@ Pooh, heb als het goed is afgelopen nacht een eisprong gehad, maar of het allemaal goed gaat komen is nog maar de vraag, want de follikel was heel troebel en groeide heel langzaam, 1mm in 3 dagen terwijl ik 90IE spoot, ik verwacht er dus niet veel van deze ronde, maar wie weet.
je weet maar nooit milla...wonderen bestaan nog steeds. Maar wat houdt een troebele follikel in? Ik weet de namen van je meiden ( hyves). Een daarvan heeft mn beste vriendin al aan haar dochtertje gegeven. de ander is niet helemaal mijn smaak. Ik wil het graag kort, bondig en niet af te korten naar iets anders. Lastig he?
Wat een nachtbrakers zijn jullie haha. Gelukkig hoef ik het bed maar te zien en ik slaap al @ Pooh ja moeilijk he de namen. Ik weet het ook nog helemaal niet, maar over 4,5 week weten we het (hopelijk) en dan kunnen we echt gericht namen uitzoeken. Nog gefeliciteerd met je vriend. @ Milla hopelijk heb je een hele mooie eisprong gehad (heb nog voor je geduimd) @ Makkie hoe gaat het nou met je pijnlijke been ? En hoe gaat het met je moeder ? Ik kan sinds een week niet meer tegen de geur van poep BAH. Ga echt over mijn nek. Dus als mijn zoon aan het poepen is dan draait mijn maag al 3x om. Mijn man is bijna klaar met de overloop en daarna gaan we met de babykamer aan de gang (eindelijk) Hele fijne dag allemaal. Liefs Thamara
lastig he thamara, die namen. Heb je niet nog namen "klaar liggen" nadat je zoontje geboren is? Ik ben er eigenlijk wel uit wat ik mooi vind, maar ja, manlief kan niet kiezen. Ik ga vandaag verder met behang trekken op de baby kamer. Ik ben er zo goed als uit wat ik nu op de muren wil (heel licht blauw) dus dan kunnen we daar ook mee aan de slag! Kan niet wachten! Als je ziet wat we al aan spullen hebben, niet normaal!
Yes, hier goed nieuws! Rond de 10 follikels zowel links als rechts (dus 20), sommigen rond de 10 mm. Het was een geod echobeeld zei de arts! De assistent heeft net gebeld, de uitslag van het bloed kwam overeen met de echo dus ik moet door blijven spuiten met dezelfde dosis. Donderdag weer voor controle. Spannend hè maar nu ben ik wel wat positiever!
Oooo linda, wat goed! Nou die follikels willen wel lekker groeien zo te horen! Fijn meid, dit geeft je vast heel veel moed! Hopelijk zijn ze donderdag NOG MOOIER!
Oja, meiden, krijg om 13.00 te horen of ik mijn baan hou en dus na mijn verlof terug mag komen of dus niet.... denk zelf van niet omdat het zeer slecht gaat met het bedrijf Maar goed, een zorg voor later. Duimen jullie voor me?
@ Linda: eindelijk goed nieuws! we blijven duimen! @ makkie: spannend hoor! wil je minder gaan werken dalijk? hangt t daar van af? @ all, pfft, nog even en ik bel de brandweer voor t maagzuur... haha, mag hier wel zeuren he? Heb trouwens al een dag steeds krampen in mn onderrug, zouden dat de bekende indalingspijntjes zijn? Ben benieuwd.. nog minder dan 4 weken, joeperdepoeper! Oja, namen, ergggggg lastig! We hebben nu gelukkig ook een leuke jongensnaam, just in case... Liefss, Taliaa
wat schiet het nu al op taliaa! Ik weet no goed dat je melde dat je zwanger was! Dat maagzuur doet zeer he...heb ik af en toe last van sinds vorige week!
ja schiet eindelijk op, pooh. Al hoor ik niet tot de vrouwen die zeggen dat die 9 maanden voorbij vliegen, haha...Vervelend dat je nu al last hebt van maagzuur, ik had het ook al snel, maar toen hielpen rennies nog nou ik ga eens opruimen, mis. dat de nesteldrang alsnog komt.... Sybje nog wat over?
