Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Pooh gefeliciteerd met je verjaardag!

Milla vervelend dat het niet een keer gewoon van een leie dakje kan gaan he, ik heb er geen ervaring mee veel succes en hoop voor je op een mooi ei!

2. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    zie mijn antwoord bij pco Milla!

3. Makkie

Makkie Niet meer actief

Hee meiden, ff snel een egoberichtje van mijn kant, ben namelijk helemaal niet lekker, volgens mij heb ik een griepje oid te pakken...

gisteravond bij de vlos geweest, alles goed met ons! Bloeddruk netjes en bm flink gegroeid. Hartje weer heerlijk lang gehoord en de kleine ligt nog steeds netjes met het koppie naar beneden en is al heeeel iets ingedaald! Vrijdag terug voor bloedafname ivm mijn rhesus negatieve bloedgroep.

Ga nu snel weer naar mijn bedje, blegghh, ben helemaal niet lekker... lees snel bij om op jullie reageren!

4. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Makkie beterschap en fijn dat alles goed is met je ukkie.

5. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.089
    2.222
    113
    Brabant
    @ Linda, het gaat nu dus echtechtecht beginnen! geluksknuf

@ mila, zoals je zelf al zei: het kan ook gewoon niet gewoon gaan! ik hoop dat het deze ronde toch nog goed komt!

@ mamamazzelmeiden: have fun! Ik ga as donderdag met mn ma! eerst morgenavond naar de hema (15% korting op alles) en dan donderdag de rest halen bij de prenatal en dan zijn we er klaar voor, denk ik

@ makkie, pfft t heerst denk ik, ziek lekker uit he! fijn dat alles goed was bij de vlos! En al ingedaald? optijd hoor!:)

@ all, vandaag weer naar de vlos geweest! aan het maagzuur kunnen ze gewoon niks doen... Bloeddruk prima, bloedwaardes (waren geprikt) op het randje, suiker nu aan de hoge kant, hb aan de lage. maar binnen de marges, dus ok. Gewicht: weer 2 kilo erbij, dus een kilo per week, zucht... Maja, dalijk weer aan de sonja bakker, haha. Ze vond mn buik erg groot, kindje voelde lang, maar in cm's was mn buik normaal, haha. Kindje lag goed, ennnnn ook al aan het indalen. Haha, had gehoopt dat mn maagklachten dan minder zouden worden, maar goed. Ze gaat iig de goede kant op, letterlijk.
    Pfft, zag dat ik bovenaan het lijstje stond, dat wordt wel spannend! Maar denk dat Sybje me voor gaat zijn...

Liefss, Taliaa
    is nog altijd niet lekker:( (thnx voor al jullie lieve woorden!)

6. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    meiden badankt allemaal voor de felicitaties! Ben 33 geworden..poef!
    "makkie, beterschap
    "milla, geen idee, wel 1x eeen cyste gehad...
    "taiaa..irritant dat maagzuur, ik heb het ook sinds een paar dagen na het avond eten...dat doe tpijn!

7. Makkie

Makkie Niet meer actief

Vanuit mijn bedje:

Pooh, van harte meid! Fijne avond verder, nog plannen?

Taliaa, fijn dat je toch weer goedgekeurd bent bij de vlos en je geen zorgen hoeft te maken. Het is logisch dat je op het eind je hb, suiker etc wat schommelt. Kindje doet het goed dus dat is fijn! En écht ingedaald is onze kleine niet hoor! Heeeeel ietsjes, maar het kan nog alle kanten op als hij/zij dat wil en dat is ook niet erg. Maar de vlos denkt wel dat de kans klein is dat hij/zij echt nog helemaal omdraait. Maar het kan natuurlijk altijd... shopse morgen en donderdagavond!

Milla, jee meid wat sh*t weer.... snap dat je er moedeloos van wordt. Het zal echt wel een keer 'gewoon'' gaan en dan zul je zien dat dat dan ook DE ronde is.... succes meid, ik duim.

