Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    thanks meiden! heb net al wat rompertjes enzo er in gelegd. Moet ze nog wel wassen, maar het staat zo leuk!

Vind alleen dat je op de foto slecht ziet dat er van die leuke bloem gravures in zitten!

2. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Krisstel heerlijk dat je lekker heb kunnen door slapen!

Maris dat komt nog wel hoor! Jesse heeft die ritme soms ook nog niet de ene keer slaapt die zo 3 dagen door tot half 6 en de andere keer ken die zo 3 nachten wee rom 2 uur komen!

Ik heb wel heerlijk uitgeslapen tot half 11! Jesse kwam vaancht om 2 uur toen om half 7 en toen hebben we met ze 3en in ons bed tot half 11 geslapen! Heerlijk!

3. Makkie

Makkie Niet meer actief

Debjes, wat heerlijk zo samen met z'n 3tjes uitslapen!

Krisstel, bofkonten zijn jullie met het doorslapen! Geniet er maar goed van! En idd over dat geel zien, geloof ook dat daglicht dan goed helpt.

Pooh, mooi commode, zie idd alleen de bloemengravures niet! Maar als ik deze erbij denk, dan is ie nog mooier hoor! :) Heerlijk dat inrichten he? Ik kijk wel 100x per dag in de kast en de commode.... hahahaha

Milla, hoe is het met je meid? heeft de ongi inmiddels doorgezet? Ik denk aan je!

Meisje, jij toch je NOD Vandaag? EN en en? Hoe staat ie ervoor?

Zo, straks maar eens kijken hoe het met mijn moeder gaat. Hopelijk beter, maak me er wel druk om hoor! Maar goed, ze is in goede handen daar.

Nog ff een vraagje: de kleine is normaal een echte herrieschopper en is veel aanwezig. OOk snachts. Nu voel ik de kleine de hele dag echt wel, maar wel wat minder dan de weekjes daarvoor. Moet zeggen dat ik zelf snachts veeeeel beter slaap, dus miss merk ik het dan minder? Maar hoef me geen zorgen te maken toch?

4. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @makkie hier is het ook heel erg wisselend hoor ....dan 2 dagen rust in de tent en dan is het weer niet uit te houden door de kleine herrieschopper .....het kan behoorlijk tekeer gaan hier hihi

5. Makkie

Makkie Niet meer actief

okee, dus jij herkent dat ook. Nou dan zal het wel zo 'horen'. Maak me dan altijd meteen weer ongerust he?

6. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    is ook logisch hoor makkie , ik ben op zó'n moment ook erg bang .....maar als ik een beetje in mijn buik por voel ik het wel wat bewegen ..en als het wat minder is ligt het waarschijnlijk te slapen den ik dan maar ....
    vandaag is die van mij behoorlijk actief

7. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Makkie; ik voelde Suze ook de ene keer meer en de andere keer minder. Jouw baby wordt ook steeds groter en krijgt steeds minder ruimte om uitbundig te bewegen.

Krisstel; fijn dat Britt het gzo goed doet.

Deborah, wat een verwennerij zo op de zondag!

Suze heeft vanmorgen voor de 1e keer fruit gegeten. Ze vond het lepeltje een beetje vreemd maar de smaak volgens mij wel lekker. Alweer fruit eten, wat gaat het toch snel!
    Het wordt echt al een grote meid, nu speelt ze heerlijk op de grond met de babygym, zo nu en dan draait ze op haar buik en ze heeft enorm veel plezier met haar voetjes.
    Ze zit met haar gezihtje naar voren in de draagdoek en geniet daar hoorbaar van!

Vanacht gaat ze voor het eerst in haar eigen kamertje slapen.

Liggen jullie baby's al in hun eigen kamertjes? Of wanneer gaan jullie dat doen?

De kindjes van mijn vriendinnen lagen allang met 4 maanden in hun eigen kamer.

Ik ben echt vreselijk wat dat betreft, van mij zou ze nog wel een tijdje bij ons mogen blijven maar mijn man vond het nu wel een goed oment voor haar eigen kamertje......

8. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Nee Jesse ligt vanaf het begin al op zijn eigen kamer.

1. omdat wij een kleine slaapkamer hebben er geen ledikant of wiegje bij paste

2. omdat ik echt niet goed kan slapen als hij bij ons ligt, elk kreuntje en steuntje hoor ik dan.

Een fruit hap alweer jeetje wat gaat dat snel he! Je moet er echt flink van genieten want die tijd vliegt, voor je het weet zit ze aan der eerste verjaardags taart!

9. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Makkie geen zorgen hoor, soms voel je de baby op een dag meer dan de ander had ik ook! En daarin tegen je baarmoeder wordt steeds krapper dus heeft hij steeds minder bewgings vrijheid! En volgens mij wordt het voelen van je baby soms ook een gewoonte, ik weet wel dat ik me vaak 's avonds op de bank afvroeg van heb ik hem vandaag wel gevoeld?

