Thamara, vervelend dat je ziek bent (geweest). Hopelijk ben je snel weer opgeknapt. Gaat verder alles goed? Fleurrebel, wat vervelend meid.... laat je niet gek maken hoor! Geniet van je meisje, de rest is niet belangrijk... Syb, ben ook benieuwd naar je verslag van de babykamer! Is het mooi aan het worden? Taliaa, hoe gaat het met jou? Laat je snel ff wat van je horen? Linda, succes morgen met de uitgangsecho meid! Hopelijk kunnen jullie snel van start! Ik duim voor je! Hier volgens mij vandaag voor het eerst een (paar keer) harde buik gehad. Tenminste, dat denk ik hoor.... terwijl ik juist niets gedaan heb, alleen maar op de bank gehangen .
Verder gaat alles wel goed. Ben nog wel steeds moe, gisteren kon ik mijn ogen niet los houden en ben zo op de bank in slaap gevallen. Nog 2 weken en dan eindelijk weer naar de vk, vind het soms veels te lang duren die periode's ertussen.
Hey dames, Ik ben vandaag weer gaan werken, maar doe het wel nog rustig aan. Werkdagen van 10 of 11 uur trek ik écht nog niet, dus ik sta op de 'stand-by' modus. Ik denk trouwens dat jullie ergens verkeerd gelezen hebben, óf ik heb het verkeerd opgeschreven, maar ik ga vrijdag pas naar het ziekenhuis. Daarna gaan we lekker een weekendje weg naar Centerparcs, even alles weer op een rijtje zetten. X
hey meiden ben ik weer @fleurrebel : jeetje zeg ...dikke knuff wel fijn dat je je meisje het goed doet ! @pooh : ooh wat gaaf zeg , wat zullen jullie blij zijn met de spulletjes zeg ... @all : nou het kamertje staat ! weet nog niet of ik het laat staan zoals het nu staat ...maar dat zie ik nog wel .... vandaag ga ik het kamertje uit soppen en nog wat spulletjes wassen ....vanavond komt mijn schoonzusje samen met mij het kamertje inrichten met de spulletjes zij heeft al 2 kindjes dus dat is wel makkelijk volgens mij ben ik er zelf niet zo goed in ,....
@all, ik vind het zo moeilijk om leuk behang uit te zoeken. Ik wil niet van dat drukke behang met een rand figuurtjes ofzo. het liefst 1 muur wat drukker en de rest licht ofzo. Pfoe...kan niet kiezen! Ben gisteren wel begonnen met behang trekken, maar had nie tzo'n goede dag. hoofdpijn omdat mn nek vast zit, doodmoe en bandenpijn. Heb dus bijna de hele dag op de bank liggen suffen,. Het was een drukke week en vrijdag met die musical en dan zaterdag hele dag weg, breekt me toch op. Vanmiddag komt een vriendin van me, gaan we ergens lunchen. Verder hou ik me kalm. Morgen ben ik jarig en ik hou niet van mn verjaardag vieren. helemaal niet nadat pa is overleden 3 jaar geleden. Ik hoop dus dat het snel woensdag is.
@pooh : daar houden wij ook niet van ...heb nu een rustig behangetje ...2 muren ruitjes en 2 muren egaal snap dat je wat opziet tegen je verjaardag zeg .... veel plezier vanmiddag !
Meisje, dan zijn we idd allemaal in de war geweest, dacht ook echt dat je vandaag naar het zh moest! Lekker straks weekje weg.... even rustig tijd voor elkaar. Syb, leuk! Veel plezier vanavond met je schoonzusje lekker tutten! Straks wel een foto plaatsen he? Vanacht behoorlijk 'slecht' geslapen. De kleine was echt ENORM druk, wat kan die trappen zeg! Heerlijk hoor, je hoort mij daar niet over klagen, maar het was echt uuuuren achterelkaar. Hebben/hadden jullie kleintjes dat ook? Lijkt wel dat hij/zij door mij niet kan slapen. ... als ik me omdraai of ga plassen dan is de kleine meteen weer klaarwakker. Das toch zielig?
haha, die makkie...een echt drukte schoppertje in je buik, heerlijk. Alleen snachts iets minder. Ik lag gisteren op de bank met mn hand op mn buik. Ik vol op zich niet echt iets, maar wel soort plopjes, alsof er een zeepbel kapot springt. Maar wie weet zijn het mn darmen wel....Effe wachten dus nog.
Pooh hoop dat dat je beebje is! Ik voelde in het beging ook plopjes. Makkie heerlijk hoor zo'n drukte makertje! Fleurebel fijn dat het met Elena goed gaat! Jij veel sterkte met de situatie! Sybje ik ben de indeling van de kasten nog vaak aan het veranderen. Meisje rustig aan hoor! Hoop dat jullie een vrijdag wat wijzer worden bij de gyn. En daarna lekker saampjes er even tussenuit. Thamaraa Beterschap! Linda succes vandaag! Krisstel hier gaat alles ook goed! Meiden hoop dat ik niemand ben vergeten. Ik ga me weer bezig houden met Jaimy!
ja echt wel! Geniet er ook zo van! Maar ik heb soms het gevoel dat de kleine de hele nacht wakker is.... als ik me omdraai ofzoiets dan is hij/zij meteen wakker. Zou hij/zij dan door mij niet kunnen slapen ofzo? Ga me bijna schuldig voelen....
