Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
  2. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.097
    2.246
    113
    Brabant
    @ krisstel; wat een droppie! nogmaals gefeli hoor!
    @ sybje, wat zei de gyn van de echo? Hihi, je gaat me echt voor zijn hoor:)
    @ mila, welkom terug!:) ik was je al kwijt!
    @debjes; ik zou niet zomaar een flesje gaan geven! het kan goed een regeldag zijn! Hoe is hij tussen de voedingen door? (check voor de zekerheid even t mondje, mis. heeft hij ergens last van?)sterkte meid!

@all, thnx voor de geruststelling, het is ook eigenlijk wel logisch dat ik dr minder voel dus?! En ik voel dr idd vaak als ik daar bed ga, gewoon een paar plopjes etc, dus dat is genoeg? gelukkig:):):)
    morgen gaan we op pad voor onze kinderwagen.. ben benieuwd, hoop dat t snel geregeld is!

Liefss, Taliaa

3. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Hij is tussen de voeidng wel voldaan gaan niet meteen huilen, als hij bij me zit is die erg vrolijk! Hij geeft ook mondje terug.

4. Makkie

Makkie Niet meer actief

Zo, nog ff een heel laat berichtje van mij! Ben net terug van het bruiloftsfeest, was echt super! Lekker staan dansen en feesten. Heb het goed volgehouden en de kleine had het ook wel naar zijn zin zo te voelen!

Milla, welkon terug meid! Ben ook benieuwd of het met de zelfinseminatie gelukt is... duim voor je!

Syb, spannend of je idd dan eerder gaat bevallen!

Krisstel, wat een mooi meisje! Heerlijk!

Mijn moeder is vandaag geopereerd aan haar gewrichten in haar vingers. Ze was vanmiddag nog niet zo lekker en mocht vanacht een nachtje blijven. Morgenvroeg hoor ik of we haar kunnen gaan halen. De operatie is geslaagd, nu maar hopen dat ze snel opknapt (ze had na de operatie een migraine aanval gekregen :( ) Morgen naar babydump, we missen een schroefje van het ledikantje en het laken setje dat ik besteld had en binnen heb gekregen is helemaal de verkeerde.... morgen maar ff er heen om alles te regelen.
    Mijn verlof gaat trouwens 2 dagen eerder in.... het zijn er maar 2 maar vind het heerlijk! Nog 7 weekjes te gaan!

Slaap lekker allemaal!

5. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Heeeyy milla, gezellig, je bent terug!
    Ik ben ook super benieuwd naar jou hoor, die krampjes zouden een goed teken kunnen zijn toch?
    Ik ben op dit moment érg positief gestemd:
    - Gisteren en de dag daarvoor écht misselijk geweest.
    - Al 2 dagen om 05.00 uur wakker (terwijl ik écht een slaperd ben...)
    - Meen ik het nou, of ruikt de vaatwasser en de visboer bij het werk nu ineens zoveel sterker?
    - Mijn borsten voel ik een héél klein beetje, maar de aders op de linker borst vielen me gisteren wel op.
    Mijn schat is gisteren de hele dag naar het ziekenhuis geweest omdat hij aan het infuus moest. Daarvoor is hij even bij het graf van zijn oma geweest om een kaarsje op te steken. Ik hoop dat het gewerkt heeft!
    Ik ga trouwens denk ik pas testen op dinsdag (1 dag na NOD).
    SPANNEND! :D :confused: :D :confused: :D :confused:

6. Milla

Milla Niet meer actief

Wauw Meisje, dat klinkt inderdaad allemaal super positief! Ohh ik hoop het zoooo enorm voor jullie! Ik duim heel hard voor je! Zou toch geweldig zijn, geen IUI! Ik hoop dat dat kaarsje geholpen heeft!

7. Milla

Milla Niet meer actief

@ Krisstel wat is Britt een mooi meisje!

@ Poohbear, gefeliciteerd met jou 12 weken vandaag!

8. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @meisje : ooh super zeg dat klinkt goed !

@milla :lekker weer tuis ! hoe is het met je mannetje ?

@talia : de gyn gaat dinsdag de echo beoordelen... ben benieuwd

9. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    dank je milla, hoe is het met jou? en hoe is het met je man?
    Knapt ie al wat op?

Hier gaat alles goed. Het was een zware week op mn werk. Veel heisa omdat er 2 collegas weggaan en er niemand voor in de plaats komt. Met als resultaat dat we onderbezet lopen en dat de baas vind dat wij dat onderling moeten oplossen. Kan niet wachten op mn verlof!

Vandaag 12 weken zwanger. Dat vieren we bij de Ikea vanmiddag. Ga niet teveel kopen (mochten we wat zien), want 21 september gaan we naar een vriendin van me die een heleboel spulletjes heeft ter overname. Ga dus eerst bij haar kijken!
    Maar in ieder geval durf ik nu wat meer te gaan kijken/ kopen en natuurlijk effe een hapje eten bij Ikea.
    We kopen er altijd veel eten voor thuis, omdat dat de enige plek is waar je Zweeds eten kunt kopen voor manlief!

Fijn weekend allemaal, enne Kristel wat is Britt een poepie!

10. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    hoi meiden vanacht is eht goed eggaan met de voeding, jesse kwam wel om 2 uur inplaats van 5 uur. Hij doet vandaag van die haazeslaapjes hebben jullie kids dat ook wel is! Pff de onzekerheid is weer terug gekeert zal er wel bij horen!

11. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Deborah baalen zeg dat je gezakt bent. Klinkt inderdaad als een soort regeldag oid. Je kan ook altijd even het CB bellen wellicht kunnen zij je helpen.

Bloemetje hoe is het nu met jou en Lieze? Is de spruw alweer aan het weg trekken?

