Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.089
    2.222
    113
    Brabant
    NEEEEEEEEEEE meisje.... hier een dikke snik:( wat en verschrikkelijk nieuws! Wat een contrast tussen de vreugde en t verdriet!
    Heelveel sterkte meid en neem de tijd om dit een plekje te geven... Al zou ik niet weten hoe..
    We zijn er voor je als je dat wilt!

Hele, hele dikke knuff voor jou en je man!
    Liefss, Taliaa

2. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @meisje o nee niet weer. Geef het maar een mooi plekje in je hart. En vooral laat het uitzoeken waarom het nu weer mis gegaan. dit moet je gewoon weten ook om het een mooi plekje in je hart te kunnen geven. Heel veel sterkte en we denken aan je.

3. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @taliaa heerlijk hoor burgelijk zijn cq worden. Wij hebben altijd geroepen dat we nooit in een center parcs huisje zouden gaan zitten. (vervente kampeerders/skieers) maar nu met de kerst hebben we er een geboekt. Lekker met ons menneke in het subtropisch zwemparadijs.
    @all Thijs heeft gisteren zn prikjes gehad. Wilde de verpleegkundige dat ik hem tussen door even zou troosten. Ik heb gevraagd of ze die andere prik ook gelijk wou zetten, want Thijs lag er toch nog en huilde al. Je kunt maar beter doorpakken. Gelukkig lachte hij daarna weer erg snel. s'avonds had hij wat verhoging, maar we hebben hem een zetpil gegeven zodat hij de nacht lekker kon slapen en nu is ie de hele dag nogal wat slaperig. Maar tussen door is hij wel erg vrolijk. En hij begint nu dingen te grijpen en tegen aan te slaan. Erg leuk.

4. Makkie

Makkie Niet meer actief

Sas, nou de eerste prikjes hebben jullie gehad.... gelukkig heeft Thijs niet al te lang gehuild, al lijkt het me sowieso altijd te lang! Gelukkig gaat het verder goed en heeft hij er niet al te veel last van....en lekker hoor Center Parcs! Wij gaan daar ook altijd 1 of 2 keer per jaar heen. Idd lekker zwemmen met jullie manneke!

Taliaa, hier dus ook een burgelijke muts hoor! Heerlijk toch? Tuurlijk hou ik van een keertje de kroeg in of zoiets, maar lekker thuis tutten en vadertje moedertje spelen, HEERLIJK!

All, vanacht toch zo heerlijk gedroomd.... ik droomde dat ik bevallen was van een meisje.... een heerlijk mooi poppetje met hele donkere haartjes. We gaven haar de naam die we nu hebben voor een meisje. Zo gaaf om die naam dan ineens in je droom te gebruiken! En gelukkig dat ik die naam nam en niet ineens iets anders, ik sta er dus echt achter. Alleen vond mijn moeder in de droom de naam niets en kon hem helemaal niet uitspreken hahaha. Terwijl ik weet dat ze hem in het echt vast heel mooi vind! Verder was ik in mijn droom niet 'gewoon' bevallen, maar kreeg ik een keizersnede. Ik werd heerlijk gelukkig en super emotioneel wakker! Ben benieuwd wat van de droom waar is.... krijgen we dan een meisje? Vind mijn moeder de naam straks toch niet mooi en ga ik een keizersnee krijgen? Spannend allemaal!

5. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hey meiden !

@cira ; oh wat een vreselijk niuews zeg ...jakkes dat gaat je niet in de koude kleren zitten

@meisje : nee he ...dikke knuff meis

@all : ben vandaag eindelijk weer thuis gekomen ......het was echt vreselijk de pijn ...heb er geen woorden voor nodig ......
    uiteindelijk heeft mijn moeder voor elkaar gekregen dat ze het weekend nog overleg hebben gehad en ik gezien ben door een maag darm en lever arts .....

ik was behoorlijk geel en leverfuncties waren verstoord ....
    maandag ben ik geopereerd ...ze hebben een klein sneetje gemaakt in de galblaas en shoongeveegd zodat al het prut , gruis en rotzooi er nu uit is ...de poort hebben ze wijder open gezet zodat evt gruis en stenen er zelf uit kunnen ......na de bevalling gaat de galblaas er uit !

bedankt voor alle lieve reacties !

