Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Ik pas met 22 weken ook de placenta vooraan

2. Makkie

Makkie Niet meer actief

Pooh, heb het even terug gezocht in mijn dagboek.... ik voelde de kleine voor het eerst met 16 wk + 4 dg.... Mijn placenta ligt half voor en half achter...

Thamara, mmmm klinkt lekker! De proefdrukken waren mooi! We hebben nog iets veranderd (de lettertype bij kaartje jongen) en wat dingen verschoven enzo.... nu nog een tekstje bedenken waarin we aangeven dat we graag gebeld willen worden voor kraamvisite en dan is het helemaal klaar.

Dus meiden, als jullie tips hebben?

3. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Hoi dames,

cira fijn dat het wat beter gaat met je kleine man.

pooh ik heb een periode veel plopjes gevoeld en echt duidelijk want rond een week of 21 heb mijn placenta voor liggen.

Makkie leuk he geboortekaartjes, hier zijn ideeen over bellen en slaaptijden ook welkom....

krisstel leuk kaartje!

Hier gaat het aardig baal een beetje want krijg toch wat meer last van mijn kwaaltjes, rugpijn en isschias blijven, last boven mijn buik volgens vk een zenuw die knel gedrukt word en heb last van mijn schaambeen vooral met uit bed komen en benen optillen komt iemand dit bekend voor? Zo weer genoeg geklaagd...geniet nog steeds van de kleine hij/zij laat zich goed voelen en het kamertje begint te vorderen echt leuk.

4. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    Wij hadden toen.
    Mijn mama en ik hebben veel te vertellen.
    Wil je me komen bewonderen moet je eerst wel even bellen.

5. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    zo, weer een week voorbij! Dnisdag naar de verloskundige, heb er zin in!
    Merk wel dat ik meer last van mn darmen krijg, wat verstopping enzo!
    Gisteravond heeft manlief geprobeerd de kleine op te sporen met een oude stetoscoop van mn moeder. We hoorde van alles, maar waarschijnlijk alleen mn darmen...hahaha!
    Ik zei al dat de kans heeeel klein was dat we wat zouden horen.

6. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Lot, wat vervelend dat je zoveel last hebt. Ben je nog in behandeling bij de fysio?

@Sas, hier vannacht de Kruidvat luiers geprobeerd en alles is langs haar been gelopen, de wieg zat onder..zo zielig. We gaan dus ook weer terug naar de Pampers :D

Britt is sinds gisterenmiddag wat hangerig. Ik vermoed dat de 'regeldag' eraan komt want ze wil wat vaker aan de borst en het liefst de hele dag bij je liggen. Herkennen jullie dit?

7. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Krisstel ik ben nog bij de fysio en moet morgen weer voor mijn rug dus zal ook eens vragen over mijn schaambeen

8. Makkie

Makkie Niet meer actief

Hee meiden, ff een egoberichtje hoor:

Vandaag 28 weken, joepie! Weer een mijlpaal! Het gaat echt snel zeg, voor we het weten is de kleine er al! Nog maar extra de laatste 12 weken van dat getrappel genieten. Mijn volgende mijlpaal vind ik de 30 weken.... waarom weet ik niet, maar voor mijn gevoel kan ik dan echt beginnen met aftellen...

fijne zaterdag allemaal!

9. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Makkie wat gaat dat snel he!
    ik vind dat ook altijd hoor als e de 30 weken heb bereikt ga je pas ECHT aftellen!

Hier gaat alles goed, lijkt wel alsof Jesse een gat in de dag slaapt vandaag! Mijn vriend en ik wilde vandaag lekker dagje thuis blijven, beetje opruimen enz, en lekker met Jesse zitten maar meneertje slaapt alleen maar hahaha, nu is die wakker en papa is op de nintendo wii en Jesse zit in ze wipstoeltje erbij erg leuk gezicht ;)

10. Makkie

Makkie Niet meer actief

Weer een vraagje van mijn kant!

Ik krijg nu al de kriebels om de kleertjes enzo te gaan wassen, alleen probeer ik dat gevoel nog maar een paar weekjes te negeren.. :)

Maar wat was je nou precies allemaal? De kleertjes en rompertjes leek me duidelijk, maar ook de sokjes, mutjes, slofjes, lakentjes, dekentje en alles wat nog meer over het matrasje komt, hydrofiele luiers, washandjes etc? Wat deden jullie?

11. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ Makkie
    Ik heb toen alles gewassen.

Ow wat leuk allemaal zeg.
    Ik heb er ook al heel veel zin in, lekker tutten op de babykamer en alles uitzoeken :D

12. Krisstel

@Lot, ben benieuwd wat je fysio zegt.

@Makkie, is toch ook mijlpaal, ik ging bij de 30 weken ook echt aftellen. Babywas, ik heb toen alles gewassen..al zijn de dekentjes er niet mooier op geworden.

@DebJes, haha lachen zeg..foto's gemaakt?

Britt is vandaag toch lekker vrolijk...en meldt zich om de 4 uur dus waarschijnlijk nog niet de regeldag. Wat genieten zeg van onze kleine meid :D

13. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
  14. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    leuke fotos debjes! schatjes hoor!

Wij zijn beide volgende week jarig en omdat we niets wisten heb ik postie kleding en laarzen van mn mannetje gehad vandaag. En voor hem ga ik een babydraagzak kopen. Maar men, wat zijn die dingen duur! Iemand een idee welke goed is?

15. Krisstel

@DebJes, oooh dat haar en die grote ogen! :D
    Zie dat Jesse ook een armbandje heeft..laat je deze 's nachts ook om bij hem?

16. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Ja ik laat hem gewoon om, jij niet?

17. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Hoi dames,

Las in het topic van de novembermama's dat sybje gister is opgenomen in het ziekenhuis ivm de galstenen en de pijn die ze daardoor heeft. Ze krijgt nu pijnstilling en maandag komt er een maag, lever- darm arts kijken. Haar oogwit word geler en haar urine word witter zei ze dus ze denkt dat het niet goed is. Ze word goed in de gaten gehouden. Dacht breng jullie even op de hoogte.

18. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    dank je lot23! Dat is wel schrikken. Arme sybje, die heeft niet een makkelijke zwangerschap! We duimen voor haar!

19. Makkie

Makkie Niet meer actief

Jee wat heftig van Syb zeg! Meid, je leest dit vast niet, maar heeeeeel veel sterkte toegewenst, we denken aan je!

Maar wat zou dat dat kunnen betekenen, je zou bijna aan haar nieren gaan denken....

20. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    geelheid is meestal je lever die niet goed funtioneerd en daar horen die galstenen bij!
    bah, wat een ellende!

Deel Deze Pagina