@ Makkie, dat is normaal. De meeste beebjes worden wakker wanneer hun mama stil gaat liggen, en slapen als je achtief bent. Als je beebje straks geboren is zul je zien dat het in het begin ook 's nachts het meest actief is en dat wanneer je met je kindje gaat rond lopen, in de arm of in de kinderwagen of in de auto, dat hij/zij meteen in slaap valt. Gek maar ze vallen in slaap bij beweging en slapen wanneer je stil bent. @ Linda heel veel succes vandaag! Goed om te lezen dat ik niet de enige ben met die 5 mg foliumzuur, ik vond het nogal veel! @ Meisje, succes vrijdag, hoe laat moet je er zijn? En daarna even lekker uitrusten!
@milla, vriendin van me was in verwachting van een tweeling en slikte daarom ook 5 mg foliumzuur. Is ook standaard dosering bij o.a reuma patienten. Hoe gaat het met spuiten, hoeveel eenheden spuit je nu? @makkie, niet schuldig voelen hoor. Die kleine slaapt vast meer dan genoeg, zonder dat jij het door hebt!
@ all, ff een egobrichtje. Ik ben helemaal niet lekker. Snotterig enzo. En heb zoooooo'n last van mn maagzuur. Ik denk echt dat mn slokdarm is aangetast, verschrikkelijk. Morgen naar de vk, dus dan weer even aankaarten, want dit is niks Slaap slecht, overdag veel pijn etc. Ik hoop dat kleine meid snel gaat indalen, dan wordt het hopelijk wat minder...Heb ook erg last nu van mn ribben, pfft. Maja, laatste loodjes zullen we maar zeggen he? Ik houd jullie allemaal in de gaten en reageer snel weet uitgebreider! Liefss, Taliaa
ja hihihi dat zal ook heus wel.... maar toch, vanacht was het zo erg, dat ik echt dacht dat ik de kleine wakker hield door mijn gedraai enzo....
@makkie : als je beebje moe is en wil slapen doet hij/zij dat echt wel hoor ! die van mij heeft het een poosje gehad dat het s'nachts meer bewoog .... nu is het tamelijk rustig ....vorige week daar in tegen in het zh was het enorm druk ...voel het nu stukken minder .... maar mijn buik is ook veel dikker als vorige week ..... denk dat er geen plek meer is ....
Meisje succes met werken! Waar ga je naar centerparcs wij gaan vrijdag ook een weekendje. Poohbear wij vonden het ook moeilijk behang te kiezen we hebben nu 1 drukkere muur en de andere muren net van het witte af, succes met uitzoeken en hopelijk morgen een beetje een gezellige dag. Taliaa vervelend dat je zo'n last heb hopelijk daalt ze gauw in succes morgen bij de vk.
@ Poohbear wij hadden voor onze zoon alle muren creme. En nu willen we 3 muren structuur verf doen (creme) en dan 1 muur behangen (kleur weten we nog niet ligt aan geslacht beebje) @ Taliaa vervelend zeg dat maagzuur. Hopelijk kan de vk er iets aan doen. @ Makkie jou frummel krijgt best wel slaap genoeg hoor. Kom net van VK af. Voelde me heel onzeker alweer (vanmorgen roze afscheiding) Dus ik heb vanmiddag gebeld. En ik mocht gelukkig gelijk komen, en heb xtra lang naar het hartje mogen luisteren. Buik was goed gegroeid. Afspraak 7 oktober bleef lekker staan, dus over 2 weekjes weer beebje luisteren
Meiden ik mag van start! Vandaag eerste spuit Puregon! De bruine afscheiding was waarschijnlijk de ongi want het bs was mooi dun, wel een kleine cyste maar die houden ze in de gaten. Ze telden ook de kleine follikels (de pco) om bij de 1e echo een goed beeld te krijgen. Verder moet ik 125 IE spuiten, ik schrok me een ongeluk, ik dacht dat is toch veels te veel maar omdat ik nu decapeptyl gebruik die echt alles plat legt, krijg je een hogere dosis dan bij 'gewoon spuiten'. Oja en mijn dosis is dan nog wat lager dan de normale IVF-startdosis (150 IE) maar vanwege de pco (extra kans op overstimulatie) beginnen we iets lager. Nou nu dus super duimen, ben nu al zenuwachtig voor de 1e echo, please please please geen overstimulatie! Nou meiden ik ga ervoor! Sorry beetje lang bericht maar ik dacht misschien vinden jullie de info interessant ivm pco.