@ lot : bedankt meis voor het doorgeven !

6. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Sybje; wat fijn dat je weer thuis bent! Doe maar lekker rustig aan, dat heb je verdient!

7. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Sybje fijn dat je weer lekker thuis bent, is de pijn wel weg nu?

8. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @lot : ik heb wel nog pijn waar ze geopereerd hebben en op de rug , maar dat schijnt vooral door de kleine te komen ...die drukt lekker op alles ...
    maar ik kan het nu goed uitzingen met een paracetamol ....

9. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Meisje ik vind het echt K*T voor jullie! Maar we duimen nu nog harder!

Sybjes fijn dat je er weer bent!

Sas, wat raar dat je hem tussen door moest troosten, je kan het maar beter gelijk gehad hebben!

Nou vandaag is JEsse heeeeeel huilerig, zo'n dag heeft hij nog nooit gehad! Heel zielig voor mijn mannetje als die zo ontroost baar is, ben dan toch wel blij dat ik BV geef want dan leg ik hem gewoon aan als die echt niet stil te krijgen is. Hij ligt nu lekker te slapen en dat ga ik ook zo doen! vandaag zijn we dagje katwijk geweest, heb een leuk shirtje gekocht van LIEF, met de tekst STOER! heel leuk ben er verliefd op!
    Nou vrijdag gaan wij lekker naar landal greenparcs in Drente heb er erg zin in, lekker weekje tussen uit!

10. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ Sybje gelukkig is alles goed gegaan.
    EN heb je nu minder pijn.
    Word je nog steeds eerder ingeleid ?

Liefs Thamara

11. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    fijn dat je weer thuis bent sybje! doe rustig aan en knap weer op!

12. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.089
    2.222
    113
    Brabant
    @ sybje, gelukkig ben je er weer! Hebben ze meteen even de kleine gecheckt? die doet het vast prima he?
    en een dikke duim voor je moeder! herstelze!

@ burgerlijke mama's: ja toch wel lekker he;)

@ meisje: hoe is het nu meid? en met je vent? kunnen je er samen over praten en verwerken?

@ makkie, haha, die dromen he.. wel leuk, maar soms ga je je toch dingen afvragen...:) heb ik ook hoor!

@ sas: zo de prikjes zitten erin! wat gaat de tijd toch snel, he? of niet?

@all, ik wilde lekker uitslapen vandaag, want slaap de eerste helft van de nacht zo slecht/ nauwelijks. Maar helaas, om kwart voor acht waren de bouwvakkers weer luid aan het werk. Bahbah, boren en hakken. Hoop zooooo dat het snel af is! (ze zijn nu bezig met de entree van de flat, dan nog ons balkon achter en dan zijn ze klaar!)
    Dus Taliaa zit nu met erg kleine oogjes achter dr laptop..

LIefss, Taliaa

13. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hey meiden

dankje wel voor de lieve reactie's !

de kleine doet het ontzettend goed ...kreeg soms meerdere keren per dag een ctg scan .....en altijd voor de pijnmedicaite kreeg ik een ctg scan ....zit echt een sterk kindje in mij !

heb nu aanzienlijk minder pijn ...meer niet dan wel ...red het makkelijk met de paracetamol !
    het inleiden willen ze nog steeds uit stellen tot 38 weken

14. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Hallo dames!

Hier even een kort berichtje van mij!
    Het gaat al weer een klein beetje beter, maar vanzelfsprekend nog niet top.
    Kan 's nachts niet zo goed slapen, en overdag lukt het ook niet echt dus ben erg moe.
    Blijf deze week thuis van het werk, en zie nu al op om volgende week maandag weer te beginnen met het 'gewone' leven.
    Maar goed, de vorige keer is dat ook gelukt, dus dat moet nu wéér.

@ Sybje; wat een nieuws weer allemaal, hou jij je ook taai meid!

