Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    spannend talia ! zal voor je duimen meis ..ben benieuwd of het er 2 zijn .....

ik had toevallig deze ronde ook weer 2eitjes ...ben benieuwd !

ik heb mijn echo trouwens 25 maart ...dan ben ik bijna 8 weken zwanger ...........het kon wel eerder maar ik ga volgende week op vakantie ....

2. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.076
    2.220
    113
    Brabant
    ik weet niet hoeveel eitjes ik had.. had nl geen fm's meer!
    maar die man van mij denkt steeds dat het er 2 zijn:)
    Nou, we zien het morgen wel!

Liefss, Taliaa

3. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ik had in princiepe ook geen fm meer .........maar ik kreeg vorige ronde zó'n buikpijn dat de ha mij doorstuurde naar mijn fert arts zij heeft toen een fm gedaan ....en zag toen 2 eitjes ...moest toen ook bloedprikken .....omdat ze een bbz vermoedde maar dat was gelukkig niet het geval !

@all hebben julle soms wel een klein beetje hoofpijn ?

4. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

Nee gelukkig geen hoofdpijn, wel genoeg andere kwaaltjes ;)
    Succes morgen Talia!

5. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @talia : ik duim voor je ! laat je het wel even weten ? ben nieuwsgieirg hoor !

6. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.076
    2.220
    113
    Brabant
    Hai meiden,
    ik heb het al bij het PCO topic geschreven, maar het verveeld me niet, dus ik schrijf het nog een keer:
    Echo was helemaal prima! Termijn klopte en het hartje ook:)
    Over 2 weken krijg ik weer een echo en als die ook goed is, mag ik naar de verloskundige!:)
    Oja, het was er dus eentje! manlief had dus niet gelijk:)

Liefss, Taliaa

7. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    wauw talia , dat geeft iedereen moed , fantastisch zeg , genier er maar lekker van ....!

8. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.076
    2.220
    113
    Brabant
    :) ja en jij ook genieten hoor! er zit een heel mooi, klein wondertje in je buik! daar mag je al lekker van genieten!

9. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    Taliaa, fijn dat alles goed was!

Sybje, bij jou zit het ook gewoon goed hoor ;) Niet teveel verhalen op internet lezen, je maakt jezelf helemaal gek (ik spreek uit ervaring :) )

Ik ben vandaag op controle geweest. Heb een mooi hartje horen kloppen, leuk! Ging als een sneltrein!

10. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    oohh fantastisch meiden ....

ik ga mijn best doen .....
    heb net een 9 maandag dagboek gekocht en veilig zwanger van mariel croon en nog iemand......verder heb ik voor de papa een boekje gekocht van kluun : help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt ! die heb ik in laten pakken .....

oh ja en nog een tijdschrift van ouders en nu die komt 1 x per 2 jaar uit !

was effe gaan winkelen dus maar vond er niet zo veel aan ...ik zweet als een os ...en het stonk ontzettend ...vind alles gewoon zo vies .....ook in de boekenwinkel ....bah bah bah ....

11. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.076
    2.220
    113
    Brabant
    ja he, de hele wereld stinkt!
    Ik vraag ook om de 5 min aan mn man of ik uit mn mond ruik.. (erg fris voor hem om dat steeds te moeten ruiken) Maar heb zo;n vieze smaak in mn mond..
    En alles om me heen stinkt..
    Kei zielig: afgelopen zondag moest ik werken en de jongens hadden gevoetbald, komen ze binnen om te eten, mochten ze van mij niet aan tafel, ze moesten eerst gaan deodouchen.. (collega zei wel 10x dat het wel meeviel...)
    En sybje al misselijk?