Linda, wat super dat jullie mogen beginnen! Fijn dat de uitgangsecho goed was! En vanavond weer je tweede spuit, hoe gaat het spuiten verder? Ook voor jullie duim ik me suf hoor!

Meiden die naar Center Parcs gaan, veel plezier! Ben gek op CP! Hoop straks met de kleine weer in het voorjaar te gaan.

Voel me nog steeds belabberd... vandaag dus ook niet wezen werken en morgen ben ik sowieso vrij. Dus lekker in mijn bedje liggen morgen. De kleine heeft gelukkig niet door dat mama niet fit is, hij/zij is heerlijk actief. Toch gezellig als je niet lekker bent en in bed ligt, dat zo'n kleintje je gezelschap houd! En hij/zij heeft een paar keer vandaag de hik gehad, hahaha lekker gulzig aan het drinken dus! Ik ga mijn oogjes weer even dicht doen.... tot later en anders tot morgen!

8. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @makkie : en talia : beterschap hoor !

@talia : oei wel spannedn je bleoduitslagen , gelukkig nog net goedgekeurd !

@all : moet morgenochtend naar de gyn ...wil nu wel eens babbelen over de bevalling , ben er helemaal klaar voor !

9. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Meiden zet 'm op, voor jullie ook niet altijd makkelijk lees ik, ik wilde even zeggen dat ik ook altijd voor jullie duim hoor, zet 'm op dames!

10. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.089
    2.222
    113
    Brabant
    @ Linda, je bent LIEF!

@ Pooh, jou helemaal vergeten te feliciteren, sorry! alsnog dikke gefeli meid! geniet ervaan!

@ Makkie, gezellig, toch met zn 2-tjes in bed:)

@ sybje, succes morgen bij de gyn! spannend hoor over de bevalling hebben!:) wordt het zo echt he! Maar leuk! Ben benieuwd of hij ook al een datum gaat prikken! Ga je die datum ook vertellen of blijft dat geheim? (van de inleiding)

Liefss en hatsjoe, Taliaa

11. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Makkie en Taliaa; beterschap!

Milla; jeetje, wat een gedoe weer, succes hoor

Pooh; Gefeliciteerd

Sybje; over de bevalling beginnen met de vlos, spannend he?! Wat gaat het opschieten he?!

Suze is wel weer opgeknapt, gelukkig. Donderdag naar cb, maar heb haar prikken een maandje opgeschoven.

Het is heel gek.....
    Ik heb veel last van mijn emoties en gedachten sinds ik Suze heb, lijkt steeds erger te worden. Ik ben zo vreselijk gelukkig dat ik er steeds bang van wordt, bang dat het me afgenomen wordt en ik ben me zo ontzettend bewust van het feit dat dit niet voor eeuwig is...... over (hopelijk) een hele lange tijd gaat het over.......
    Ik kan er niets aan doen maar deze gedachten schietten dagelijks een paar keer door mijn hoofd en de ene keer kan ik het heel goed naast me neer leggen en de andere keer wordt ik er vreselijk verdrietig van.....
    Weet niet hoe ik er van af kan komen. Ik geniet echt intens van alles, misschien een beetje te. Zou dat kunnen? dat ik te gelukkig ben?
    Is dit gek?

12. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @talia :ik weet eigenlijk nog niet of ik het bekend maak .....hier misschien wel maar in the real life niet zeg denk ik

@chantje : het klinkt op zich wel logisch , zeker het hele voorafgaande jaar van 3,5 jaar .....
    maar als jij het gevoel hebt dat het niet goed is moet je er eens met iemand over praten ....
    weet niet tot in hoeverre het je bezig houdt , je moet dr dadelijk ook een klein beetje los kunnen laten maar zolang dat gaat gaat het goed toch ?
    je hebt toch al minder moeite met het kdv ?