X

15. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Meisje'; na mijn MA was ik ook alleen maar moe. In bed bleef ik maar malen en kwam helemaal niet aan slapen toe.... Misscjien is het ook wel goed om weer met "het gewone leven" te beginnen maandag, voor de afleiding dan.... Maar doe het wel helemaal in jouw eigen tempo!

16. Makkie

Makkie Niet meer actief

Syb, welkom terug meid! Fijn dat het een stuk beter met je gaat en met jullie kleintje! Zeker een sterk kindje, heeft hij/zij vast van de moeder ;) ! Rust maar lekker uit en doe rustig aan he?

Meisje, heftig allemaal weer. Vind het zo oneerlijk voor jullie... heel veel sterkte gewenst.

Taliaa, balen dat je zo slecht slaapt en dan ook nog niet uit kan slapen door de herrie! Maar goed, kun je een beetje wennen voor straks, als de kleine er is, dan kom je ook niet meer veel aan slapen toe... ;)

Chantje, fijn weer van je te horen! Hoe is het met jou en de kleine meid? Hoe gaat het werken en het KDV?

Hier barst ik van de rug/nek pijn. Het was vroeger al een zwakke plek (verkeerde houding) maar de laatste jaren geen last, maar nu dus weer wel. Ook verkeerde houding denk ik... het begint smorgens al meteen in de auto en op mijn werk hele dagen.... wil echt niet zeuren, wat de kleine is heerlijk actief en doet het super, maar die nekpijn is wel erg vermoeiend steeds....

17. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Meisje@ Heel veel sterkte gewenst hoor meid...

Sybje@ Je bent er weer, hopelijk gaat alles nu goed met je. Het is inderdaad een heel sterk kindje die in je buik leeft hoor. Laat je beebje maar nog lekker zitten tot week 38

Hier alles goed met ons meisje, deze namiddag naar kind & gezin om haar te wegen en weer een algemene controle...

Soms heeft ze nog wel eens last van krampjes maar het is toch al verminderd. Een dag of 3 geleden wel een hele dag last van gehad maar nu mss 1 of 2 keer in een dag. Vind het nog steeds zo erg om haar zo te zien lijden en er is echt niet veel dat we kunnen doen om het te doen verminderen die pijn. Het masseren enzo helpt ook niet echt :(

Heb de laatste tijd niet veel tijd om te reageren sorry daarvoor... Maar de meiden hier die al bevallen zijn zullen dit wel goed begrijpen hé.

Hier nog een foto van m'n lief prinsesje...

18. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    en nog ééntje :)

19. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
  20. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Mariska wat een poppetje *smelt*

Sybje fijn dat je weer thuis bent!

Meisje meid doe rustig aan en denk vooral even aan jullie! Dikke knuffel!

Sas wat raar dat je tussendoor moest troosten met de prikjes. Ik zou ook zeggen gelijk de tweede erachteraan. Wel super dat Thijs er niet zoveel last van had naderhand.

Makkie rustig aan hoor en goed aangeven wanneer het niet meer gaat. Een zwangerschap is een zware opgave voor je lichaam. En wat een droom zeg. Ben ook erg benieuwd voor je wat er uitkomt.

Taliaa balen zeg met die bouwvakkers!

Deborah leuk aijn die shirtjes van LIEF he. Ik heb zelf het shirtje met eigenwijs en die met jongen! erop gekocht voor Jaimy vond ze zo schattig.

Meiden hier ook zo'n burgermoedertje :) . De rust is hier gelukkig een beetje terug Jaimy is weer goed opgeknapt en woog dinsdag alweer 3830 gram en is al 53,5 cm lang. Hij groeit dus erg goed ondanks die week aanmodderen. Mijn hoofd is ook weer wat rustiger. En als alles goed gaat ga ik per 27 oktober aan de slag op een nieuwe baan. Onofficieel ben ik al aangenomen, maar officieel moet het nog bevestigd worden. Het is wel voor vier dagen in de week, maar op basis van een tijdelijk contract. Mijn hubbie gaat een pappadag nemen (weet zijn baas nog niet :p ). Nu nog een nieuwe (tweedehandse) auto en alles is weer behoorlijk op de rit.

Deel Deze Pagina