Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Makkie; vervelend hoor nekpijn, zal ookwel erg vemoeiend zijn.

Mariska; wat een prachtig poppetje!

Deborah; ik vind lief! zo leuk! Via hun webwinkel kan je kleertjes ook heeeel goedkoop kopen!

Cira; spannend een nieuwe baan. Fijn dat het goed gaat met Jaimy!

Ik lig nog/weer met mijn laptop in bed. Suze is de hele nacht aan het spoken geweest. Ze is erg verkouden, hoest veel en heeft koorst. Ben er de hele nacht uitgeweest. Suze slaapt vanaf het begin al toppie dus ben het niet gewend. Nu ligt ze te slapen. Ik vind het erg vervelend dat ze zich niet lekker voelt. Gelukkig drinkt ze wel heel goed!

2. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @makkie : ai p;ijnlijk zeg ....en een lekkere hete douche of bad en daarna lekker smeren ? dan mag gewoon he ....

@ mariska oohh wat een mooi meisje zeg !

@debjes ..ik zat het gisteren al te bekijken maar heeft dat ventje van jou krulletjes ? lief koppie hoor !

@cira spannend zeg je nieuwe baan !

@ all : weten jullie nog dat ik er altijd zo tegn op keek tegen de bevalling ?
    er is nu op de 1 of andere manier een 1 of ander oergevoel losgebroken dat ik er zin in heb .....misschien is het wel een bijwerking van de narcose en de injecties ...maar heb er echt zin in ....
    kom misschien ook wel doordat mensen zeggen dat koliekpijnen erger zijn dan een bevalling .....wet het ook niet !

@chantje : ooh hoop dat je meisje snel opknapt is voor dr zelf ook niet lekker dit ...doe maar effe lekker een tukkie hoor !

ooh ja ik ga zo weer even boos de babyzaak bellen ....ben as dinsdag 34 weken en het kamertje is er nog niet ...word er een beetje zenuwlappig van

3. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    ZGoedkoper dan in de winkel?
    Want dit shirtje was 15,95 vond ik best prijzig, maar goed ze zijn onwijs leuk ;)

4. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @debjes ik heb een poos terug een hele stapel kleertjes via internet besteld ...had een broekje van 4,00 euro en shirtjes van 3,00 ...geen geld dus !

5. Makkie

Makkie Niet meer actief

Syb, jee nog steeds geen kamertje... zou er ook beetje de kriebels van krijgen... en goed dat je nu zo tegen de bevalling kijkt, you go girl!

Bij de Bijenkorf het je trouwens ook erge leuke kleertjes van Lief!. Wel prijzig vind ik het, maar ach 1 of 2 truitjes mag best!

Ga straks een broek die ik bij Prenatal gezien heb halen (eentje die ik pas wonder boven wonder!) Tis een skinny jeans en dan wil ik er van de lompe fluffie laarzen overheen doen. Lijkt me super staan straks op het eind al waggeld met een dikke buik! hihihi

6. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Sybje gewoon via de site van lief! ? De twee shirtjes die ik heb gekocht waren namenlijk bijelkaar ook 34,90 euro.

7. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Via de site heb ik veel spulletjes in de aanbieding gekocht. Ik denk dat het de collectie van 2007 was maarja...... net zo leuk hoor!

8. Makkie

Makkie Niet meer actief

Hee meiden, ideetje: is het niet leuk om ook een topic onder de clubs te maken met De bevallen dames van het PCO-clubje? dan kan daar lekker geklets worden over de beebjes enzo.... en dan volgen wij jullie vanzelf! En natuurlijk kunnen wij daar en jullie hier mee blijven kletsen! Niet dat ik jullie hier niet meer wil hoor, integendeel natuurlijk! Maar mss wel leuker voor jullie, omdat jullie nu alweer in een andere fase zitten....

Als jullie het niets vinden hoor ik het wel.....

9. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @makkie is wel een goed idee ...maar ga iedereen wel missen dan !

@ chantje : ja ...en dan zie je ergen op = op of opruiming ...

