Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Sybje; heel eerlijk ondanks de verdoving heb ik alles gevoeld maar omdat ik helemaal in een roes zat ben ik me helemaal niet bewust geweest van de pijn!

2. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    oohh ....eeehhmm oke .....(krijgt het nu spaans benauwd ....)
    denk dat mijn man maar moet bevallen ......hihi

3. Milla

Milla Niet meer actief

Heb je wel eens van Epi-no gehoord? Dat is een nieuwe methode waardoor wordt voorkomen dat je ingeknipt wordt. Je zou er eens op kunnen googelen, misschien is dat wat voor je?
    En maak je niet te veel zorgen, als je echt in de positie bent dat je ingeknipt gaat worden, zit je waarschijnlijk in een fase dat je helemaal in het persen en in je weeën zit dat je dat als bijzaak ziet.
    Mocht je er echt enorm tegen op zien, praat dan eens met je gyn over pijn bestrijding en over of ze in jou ziekenhuis standaard verdoven of niet. Bovendien kan het ook heel erg meevallen en zijn ook vrouwen die er niets van voelen.

4. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Hoi meiden, Sorry dat ik even niet op jullie reageer, hier veel last van m'n buik en veel steken. Natuurlijk kan het allemaal goed zijn maar ik maak me echt zorgen. Morgen horen jullie meer.

5. Milla

Milla Niet meer actief

@ Linda, hopelijk is het gewoon een super goed teken, probeer je niet te veel zorgen te maken. Als de pijn echt heel heftig is, kun je dan ook eerder terecht, vandaag bijvoorbeeld? Heel veel sterkte! Succes met de echo morgen, het moet gewoon goed gaan! Ik duim heel hard voor je!

6. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Linda, wat vervelend meis, ik zal voor je duimen dat het een goed teken is....

7. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.089
    2.222
    113
    Brabant
    @ linda, hopelijk is het een goed teken, dat daar van alles aan het broeden is!

@ makkie, ik wil graag thuis bevallen! En idd,lekker knuffelen is ook fijn.. maar we slapen al een paar nachten gescheiden:) hihi, lijken wel bejaard. maja, anders houden we elkaar zo wakker..

@ sybje, ok, dat is wel echt hoog. Nee, omdat de vk mijn suiker van 7,4 wat hoog vond, ik vond het wel meevallen nl. Hm, laat je na de bevalling maar eens een paar curves doen! dan kom je er snel genoeg achter! En wat raar dat de HA zei beter te laag dan te hoog. Te laag is ook niet goed! En over t bevallen, haha, ja, dat laten wij onze mannen toch doen? Tis 2008 hoor, ik plak mn eigen band, hij mag bevallen!

@ Chantje, haha, dat S-E-X is dus geen aanrader? :) Haha, ik heb wel de hele tijd tegen mn mannetje gezegd dat als ik de 40 weken voorbij ben hij toch nog echt een keertje moet, maar denk idd niet dat dat gaat gebeuren (de seks, niet de 40 weken he..)

@ all, vannacht weer lekker veel maagzuur gehad! Heb nu gavuscon (ofzo) echt heel smerig en t werkt dus niet, denk ik.. maja, dit flesje maar weer opmaken en dan meer switchen:)
    We tellen nu echt af... Pffft, mannetje blijft het houden bij 13 oktober, we hopen het!

Liefss, Taliaa

8. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Haai Meiden nou ben weer terug (vrijdag ) maar had geen tijd om nog te komen hier! Je kent het wel wassen, strijken etc! Jesse was gister niet te genieten! Heb hem nog nooit zo meegemaakt! Hij heeft de hele dag gehuild, behalve als hij bij mama was! Denk dat het komt door de vakantie! Is natuurlijk ook weer ene omschakkeling voor hem, en dan misschien toch een sprongetje en een regeldag tegelijk, want hij bleef aan die tiet lurken hahahaha.

Nou hebe ven snel er door heen gelezen ! Maar ben het me tmijn voor gangers eens we blijven lekker hier allemaal schrijven! We zijn zó'n hechte groep geworden! En in pco topic schrijf ik ook niet meer, vind het moeilijk bij te houden en ken er niemand meer geloof ik.

