Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Makkie

Makkie Niet meer actief

hoe ligt het kindje dan ook al weer precies?

2. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    @MakKie: veel sterkte met je moeder, wat kan jeje daar zorgen om maken he, mijn moeder heeft huidkanker en moet regelmatig een plekjhe weg laten halen, voel me dan ook zo machteloos.

@Taliaa, lief dat je het vraagt, gaat goed, wel ontzettend moe en hoofdpijn maar de bijwerkingen neem ik voor lief, denk alweer van alles te voelen van binnen en dat natuurlijk stiekum zorgen maken maar we gaan ervoor. Twee spuiten per dag is best veel trouwens maar het is fijn en eng teglijk om weer bezig te zijn. Het gaat ook erg snel en het grappige is dat ik voor het eerst echt niet ongeduldig ben, ALS het maar GOED gaat!

3. Milla

Milla Niet meer actief

Dan komt het gezichtje eerst (normaal het kruintje) de meeste bevallingen waarbij kindjes zo liggen eindigen overigens in een keizersnede.. helaas niet bij mij, ik kwam er vanaf met een uur en een kwartier persen 3x (!) inknippen en een blauw hoofdje tot gevolg.. maar daar moet jij je niet te druk over maken hoor. Meestal ligt een kindje gewoon!

Sterkte met je moeder, hopelijk gaat het snel beter met haar!

4. Milla

Milla Niet meer actief

@ Linda, ik ben heel hard voor je aan het duimen, wat erg trouwens van je moeder! Lijkt me inderdaad heel moeilijk.

5. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @makkie : oh je dat is schrikken zeg ..hopelijk knapt je moeder snel op !

@talia : beterschpa meis !

@milla : zo dat klinkt idd ook als een pittige zwangerschap en bevalling ...

6. Makkie

Makkie Niet meer actief

Bedankt meiden voor jullie lieve woorden!

Linda, idd erg heftig van je moeder... moeilijk he om je moeder dan zou te zien en dat je je zo machteloos voelt...

Milla, goh dat klinkt idd niet echt prettig :( Maar goed, ik ga me daar idd maar niet druk over maken! Hopelijk mag je snel meekletsen over een 3e zwangerschap meid!

Taliaa, jij en je mannetje beterschap hoor! Wel gezellig zeker zo met z'n drietjes in bed ;)

Syb, spannend meid, grote kans dat je over minder dan 4 weken je kindje vast kunt houden!

Ben wel benieuwd wie er straks eerder bevalt, syb of taliaa?

Hier gaat het beter, nog niet helemaal fit, maar ga morgen wel weer proberen te werken.

7. 1ekindje

1ekindje Bekend lid

4 jun 2006
    506
    0
    0
    tallia beterschap

ik ben net naar de vk geweest en moet morgen bloedprikken voor de vermoeidheid. en mijn bloeddruk was hoger dan anders maar de kleine doet het goed.

8. 1ekindje

1ekindje Bekend lid

4 jun 2006
    506
    0
    0
    UITGEREKEND:
    25 oktober 2008: Taliaa Meisje
    4 november 2008 : Sybje :(:
    25 november 2008: Lot :-#
    06 december 2008: Makkie :(:
    20 december 2008: 1e kindje :-#
    18 maart 2009: Thamara :(:
    21 maart 2009: Poohbear226 :(:

AGENDA:
    22 september: Makkie vlos
    24 september: Cira nacontrole KS bij de gyn
    07 oktober: Thamara verloskundige
    13 oktober: Krisstel met Britt naar het CB
    15 oktober: 1ekindje vk
    20 oktober: poohbear226 verloskundige
    28 oktober: 1ekindje babykamer wordt gebracht
    31 oktober: Thamara 20 weken echo
    12 november: Cira naar de kinderarts met Jaimy

BIJZONDERHEDEN:
    week 44: kinderwagen + Maxi Cosi Makkie wordt geleverd
    Half sept.: Lot babykamer enz. geleverd

BEVALLEN:
    07 mei 2008: Chantje bevallen van Suze 3885 gram
    07 juli 2008 : Sas7 bevallen van Thijs 4100 gram
    14 juli 2008 : Deborah bevallen van Jesse 3375 gram
    5 augustus 2008: Mariska bevallen van Malika 2520 gram
    5 augustus 2008: Cira is bevallen van Jaimy 2650 gram
    14 augustus 2008: Fleurrevel bevallen van Elena 3700 gram
    22 augustus 2008: Bloemetje bevallen van Lieze
    4 september 2008: Krisstel bevallen van Britt 3414 gram[/quote]

9. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Makkie wat vervelend van je moeder hopelijk voelt ze zich snel weer wat beter.

taliaa beterschap!