10. Makkie

Makkie Niet meer actief

11. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    best een goed idee hoor Makkie!

Maar ik wil jullie ook blijven volgen..... toen ik hier ging schrijven werd ik niet meer actief in het pco topic, ik merk dat ik het lastig vind om actief in 2 topics mee te schrijven.....

Maar als iedereen "overgaat" dan ga ik mijn stinkende best doen om hier en daar mee te lezen/schrijven.....

12. Makkie

Makkie Niet meer actief

Ja, dat is ook zo. Ik moet toegeven dat ik ook het PCO topic minder actief volg en moeilijk vind om bij te houden.... was maar een idee, maar mss toch niet zo'n goeie dan...

Jee, hier is de kleine toch een partij aanwezig! Continue draaien en duwen! Denk soms echt bij mezelf, sorry kleintje, mama heeft nu eenmaal niet meer ruimte voor je hahaha. Ooo wat kan ik hier van genieten zeg! *zucht*verliefd*zwijmel*

En ik heb nu lekker weekend, JOEHOE! Lekker uitslapen morgen, mmmmmm!

13. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    oooh, makkie ik wil de mijne ook voelen! Kan niet wachten hoor!

14. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @makkie ik wil niet naar de andere topic, want dan ga ik jullie missen. Nu kan ik via jullie nog steeds volgen en na genieten van de zwangerschap.

Het lief winkeltje in eindhoven gevonden en dat heeft inderdaad geld gekost. Maar ik heb een kortingskaart dus dat scheelt.

Thijs huilt ik kom later nog eens terugt.

15. Makkie

Makkie Niet meer actief

Nou, had er beter niet over kunnen beginnen, ik ook altijd met mijn ideen :oops: Fijn dat jullie het gezellig bij ons vinden en dus lekker hier blijven beppen! Vind ik zelf ook leuker, heerlijk al die babypraat, maar dacht dat het mss wel handig was....

16. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Geef toch niet joh!

We gaan gewoon over een poosje met z;n allen "over"!

17. Milla

Milla Niet meer actief

@ Makkie, op zich wel een goed idee hoor, ik snap je wel, maar ik zou ook iedereen missen.
    We zitten hier met een mengelmoesje van klussers, zwangeren en mama's met beebjes, daardoor leven we nogal in andere 'werelden'. Ik heb ook het gevoel dat ik overal een beetje achter aan 'bengel', als ik nog zwanger wordt, zit ik straks in het zwangere wereldje en hebben jullie het misschien al over dreumes en peuterpraat. Toch heb ik het gevoel dat we allemaal een beetje een band hebben en echt een groepje vormen doordat we allemaal een tijdje in het zelfde schuitje hebben gezeten en al best een hele tijd samen schrijven. Ook al zitten jullie in een andere fase ik zou niet opnieuw apart van jullie willen schrijven.

18. Milla

Milla Niet meer actief

Ik hoop dat dat poosje zo lang duurt dat ik ook met een beebje mee kan.

19. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    We zijn gewoon elkaars pco-vriendinnetjes (jaja het is ook nog ergens goed voor) bij de andere topics vind ik maar moeilijk aansluiting, er wordt niet echt inhoudelijk op je vragen ingegaan dus ik kijk inmiddels ook op een ivf-site alleen staan daar soms nog heftigere verhalen en dan word ik ook weer bang dat ik daar bij ga horen (verhalen van overstimulaties, geen bevruchtingen en 7x ivf mislukt enzo). Snap best dat jullie niet meer bij pco meeshcrijven want dat doe ik zelf nauwelijks meer (ken niemand). Soms voel ik me ook wel weer schuldig want je kan natuurlijk wel tips geven.

Schrijven jullie veel bij de andere zwanger/bevallen forums? Hier nog steeds geen ongi, het zal ook eens vlekkenloos (euh) gaan bij mij... morgen gyn bellen. Jullie veel succes, wie is de eerst volgende?

20. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Linda vervelend dat het nog niet doorzet want dan kan je verder, hoe is het verder met je?

Deel Deze Pagina