die taart! Jullie krijgen dus een stoer mannetje 8) hihi. Taliaa, spannend zeg de eerste echo! Heb vertrouwen! Krisstel ,leuk dat de meubeltjes en gordijnen besteld zijn en dat je bezig bent aan het kamertje! Fijn dat de uitslag positief is! Ik vind het elke zondag weer zo fijn als we een week verder zijn Fijne avond nog, X Bl'tje
Hallo meiden hier alles ok. Merk dat minder werken al een hele verlichting is. Hier is ook besloten om toch voor de geslachtsbealing te gaan. (9yes heb mijn vent eindelijk kunnen overtuigen) Deborah gefeliciteerd met je groeiend mannetje! Kristel heerlijk he dat shoppen hier eigenlijk alles gekocht voor het kamertje maar nog niet begonnen met het daadwerkelijk klussen bloemetje rusig aan hoor. Sas fijn dat het verlichting geeft die 2 uur op een dag minder werken. Miden moet nu naar de VK maar ik kom snel weer rustig bijkletsen.[/b]
Hoi meiden, Vandaag zijn we 15 weken zwanger, dus nog 2 weekjes en we mogen terug naar ons kleintje gaan kijken ... Wat zie ik er zo naar uit hé, het kan niet snel genoeg gaan M'n moeder gaat deze keer ook mee, heb het haar zelf gevraagt of dat ze ook een keer haar kleinkind ( en metekind ) wil zien. Vandaag druk bezig geweest in de kinderkamer alles af te kleven met tape en plastic, want morgen beginnen we met de kamer wit te schilderen, oh ik heb er echt reuze zin in! We zouden dan graag op 2 muren een grote muurschildering maken van Winnie the Pooh, khoop echt dat het lukt [-o< Cira@ Gelukkig heb je je ventje kunnen overtuigen om een geslachtsbepaling te doen...
Krisstel hij wou het eigenlijk ook wel weten maar vond het ook spannend om verrast te worden bij de bevalling. Maar beetje door blijven gaan op et onderwerp en voila. Mariska begint zeker al een mooi rond buikje te worden. Ik zal ook weer eens een buik foto maken binnenkort. Vandaag zijn MvM voor het laatst wezen ophalen. Ben toch wel blijk dat dat erop zit hoor. 11 weken in een kannetje geplast . Verder gaat het goed heb het idee af en toe ons guppie al te voelen als ik mijn handen op mijn buik leg. Vanmiddag ook daadwerkelijk de afspraak maken voor de geslachtsecho.
Mooie buik Mariska..je kan het zeker goed zien! Hoe is het schilderen gegaan, kamer mooi geworden? @Cira..zou ook blij zijn als de laaste 3 weken voor MvM voorbij zijn Enne dat gaat hier jammer genoeg toch niet lukken bij mijn mqn Is dit trouwens voor jullie allemaal jullie eerste kindje?
Hoi meiden, Hier alles goed met mij, nog 10 dagen en we hebben terug een echo. Heb de laatste dagen veel last van bandenpijn maar dit zal wel normaal zijn aangezien ik nu toch al een buikje krijg De kamer heeft 2 lagen witte verf gekregen en morgen zal ik beginnen met de tekeningen van winnie the pooh erop te tekenen. Hopelijk zal het lukken want het is al een paar jaar geleden dat ik nog eens getekend heb hoor Kristtel@ Van ons is het onze 1e baby hoor... Cira@ Wat leuk zeg dat je al de kleine voelt, hopelijk duurt het hier ook niet meer te lang. Oja, ook nog even een vraagje aan de toekomstige mama's... Gaan jullie borstvoeding of flessenvoeding geven? Ik zou graag borstvoeding geven, khoop dat het zal lukken. Allen nog een fijne zondag gewenst...
@kristell Dit is mijn eerste kindje inderdad. @mariska ben benieuwd hoe het eruit gaat zien. Hier gaat alles rustig aan verder kan nog steeds veel slapen. Woensdag 12 maart hebben we weer een echo (pretecho) laten we hopen dat ons guppie laat zien of het een jongen of meisje is.