shit milla....wat een baal dag! Knuf! @makkie, die hormoon bommen ken ik. Kan fel uitvallen om niets! @all Nou we hebben een geweldige commode (lekker hoog, want we zijn 1.85 en 1.98 lang), een badcape, een boxkleed, een lamp en een leuke luchtballon met beestjes in het mandje...allemaal bij Ikea vandaan! Ben helemaal blij! Was wel "gek" om voor het eerst voor de kleine te gaan shoppen...maar ook zooooo leuk! Ga nu slapen, papa smurf is naar de kapper...dus....
Poohbear; heerlijk he dat shoppen! De ikea zit bij mij om te hoek......... erg verleidelijk om steeds ff binnen te wandelen!
@ pooh; 12 weken, WOEHOE! fijn hoor! En lekker geshopt! Hebben jullie toevallig de hemnes ladekast als commode? (wij zijn ook lang, hoewel mijn hubbie iets korter is dan de jouwe en wij hebben de hemnes, echt lekker) @Mila, dikke knuf meid. Ik weet ook niet goed wat te zeggen Lekker een reep choco pakken en op de bank hangen?!En je dochters een extra dikke knuff geven( bedoel ik niet verkeerd he!) @Makkie, haha, dus t "feesten" is doorgegaan 's nachts? nou bij ons ook, en ook mijn man moest t ontgelden en gelukkig was ie net zo lief als die van jou Fijn die hormonen he? En beterschap aan je moeder! @Debjes, gelukkig dat t voeden nu goed ging! Ben daar ook een beetje bang voor hoor, want je weet niet wat ze binnen krijgen he, met bv! Maar goed volgehouden hoor! trots op je! @sybje, ahhh die is ZOOOO lief. Die hebben ze ook in t fuchsia (onze kleur) mis. ga ik hem toch ook nog halen Helaas geen ikea voor jullie, nouja, komt nog Hoe staat het bij jullie met de uitzet? @thamaraa: jij ook al lekker de 12 weken voorbij, fijn gevoel he? @ Lot, mijn borsten lekker 's nachts ook af en toe, alleen niet zoveel, dus heb er nog geen last van.. Fijn die extra kwaaltjes he? @ all: ff zeuren hoor, heb een rot nacht/dag gehad. (qua lichaam) Vannacht steeds maagzuur en oprispingen, dus niet/ bijna niet kunnen slapen. Ook buikpijn gehad, dus ja, dan lig je ook niet lekker. Daarna wezen winkelen met mn hubbie voor de kinderwagen etc en ik werd toch weer helemaal niet lekker... Pfft, in de auto echt met mn hoofd naar beneden gehangen, thuis heeft mn man me naar binnen moeten helpen, kon niet meer op mn benen staan, was zo beroerd, zo;n bijna flauwval gevoel. Hij heeft me op bed geholpen, me uit moeten kleden, ik had het zo warm. T was niet mn suiker, want ik had al dextro genomen enzo. Dus ik vermoed toch echt mn bloeddruk, mannetje zei dat ik aan het ijlen was, zo raar deed ik... Nou ja, hij heeft goed voor me gezorgd, en nu gaat het weer. maar dat was wel naar, durf nu dus voorlopig even niet meer alleen de deur uit.. is al de 2e keer dat t gebeurt en t zo lang duurt.. Maandag overleggen met de vlos. Toch maar weer hb laten bepalen.. Maar goed, genoeg gezeurd; Even ode aan de babydump. Wij terug met de kinderwagen, er wordt een nieuw onderstel en wielen besteld, levertijd maximaal 2-3 weken, maar vermoedelijk korter. Dus dat is prima, we houden deze tot we de nieuwe hebben, dus dat is geen probleem. Kijken we verder in de winkel, staat de wagen voor 50 euro minder daar.. Ik balen natuurlijk.. (ik ben niet zo assertief dat ik dat dan ga zeggen) Maar mijn mannetje die ging t eens even vragen hoe dat zat, we hadden natuurlijk afgelopen maandag pas betaald, dus extra zuur. kregen we gewoon 50 euro in t handje, is hun beleid. mooi toch? Nou, mijn mannetje is thuis gekomen met een gebakje, dus dat doen we eerst even Liefss, Taliaa
Pooh dat shoppen is heerlijk he! en straks als smurf er is blijft het ook leuk Sybje hier gaat het goed. Alleen erg druk op het moment. Jaimy is wat hangerig en huilerig en slokt dus veel tijd op. Maar dat is eigenlijk ook helemaal niet erg. Tevens ben ik ook weer aan het solliciteren geslagen, want ja wil straks toch wel weer gaan werken hoor. Dames met beeb hoeveel dagen blijven jullie eigenlijk werken? Ik wou bij mijn vorige baas niet teveel dagen werken omdat overuren zeer normaal zijn. Maar heb nu een sollicitatie gesprek dinsdag voor een Functie die inprincipe full time is. Ben door het bedrijf zelf uitgenodigd dus ga kijken of het wellicht mogenlijk is om voor 4 dagen te gaan werken. Het is een tijdelijke vacature dus als het niet bevalt kan ik altijd kiezen om nog minder te gaan werken. De bedoeling is dan wel dat mijn man gaat proberen om 1 dag ouderschapsverlof te krijgen.