@all : volgens mij beginnen de wakkere nachten hier ...pppfff lag voor 22.00 er in en heb ontzettend lekker geslapen ...en nu ben ik wakker ...
    heb honger (maar kan beter niks eten ivm de suikers) en heb nog steeds ontzettende jeuk ....en ik moest zo maar poepen midden in de grote boze donkere nacht .... :oops:
    allemaal gekke dingen dus ...

13. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    "chantje, dat geluksgevoel lijkt me vrij normaal en dat je beseft dat et ook anders zou kunnen zijn, en niet eeuwig ook!
    Geniet gewoon van elk moment!

14. Milla

Milla Niet meer actief

@ chantje, ik vind het helemaal niet gek, het feit dat je beebje helemaal afhankelijk is van jou in combinatie met je hormonen en de liefde die je voelt, wordt je nu eenmaal heel kwetsbaar. Toen ik moeder werd ging ik tegen heel veel dingen heel anders aankijken, ik kon allerlei rampscenario's bedenken, dingen waar ik voorheen nooit bij stil stond. Juist het geluk maakt je heel kwetsbaar, maar dat hoort er helemaal bij.

@ Sybje, hoe en waar heb je precies jeuk, je hebt toch geen zwangerschapsjeuk? Veel succes bij de gyn!

@ Makkie, hoe voel je je? Heel veel beterschap!

@ Poohbear hoe was je verjaardag?

@ Taliaa, oh wat vervelend en herkenbaar dat maagzuur, dat had ik ook altijd, heb zelfs een verbrande slokdarm gehad... Jammer dat je vlos niet veel voor je kan doen. Wat mij heel erg hielp was een paar extra kussens onder mijn hoofd in bed en gewoon maagzuurremmers (Malox en een vloeibaar middel van de apotheek). Hopelijk daalt je kleintje snel verder in en gaat het beter.

@ mazzelmama's: Veel plezier met shoppen!

15. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @milla : jep klopt als een bus ...., heb mijn buik al opengekrabbelt , zit de hele dag aan mijn borsten(lees tepels) te jeuken :oops: en mijn armen ....
    en mijn eehhm je weet wel maar dat valt weer onder een andere jeuk ;)

@all : ben net weer terug van de gyn .....
    de pc deed het daar niet aarrghhh :rolleyes: kon ik alles gaan zitten te vertellen ....
    1 ding scheelde het verhaal van mijn galblaas stunten was al door alle alle ziekenhuizen gegaan die hier samenwerken ... :oops: tjonge jonge ....is natuurlijk besproken op het gyn overleg (hoop ik )
    ik had mijn eigen gyn niet dus dat was ook niet echt praktisch ...
    maar heb dus geen uitslag van de kweek gekregen want die hadden ze niet ,....maar heb wel zalf ...
    en een soort drankje achtig iets voor de jeuk op mijn buik .....smeert niet echt praktisch maar het is wel lekker koel op mijn buikkie ....

nou ja de buik is vol om het zo maar te zeggen .....ik heb er geen plek meer voor ...en heb ook te horen gekregen dat ik niet in het zh kan bevallen waar ik wou ....dus we moeten nu uitwijken naar een ander zh ....maakt niet uit ....en de planning om in te leiden staat nog steeds op 38 weken ...als het nog steeds te doen blijft voor mij ... ;)
    volgende week maar even aan de andere gyn vragen of we een datum kunnen prikken ;)

16. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @chantje ik ken die gevoelens ook hoor. Je hebt zoveel liefde voor je kind en die wil je gewoon aan alle kanten beschermen voor de grote boze wereld. Ik maakte me laatst al zorgen over later als ie groot is. Mn man vroeg toen of ik een koud nat washandje in mn nek nodig had, om die gedachtes te verdrijven. Ik moest van hem van het hier en nu genieten. terwijl me dat nu juist goed lukt. Ik ben helemaal nog niet bezig met volgende week. Ik geniet echt van de momenten nu. Probeer dat ook te doen. Geniet van Suze nu, anders heb je straks spijt dat je er niet van genoten had.
    @talia fijn dat alles weer goed was bij de vk.
    @all hier gaat alles zn gangetje. Thijs is gisteren wezen wennen op het KDV en dat ging erg goed. Ze vonden hem een vrolijk mannetje. Hij klets op zijn manier tegen iedereen. Hij is nu druk bezig met zn knuffels in de box. Hele verhalen heeft ie. Super grappig om te horen. De dames met de beebjes in de buik moeten nog even geduld hebben, maar daarna is het ook zo super leuk, zucht ik kan niet wachten tot jullie daar ook over mee kunnen praten.

