Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Vacuümverpakte gerookte vis
    Bij vacuümverpakte gerookte vis kunnen listeriabacteriën zich ophopen in de randjes van de verpakking. Let op: het besmettingsgevaar zit dus in de vacuümverpakking.

Voorbeelden van vacuümverpakte gerookte vis zijn:
    zalm
    paling
    makreel
    Gerookte vis van de visboer kun je dus wel eten.

Uitzondering: verhit (tot 85 graden) de vacuümverpakte gerookte vis, dan wordt de listeriabacterie gedood.

2. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.089
    2.222
    113
    Brabant
    @ pooh: zie lijstje van chantje. En áls je al de "risico"vis hebt gegeten, is de kans zooooooo klein dat er iets mis mee is! Je kunt nu toch niks meer doen!
    ennuh, héle gave commode! wij hebben er ook naar staan kijken! maar voor ons kamerTJE was hij te groot

@ chantje: wo, al aan het fruit, wat een grote meid wordt het al zeg! sjonge en die van ons is er nog niet eens... pfft wat gaat de tijd toch hard (tenminste, bij jullie, bij ons niet, haha)

@ meisje: hoe is het meid? nog roodloos?

@ all, ik voel me weer redelijk. Heb geen echte dipjes meer gehad, vanochtend wel weer ene beetje dizzy, maja. Morgen naar de vk, eens kijken wat die ervan zegt.. (ben ook zo benieuwd hoeveel ik nu weer ben aangekomen, maar dat staat hier los van;)) En ben ook heel benieuwd hoe ze ligt, ik bedoel, 33 weken, zou wel fijn zijn als ze nu al lekker met dr hoofdje naar beneden ligt, al zegt het nog weinig natuurlijk..
    Verder hier weer weinig geslapen, veel zuur, veel eten de hele nacht. bahbahbah, als iemand nog DE tip heeft hoor ik het graag!:)

@makkie, ik maakte me ook druk hoor, als ik de kleine even niet zo voelde, maar het schijnt er echt bij te horen! Hoewel ik de kleine nooit zo heb gevoeld als jij, dus mis. was het bij mij minder eng! Anders gewoon even de vlos bellen als jij je druk maakt! Maar zolang hij/zij blijf bewegen zal het wel prima zijn, toch?
    Ennnn ja, waar waren wij zonder onze mannen? haha, hopeloos verloren en niet zwanger:)

Nou iedereen een hele fijne zondag gewenst, ik ga ff verder snuffelen op zp,
    groetjes, Taliaa

3. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    het was alm van ikea, van die plakken uit de vriezer. Het waren maar 3 plakjes, maar kregge het gelijk op mn heupen. Had net mn broodje op, zegt mn vriend, "mag jij dat eigenlijk wel"?

Hellup.... Maar oke, ga er vanuit dat er niets gebeurd.

4. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Taliaa; vervelend dat je zo slecht slaapt en het zo zuur hebt. Helaas ik heb geen tip voor je,ik heb er gelukkig geen last van gehad....

5. Makkie

Makkie Niet meer actief

Pooh, ik heb ook in het begin een broodje gerookte zalm op. Wist net als jij niet dat dat niet goed was/kan zijn. Maar daarna nooit meer gehad, terwijl ik er gek op ben! Verse zalm is prima, dus mss dat een keer halen?

Taliaa, fijn dat je je beter voelt en geen dip meer hebt gehad, maar balen van dat zuur steeds! Merk dat ik er ook steeds meer last van krijg. Maar niet zo heel erg nog.... als ik DE TIP ontdek, dan hoor jij het als eerste :)

Chantje, jij met 6,5 week vroeger al fruit... moet je zien hoe de tijden veranderd zijn, grappig zeg!

Mijn moeder is thuis uit het ziekenhuis en het gaat al stukken beter! Ik voel de kleine ook ineens veel meer en beter, dus ik denk dat ik me gewoon te druk heb gemaakt om mijn moeder, beetje te veel gestressed denk ik....

Zonet het kamertje verder afgemaakt, we zijn dus alweer een heel stuk verder. Zal zo wat foto's plaatsen. Vind het echt suppppppeeerr mooi!

6. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Makkie; prachtig kamertje! Hele mooie warme kleuren!

7. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @debjes nee Thijs was niet zo snel dat ie het stukje banaan kan pakken, maar hij lag tegen mij aan met zn gezicht op mn borst en het stukje viel vlak langs zn hoofd en hij verlegde net zn hoofd met zn mondje op het stukje banaan, tja en toen was het weg. Ik was ook niet zo snel met pakken want ik was benieuwd wat ie ermee zou doen, nou dat was dus gewoon door slikken.
    @chantje mijn plan is ook om het hapje zelf te maken want dan wordt er geen suiker toegevoed wat in de potjes wel zo is. Avondeten wil ik straks ook zo doen. Een staafmixer doet wonderern.

8. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @pooh : 1 keertje kan echt geen kwaad.....

@talia : lauwe melk en vanilie vla ?

@fruithapje : ooh oke ....ik dacht al ....hihi

9. Makkie

Makkie Niet meer actief

Hee syb, hoe gaat het met spuiten? Hoe vaak moet je dat doen per dag? En voor hoelang dan? Tot na de operatie straks?

10. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @makkie : ik spuit nu 3 keer per dag voor de maaltijden ...maar ondanks dat blijft het wat te hoog ...maar dat geeft niks ...zal iets meer moeten gaan spuiten denk ik .....in princiepe is de zwnagerschapsdiabetes over na de bevalling .....
    de operatie is van de galstenen , is weer een ander verhaal .....

11. Makkie

Makkie Niet meer actief

O ja, zo zat dat! Sorry, heb het een beetje door elkaar gehaald :oops: Heb je nog last op dit moment van de galstenen? Balen he meid, al die pech steeds :( Straks heb je heerlijk je kleintje in je armen, dan vergeet je vast snel alles....

12. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    mooi kamertje Makkie en fijn dat je moeder weer thuis is!

ja, die zalm....we eten 1x per week een zalm moot, gebakken of uit de oven, dus dacht niet dat dit kwaad kon. Doe ik dus niet meer...ook al is de kans erg klein dat het mis gaat!Jammer, want het is zo lekker!

13. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/

DAMESSSSS! CHECK MIJN ALBUM!
    (voor de héle snelle: ik ga er NU een foto inzetten van mijn dikke vette positieve test van een kwartier geleden!)
    Wat zijn we blij.
    Kan er niet over uit.
    Na de MA in januari is het éindelijk weer raak.
    Nu bidden dat het goed gaat (terwijl ik eigenlijk helemaal niet gelovig ben....).

14. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    hier nogmaals, gefeliciteerd!
    Er blijven weinig meiden over zo op de PCO niet zwangere kant.... Dat is altijd goed nieuws!

15. Milla

Milla Niet meer actief

Wauw Meisje! ! ! !
    VAN HARTE GEFELICITEERD!

Wat een geweldig nieuws zo op de vroege morgen!
    Heb er gewoon tranen van in mijn ogen, helemaal geweldig!
    Ben zo blij voor jullie!

16. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @meisje : waaauw wat gaaf zeg ! ik zit hier ook met traantjes hoor ...vind het zo gaaf voor jullie !
    hoop dat de andere meiden ook snel naar deze kant komen !

@makkie : geeft niks ...is ook allemaal zo'n gedoe ....galstenen irriteren me soms ...maar dat is nog goed uit te houden .....na de bvalling gaan ze er uit !

17. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ Meisje
    GEFELICITEERD
    Zit hier met kippenvel op mijn armen.
    Wat een super nieuws zo vroeg deze ochtend.

18. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Meisje wat een fantastisch nieuws! Gefeliciteerd!

Linda/ Milla jullie ook snel pos testen hoor!

Makkie mooie kamer! Super dat het met je moeder goed gaat.

Taliaa de oplossing bevallen ;) tot die tijd proberen uit te zingen. Fijn dat je je al weer wat beter voelt

Krisstel wouw een hele nacht doorslapen goed hoor van Britt.

Poohbear mooie kommode!

19. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Meisje van harte gefeliciteerd zeg! Wat een supernieuws hoor...

Chantje@ Malika slaapt al van de eerste nacht in haar eigen kamer... Maar de beide deuren van onze kamers staan wel open en dan ligt de babyfoon nog aan :) zodat ik haar zeker hoor ;)

Gisteren had ons meisje enorm veel last van krampjes want ze had weer last van verstopping. Dat gehuil gaat door merg en been hé,
    We geven johannesbroodpitmeel bij haar flesje en geven voorlopig nan transit. Als het terug beter gaat dan terug nan pro... Het is soms moeilijk om te weten wat nu goed is of niet :(

20. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Chantje hier slaapt Jaimy bij ons op de kamer in de wieg. Ik kan er nog niet aan denken hoor om hem in zijn eigen kamer te laten slapen.

Mariska bij Jaimy helpt het om zachtjes met de klok mee rondes over zijn buik te wrijven. Hoop dat het snel over is voor Malika want het is zo zielig voor die kleintjes. Ow wellicht ook nog een goede tip Cinababy van VSM dit is homeopatisch ik weet niet of ze het ook in Belgie verkopen.

Deel Deze Pagina