Milla wat balen zeg had het zo gehoopt, rotdag! Makkie ik moet nog 5 weken werken en heb dan verlof dus schiet op. Werk nu halve dagen dus dat is ook al minder. Leuk he dat shoppen voor de kleine blijft leuk.
Cira; ik ben van 4 dagen (36 uur) naar 3 dagen (28,5 uur) gegaan. Ik werk op ma (ochtend man vrij/middag kdv), woens (man vrij) en vrij (Suze bij oma).. Ik heb dit nu 3 weken gedaan en vind het heeeeeeeeeerlijk dat ik elke keer na een dag werken weer een dagje bij mijn moppie ben....
@cira :ik ga 20 uur werken straks ....en sowieso elke dinsdag dus die andere 12 uur wordt verdeeld over de week ........maar goed ik werk onregelmatig dus als ik zaterdag en zondag werk werk ik al 16 uur ...dan hoef ik door de weeks maar 4 uur te werken ....
@talia : ja leuk he ! ja de uitzet ....heb van de week een badsetje gekocht waar alles bij zit .... volgende week komen de meubels en de kinderwagen .... heb een tas vol rompertjes en overslag truitjes van een vriendin gekregen ...zijn maar 1 of 2 keer gedragen dus ik denk dat ik die ook gewoon gebruik ....heb al een aantal pakjes ...maar durf nu geen pakjes meer te kopen ..ben echt bang dat het kindje geen maat 50/56 aankan ....bbrrr eng idee ... verder moet ik alle verzorgingsproducten nog kopen en een luiertas ....en die hebben ze nergens op deze aardbol ...tenminste 1 die ik leuk vind..... ooh ja en heb al 24 hydrofiel luiers aangeschaft hihi ....en moet nog wat beddengoed ...dat was het zo'n beetje denk ik ...
Hey Dames Lekker he dat shoppen voor je baby! En wacht maar tot je hem.haar straks heb dan ben je niet meer te houden Ik blijf gewoon 22 uur werken verdeeld over 4 dagen, ik heb onregelmatige tijden werk op een buitenschoolse opvang als pedagogisch medewerkster de ene dag werk je van half 3 tot half 7 de andere weer van 12 tot half 7 ligt er maar net aan hoe zo'n dag ingepland staat en wanneer de kids vrij zijn want dan werk je wel de volle 10 uur per dag. Ik wil wel graag naar een peutergroep (kdv) en dan 3 dagen werken 27 uur, maar goed voordeel van deze baan is weer dat ik vrij wel altijd 's morgsn nog bij Jesse ben!
zoals het er nu naar uit ziet ga ik 1 dag minder werken. Woensdag, donderdag, vrijdag. Woensdag wil mn moeder komen oppassen en donderdag/vrijdag kinderdagverblijf. Mn vriend probeerd het voor elkaar te krijgen om 4 dagen van 9 uur te gaan werken, maar daar was de opperbaas het niet mee eens. Daar word nog over gesproken. Ik had een ander verzoek aangevraagd maar omdat mn baas geen nieuw personeel wil aannemen wordt het waarschijnlijk dus die 3 dagen. "talia, die hebben wij ook over staan dubben...tis nu de kviby gworden. 107 cm hoog, dus ideaal voor ons!
Ik werk 9,5 uur op een dag. Dat zijn lange dagen maar de uurtjes tikken zo wel lekker aan.. Ikvond het wel een beetje moeilijk om te kiezen of ik 3 of 2 dagen wilde gaan werken, financieel gezien dan... Maar ik dacht ik kan beter met 3 dagen beginnen en dan evt een dag minder. Dan dat ik ineens een dag meer moet gaan werken, dat lijkt me erg vervelend....... Maar het niet zou hoeven zou ik helemaal niet werken hoor! Vriendinnen van me zeggen, "lekker juist werken, dan ben je niet alleen maar moeder en heb ik mijn eigen leven terug" Nou zo voel ik het helemaal niet! Het liefst zou ik 24/7 bij Suze zijn........ Sas; wanneer moet jij weer aan de slag?