17. Makkie

Makkie Niet meer actief

Nee toch, zonet gebeld door mijn vader dat het helemaal niet goed gaat met mijn moeder... haar suiker is erg laag en haar bloeddruk helemaal niet goed.... ze is vandaag ook bijna flauwgevallen... ze ligt nog steeds in het ziekenhuis... en als klap op de vuurpijl: ze wordt morgen voor de DERDE keer geopereerd omdat het gewrichtje in haar vinger WEER eruit is geschoten :cry:

Het ergste is dat ik niets voor haar kan doen... kan haar niet bellen omdat ze daar te beroerd voor is... kan nu niet naar haar toe.... he bah, ik wil haar helpen! Voel me nu zo machteloos thuis...hopelijk kan ze vanavond wel visite verdragen.....

moest dit even kwijt.... bah bah bah bah bah

18. Makkie

Makkie Niet meer actief

Nou gelukkig heb ik mijn moeder toch net even gesproken. Ik heb haar toch maar gebeld en gelukkig nam ze op. Het gaat nog niet erg goed, maar wel beter. Ik moest me geen zorgen maken en aan mezelf denken... nou makkelijker gezegd dan gedaan hoor! Gelukkig is ze daar in goede handen en komt mijn zus straks nog bij haar langs. Dan gaan wij morgen...

Twas fijn om haar stem even te horen... ze heeft ook altijd pech hoor!

19. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.089
    2.222
    113
    Brabant
    @ makkie, dikke knuff voor jou! wat een pech heeft jullie mam zeg!hoop dat ze snel herstelt!

@ sybje, we horen het hier dan wel;) en ik weet ook niet of ik het zou zeggen aan mn familie... Balen dat je je eigen gyn niet had

@ Mila, pfft, vervelend he dat maagzuur! Had jij het bij beide zwangerschappen? Ik heb nu ook maalox, wie weet helpt dat wel. de vk had gezegd dat ik ook gewoon andere merken moest proberen, kon nét wat schelen.
    maar genoeg daarover, hoe voel je je nu meid?

@ Linda: hoe is het bij jou meid?

@ chantje: wat ontzettend rot dat je je zo voelt! Hoop dat je er met je hubbie over kunt praten? En dat je je snel een beetje beter voelt! dikke knuff meid!

@ all hier nog altijd ziekjes:( mannetje is nu ook een dagje thuis.. Naja, we zieken het er maar uit he...

Liefss, Taliaa

20. Milla

Milla Niet meer actief

@ Taliaa, hopelijk helpt die Maalox!
    Ik baal nu vooral heel erg, vooral omdat ik voor de zoveelste keer weer in de onzekerheid zit, dat vind ik denk ik nog het ergste. Hopelijk laat de echo vrijdag nog wat positiefs zien, maar ben er wel bang voor.

Grappig trouwens dat ik toch ondanks dat ik in een hele andere fase zit over heel veel dingen kan mee praten.
    Helaas heb ik een hele nare 2e zwangerschap gehad; ernstige bekkeninstabiliteit, maagzuur, 4 maanden lang constant diaree en zwangerschapsjeuk, ik had dit vanaf 33 weken alleen aan mijn armen en benen, zo erg dat ik ook met 38 weken ben ingeleid en een sterrenkijkerbevalling gehad.. Dus als jullie vragen hebben.. ;)

Deel Deze Pagina