Ik wel, wordt met de minuut erger... IEmand van de dames nog leuke tips? en wordt het dalijk echt minder?
    Ik loop nu de hele dag met "wickypakjes drinken"rond, als ik weer word overvallen door de misselijkheid, dan drink ik die, helpt wel iets.. maar niet veel..
    pffft
    hihi, en ik zei nog wel dat ik ook zo graag misselijk wou zijn (=zwanger), sorry dames voor het onbegrip van mijn kant...:)

Liefss, Taliaa

12. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @talia: ben niet echt misselijk alleen heel zo nu en dan als ik op bed lig of tijdens het eten ...heb wel constant een vol gevoel..........en zuur branden , het mag van mij nog wel wat misselijker ....

ik zweet wel als een os vandaag zeg ...bah bah bah

13. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    he net zwangere. Dat alles en iedereen stinkt, dat blijf je je hele zwangerschap houden. En dat is zeer irritant. Je wordt er alleen niet meer misselijk van. Ik heb het zelfs een keer gehad dat iemand voor mij in de rij bij de kassa stonk, en dat ik daar zo overheen heb overgegeven. Enneh toen mn mannetje een keer belde van oefening om te zeggen dat ie de volgende avond thuis kwam, maar wel al 3 weken in het zelfde pak rondliep, heb ik het gesprek niet af kunnen maken omdat ik moest hollen naar de wc. Het idee alleen al. Dit zwakt echt wel af na de 12e week. En ik zou geen wicky's drinken, maar neem van die pakjes crackertjes van lu mee. Je gebruikt die normaal als toostje bij de borrel. Idiaale pakjes en je komt er niet van aan, en je hebt daarna een neutrale smaak in je mond. Ik heb de 1e 3 maanden bijna alleen op crackers en water geleefd, omdat ik geen smaakjes in mn mond kon hebben. Enneh ik heb een paar weken niet kunnen koken vanwege de lucht die daarbij vrij kwam. Gelukkig vond mn mannetje het niet erg om te koken. Hij vind dat ik op het moment het zwaarste werk doe, met het dragen van ons kindje. Zucht dat mannetje is zo lief. Jullie zullen gaan merken dat je je mannetje steeds liever gaat vinden. Je krijgt echt weer die vlinders in je buik als je mannetje ziet. Ik moet zeggen het wordt wel vol hoor, dat buikje. Die vlinders en dan ook nog zo'n schopfiguurtje erbij. grijns. En je hebt ook wel eens een dag, dat je van je zwangerschap baalt. Heb ik zo nu en dan ook nog wel eens. Wanneer voel ik me eindelijke weer eens mezelf, zonder al die hormoonopspelingen. Je hebt natuurlijk ook nog een mmm achter de rug, waarbij je je ook niet optimaal hebt gevoeld. Maar verder is het echt leuk om zwanger te zijn, alleen die 1e weken zijn zwaar. Succes en mocht je nog tips nodig hebben dan hoor ik het wel.

14. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.076
    2.220
    113
    Brabant
    @ sas, wat een leuk verhaal! bedankt! Fijn om te weten dat het dalijk weer beter zal gaan:)
    Nog 6 weken. Moet zeggen dat ik nu echt van de zoete fruit dingen ben, eet vnl fruit (appels en peer) als ik mn misselijkheid op voel komen en onderweg / op mn werk zo'n pakje Wicky. Ik heb dan echt behoefte aan suikers, haha zit tussen mn oren.
    Ik zal die crackertjes ook maar in mn tas gaan stoppen, want meestal heb ik voor de dip momenten evergreens bij me, maar daar voel ik nu niks voor.
    En hihi, leuk die vlinders in je buik! Mijn hubbie is sowieso echt al heel lief en nu nog liever. Ik doe echt helemaal niks en hij juist meer (terwijl het normaal een typische man is die nooit ziet wat er moet gebeuren):)
    Nogmaals bedankt voor je verhaal, geeft me weer moed. Ik voelde me zo;n aansteller: doe zo mn best om zwanger te worden en dan is het zo ver, loop ik te zeuren. Maar blij te weten dat het dalijk beter zal gaan!
    Dankje!
    lIefss, Taliaa

15. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @taliaa, moet je straks zien, dat je smaak ineens veranderd. Ik was altijd een zoetekauw en een koekiemonster, maar nu taal ik daar helemaal niet naar. Mn mannetje heeft destijds al mn chocolade letters van de sint opgegeten. En nu hoef ik nog maar een stukje chocolade heel soms. Daar integen staat wel dat ik nu heel erg van het hartige ben. Kroketten mmmmmm. Maar ik doe het niet. Ik eet gewoon netjes, want alles wat ik nu aankom, moet er straks ook weer af, en dat is altijd al een drama. Enneh ik wilde het niet geloven dat je smaak veranderd, maar zet mij nu geen zuurkool of rode kool voor. Daar mocht je me altijd voor wakker maken. Echt die gekke dingen die je tijdens het zwanger zijn kan overkomen gebeuren echt. Vergeetachtigheid pfffff ik wordt er gek van. Waar zou ik zijn zonder de gele post-it briefjes. Ik geloofde er nooit in, en riep ook dat het mij niet zou overkomen, maar het is toch zo. En dan die besluiteloosheid, hihi, ik wordt er gek van. Ik heb ook nog steeds niet zo veel babyspullen gekocht, want elke keer in zo'n zaak dan weet ik niet wat ik moet kiezen, dus kies ik maar niets. Het komt allemaal wel als ik straks met zwangerschapsverlof ben. En mn mannetje heeft er ook last van. We leven echt van dag tot dag op dit moment. Ook erg lekker. Volgende week weer naar de gyn. Ik ben benieuwd en ja ik zal wel weer zenuwachtig in de wachtkamer zitten. Ik ben elke keer weer onzeker. Waarom weet ik niet want alles gaat goed.

16. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.076
    2.220
    113
    Brabant
    @ sas7, sjonge, dr staat me nog wat te wachten dan:) Heb er zin in, als ik me maar een béétje goed voel:)
    hihi, zit nu aan de crackertjes en water, bevalt idd erg goed! Vanavond gaan we uit eten om de goede echo te vieren, denk dat ik maar een soepje neem:) mmmmm

Deze week een afspraak maken met mn baas, die weet dat we bezig zijn (mmm) dus kan ik het hem al vertellen. Ik wil weten wat mijn mogelijkheden zijn hier, als hij me geen garanties kan geven, of op zn minst intenties dan ga ik solliciteren:)Spannend dus.. (maar denk wel dat hij me wil houden)

Liefss, Taliaa

17. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @talia : spannend zeg ! hoop dat je mag blijven van de baas !

@sas was je in het begin nooit bang dat het mis zou gaan ? en hoe ben je de tijd tot de eerste echo doorgekomen ?

18. Krisstel

@Talia...super dat alles goed was en je al een mooi kloppend hartje hebt gezien :D
    Oh bah..hoop voor je dat de misselijk zoveel wegblijft. Bij mij begon het ook rond de 6 weken en sinds afgelopen woensdag is het voorbij. Heb al die tijd zetpillen van de huisarts gehad, maar ondanks dat veel overgegeven en toch nog misselijk. Heb echt hard geroepen dat dit de eerste en laatste keer was...(al meen ik er nu helemaal niets meer van :D)

@Bloemetje..mooi geluid hé. Ik werd de eerste keer helemaal emotioneel. Over 2 weken mogen we weer..kan niet wachten.

@Sybje..leuk boek voor manlief..hij zal af en toe in een deuk liggen :D vies hé sommige geuren, ik vond een slagerij echt afschuwelijk!

@Sas..jij dus ook al zo'n lieve man..ik kan af en toe ook weer helemaal verliefd worden :D hier ook weken niet gekookt..als ik alleen al aan vlees dacht bah! Gelukkig wordt dat nu minder.

19. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Hoi!

Ja ik kan al echt een beetje gaan aftellen! Nog maar 2 weken werken!
    Jammer genoeg heb ik niet echt een rustig gevoel, vandaar dat ik ook niet meer zo actief mee schrijf......
    Ik voel me erg onrustig en onzeker en heel kwetsbaar, om de kleinste dingen kan ik me druk maken, boos worden en huilen...... Zullen vast de hormonen zijn.....
    Met ons meisje gaat wel alles goed!

Ik lees wel steeds met jullie mee hoor!

Veel liefs voor iedereen!

20. Krisstel

@Chantje..wat vervelend dat je je zo voelt! Gelukkig nog maar twee dagen werken en dan hopelijk lekker genieten...de tijd gaat zo snel, jullie kleine meid is er zo.
    Succes met alles!

Deel Deze Pagina