Als ik jullie zo hoor praten over je baby in je buik, mis je dat soms toch wel hoor! Je baby nu in levende lijven te hebben is ook GEWELDIG, maar dat gevoel in je buik was toch echt iets heel mooi's!

10. Makkie

Makkie Niet meer actief

Dank je meiden, ben alweer wat rustiger en kreeg net ook weer een lekkere harde por! Ook al weet je het allemaal wel, tis toch fijn om het van andere te horen! Zometeen mijn moeder uit het ziekenhuis halen. Heb haar gesproken en gelukkig klinkt zo al weer veel beter!

Chantje, jee alweer het eerste fruithapje! Wel schattig lijkt met dat! Fijn dat ze het lekker vond!

Hier gaat de kleine denk ik ook meteen op zijn/haar kamertje. Maar mss alshet zover is wel weer niet... ik zie het wel!

11. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @chantje wat leuk een fruithapje. Bij mij was van de week een stukje banaan gevallen terwijl Thijs op schoot zat. En dat had ie snel in zn mond en doorgeslikt dus ik denk dat het straks wel goed zal gaan. Maak je de fruithapjes zelf of koop je een kant en klaar potje. Ik moet 2 october weer beginnen met werken. Ik ga dan 24 uur werken. 2 ochtenden en 2 hele dagen. Op de ochtenden gaat Thijs naar mn schoonouders en op de hele dagen gaat ie naar het KDV. Daar moet ik binnen kort gaan wennen.
    @debjes Wij liggen nog bij Thijs op de kamer. (reuze grote kamer) omdat onze slaapkamer nog niet helemaal af is. grijns. Ik zit mn man ook niet echt achter zn broek aan dat ie eens door moet werken. Ik vind het nu nog wel gezellig zo. Maar na de herfstvakantie verhuizen we wel naar onze eigen slaapkamer, want dan is ie af. Mn man heeft dan vakantie en gaat dan de kamer afmaken.
    @all meiden leuk he al die schopjes en gerommel in je buik. Ik weet ook hoe onzeker je je kunt voelen als je je kindje wat minder voelt. Er zijn inderdaad dagen dat je het wat minder voelt, dat zijn de groeidagen, dan slaapt je kindje veel omdat iemoet groeien. En leuk he dat shoppen en het kamertje maken. En dat shoppen blijft leuk.
    Vanacht ging het gelukkig super met Thijs. Hij kwam al vroeg voor zn laatste fles. Ipv van 24.00 uur kwam ie al om 22.00 uur. Ik had nog zo iets van o o nu komt ie midden in de nacht ook nog een keer. Gelukkig was dit niet zo en kwam ie om zn gebruikelijk tijd 06.00 uur. Na dit flesje ging hij weer heel lief slapen tot 09.30 uur. en nu ligt ie weer heerlijk te slapen op zn buik in de box.
    Mochten jullie nog op zoek zijn naar een leuk schilderij voor de babykamer kijk dan eens op www.beetjeboel.eu. Dit is een site van kinderkamerkunst.

12. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    "rooming in" werd bij mij geadviseerd en ik vond het zo onwijs fijn dat Suze het laatste was wat ik zag voordat ik ging slapen en het eerste was wat ik zag als ik wakker werd....
    Ik heb het er ook echt een beetje moeilijk mee...

Wat ben ik toch een vreselijke muts!

Mijn man zei ook "over een paar jaar gaat ze ook op kamers hoor"
    VRE-SE-LIJK!
    Hij zit me zo te pesten....

13. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Sas een sukje banaan in zijn mond? kan hij dat al zo snel pakken dan als het valt? of viel het echt in zijn mond?

14. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Sas; ik maak de fruithapjes zelf, ik begin met peer en dat kijk ik dan een tijdje aan ivm het eczeem wat Suze naar haar prikjes heeft gehad. Dan probeer ik over een tijdje appel. Met banaan wacht nog een tijdje want Suze heeft last van een moeilijke ontlasting.
    Ik maak de hapjes zelf omdat ze zeker nu in het begin maar zo weinig eet. Die potjes zijn best prijzig en ik vind het zonde om veel weg te moeten gooien.

Fijn dat het met Thijs super ging vanacht!

15. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Chantje waar doe je dan de fruit in? om het als een moes te maken?Wil het namelijk straks zelf ook maken.

16. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Ik doe het gewoon met de staafmixer en daarna heb ik het door een zeef heen gedaan. Het was een lekker rijp peertje en dus lekker sappig.....

17. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    nu al fruithapjes ?

18. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Met 4 maanden ;)

19. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Ik las in mijn babyboek dat ik met 6,5 week al mijn 1e fruithapje kreeg...

Maar das inmiddels alweer 28 jaar geleden,nu mag je er vanaf 4 maanden mee beginnen Gek he?!

20. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    shit...heb net een broodje gerookte zalm op...helemaal net aangedacht dat dat "niet mag"....wat nu?

Deel Deze Pagina