Taliaa balen van de kinderwagen zeg hoop dat het snel opgelost word.
    Ik had ook op een gegeven moment dat Jaimy alleen nog maar voelde bewegen in de buik. Je kindje krijgt gewoon minder ruimte. Als je het niet vertrouwd gewoon je VK bellen.

Sybje balen zeg dat je moet spuiten voor je suiker, maar ze houden je goed in de gaten. En dan die galstenen vlak na de geboorte dus naar de OK ook flink balen. Schaam je eigen niet hoor je heb gewoon heel veel pech in je zwangerschap hier kun jij niks aan doen. Probeer gewoon te genieten van het groeiende wondertje in je buik.

Fleurrebel fijn dat het goed gaat. Jaimy houdt juist wel van wat omgevings geluiden, zie je gelijk dat alle baby's al echt hun eigen voorkeur hebben. Vervelend van je schoonmoeder.

Linda heel heel veel succes met de IVF Hier word geduimd voor je!

Makkie fijn dat de kleine al lekker goed ligt. En ja al 27 weken zwanger dus nog even en jullie gaan ook al echt aftellen. En gefeli dat je weer tante word!

Lot mijn borsten lekte alleen 's nachts in mijn zwangerschap. Wellicht dat je je BH 's nachts kan omhouden als het te erg wordt.

Thamaraa balen met je suikers maar fijn dat je het zo onder controle kan houden. Wel vervelend inderdaad als je zao'n suiker kick krijg en je mag het niet.

Sas ik ken het Jaimy is hier ook hangerig en huilerig al een paar dagen. Heb dan gewoon geen tijd om tussendoor hier te komen kijken.

Krisstel wat een mooie meid!

Milla welkom terug! Hier gaat alles goed Jaimy groeit goed. Hij weegt alweer 3500 gram en is al 52 cm lang.

Pooh gefeliciteerd met de 12 weken!

Ik hoop dat ik niemand ben vergeten anders sorry!

12. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Makkie heerlijk zo'n gezellig avondje gister voor je. Al 27 weken gaat wel een beetje hard he. Je kan ook aftellen naar de verlof heerlijk.
    Kan je je moeder ophalen?

Krisstel mooi meisje geniet lekker van je kraamtijd!

Meisje het klinkt wel erg spannend ik hoop het zo voor jullie ik blijf duimen en hoop zeker dat het kaarsje geholpen heeft.

Linda hoe gaat het? Ik duim voor je het zou jullie zo gegunt zijn!

Debjes fijn dat de voeding weer wat beter gaat.

Mila hier draaien ook de duimen voor jullie, hoop dat de zelfinseminatie gelukt is.
    Pooh 12 weken gefeliciteerd! Ga maar lekker rondkijken bij de ikea leuk!

13. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Nou Hier gaat het weer beter, Jesse drinkt deze morgen weer goed gelukkig! Denk dat die ook weer in een sprongetje zit, want hij is erg aanhankelijk naar mij toe! Hij doet de laatste 2 dagen ook vaak haazeslaapjes.

14. Makkie

Makkie Niet meer actief

Lot, ja het is hier ook bijna aftellen geblazen! Wanneer ga jij met verlof? Nee, mijn moeder is nog steeds beroerd :cry: . Niet van de operatie maar van de migraine en de meniere (evenwichtstoornis) Ze laten haar pas gaan als ze helemaal opgeknapt is, hier ligt ze beter dan thuis. Dus ze blijft nog een nachtje, vanavond ga ik er naar toe.

Meisje, klinkt allemaal heel hoopvol! Zo toch super zijn dat de IUI niet nodig is! Hoop ook dat het kaarsje geholpen heeft!

Debjes, fijn dat Jesse weer drinkt.... anders maak je je ook maar zorgen om dat kleine mannetje.

Pooh en thamara, gefeli dat jullie de 12 weken gepasseerd zijn!

Syb, ben benieuwd wat de gyn te zeggen heeft over de groeiecho.

Hier net een enorme hormoonbomaanval gehad tegenover mijn vriend.... heb vanacht ook enorm beroerd geslapen (denk toch teveel hapjes door elkaar gegeten bij die bruiloft, was me een partij misselijk! en de katten waren de hele ochtend aan het zeuren en wilde de hele tijd maar knufflene! Prima, maar niet om 5 uur al!) Dus ben brak en net deed mijn vriend in mijn ogen iets verkeerd en kreeg ie de volle lading. Ik daarna in tranen, vond het zo rot... tis zo'n lieverd, doet niets verkeerd! Gelukkig was hij niet boos en heeft ie me lekker vastgehouden....

15. Milla

Milla Niet meer actief

Even kort ego berichtje..

Hier is het game over. :(
    Vandaag 9 dagen na ovulatie en zoals altijd weer helder rood bloedverlies, ik heb dat elke cyclus vanaf dag 9 en na een aantal dagen zet het echt door. Ik baal enorm. :cry:

16. Makkie

Makkie Niet meer actief

O nee Milla, wat ontzettend jammer! Hele dikke knuffel voor jullie!

17. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Milla: meis, een hele dikke knuffel!

18. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Milla wat rot zeg! Makkelijk gezegd van mij om te zeggen volgende ronde weer een kans! maar ga toch weer hard voor je duimen!

19. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Milla balen zeg!

20. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @milla : jeetje zeg ....dikke knuff ....

@cira : hoe is het met jou ?

@pooh ': gefeliciteerd met je mijlpaal !
    wou ook naar de ikea zo ...maar de snelweg is afgesloten ....en omrijden is onmogelijk ....maar ben wel naar de liefwinkel geweest ....
    heb een superlief kapstokje gekocht

Deel Deze Pagina