@talia : heb zat over ! irritnat zeg je maagzuur! hopelijk schiet het daar alleen al voor snel op ! @makkie : het is 13.00 geweest ....en het is erg stil bij je ....hopelijk heb je toch nog goed nieuws ... vind het altijd zo misselijk als ze mensen er op deze manier uitwerken
@ sybje, stuur maar deze kant op, die nesteldrang... ik zit alweer op de bank te hangen.. kan wel janken van de rommel en troep, maar opruimen, ho maar... En ja, die maagzuur, dat ben ik zoooo beu, van mij mag ze zaterdag komen hoor, dan ben ik 37 weken...(aahhhhh kriebels....) en meiden, als ons meissie uit zichzelf met 37 weken komt dan is er toch niks mis he? ik bedoel, dat "mag" toch gewoon? niet dat ik er op reken, zal wel 42 weken worden @ makkie, laat je even wat weten?
@talia : ja maar als je zo'n maagzuur hebt snap ik dat je ook geen zin hebt om iets te doen .....je hoeft maar voor over te buigen en dan komt het weer .....gewoon lekker rustig doen ... heb net de klossen gehaald voor onder het bed ...moest ook perse een ondersteek meenemen van de mw ....heb gezegd dat ik dat niet wou en dat ik gewoon zelf ga plassen ........ga toch pas na 2 a 3 dagen naar huis .....en dan mag ik heus wel bewegen .... ze vroeg ook of ik een hoofdsteun wou voor in bed ....nou nee die wil ik niet ....ik zit gewoon op de bank ...alleen slapen doe je op bed ...(als je tenminste slapen kan ) heb de po mee genomen maar hem wel verstopt in een grote boodschappentas .....gelukkig was er ook niemand thuis bij de buren ...
@ sybje, hmm moek ook nog doen, die dingen ophalen.. Kun je die klossen stapelen? anders krijg ik ze natuurlijk nooit mee op de fiets. En die po, t schijnt verplicht te zijn. Ook wel iemand gehoord die hechtingen had en dan daarin ging zitten weken zeg maar.. kan ik me allemaal nog niks bij voorstellen.. Hm, een ruggensteun, is mis. wel handig voor voeden in bed? Nouja, ik zal er eens over na denken, hihi.. @ makkie, je bent vast een feestje aan het vieren omdat je werk geregeld is... Hoop ik! Ben erg benieuwd meid, ik duim voor je! @ Mila, heb je je ei voelen springen? (moest dit weekend toch gebeuren of niet?) ik hoop het meid! @ all, hmm, vanavond weer zuurkool, dat is het echt mijn tic op dit moment! Heeeeerlijk. T staat nu lekker op en dalijk een worstje erbij en lekkere jus en moederdevrouw is weer blij! Mn ribben doen trouwens echt zeer, hebben/ hadden jullie dat ook? Tis echt alleen maar recht en t verschilt wel, maar nu voelen ze echt heel pijnlijk aan. daar ligt ons meissie met haar rug/billen.. Naja, nog ffies he... Hey sybje, ben erg benieuwd wie van ons als eerste gaat bevallen.. Mis. wel tegelijk? Liefss, Taliaa
@talia : zuurkool ? heb je de eerste 4 letters er van gelezen ? ZUUR ? ai ai ai daar ga je last van krijgen hoor ! de klossen kun je stapelen maar ze zijn wel van metaal ....en ik had er 12 nodig ...en moest 2 keer lopen ...en per 6 zijn ze ook loodzwaaar .....die mw vroeg mij ook waarom manlief niet kwam .... ben ook benieuwd wie er eerder gaat bevallen .... hopelijk hoor ik morgen de datum ......dan wordt het wel echt eng ..dus ik denk datik even mijn verstand op nul zet en er maar niet meer over nadenken ...heb er wel zin in hoor ! ik ga morgen een paar dagen naar het hoge noorden naar mijn ouders ....mijn schoonzus was zo attent om mij er op te wijzen dat ik de vluchttas mee moet nemen ......slik ..... had ik nog niet over nagedacht ..wist wel dat ik hem klaar moet zetten ...maar toch ...verrassing .... dus ik net om 17.45 naar de kruidvat voor de rozebloemtas ....=op ....naar de hema dan maar ...ook niks gggrrrr nu heb ik geen tas ...ja of ik moet het in een oude aftanse sporttas proppen ..... manlief dacht dat het wel in een plastic tas kan ...no way ....
