Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ Taliaa wat vervelend zeg dat je kleine je ader af en toe plat druk.
    Maar gelukkig weet je nu waar het van komt.

@ Sybje met 1st zwangerschap heb ik 1x een lekkende borst gehad daarna nooit meer.
    Heb toen ook hele zwangerschap mijn eigen bh aan gehad, heb toen geen borstvoeding gegeven.
    Na de bevalling leek ik wel een beetje op pamela anderson haha.

@ Linda & Milla jullie tijd komt ook echt waar.

Vanmiddag belde de vk me terug (ivm met mijn suiker)
    Ze vond het onnodig verder onderzoek te doen.
    Krijg tussen de 20 a 28 weken wel een xtra onderzoek naar mijn suiker.

Heb nog even een foto van mijn buik in mijn album gezet (12w 2d)
    Hele fijne dag allemaal.
    Liefs Thamara

2. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @thamara : zo dan ....wat heb je al een mooi buikje ....

3. 1ekindje

1ekindje Bekend lid

4 jun 2006
    506
    0
    0
    meisje gefeliciteerd wat geweldig.

4. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Thamara wat heb je al een mooi buikje.

Meisje heb je het besef al een beetje van het kleine wondertje in je buik?

Net naar de vk geweest alles was goed alleen mijn ijzer was te laag dus moet staaltabletten halen. Heb een spuit gehad in mijn bil voor mijn negatieve bloedgroep, en heerlijk om weer het hartje te horen. De kleine ligt helemaal aan de rechterkant dat gevoel had ik al.

5. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Lief meisje; van harte!!! Echt super!!

Lieve lieve Linda en Milla, ik duim voor jullie dat jullie meisje snel zullen volgen!!

Makkie; ik had lekkende borsten maar helaas geen borstvoeding...... Zelfs als ik nu nog in mijn tepels knijp :oops: komt er nog melk uit....Het zegt allemaal niets...

Thamara; wat een prachtige buik!!!

Mariska; ik geef Suze kindicol van VSM dat maakt de ontlasting zachter.... Dan poept ze makkelijker.... (hoewel het maareventjes hielp...)

6. Makkie

Makkie Niet meer actief

Thamara, idd mooi buikje al hoor!

Lot, fijn dat je weer het hartje heb mogen horen! Blijft het mooiste geluid ooit, vind je niet? Ik moet straks ook een spuit voor mijn negatieve bloedgroep.

Meiden, denk dat jullie mijn vraag niet helemaal begrepen hebben. Ik weet dat lekkende borsten niets zegt over wel of geen borstvoeding, maar mijn linkerborst (die dus iets gelekt heeft) lijkt verder veranderd dan de rechter. Hij is voller en de tepel is groter en donkerder dan rechts. Ik vroeg me af of dit niet raar is en betekend dat mijn rechterborst minder goed ontwikkeld?.... hoop dat het nu duidelijk is? Hahahaha

Zonet terug vanuit A'dam (woon vlakbij Arnhem) Ff een vergadering gehad :( . Ben kapot nu! Zo lekker slapen! (de kleine was erg druk vanmiddag, dus weet eigelijk niet meer zo goed wat er allemaal besproken is tijdens de vergadering.... hahahaha.... allemaal zo niet belangrijk vergeleken met dit wonder!)

7. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @lot23, fijn hoor dat alles goed was! En gelukkig is die bloedarmoede eenvoudig op te lossen!

@makkie, da's een pittig dagje!

@all, had te weinig gegeten vanmiddag en toen eerst samen boodschappen gaan doen, zoadt we pas rond 20.00 aten.. FOUT FOUT FOUT! Kotsmisselijk en draaierig geworden!
    Nadat ik eindelijk gegeten had ging het weer goed.
    Moet er nog aan wennen dat dat allemaal niet zomaar meer gaat...

8. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Makkie; ik snap 'm nu wel haha..... ik heb echt geen idee.... even aan je vk vragen de volgende keer.... lekker rustig aan doen na je drukke dag.....

Pooh, ja daar moet je nu echt rekening mee houden, misschien een idee om altijd een sultana oid in je tas te stoppen.... heb je altijd iets te eten bij de hand...

9. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @chantje, ja ik schrok er best van. Heb in de auto altijd wel wat bij me...maar had u niets in mn tas en dacht "effe snel" nog boodschappen te kunnen doen. mmmh.
    Heb ook wat extra eten gekocht voor op mn werk, want met die 6 boterhammen red ik het ook niet meer. Neem nu komkommer, radijs en een kleintje unox rookworst me. Dat vult tenminste extra!

Hoe is het met Suze?

10. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Mariska, ik hoop ook dat ze door blijft slapen hoor…gaat alles goed met Malika? Het gele is al bijna weg..als het goed is wordt het vandaag zonnig dus mag ze lekker zonnebaden :D

@Poohbear, wat een mooie commode, kan je nog wachten? ;)

@Makkie, de kleine bewoog ook wisselend in mijn buik..zolang je haar regelmatig voelt zou ik me niet druk maken. Fijn dat het beter gaat met je moeder! Wat een gaaf kamertje…(die eendjes van de Ikea hangen hier ook :D)
    Hier is mijn linkerborst en tepel ook groter en donkerder, kwam tijdens de zwangerschap ook meer vocht uit maar het zegt bij mij tot nu toe niets over de hoeveelheid melk. Britt drinkt aan beide goed.

@Chantje, jeetje wat gaat dat snel zeg…een fruithapje! Hier ligt Britt in haar wieg op onze kamer..tot nu toe vind ik het heerlijk. Zodra ze niet meer in haar wieg past gaat ze in haar ledikant op haar eigen kamer slapen. (gelukkig duurt dat nog even :rolleyes:

@Meisje, dat is een dikke vette plus, GEFELICITEERD! :D:D:D

@Milla en Linda, hoop ook dat jullie snel met z’n goed bericht komen…het is jullie gegund.

@Taliaa, fijn dat alles goed was en dat ze goed ligt…nog even meid dan is ze al bij jullie.

@Thamara, jeetje joh wat een mooi buikje..gaat snel zeg.

Ja hoor…ik was zondag zo stoer maar mijn ouders waren de deur uit en daar kwamen de tranen. Britt huilde een uur lang echt hard (darmkrampjes)…dat gaat inderdaad door merg en been. Ik voelde even zo’n slechte moeder en wist niet wat ik fout deed. Ben lekker naar boven gegaan en heb haar op mijn buik gelegd en later aan de borst. Die nacht had ze opeens 6 volle luiers en heeft ze geen kick gegeven..wat een engeltje!

Verder gaat het echt voorbeeldig. Ze slaapt ’s nachts, drinkt en poept goed. Gisteren zat ze al 46 gram boven haar geboortegewicht en is haar naveltje eraf gevallen. Volgens de kraamhulp heb ik slagroom in mijn (.)(.) ;)
    Vandaag moet ik ook gaan kolven i.v.m. met stuwing omdat Britt niet alles weg kan drinken per voeding.

De kraamhulp komt 7 uur per dag (en zijn met z’n tweeën) dus ik leef echt in luxe, heerlijk!
    Zal nog een paar foto’s in mijn album plaatsen.

11. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Hallo dames!
    Bedankt voor jullie lieve reacties allemaal!
    We hebben het gisteren tegen mijn schoonzus en zwager verteld, dat was natuurlijk super. Dit weekend vertellen we het denk ik tegen de ouders en de naaste vrienden en die moeten het dan maar even een paar weekjes voor zich houden. Na onze ervaring in januari kan ik het nu écht niet meer lang voor me houden. Maar deze keer gaat het helemaal goed komen, daar gaan we gewoon van uit!

Trouwens raar: als ik de calculator hier gebruik, zegt die dat ik op 18 mei uitgerekend ben, en dat gisteren mijn NOD was (wat ook klopt). Als ik dan vervolgens een banner kies van een andere site, dan stond er gisteren dat ik 4 weken en 1 dag zwanger was; wat mijns inziens niet klopt omdat ik denk dat het dan gisteren 4 weken was?!
    Nou ja, we zien wel. Dat ene dagje maakt ook niks uit denk ik he!

@ Milla: hoe staat het met jou? Al getest?! Oeeehhhh wat zou het leuk zijn als jij en Linda snel volgen!

12. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Zo, toch maar even mijn banner aangepast! Vreemd, ik heb nu dus ingegeven dat ik op 19 mei uitgerekend ben, wat dus niet klopt want het zou volgende de calculator de 18e moeten zijn.
    Nou ja, alles komt goed!

