@ Makkie ja wij willen eht geslacht wel weten. Mijn man wil graag een dochter en ik wil graag weer een zoon. Dus 1 van ons krijgt zijn zin haha Maar natuurlijk is het aller aller belangrijkste dat ons beebje gezond is. Ik heb ook en krijg nu weer zo'n spuit voor de rhesus bloedgroep. Ik kreeg hem toen in mijn bil, en die voelde die dag wel een beetje beurs aan. Maar verder nergens last van gehad. En als het goed is krijg je na je bevalling nog zo'n spuit.
Cira; wat een vreselijk verhaal joh! Een kindje krijgen is echt een wonder! Helaas ken ik ook mensen in mijn omgeving die veels te vroeg hun kindje zijn verloren.....sterkte! Meisje; geen paniek! Maar das waarschijnlijk makkelijker gezegd dan gedaan... Hoest nu met je? Lot; 30 weken alweer, nu is het echt al een beetje aftellen he.. Makkie; rustig aan hoor, goed naar je lichaam luisteren! Thamara; 20 weken echo... heb je weer iets om naar uit te kijken..... leuk leuk! Ben vast heel veel vergeten..... Heb het even erg druk.... Vanmorgen de 1e keer naar babayzwemmen geweest. Suze heeft er van genoten en licht nu heerlijk te slapen!
Hoi hoi, @Cira, bij jou ook al een overleden kindje in je omgeving.. pff heftig he, het slaat in als een bom! Vervelend ook dat je in het ziekenhuis bent geweest met Jaimy, hopelijk gaat het allemaal snel helemaal goedkomen! @ Sas, bedankt voor je emailtje ik ben benieuwd of het dieet voor mij ook gaat werken! Was jij trouwens onder behandeling bij Geertgen? Hoe ben je daar terecht gekomen en hoe beviel dat? @ Meisje, tjee dat is schrikken zeg.. Het móet gewoon goed gaan hoor. En inderdaad wat de anderen ook al zeggen, zolang het bruinbloed is.. Maar goed makkelijk gezegd natuurlijk, hoe gaat het nu met je? Doe je een beetje rustig aan? @ Lot, gefeliciteerd met je 30 weken! Wat gaan jullie hard zeg! Hoe gaat het verder met je, ben je al aan het voorbereiden op de komst van jullie kindje? @ Makkie, goed dat je zo voor jezelf zorgt! Doe het lekker rustig aan hoor! Weet iemand hoe dat het nu met Sybje gaat? Vanmiddag om 16.00 belt de gyn/fertiliteitsarts terug ik ben benieuwd wat ze dan gaat zeggen. Heb vanavond een gesprek met iemand die naar een kliniek hier in de omgeving is overgestapt, ik ben benieuwd. Grote kans dat als de gyn niet met een redelijk voorstel komt ik daar naar toe overstap.
@milla ik zat niet bij het Geertgen maar in het Elkerliek ziekenhuis is Helmond. Het is een klein maar heel fijn ziekenhuis. Ik heb zelf in het LUMC in Leiden gewerkt, maar ben daar uit frustratie gestopt omdat ik het beleid vwb de omgang patienten mens onwaardig vond. In het Elkerliek was het gewoon persoonlijker. Maar naar 2 1/2 jaar op de gyn poli leer je natuurlijk iedereen wel kennen. Maar het verbaasde me dat alle artsen je ook nog steeds herkennen. Laatst bij een festival kwam ik er een paar tegen en dat was best gezellig. Volgens mij kun je zelf het Geertgen bellen, en vertellen ze je daar hoe en wat met inschrijven. Het is een particulieren kliniek maar verzekeringen vergoeden wel alles. Ik zou het gewoon doen als ik jou was. Al is het maar als secon opion. @sybje meid hoe is het nou met je. @meisje haal je geen gekke dingen in je hoofd. Vertrouw je lichaam. Als het goed voelt dan is het gewoon goed. @all vanmiddag met Thijs naar het CB voor zn eerste prikjes. Ik ben benieuwd of deze zullen geven nu hij zo verkouden is. En zo niet dan wil ik ze toch zeker vrijdag hebben omdat hij volgende week naar het KDV moet en daar wil ik hem niet oningeent naar toe laten gaan. Ik laat het wel weten hoe het afgelopen is.
hai meiden, daar ben ik weer. Ik merk dat ik me weer wat beter voel, wat rustiger daar is verlof natuurlijk ook voor he! @ meisje, wat schrikken meid! Ik heb ook bloedverlies gehad, een spoortje, maar toch.. maar dr zit een mooi prinsesje in mn buik hoe is het nu met jou meid? verder bruin/ rood loos gebleven? vast wel he! @ alle mama's. Ik kan nog niet reageren/ meepraten met jullie verhalen, maar ik lees ze nog altijd met veel interesse! Ik ben nu ook bezig met het boek oeiikgroei, wel een dunne versie, maar t meeste zal er wel instaan! Erg interessant! Moest bijna huilen bij het besef hoe kwetsbaar die kleintjes zijn.. *hormonen*. @ cira, wat een verschrikkelijk verhaal! bah, tranen hier hoog in mn keel! sterkte meid! En schrikken met jouw kleintje ook! gelukkig is alles ok! en gaat het weer een beetje beter! @ chantje, hmmmm babyzwemmen,ik wil ook! @ lot, gefeli, 30 weken! vind je het snel gaan? @makkie: lekker in bed gaan liggen meid? hoop dat je snel een beetje bovenjan bent! slim dat je lekker naar huis bent gegaan! gaat dat goed met je werk? @ sybje, je leest het niet, ,maar we denken aan je hoor! ik hoop dat de operatie heeft geholpen en alles nu weer in orde is! @ all nogmaals Over minder dan 3 weken mag ons meissie al komen... Wahahahaah, onwerkelijk hoor! Mannetje is steeds ontroerd als hij de kleertjes ziet en t wiegje enzo.. Pfft, zo maf.. Maar... ik vind het nog steeds zoooo langzaam gaan Nou ik ga dalijk lekker bij mn zus eten, en vanavond klaverjassen haha, lekker burgerlijk! Liefss, Taliaa
Hey lieve dames, Het is écht mis. Ben al naar het ziekenhuis geweest, maar daar konden ze op de echo niks zien. Ben de hele dag flink aan het vloeien, alleen nog maar rood bloed met af en toe wat stolsels. Buikkrampen valt mee, maar wel best veel last van mijn rug. Kortom, het is écht mis... Het is ons tot nog toe dus niet gegund... Wat een pech he. Ik meld me morgen wel weer. X
Neeeeeee waarom nou... Ik vind het heel erg voor jullie! Eerst zoveel vreugde en nu dit! Ik wens jou en je mannetje heel veel sterkte toe! Dikke knuf!
Beetje dubbel om nu dit te posten, maar we hebben net een hartje gehoord! Hij was wat moeilijk te vinden, maar na effe zoeken was ie goed hoorbaar! Jammer genoeg geen echo, dat word pas met 20 weken. Verder was alles goed!
Hey meiden... Wat een lieve berichtjes allemaal. Fijn dat jullie aan me denken. Misschien dat ik deze dagen me even wat minder laat zien hier, heb echt tijd nodig om dit een plekje te geven. Kan nu niks anders dan janken. En denk dat ik dat ook maar moet laten gebeuren, anders komt het er vast en zeker een andere keer uit. Nu weer op naar een volgende zwangerschap. Want het móet echt 3 x scheepsrecht worden. X
Meisje doe maar rustig aan en probeer het een plekje te geven en huilen is ook wel goed alles eruit gooien, sterkte!