Linda meis ik wens je veel sterkte en zal hard voor je duimen, en voor de rest natuurlijk ook die zwanger probeert te raken, jullie tijd komt echt nog wel! En dan maakt het niet uit als wij in een dreumes peuter fase zitten, we willen graag jullie zwangerschapsverhalen dan aanhoren! Denk dat wij dames die onderhand een peuterje of dreumes hebben dan etrug verlangen naar die kleine schattige baby ;)

Nou hier even wat foto' van Jesse voor de liefhebbers ;)

http://94.100.113.135/364400001-3644500 ... _6zIv.jpeg

http://94.100.113.198/364400001-3644500 ... _aEbw.jpeg
    http://94.100.113.199/364400001-3644500 ... _uqXx.jpeg

http://94.100.113.33/364400001-36445000 ... _E5xq.jpeg

http://94.100.114.14/364400001-36445000 ... _AjO4.jpeg

http://94.100.113.130/364400001-3644500 ... _71XH.jpeg

http://94.100.113.48/364400001-36445000 ... _hjTB.jpeg

9. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    debjes@ Wat zijn dat weer leuke foto's geworden van je mooi kereltje zeg...

Linda@ Duim heel hard voor je hoor dat het een goed teken is al die pijn.
    Heel veel succes meid...

Taliaa@ Bah maagzuur :( Had er ook altijd zoveel last van tijdens m'n zwangerschap... Anders eens iets anders vragen aan degyn ofzo...

Sybje@ Wat vervelend zeg die zwangerschapsdiabetes...Hopelijk ben je ervanaf na je zwangerschap...

Makkie@ Wat balen zeg van je moeder... Hopelijk komt nu alles goed met haar hoor. Hier de box aan 30 weken opgesteld en daarin vol met ballonnen gelegt... Onze Gismo had zich ereens aan gewaagt om erin te jumpen recht op een ballon natuurlijk een ferme knal, hij was er nog nooit zo snel uit hoor ;) :D

Hoe is het met de andere meiden?

Cira@ hoe is het met Jaimy?Al helemaal opgeknapt?

Hier alles goed met m'n kleine meisje...
    Vrijdag is die mevrouw gekomen van CB voor uitleg te geven ivm de spuitjes. Donderdag 9 oktober moeten we gaan voor haar eerste prikjes :(
    Ze heeft haar terug op de weegschaal gelegt en ze weegt nu 3kg 780 .... Ze had ook al ruim 1week 1/2 last van uitslag. Dacht dat het uitslag was van te zweten maar die van CB zei dat het zuigelingenacné is.
    Sinds deze morgen is het gelukkig al wat verbeterd hoor, het zit al niet meer zo rood.

Malika heeft af en toe nog steeds wat last van harde ontlasting... Ging hier naar de apotheken om die druppeltjes van VSM voor zachtere ontlasting maar kan dat hier in Belgie niet verkrijgen.
    Dus morgen maar een uitstapje maken met m'n prinsesje en oma naar Sluis... Kan je die druppels van VSM kindicol zo krijgen in een drogisterij ? Zal dan ondertussen ook nog wat produkten meebrengen van Mustela...

10. Makkie

Makkie Niet meer actief

Mariska, vervelend van de harde ontlasting bij Malika. Zielig lijkt me het als ze het moeilik eruit kunnen krijgen... toch hoor je het vaak bij die kleintje, dus er zou toch een goed middel tegen moeten zijn?

Debjes, heerlijke fotos van jesse zeg.... echt een mooi ventje!

Taliaa, elkaar wakker houden is ook niets nee.. dan maar effies apart slapen. Je hebt je rust nu goed nodig toch? En tja, vraag me af of mannen het ooit voor elkaar krijgen een bevalling te doorstaan... zijn niet voor niets de vrouwen die dat al eeeeeeuwen doen, sterke geslacht he ;) !

Linda, hopelijk zijn die steken en buikpijn een teken dat er veel mooie follikels aan het groeien zijn! Heel veel succes morgen, ik duim voor je!

Syb, dat is idd wel hoog ja. Hopelijk heb je baat bij het afvallen en zul je straks helemaal geen last meer hebben! Schiet nu bij jou ook op zeg! Helemaal als je bij 38 weken ingeleid gaat worden... ben je al een beetje zenuwachtig?

Chantje, jammer dat je alsnog naar het ziekenhuis moest met de bevalling. Maar beter dat dan dat moeder en kind gevaar lopen toch? Ik hoop ook thuis te mogen blijven, maar zo niet, dan is het niet anders en zullen ze me dus ook heus niet voor niets naar het ziekenhuis sturen.

Zonet bij mijn moeder geweest. Het gaat beter gelukkig! Waarschijnlijk mag ze morgen naar huis voor een dag of 10. Dan gaat het gips eraf en moet ze weer voor een paar dagen terug komen voor de therapie. Gelukkig is mijn moeder dus de komende dagen lekker thuis en dichtbij! Heb zo behoefte aan haar, altijd al een goede band gehad, maar nu alles dichterbij komt, nog extra hoor!

