Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Makkie

Makkie Niet meer actief

dank je meid, hopelijk volg je snel en kun je ook lekker tutten... Heeeeeeel veel succes morgen en we horen woe wel hoe het gesprek was!

2. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Deborah veel succes morgen!

chantje ik kan het ook allemaal nog maar net bijhouden hier.

Makkie je kan eens een kussentje meenemen naar het werk en die achter je rug zetten wellicht dat het wat beter zit.

Bloemetje fijn dat je niet teveel last meer heb!

Linda we hebben je plekje al gereserveerd dus kom maar snel!

1e kindje vervelend hoor shoppen :)

Pooh super dat je dadelijk ook lekker kan beginnen met de babykamer. Weten jullie al een beetje hoe jullie het willen?

Krisstel meid nog geen beeb! Ik zou maar eens een strenge toespraak tegen je beeb gaan houden dat het toch wel tijd gaat worden hoor ;)

3. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @talia : appeltjesgroen hebben wij .....
    de beurs was niet echt een beurs ...ja ook weer wel ....een soort inkoopparadijs voor winkeliers ....

@bloemetje : super zeg !
    hier ook nog geen kilo aangekomne , ben nog steeds lichter als voor de zwangerschap .....
    moet eerlijk zeggen dat ik liever ook niet heb dat ik aankom .....moet er ook weer af he ...maar goed vanaf nu zal het wel een en al kind zijn wat ik aankom

4. Makkie

Makkie Niet meer actief

Morgen meiden!

Debjes, heeeeel veel succes straks met afrijden! Zet um op en ik duim voor je!

Zo, eindelijk een keer goed geslapen vanacht! Zou een keer flink zeuren soms helpen :rolleyes: Geen last gehad van mijn heupen en rug vanacht, erg fijn! De kleine was wel aanwezig vanacht, maar niet zo erg veel. Dus hij/zij heeft ook lekker kunnen slapen, omdat mama eindelijk niet zo heeft lopen draaien in haar bed :)

Fijne dag meiden!

5. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.097
    2.244
    113
    Brabant
    zo goedemorgen, hier nog 1 die weer eens goed geslapen heeft! Voel me een heel ander mens!:)
    Nu kan ik de dag weer beter aan!:)
    (fijn he makkie, een ker goed doortukken?)

@ krisstel, waar ben je? aan het puffen? :)
    @ Sybje, oja, appeltjesgroen:) leuk hoor!

Fijne dag allemaal! Ik zit al lekker aan de pepernoten, hmmmmm:)
    Liefss, Taliaa

6. Makkie

Makkie Niet meer actief

mmmm ik wil ook! Vind dat zoooooooo lekker! En jij, een keer goed slapen doet idd wonderen! Dus geen last gehad van zuur vanacht? Fijn!

7. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@DebJes, nogmaals veel succes…wel met goed nieuws komen straks hé ;)

@Bloemetje, gewicht en de grootte van je buik zegt inderdaad niets…al ben ik benieuwd hoe groot de kleine is. Denk zelf rond de 3700 gram.
    Ben ook wel blij dat ik niet zo veel ben aangekomen (al kan je er niets aan doen als het wel zo zou zijn) want ik was een jaar voor de zwangerschap 12 kilo afgevallen d.m.v. sporten en een diëtiste.

@Linda, veel succes morgen, ben benieuwd!

@Makkie, klagen mag toch…die buik kan soms behoorlijk in de weg zitten. Fijn dat je zo goed hebt kunnen slapen :D

@Taliaa, pepernoten :confused: zijn die nu alweer te koop?

Hier is het rustig…geen voortekenen dat het snel gaat beginnen :rolleyes:. Denk er ook niet zoveel over na omdat ik anders mezelf alleen maar gek maak.
    Ze gaan volgende week maandag kijken of mijn baarmoedermond rijp is en dan mag ik zelf bepalen of ik gestript wil worden.

8. Makkie

Makkie Niet meer actief

Krisstel, de kleine denkt vast 'het is hier zo lekker warm in mama's buik, ik blijf nog even!' Wel fijn dat het verder goed met je gaat en dat je je zinnen kunt verzetten!

9. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.097
    2.244
    113
    Brabant
    @ krisstel, haha, wij maken ons drukker om wanneer je baby komt dan jij:) goed hoor! Kleintje heeft het gewoon prima in je buik! En ja, er zijn al pepernoten! Hebben we gister gekocht! komt wel goed met mijn kilo's.. pfft/

@ makkie, ja, vannacht weinig last van zuur. Alleen bij het draaien, maja, ik ben helemaal happy met mn nachtje doortukken!

