Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Zo zijn er geen zwangere 'PCO-ers', en zo zijn er ineens een heleboel!

Ik meld me bij deze dus ook!

2. Milla

Milla Niet meer actief

Ik ben zo benieuwd hoe het met jullie gaat, ik lees gewoon (alvast) gezellig met jullie mee!

3. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Ik ben ook erg moe! Ik heb ook last van chronische vermoeidheid dus ik denk niet dat ik een energieke periode krijg...... Maar goed ik heb er alles voor over dus dan maar elke dag vroeg naar bed!

Meisje, gezellig dat je hier ook komt schrijven!

Milla, gezellig hoor dat je hier alvast mee leest, hopelijk hoeft het niet lang te duren voordat je hier heel actief kan worden!

4. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Al een tijdje voel ik zo nu en dan iets in mijn buik, alsof er een vlindertje tegen aan vliegt. Ik kan niet wachten tot ik de baby heel duidelijk ga voelen......

5. Makkie

Makkie Niet meer actief

he meiden! fijn om te horen dat het allemaal goed met jullie gaat! Ik hoop zo dat we jullie snel mogen volgen, dan kunnen we hier verder kletsen!

Ik heb over 5 dagen mijn NOD, dus het wordt alweer spannend hier! Ik lees hier af en toe alvast mee hoor.

6. Milla

Milla Niet meer actief

Dat heb je heel mooi omschreven, dat is vast de baby!
    Je hebt bijna de 20 weken echo, toch?
    Wil je weten wat het wordt?

7. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    JAAAAAAH! Ik wil heel graag weten wat het wordt! Dan kunnen we het kamertje gan maken en flink gaan shoppen!
    Ik ben enorm aan het aftellen, nog 17 nachtjes slapen...

8. Deborah 22

Deborah 22 Bekend lid

22 mei 2007
    858
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Hoi Dames ik heb heel erg last van Buikpijn, en krampen! Hadden jullie dit ook?

9. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Nee om eerlijk te zijn niet echt. Ik had in het prille begin wel wat last van een soort van zeurend gevoel in mijn buik maar dat was niet heel erg......

Wat vervelend meis!

10. Deborah 22

Deborah 22 Bekend lid

22 mei 2007
    858
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Ik heb hele erg buikkrampen en ben heel misselijk nu sinds 3 dagen :( gaat de hele dag maar door

11. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    Succes PCO dames!

12. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Deborah:
    hoe gaat het vandaag met je? Is de buikpijn al minder?
    Heb je de vk al gebeld want hele heftige buikpijn zou mij flink onzeker maken.......

13. Deborah 22

Deborah 22 Bekend lid

22 mei 2007
    858
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Ja nee ik heb me gynocloog niet gebelt, me buikpijn is nu minder alleen al 24 uur misselijk!
    Het heerst ook heel erg dus ik wacht het even af tot morgen

14. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    fijn dat de buikpijn al minder is, hopelijk gaat het helemaal over!
    En wat die misselijkheid betreft...... ik dacht in het begin ook dat ik een buikgriepje/virus had.......
    Hopelijk is dat voor jou wel zo!

15. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Hey dames!
    Ik krijg vanavond iemand van Moeders voor Moeders over de vloer.
    Ik ben benieuwd!

16. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    meisje:

wat goed dat je meedoet! :thumup: Dat heb ik ook gedaan. Gek genoeg was in heel zenuwachtig voor de zwangerschapstest die de dame ging doen. Natuurlijk was ie positief maar ik ben een muts en kan me druk maken om de gekste dingen. :(
    Ik heb leuke kadootjes gekregen en ben stiekem ook wel een beetje blij dat ik sinds 2 weken weer lekker ontspannen kan plassen thuis. :D

17. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    ik vind het mvm best wel belastend nu ik ziek thuis zit. Ik kan die bussen nu niet open maken zonder direct over mn nek te gaan. Niet handig als je net met het gevulde opvangkannetje sta. Alles zat onder inclusief mezelf. Ik kreeg het ook niet voor elkaar om de wc beneden schoon te maken, dus ik heb s'avonds mn mannetje maar heel lief aangekeken om de wc schoon te maken. Hij had het trouwens best wel met me te doen. Dusseh ik lever deze week maar weinig flessen in. Volgende week maar weer beter. Morgen weer een echo ik ben benieuwd of we nu al weer meer zien dan de vorige keer, en dat mn griepje geen negatieve invloed heeft.

18. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Sas: vervelend dat je ziek bent!
    Wanneer heb je de 1e echo gehad?
    Ik heb alleen met 7.5 weken een echo gehad. Over 2 weken krijg ik de 20 weken echo, erg spannend!

Een griepje heeft echt geen negatieve invloed hoor! Zo'n babytje kan heel wat hebben hoor! Ik heb ooit eens een boek gelezen over een vrouw in Afrika en zij heeft tijdens haar zwangerschap zwaar malaria gehad en het kindje was helemaal gezond! Dus dat moet goed komen hoor!

19. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Deborah;
    hoe gaat het nu met je? Is de buikpijn al over? Ik hoop het voor je! Ik heb wat lichte buikpijn en diarree dus inderdaad het heerst maar ik hoop wel dat je je beter voelt!

20. stef82

stef82 Actief lid

6 nov 2006
    298
    0
    0
    he dames..

was even van de aardbodem verdwenen maar zit midden in verbouwing en natuurlijk de vreugde van mijn zwangerschap! Volgende week de 1e echo! vind het ineens zo spannend en ben ineens bang dat ze een leeg vruchtzakje zien ofzo.. en iedereen weet het al! hihi mijn mannetje kan zijn mond niet houden.. haha

hoe is het met jullie allemaal? en meisje wannneer heb jij je eerste echo?

xx

Deel Deze Pagina