Linda wel spannend dat je weer begonnen bent maar ook wel weer fijn om te beginnen heel veel succes!

10. Makkie

Makkie Niet meer actief

Ben benieuwd hoe het met Cira is gegaan vandaag met de nacontrole van haar keizersnede.

1eKindje, fijn dat het allemaal weer goed was bij de vlos!

11. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @1e kindje : fijn dat alles weer goed was !

@pooh : sta je nog in de rij voor de kassa ? :)

12. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @milla mijn kindje was ook een sterrenkijker. (daar kwamen ze pas na een uur persen achter) De gyn heeft hem in de baarmoeder met de vacuumpomp gedraaid, alleen die eigenwijs van mij draaide bij de laatste pers in het geboortekanaal weer terug. Ik was toen al ingeknipt maar scheurde toen dus ook behoorlijk uit. Niet dat je dat allemaal voelt op dat moment. Een vriendin van mij had 8 uur later precies hetzelfde. We lagen allebei op dezelfde zaal bij te komen. Dus wij hebben allebei geen keizersnede gehad. Volgens mij is dat ook niet echt standaard bij dit soort liggingen. Deze ligging schijnt vaak voor te komen.

13. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Dames even vanuit Landal greenparcs, ik ben dus een week weg, vrijdag weer thuis, vandaar dat ik er even niet ben! Ik probeer zo snel mogelijk weer bij te lezen en te reageren!

Hoop dat het met iedereen goed gaat!

14. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Taliaa bah wat vervelend dat maagzuur! Ik hoop mee dat je meidje snel verder indaald. En lekker geshopt?

Linda spannend hoor! Ik hoop zo dat dit jullie ronde is! Jullie verdienen dit zo! Ik ga in iedergeval duimen deze hele ronde voor jullie!

Thamaraa jeetje schrikken zeg roze afscheiding gelukkig is alles goed met jullie beeb.

Pooh nog gefeli met je verjaardag. Een een dikke verjaardagsknuf van Jaimy. Ik had het ook in het begin die lage bloeddruk erg vervelend, maar kan gelukkig geen kwaad voor je beeb. En lekker geshopt?

Milla ik heb geen ervaring met troebele follikels, maar wil je wel een dikke knuff geven!

Chantje te gelukkig kan je niet zijn hoor! Ik denk dat het meer te maken heeft met de lange wens die eindelijk in vervulling is gegaan en dan de verantwoording voor zo'n kleintje. Anders gewoon eens met je HA over hebben?

Makkie wat een pech heeft jullie mams zeg! Maar ze heeft wel gelijk je moet ook aan je eigen denken en aan je beebje. (is haar kleinkindje en daar zijn ze super trots op hoor)

Meiden goedemorgen!
    Ik hoop dat ik niemand ben vergeten! Merk dat het toch wel moeilijk is om dagelijks te reageren.
    De nacontrole ging goed ze was zeer tevreden! Ben ook maar iets van vijf minuten binnen geweest. Leuke was dat ik de meid die naast mij lag op zaal weer tegenkwam met haar dochtertje. Vanaf ongeveer een klein jaar na de KS mag ik weer zwanger zijn van de gyn! Met Jaimy gaat het ook goed hij heeft alleen wel veel last van zijn darmen. Ga op het CB de volgende keer ook maar vragen hoe verder, want dit is echt zielig. (heb al speciale voeding, een speciale fles en cinababy) Vandaag ga ik lekker shoppen met mijn schoonzus en een vriendin van ons.
    Allemaal een fijne dag!

15. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    "all, we hebben gisteravond de prenatal leeggekocht. Matrasje, doomooseat, draagzak, aankleedkussen en een hoop kelin spul! Maar he twas DRUK! Toen we om 1930 kwamen stonden er al 4 rijen dwars door de winkel heen. en uiteindelijk hebben we een ur in de rij gestaan met allemaal andere dikke buiken. De winkel zou om 2100 sluiten, maar toen stonden de rijen nog zo vol!
    Maar oke, we hebben 65 euro korting op het totaal gehad, dus dat was wel de moeite waard!

Vond het wel heel bijzonder om bij al die mama's te horen! Maar we waren wel total loss! 22.00 pas thuis!
    Enne, mn zweedse schoonzus komt van het weekend met haar baby en die wil zaterdag ook wel daar naartoe...whahhaha, gaan we nog een keertje!

16. Milla

Milla Niet meer actief

@ Sas, erg he! was jou kindje ook nog dagenlang blauw na de bevalling en had het ook heel lang een plat achterhoofdje?
    Ik moet zeggen dat ik in een eventuele volgende zwangerschap een echo wil tijdens de bevalling en dat als het kindje niet goed ligt, ik een keizersnede wil, ook om alle risico's uit te sluiten, mijn dochter heeft lang een ontwikkelingsachterstand gehad, we weten niet of het daaraan heeft gelegen, maar we willen alle risico's uitsluiten. Raar trouwens dat jij hele andere info hebt: Volgens de gyn die ik toen had wordt in minimaal 96% van deze bevallingen een keizersnede uitgevoerd omdat een kindje in de meeste gevallen niet zo geboren kán worden, ook kwam het maar heel zelden voor zei hij. Mijn dochter kwam zeg maar eerst met haar gezicht (kin) naar buiten, daarom konden ze ook geen vacuum bevalling doen, misschien bij jou toch een iets andere ligging?

17. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    Gisteren lag ik samen met man in bed en die legde zijn hand op mijn buik, en de baby begon me toch te kriebelen en schoppen.
    Man kon het helaas nog niet voelen, maar we vonden het samen wel heel bijzonder.

Heb net ook aan afspraak gemaakt voor de pretecho en 13 december om 10.00 gaan we lekker uitgebreid kijken naar ons beebje.
    Duurt dan nog wel 11 weken maar heb er al heel erg veel zin in.

18. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Dinsdag met mn verjaardag kwamen we er achter dat onze nieuw badkamer lekte...behang in de woonkamer kwam los en schimmel, stinken!
    Het lek is gelukkig al gedicht, maar nu is mn woonkamer nog een puinzooi en dat wordt morgen gedaan. Maar ik ben pas 1800 thuis en rond 1900 staat de zweedse familie op de stoep, die blijven een weekend ivm onze verjaardagen. Pffoooooeeeeeeee ik weet het effe niet meer. Moet mn huis schoonmaken, maar ik ben kapot. Ga op de bank liggen en zie morgen wel weer!

Leuk he die prenatal dagen...maar zoooooooo druk!

19. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Pooh wel rustig aan doen!

Thamara heerlijk de kleine voelen bewegen nog even en je man voelt het ook. Heerlijk zo toeleven naar de pretecho.

dames allemaal rustig aan doen ik ga morgen lekker een weekendje weg met mijn man heerlijk en kom maandag weer lezen dus allemaal een goed weekend alvast!

20. Makkie

Makkie Niet meer actief

Lot, heeeel veel plezier saampjes! Geniet er maar lekker van en van elkaar!

Pooh, jee dat is balen... rustig aan doen hoor!

Thamara, heel mooi moment zo samen met je man! Nog even en hij kan het vast ook voelen!

Hoe gaat het met de rest van de meiden?

Hier gaat het beter, vandaag toch niet wezen werken, morgen sowieso vrij, dus maandag weer aan de bak. Dan ben ik vast weer helemaal fit. Morgenochtend bloedprikken bij de vlos en smiddags intake van de kraamzorg. Heb er zin in! (dat laatste dan he? ;) ) Slaap lekker meiden, ik kruip nu onder de wol met een bakkie thee en ATWT op tv!

(met mijn moeder gaat het trouwens nog niet echt lekker. Ze was weer erg beroerd na de operatie :cry: ... heb haar niet gesproken, mijn vader is er wel geweest. Hopelijk kan ik morgen of overmorgen langs gaan....)

Deel Deze Pagina