Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @meisje : is ook wel begrijpelijk ....heel veel succes met de echo en ik hoop natuurlijk dat het allemaal wel doorgaat !

2. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @meisje0123 Ik vindh te knap hoe je er mee om gaat. En ook knap dat je voor jezelf op komt en toch voor IUI gaat! Sterkte met alles!
    En ja, dat maagzuur valt mee.. merk het als ik lig na het eten. Maar tis nog te doen. Heb regla ph in huis (bah), wat goed helpt.
    En ja, de baby voelen...ik denk sinds een paar dagen dat ik kleine aaitjes/plopjes voel, maar t kunnen ook mn darmen zijn. In principe zou het toch niet al te lang meer moeten duren. Kan niet wachten tot ik een rotschop krijg, hihi!

3. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ Pooh wat hebben van de vorige x nog een naam voor een meisje (maar begin te twijfelen)
    Maar we wachten eerst de 20 weken echo af.
    En als je de plopjes onder je navel voel, dan is het toch echt je kleine smurf hoor.

@ Makkie hoe was het nieuwd van je baas ?

@ Taliaa hier ook helemaal gek van de zuurkool.
    Het is maar goed dat ik niks klaar had staan anders had ik gisteren avond nog wat gegeten.

@ Linda wat een goed nieuws zeg :D

Fijne avond.
    Liefs Thamara

4. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Welkom back meisje, krijg je nu ook clomid zoals eerst besproken was? We gaan er gewoon samen voor! Milla over twee weken, en wij volgen daarna!

5. Milla

Milla Niet meer actief

Zou super zijn!

6. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Hoi hoi,

Heb niet helemaal alles onthouden, maar Linda fijn dat jullie goed nieuws hebben mocht ook wel he. hoop dat het er donderdag allemaal goed uitziet, succes.

Sybje je kleintje groeit goed, hopelijk gaat het wat beter met je suiker, succes.

Hier een heerlijk weekendje gehad, lekker genoten samen met mijn man. Vandaag nog even wat dingetjes gekocht voor de kleine.

7. 1ekindje

1ekindje Bekend lid

4 jun 2006
    506
    0
    0
    wij hebben met de naam ook gewacht totdat we wisten wat het wordt, is wel zo makkelijk hoef je maar over 1 geslacht na te denken.

8. Makkie

Makkie Niet meer actief

Even egoberichtje:

Helaas ben ik per 1 dec mijn baan kwijt :cry: . Het gaat zo slecht met het bedrijf dat ze me straks niets meer kunnen bieden. Er gaan er waarschijnlijk nog wel meer uit..... of dit nou echt de reden is dat is natuurlijk altijd de vraag als je zwanger bent :( ..... tis ook een makkelijke manier om van me af te komen..

Baalde vanmiddag flink, maar goed met mijn vriend gesproken. Ik ga nu verder heerlijk genieten van de zwangerschap en straks van de tijd na de bevalling en dan zien we in het voorjaar wel weer verder. Ga me niet druk maken, niet goed voor mij en de kleine. Dus gelukkig ben ik alweer wat positiever!

Lees morgen jullie gekwebbel door en reageer dan ook! Slaapse allemaal straks! xxx

9. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @makkie: jeetje toch ...was er al bang voor .....vind dat altijd maar veel te makkelijk gaan als mensen zwanger zijn ...irritant zeg !
    dikke knuff hoor !

10. 1ekindje

1ekindje Bekend lid

4 jun 2006
    506
    0
    0
    makkie dat is balen maar geniet nog maar van jouw zwangerschap. en ze mogen je toch niet ontslaan tot 6 weken na jouw zwangerschapsverlof.

11. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    hey makkie, j mag toch niet ontslagen worden als je zwanger bent? Of mag het nu wel omdat je dan bevallen bent en je verlof hebt gehad? vreemd...heb je geen vakbond/cao?

Ik weet eerlijk gezegd niet of ik nog wel terug wil komen op mn baan na mn verlof. Het is al tijden niet zo leuk meer. Met de meeste collegas ben ik dikkemik, maar er lopen er steeds meer weg en de baas is een ...... :(
    Ik heb zoiets van...ik blijf tot mn verlof zoiezo en dan zie ik wel of ik wat leukers tegen kom. Om nou te gaan solliciteren terwijl ik zwanger ben vind ik wat moeilijker en ik hou niet van al te veel grote veranderingen tegelijk.

12. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Makkie balen meid! Maar wat je al schreef niet druk maken is niet goed voor jouw en de kleine!

13. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Jeetje makkie, niet leuk dat je je ook daar nog mee bezig moet houden, natuurlijk niet te druk maken maar leuk is het niet! Nouja straks heb je het mooiste van de wereld in je handen, wie kan jullie dan nog wat maken!

14. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ Makkie wel balen hoor.
    Maar misschien vind je straks wel een veel leukere baan dan je heb gehad.
    Maar voor nu lekker genieten van je dikke buik en straks je baby.

15. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.089
    2.222
    113
    Brabant
    @ Makkie, wat balen joh! maar slim om je er even niet druk om te maken! leuke dingen eerst he! En daarna vind jij je droombaan echt wel hoor!

@ Sybje, haha, ja ZUURkool;) maar ik krijg daar geen extra last van, dus wrs. dat ik het daarom zo vaak eet. Weet je waar ik t heen en weer van krijg? paprikachips..

@ pooh, waar heb je de regla ph vandaan? ik moest van de vk maar verschillende merken gaan proberen, wieweet scheelt het iets, maar kan geen regla ph vinden, of is dat hetzelfde als antagel?

@ all, pfft, wat een weer he? ik moet nog verf halen, maar heb geen zin om er door heen te gaan.. maar toch; joepie het is herfst! (en in de herfst wordt onze meid geboren:))
    Nou daarnet in bad ging echt mn hele buik te keer, echt lachen, zeker omdat die van ons erg rustig is.
    Nu ligt ze gelukkig zo dat ik niet zo;n pijn in mn ribben heb:) lief van dr he?

Nou fijne dag nog,
    Taliaa:)

16. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Makkie dat is wel balen dat je je baan kwijt bent, maar zoals je zegt probeer van je zwangerschap te genieten.

Yeah vandaag 32 weken!

17. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Hallo meiden allemaal! Heb net alles terug gelezen, maar hoop dat ik niemand vergeet!

Mariska wat zielig zeg met die ontlasting hoop dat het gelukt is om de VSM druppels in NL te kopen. Met Jaimy gaat het heel goed hij weegt al weer meer dan 4 kilo. Ik moet maandag met hem naar het CB voor zijn eerste spuitjes.

Makkie fijn dat je moeder weer even naar huis mag! Jammer van je baan, maar het is niet het einde van de wereld! Ik ben er ook uitgewerkt, maar heb nu een aanbod geaccepteerd. In het begin voelde het rot en raar ik heb best wat afgejankt, maar daarna ben ik positieve dingen gaan bedenken (en die zijn er best veel).

Pooh Succes met de namen!

Milla ik duim dat het een mooi ei was! en nu op naar die pos test!

Linda Dat is super positief zeg. Donderdag zie je vast en zeker mooie eitjes!

Meisje ik heb veel bewondering voor je! Ik ga weer hard duimen voor je!

Debjes wat een heerlijk ventje zeg!

Lot fijn dat het weekendje weg zo heerlijk bevallen is. Gefeli met de 32 weken!

Taliaa spannend hoor nog even!

Syb ook voor jou nog even! Je kleintje is lekker gegroeid!

Her gaat het allemaal wel. Jaimy blijft veel last houden van darmkrampjes ondanks alle maatregellen. Hij groeit verder goed en is nog steeds vaak vrolijk. Het is een echt lachebekje. Maandag moeten we weer naar het CB voor zijn eerste spuitjes. Ben wel erg benieuwd hoe zwaar en lang hij nu precies is.

18. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hey meiden ....

effe een ego bericht ...heb wel effe terug gelezen maar kan niet alles opslaan ....
    ben net aangekomen in het noorden b... ben een beetje op .....

de afspaak bij de gyn verliep niet zoals ik had gehoopt ....
    mijn onderdruk was vanmorgen hoog (vonden zij)
    dus er werd gelijk aan alle toeters en bellen getrokken :confused:
    moest gelijk urine inleveren , bloed laten prikken
    en ik heb een half uur aan de ctg gelegen en tegelijkertijd hebben ze mijn bloeddruk in de gaten gehouden ......
    bloed was al veel beter dan de dag dat ik ontslagen ben uit het zh ...internist was een beetje boos dat ze me zo naar huis gestuurd hebben zonder nog een keer extra bloed te laten prikken ....
    ctg was ook goed en bloeddruk was al aan het zakken ....
    in de urine zat een spoortje eiwit ....kan ook gewoon wat vervuiling zijn ....
    na 2 uur lieten ze me eindelijk gaan ...
    heb wel netjes gevraagd of ik wel naar het noorden mocht ...en dat mocht mits ik het vanaf nu rustiger aan ga doen ....
    heb de gyn nog gevraagd naar de inleiddatum .....ze kon hier nog niks over zeggen want ze wil eerst een inwendig onderzoek doen ...en als ze dat nu doen kan dat een bevaling op zich af roepen ....
    misschien dat ze het as dinsdag doet .....
    ik hoop het want ik baal er enorm van....
    wat een gedoe iedere keer :(

19. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Sybje jeetje zeg! Geniet maar lekker van de daagjes hoge noorden en rustig aann he!

20. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.089
    2.222
    113
    Brabant
    @ sybje, jeempie zeg, tgaat ook nooit normaal bij jou he! dikke knuffel hoor! Hoop dat je kleintje het gewoon nog even naar zn zin heeft en je de laatste weken nog even goed uitzingt! Veel plezier bij je fam.! Heb je je vluchttas nog meegenomen? is het de sporttas of de plastictas geworden?;)

Deel Deze Pagina