De box staat hier ook sinds gisteravond en de katten geven er niets om! Mooi zo en houden zo! Beetje snuffelen en bekijken, maar meer niet!

11. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Makkie; fijn dat je moeder even lekker naar huis mag!

Deborah; wat een heerlijk mannetje!

Mariska; die druppeltjes haal ik altijd bij de drogisterij (etos)....

Taliaa; nee echt geen aanrader! acupunctuur wel! Ik kreeg om 13:00 mijn prikjes en om 17:00 mijn 1e wee!

12. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @mariska : aah gut zo'n klein mensje en dan daar al last van ....

@debjes : leuke foto's zeg !

@makkie : gelukkig mag je moeder weer even naar huis ...lekker hoor ....
    de katten die geven niet om de box ? mmmhh dat komt wel ...
    onze box staat nog achter in de auto .......word hem van de week denk ik ....

@aqll : ik zeg nesteldrang .....dan weten jullie genoeg ..effe eten en ik ga weer verder ...

13. Makkie

Makkie Niet meer actief

Nou als er iets nieuws in huis is, dan zijn ze er normaal niet vanaf te slaan! Ze zijn zooo nieuwsgierig. Gister wilde er eentje inspringen en die heb ik toen flink laten schrikken, daarna hebben ze het niet meer geprobeerd en kijken ze er niet naar om. Dus ik heb goede hoop dat dat wel zo blijft!

Hier ook nesteldrang... net alle kledingkasten opgeruimd en veel weggedaan (voor goede doel) Heerlijk opgeruimd in huis en in mijn hoofd!

14. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @makkie : ooh oke .....op die manier ....die van mij doen altijd net of dat het ze niet intresseert en dan opeens maken ze toch graag gebruik er van ....

15. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    hey meiden, heb het een beetje druk gehad van het weekend met de zweedse familie over de vloer. Ze zijn vanmiddag terug gevlogen naar huis en ik heb 4 uur geslapen op de bank!
    Mn vriend was vandaag jarig en we kregen nog eters, dus ben blij dat ik morgen en dinsdag nog vrij ben!
    Effe nixen, heerlijk!
    Ik lees morgen wel weer effe verder!

16. Makkie

Makkie Niet meer actief

Hee pooh, ook nog wakker! Ik kan voor geen meter slapen, maar helaas gaat bij mij morgen de wekker weer om 8.00 uur :(

Nog van harte met je mannetje! Fijn dat het een leuk (maar wel druk en vermoeiend) weekend was. Nog leuke babydingetjes gekregen van je fam?

17. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    hey makkie, ik gazo maar proberen te slapen. Vriendlief moet morgen gewoon werken.
    ja we heben spuugdoekjes gehad, een mutsje met oortjes erop met bijpassende sjaal en wantjes...super voor maart baby dus!
    Van mn schoonzus een boek over babykamer decoreren en een boekje met zweedse namen. Ik kom toch steeds op dezelfde namen uit, maar vriendlief kan niet kiezen...wahaaaaaaa
    Hebben jullie al namen?

Ik heb tot nu toen Eva en Maja voor een meisje en misschien Annika.
    Voor jongen jens, sven of daniel . Maar voor een jongen vind ik het een stuk moeilijker!
    Het moet zo ie zo een scandinavische naam zijn. Vind ik leuk vanwege vriendlief en past mooi bij de zweedse achternaam die smurfje krijgt!

18. Milla

Milla Niet meer actief

@ Pooh, wil je weten wat het wordt, dat maakt het al wat makkelijker ;)

19. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @milla, ja en nee...ja omdat het handig is en nee omdat ik een flapuit ben en bang ben dat ik mn mond voorbij praat. Wil het wel geheim houden voor vrienden en familie dan!
    Mn vriend wil het wel weten, ach we hebben nog tot 12 november (20 weken echo) om te beslissen wat we doen!

Ben nu druk bezig om te beslissen wat ik op de muren wil...moeilijk! Eerst maar eens behang krabben....

Hoest met jou? Ik moet effe op de PCO topic terug lezen hoe het nu met je is...sorry. Heb morgen meer tijd!
    ben je nog aan het spuiten nu?

20. Milla

Milla Niet meer actief

Wat vind je trouwens van de scandinavische namen van mijn meiden (niet noemen hier hoor, wil ze anders wel door pb-en voor wie nieuwsgierig is)

Deel Deze Pagina