Jee wat lees ik nu! Ons pechvogeltje al zo veel doorstaan en nu ook nog eens in het ziekenhuis! Meid, mocht je dit nog lezen, ik wens je heel veel sterkte, hopelijk gaat alles goed met jou en je kindje en knappen jullie snel op!
@DebJes, heb het nog niet gedaan, omdat ik bang was dat ze zichzelf zou bezeren..maar als het bij Jesse goed gaat @Sybje, sterkte meid!
Ja Jess heeft hem al 2 weken om Wel doe ik hem af als ze straks alles in hun mond proberen te doen, je weet maar nooit
hoi meiden.Ben niet zoveel online geweest van het weekend. Hadden gisteren een dubbele kinderverjaardag. Men, wat een drukte, wel 10 kids rondrennen, skippyballen die door de lucht vlogen etc etc. Maar wel gezellig. Ik was alleen kapot toen we thuis kwamen. Bem lekker in een lavendel bad gaan ligegn en daarna gaan slapen. De schilder (vriend van ons) is gisteren begonnen met de buitenkant van ons huis te verfen. Dat was hard nodig. Bij de buren doet ie het ook gelijk, maar daar is het hout al verrot! Ben blij dat we dan wer goed de winter ik kunnen gaan. Dan misschien volgend jaar een dakkapel laten plaatsen en de tuin doen, zodat we een kamertje extra hebben en een groter terras voor de kleine!
Morgen meiden! Nou, ben niet lekker.... bah misselijk, moe en duizelig... als het niet over gaat dan ga ik lekker naar huis en naar mijn bedje.... mmm daar heb ik zin in hihihi. Maar goed, hopelijk knap ik gewoon op en moet ik gewoon ff op gang komen op maandagochtend... Iemand nog iets van Syb gehoord?
nee, syb zal nog wel in het ziekenhuis liggen ,heb haar ook niet op hyves gezien. Ik word wakker met een snot neus...neeeeeeee daar heb ik geenzin in. Zou zo bij vriendin met pasgeboren tweeling gaan kijken, maar heb maar afgebeld. Ga lekker mn bed in met een boekje en een kop thee.
Hey dames, Even een ego-berichtje. Wat is het SPANNEND zeg! Ik maak me af en toe best zorgen, weet dat het nergens op slaat maar toch. Ben niet meer zo misselijk. Anderzijds wel een continue vieze smaak in mijn mond en blauwe aders op mijn borsten. En best veel last van ongi-krampen. Pfff... dan denk ik: misschien ben ik wel minder misselijk omdat ik minder hormonen aanmaak omdat het niet goed zit. Anderzijds denk ik dan ook weer: waarom voel ik mijn baarmoeder dan zo, als het vruchtje niet meer zou leven dan lijkt het me toch ook niet voor de hand te liggen dat je baarmoeder nog krampjes geeft, bovendien vloei ik niet!? Oeehhh ik zou écht willen dat ik in mijn buik kon kijken... X van een bezorgd meisje (die weet dat het niks toevoegt om bezorgd te zijn!)
@meisje0123, die krmpen horen erbij hoor. heel naar en eng, maar het hoort er echt bij. Zolang je maar geen bleod verliest dan he...
Meisje, logisch dat je onzeker bent, maar probeer dat los te laten! Je bent nu zo bezig met je lijf dat alles je nu opmerkt! Ik was ook erg wisselend misselijk... zo hele dagen en ineens weer een dag helemaal niet! Vooral tussen week 8 en 10 had ik eigelijk geen last van misselijkheid. Daarna en nu nog steeds weer wel. En ik weet nu dat je kwaaltjes echt met de minuut kunnen wisselen! Dat had ik in het begin ook heel erg en maakte me daar ook druk om.... maar dat hoort erbij en je kunt je morgen (of zometeen zelfs) ineens weer niet lekker voelen.... zit goed meid, heb vertrouwen in je lijf en je kleine mensje in je buik!
A die vervelende spuitjes. Leg anders een nat washandje in de diepvries en neem die mee naar de cb. Kun je die na het spuitje op het beentje leggen en ook flink masseren op het plekje waar de spuit is gegeven. Ik deed dat ook altijd en mijn zoontje heeft nooit last van zijn spuitjes gehad (pijnlijk beentje) Heeft van alle spuitje maar 1x koorts gehad. Heel veel succes
ahhh sybje toch... we duimen voor je meid, zet hem op! @ all, ik ben er ff niet geweest. Druk en heb zelf een onrustig gevoel, dus we ff rustig aan Kan wel melden dat ik VERLOF heb heerlijk! Verder gaat het wel goed met frummel. gelukkig maar he ik heb wel gelezen, maar niet gereageerd, ik zal dat vanaf nu weer doen, ok? @ meisje: die gevoelens zijn normaal hoor meid! En die krampen ook! en de wisselende symptomen ook! maar we snappen je hoor! op naar de eerste echo meid! @ mila: is je ongi al helemaal doorgezet?(of heb ik daaroverheen gelezen, sorry dan!) @ Linda: hoe is het meid? we broeden voor jou! @ all, dikke knuff voor jullie allemaal! Liefss, Taliaa
@ Taliaa geniet van je verlof @ Meisje, blijven vertrouwen op de dingen die je wel voelt! @ All zojuist in het ziekenhuis geweest en er was niets te zien, maar dat is ook niet zo gek, het is nog maar dag 8! Daarna een gesprek gehad met de gyn over het vroegtijdig bloedverlies, maar ben niet tevreden over het resultaat, ze belt me morgen middag terug dus ik wacht het even af. (het uitgebreide verhaal schrijf ik zo op mijn website)
Hey Milla, Ben je niet tevreden over het resultaat van het gesprek? Bedoel je dat je niet blij was met wat onze arts te zeggen had? Nou ja, ik ga het zo even lezen op je site meid! X
Niet met beiden, ik heb het idee dat ze daar een beetje langs elkaar heen communiceren en heb geen vertrouwen in de uitspraken van de (nieuwe) gyn. Ik begrijp haar uitspraken niet, ze staan haaks op wat ik weet over luteale fasen. En hoewel ik geen arts ben rammelt er aan de hele behandeling tot nu toe het een en ander. Oja, als je toch op mijn site leest, kan ik aanraden om ook het stukje 'zorgen' wat verder daar onder te lezen, ik weet niet of jij hier ook dingen uit herkent? Je mag me ook pb-en.