taliaa, wat naar dat je zo onwel werd! En lief dat je mannetje je zo goed geholpen heeft! Wat zouden we toch zonder ze moeten (en hoe doen we dat dan met die hormoonbommen ) Gelukkig gaat het nu weer beter met je! Heeft het gebakje gesmaakt? Netjes van babydump van die 50 euro, ben zelf ook erg tevreden over babydump. Bijna alles van ons komt daar vandaan. Cira, ik werk nu 3 dagen en blijf dat ook doen in eerste instantie. Mijn vriend gaat van 5 dagen naar 4 dagen, 1 dag papadag dus. Verder gaat de kleine dan 1 dag naar het kdv en 1 dag om en om per week naar de oma's. Hoop wel dat ik in de toekomst nog een dag minder kan gaan werken, dan hoeft het kdv niet meer.... Verder neem ik een maand extra verlof in de vorm van ouderschapsverlof en is de aanstaande papa een maand vrij wanneer de kleine geboren is! Heerlijk! Syb, leuk kapstokje! Heeeel schattig! Lot, jee, 5 weekjes nog! Heerlijk meid! Lekker aftellen dus. Chantje, lijkt mij ook lekker hoor, fulltime thuis mama zijn... maar dat is hier ook financieel helaas niet mogelijk. Miss in de toekomst! Vanmiddag dus ook naar babydump geweest. We misten een schoefje voor het ledikantje en we hadden en verkeerd lakentje opgestuurd gekregen. Alles is weer opgelost. Meteen een hemeltje gekocht en een badje met alles erbij. Knalrood... echt gaaf! Staat harstikke leuk op het kamertje en het hemeltje ook! We hebben het ledikantje iets verschoven en nu staat het allemaal mooi op zijn plek. Beetje bij beetje komt de kamer steeds verder zoals we het willen.
leuk makkie ! wij zijn ook nog op zoek naar een hemeltje maar zag er donderdag geen 1 bij de babydump ....waarschijnlijk verkeerd gekeken ...hihi @talia : hoe voel je je nu ?
@taliaa vervelend zeg als je je zo beroerd voelt. Misschien is het je bloeddruk. Ik zou het in ieder geval goed laten uitzoekn. @debjes zo af en toe zit er zo'n slechte drinkdag tussendoor. Heeft Thijs ook hoor. En hazeslaapjes die ken ik. Die had Thijs vorige week en vandaag ook weer. Maar aan het einde van de dag valt ie om van de slaap, dus dat is lekker. @poohbear jippie 12 weken, nu begint het echte genieten. @milla balen zeg. Maar hou vol hoor eens komt jouw wondertje ook @meisje oei dat klinkt goed zeg. Ik zal voor je duimen. @all pfff wat een nacht gehad zeg. Thijs mist zn papa. Mn man geeft altijd de laatste fles en gaat altijd met hem douchen. Nou gisteravond moest Thijs dus in bad en gaf ik hem zn laatste fles omdat mn man dit weekend naar de formule 1 is. Thijs heeft de hele nacht lopen spoken en brak zn wieg zowat af, zo lag ie te bewegen en te jengelen. Hij wilde niet slapen van 11 tot 2 en om 3 uur werd ie weer wakker. Om 5 uur maar een klein flesje gegeven en weer terug in bed, maar om 7 uur was ie er weer. Toen maar in bed genomen en nog heel even kunnen slapen. De rest van de dag alleen maar hazeslaapjes en daarnet was ie te moe om te baderen dus na een fles zo in bed gelegt. Morgen weer een dag. Ik hoop maar dat het vanacht beter gaat en dat ik wat meer slaap krijg, want nu ben ik gewoon brak. Maar ja als ie dan zo lief naar je lacht, dan maakt het die nacht eigenlijk wel weer goed.
Hoi Meiden, Net voordat de kraamzorg komt nog even een berichtje..(heb niet alles bijgelezen..sorry!) Het gaat hartstikke goed met Briit, ze is erg tevreden. Vannacht zelfs geen nachtvoeding nodig gehad. De borstvoeding gaat goed en sinds vannacht zitten de luiers goed vol Britt ziet nog wel een beetje geel wat we in de gaten moeten houden maar verder is het echt alleen maar genieten! De kraamzorg is echt super, voel me af en toe schuldig dat we zo door ze verwend worden. Kom van de week snel weer wat meer zodat ik ook bij kan lezen.
Krisstel@ Super dat alles goed gaat met jullie kleine meid... En Britt slaapt ook al door zeg ben toch jaloers op jullie allemaal hoor. Ons prinsesje wil nog niet doorslapen Krisstel ivm dat geel zien, leg haar in het licht voor het raam ofzo... Dan trekt dit snel weg hoor. De verpleegster zei dat toch tegen ons omdat Malika ook nog een paar dagen thuis er geel uitzag.
Krisstel fijn dat alles goed gaat met jou en de kleine meid, lekker genieten! Ik ga na mijn verlof 23 uur(2,5 dag) werken.