@ all, vanavond weer werken, nog maar een paar diensten....:)

10. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Debjes ben benieuwd hoe het is gegaan?

Linda succes vandaag!

Makkie heerlijk he aftellen tot je verlof fijn dat je vanacht een goeie nacht heb gehad dat doet ook wonderen. En zeuren/klagen mag hoor doe ik ook ;)

Krisstel fijn dat je er zo rustig onder bent.

Ik ben bij de vk geweest had de kleine al 2 dagen niet gevoeld dus maakte me weer een druk mocht komen en ze hoorde gelijk een mooie hartslag en de kleine reageerde gelijk op haar handen, he gelukkig vond het wel een beetje eng.
    Vandaag 28 weken weer een mijlpaal.

11. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Hey dames!

Ik lees net op NU.nl dat er plannen zijn om het zwangerschapsverlof te gaan verlengen!
    Nu maar hopen dat het voor jullie ook nog op tijd komt he!

X

12. Makkie

Makkie Niet meer actief

Oo ff lezen op Nu.nl zo!

Lot, ja zeker aftellen! Wanneer gaat jou verlof in? Bij 34 of 36 weken? Top van je vlos dat je meteen even mocht komen en heerlijk dat je het hartje weer hebt mogen horen! Nu niet meer te druk maken hoor!

Debjes, en en en? Hoop dat je nu gewoon lekker aan het rondkarren bent en daarom nog niet hier geweest bent!

Ik wil ook pepernoten! NU!

13. Makkie

Makkie Niet meer actief

14. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Meisje, las het ook...ze willen het twee weken verlengen :D Hou je het wachten en beetje vol?

@Lot, gelukkig was alles goed...logisch dat je je druk maakt...gefeliciteerd met de 28 weken!

@Taliaa, gelukkig kom ik niet in de supermarkt haha

@Makkie, ja denk het ook...:D succes morgen bij de vk!

15. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    @ Krisstel: Ja hoor! Ach, we wachten al zo lang dat die paar daagjes er nu wel weer bij kunnen. Bovendien ben ik vrij positief: als het deze ronde niet gelukt is, dan gaan we volgende ronde voor IUI en voor mij met Clomid. Extra kansen dus!

16. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Dames helaas gezakt! had een vrouw die was vandaag voor het eerst begonnen als examninator :S , dus die wilde alles perfect hebben! Heb ik weer! ze vond dat ik niet goed in me achteruitkijk spiegel keek, ik moest me hoofd meer bewegen zei ze met kijken En ze vond me te pittig rijden! Ik zeg nou het is hier ook ene uiterste na de ander, ik zeg die vorige was weer blij dat ik zo lekker pittig door reed en u vind dat weer niet goed Maar goed 20 oktober ga ik voor de 3de keer, 3 maal is scheepsrecht toch? Maar toch zonde van het geld 300 euro zo verloren :(

17. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Ahhh Debjes, balen meid! En het is inderdaad zó afhankelijk van welke examinator je hebt! De ene wil juist dat je doorrijdt, en de andere vindt het nogal snel te pittig.
    Echt klote.
    Nou ja, misschien volgende keer 3 keer scheepsrecht inderdaad!

18. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    da's balen debjes! Volgende keer beter....

Ben kapot na dagje balie staan in de apotheek....ik kan niet meer. Ga zo lekker eten en dan slapen. Er was ook nog eens file en ik moest zo nodig plassen, dat ik bij een benzinestaion ben getsopt...oef!

19. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @debjes ; ooh ja een vrouw ....dan kun je het sowieso wel schudden volgens mij ...ik heb hele slechte ervaringen met vrouwelijke examinators .....balen zeg en een dikke knuff

20. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ Debjes wat balen zeg.
    Inderdaad 3x is scheepsrecht.

@ Krisstel hopelijk hoef je niet al te lang meer te wachten.

@ Makkie succes morgen bij de vk

Ik ben vanmiddag bij VK geweest.
    Mijn suiker was te hoog, nou moet ik morgen vroeg nog een x bloed prikken (nuchter)
    En is die dan nog te hoog dan krijg ik verder onderzoek naar zwangerschaps suiker :(
    Ze moest wel even zoeken naar het hartje maar eindeljk toch gevonden en even lekker mogen luisteren :D
    7 oktober mag ik weer terug komen.

Fijne avond
    Liefs Thamara

Deel Deze Pagina