13. Milla

Milla Niet meer actief

@ Meisje, Ik denk dat je er door de spanning een beetje overheen hebt gelezen..
    Ik heb helaas al sinds zaterdag bloedverlies. En gister avond is het helemaal doorgebroken. Volgens mij is jou datum ook de 18e! Had het voorheen al uitgerekend omdat ik uitgaande van donderdag anders de 21 was uitgerekend.

Meiden bedankt voor jullie steun!

14. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Oh wat SUPER stom van me :oops: :oops: :oops: :oops: .
    Heb het weekend helemaal niet meer online gekeken, en gisteren meteen binnengevallen met het goede nieuws van mijn kant.
    Echt bot.
    Mea culpa, maxima culpa... :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

15. Milla

Milla Niet meer actief

Nee joh, daar hoef je je niet voor te schamen hoor!
    Logisch dat je genoeg aan jezelf had de laatste dagen!

16. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Ja, echt voor schut, maar goed.
    We zullen maar zeggen dat ik een goed excuus heb he...
    Nou, ik blijf jou en Linda volgen hoor!
    Het wordt voor jullie nu langzamerhand wel tijd!

17. Makkie

Makkie Niet meer actief

Hee meiden,

Meisje, leuk dat jullie het nieuws al aan een paar verteld hebben. Snap dat je het niet langer voor je kunt houden! Geniet ervan! Weet je al wanneer je je eerste echo hebt?

Krisstel, wat fijn dat je borstvoeding zo goed gaat! En slagroom in je (.)(.)! hahaha, fijn hoor dat Britt al mooi aangekomen is. En als jij dat herkent van je linkerborst en je borstvoeding gaat aan beide kanten goed, dan ga ik me nu niet meer druk zitten maken!

Milla en Linda, meiden, hoop dat jullie snel volgen! Dan is het clubje allemaal zwanger, dat zou fijn zijn! Ik blijf aan jullie denken en voor jullie duimen!

Pooh, veel tussendoortjes eten hoor, dat had ik ook en moet ik nu nog steeds. Kan ineens flauw worden en enorme trek krijgen. Als ik dan niet eet, dan word ik echt beroerd.

18. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    @ Makkie: heb net gebeld: 26 september ben ik welkom voor mijn eerste echo. Ben dan 6,4 weken. Hoop dat er dan iets van een hartslag waarneembaar is... Vind het nu al super spannend!

19. Makkie

Makkie Niet meer actief

oei spannend! Wij hoorde het hartje voor het eerst met 6 wken en 6 dgen. Hoop dat jullie het ook al kunnen horen dan! Zou super zijn! Nu maar hopen dat de komende tijd tot aan de echo voor jullie heeeeel snel gaat! (hoop ik voor mezelf ook, dan ben ik weer wat dichterbij mijn verlof! ;) )

20. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @meisje geniet er maar lekker van. Het is je gegund. wij hoorde het hartje al met 6 weken en 2 dagen, dus ik ben benieuwd.
    @makkie maak je niet druk om de borstvoeding. Het komt vanzelf goed, en zo niet dan worden ze van flesvoeding ook groot. Die van mij groeit als kool. Kleding is niet aan te slepen. grijns. Luiers ook niet trouwens. Enneh mn man is mega verkouden en loopt altijd veel te knuffelen met Thijs en mn kleine man is nog helemaal niet verkouden, dus hij heeft toch wat antistoffen van mij meegekregen.
    @all ben nu Thijs aan het aanleren dat hij tussen de middag in zn bedje moet liggen. Hij sliep altijd in de box, maar volgende maand moet ie naar het kdv en daar worden ze ook in bed gelegt, dus hij kan er beter maar aan wennen. Het is wel even huilen natuurlijk, maar ik blijf bij hem totdat hij bijna slaapt. tot nu toe lukt het. Ik ben benieuwd hoe lang hij slaapt. En straks heerlijk lekker een lange wandeling met hem maken. Het is super weer buiten. Daarnet hebben we samen al boodschappen gedaan bij de supermarkt in de straat. Dat doe ik altijd met de draagzak en dat vind Thijs erg leuk. Maar de lange wandeling doe ik met de wandelwagen, want anders is het nog te zwaar voor mn bekken als ik hem moet dragen.

Deel Deze Pagina