Hey dames! Pfff.... shame on me, ik heb écht geen tijd om op iedereen te reageren. Want... 1) We zijn dus een weekendje weg geweest, wat overigens heerlijk was, 2) Mijn werkgever en enige andere makelaar van ons kantoor is op vakantie, dus overdag op internet kijken zit er niet in, en 3) Ik heb bewust even wat afstand genomen van zp om even alles te laten bezinken en niet te vervallen in een overkill aan 'zwangerschaps'-informatie. Maar, het gaat verder best wel aardig met me. De echo van afgelopen vrijdag was goed (lees; een dun bm-slijmvlies en geen spoortje meer van wat er gezeten heeft). De fertiliteitsarts (Milla, jij weet wie ik bedoel ) was super aardig. Wat me overigens wel tegen stond, is dat we vlak vóór ik de positieve test had, afgesproken hadden dat we vanaf nu IUI zouden gaan doen. Maar tijdens het afgelopen gesprek was ze ineens best terughoudend, want 'het was nu immers voor de tweede keer op de natuurlijke manier gelukt, en misschien konden we het daarom toch maar beter nog een paar maandjes aankijken?'! Dus ik heb aangegeven dat ik het ervaar alsof we nu dubbel gestraft worden: én 2 miskramen, en daardoor nu óók weer een stapje terug voor wat betreft de IUI?! Dat gaat er bij mij niet in. Na een boel tranen van mijn kant zag ze ook wel in dat wij écht toe zijn aan een behandeling, want ondanks de 2 zwangerschappen die ik gehad heb, zijn we na 1,5 jaar bezig te zijn geweest nog geen stap verder. A.s. vrijdag heb ik weer een echo, en dan geeft de arts aan of de gynaecoloog ook (nog steeds) akkoord gaat met de IUI, maar ze ging er voor pleiten en ging er stiekem wel een beetje van uit dat alles akkoord was. Verder, even gauw een reactie: * Sybje, Talia, Makkie => het begint voor jullie echt op een eindje te lopen dames! Geniet er nog maar even van, voor je het weet heb je een baby'tje in je armen! (@ Syb: voor zover er bij jou sprake is van genieten dan, met al die kwaaltjes....) * Linda: wat spannend wordt het voor je meid! Ik was erg nieuwsgierig toen ik zp opende, wat jouw 'status' in het hele traject was. En nu lees ik over een buik vol follikels! Klinkt goed! Ik duim voor je. * Milla: jammer, ik had goed gekeken of ik je zag, wij waren rond 10.45 uur net weg (misschien dat we op de gang nog wel langs elkaar gelopen zijn?!). Overigens was het erg druk in de wachtkamer toen wij aankwamen, dus ik dacht nog, het zal wel uitlopen dus ik zie je vast nog wel even. Maar niet dus! * Poohbear: Hoop dat het maagzuur je niet te veel belemmert van het genieten meid! Wanneer ga je je beeb een keer voelen? Over een paar weekjes zou dat toch voor het eerst kunnen he? @ Thamara, Cira, Kristel, Chantje, en wie vergeet ik nog? Wat een prachtige kindjes hebben jullie toch! Geniet er maar lekker van, en hoe meer foto's, hoe beter! Echt smullen, die knappe kindjes hier allemaal op de foto! Enneh... Makkie, ik hoop dat het allemaal een beetje goed afloopt met je baan meid! Anderzijds, maak je niet te druk want dat heeft toch geen zin en is helemaal niet goed voor je. En als je werk ophoudt te bestaan, dan zoek je na je zwangerschap gewoon weer iets anders. Nou, tot gauw! X van een minder aanwezig maar wel mee lezend meisje!