@ Sybje, ik snap niet zo goed wat je bedoelt met het noorden. Wel vervelend dat het allemaal zo loopt. Hopelijk zullen bij jou de laatste loodjes het lichtst gaan wegen en vallen de uitslagen allemaal mee! @ Cira, darmkrampjes kunnen helaas erg lang aanhouden mijn dochter heeft het tot dat ze 5 maanden was gehad, helpt Cinababy niet, geef je borst of flesvoeding? Toen ik van Spa water over ging op gekookt kraan water ging het veel beter, misschien een tip waar je wat aan hebt? @ Makkie, wat vervelend je baan kwijt.. kan me voorstellen dat je baalt, maar zoals je zelf al zegt, probeer toch een beetje te genieten van alles. Misschien ben je zelfs straks wel blij dat je langer van je kindje kunt genieten. Soms vallen de puzzelstukjes achteraf pas inelkaar en ben je blij dat het zo is gelopen, ik hoop het voor je.
Meiden, bedankt voor jullie lieve woorden, doet met goed. En idd, de kleine is nu het alleralleraller belangrijkste en ga heerlijk genieten. We zien het straks wel weer. Waarschijnlijk heb ik nu ook eerder verlof, waarschijnlijk maandag al! Syb, wat een gedoe steeds meid. Fijn dat ze je zo goed in de gaten houden natuurlijk, maar tis niet fijn zo steeds naar het ziekenhuis. Hopelijk kom je daar niet meer totdat je gaat bevallen! Taliaa, super he die aardverschuivingen in je buik! Hier ook altijd feest als ik in bad ga. Heerlijk gewoon. Geniet er nog maar lekker van, het gaat nu echt snel bij je! Lot, joepie 32 weken! Gefeliciteerd! Gaat verder alles goed? Pooh, jammer dat je baan niet zo leuk is.... mss dan juist wel makkelijker om weg te gaan. Ik vond mijn werk + collega's juist erg leuk... Hopelijk vind jij straks ook een veel leukere baan na je verlof! Linda en Meisje, goed plan dat jullie zo samen tegelijk in het roze gaan! Milla nog iets daarvoor, dan zijn wel allemaal van het clubje zwanger! Super lijkt me dat! Ik duim hoor! Lot en 1e kindje, vraagje: jullie wilde toch het geslacht niet algemeen bekend maken? Is dat tot nu toe gelukt naar de buitenwereld toe? Lijkt me zooooo moeilijk! (van jou weet ik het trouwens wel Lot!) Ga zo even naar babydump wat terugbrengen. Dacht een boxkleed gekocht te hebben maar het paste niet in de box... wat blijkt nou, is het een kruipkleed? Hoezo blond en zwanger? hihihi! (trouwens mijn vriend was er ook bij met kopen en had het ook niet gezien hoor!) dikke kus!
@sybje. knuffel hoor...t zit niet mee hoor! @all, ben net met mn moeder in Sliedrecht geweest bij Loods5. Erg leuk, erg groot en erg veel keus. Alleen wel veel roze/blauw, dus heb nog maar niets gekocht voor de babykamer
Sybje ejetje meid zit je echt nie mee! hoop toch dat je nog even kan genieten! Poohbear vervelend is dat he, dat alles tegenwoordig zo gericht is, had ik ook! En daarom besloten wij met de 20 weken echo maar te weten wat het werd.
Makkie het gaat verder wel goed met me, ben de laatste week niet zo lekker, misselijk en soms buikkrampen vraag me af of het van de staaltabletten kan komen, ga het morgen even vragen. En van wat je vroeg het is ons tot nu toe wel gelukt en valt me reuze mee.
zo zo wat is er weer veel geschreven... Makkie; vervelend van je baan joh! Jouw buik is echt prachtig! Sybje; jeetje meis, wat een gedoe weer, ik zou de tijd wel voor je vooruit willen spoelen.... zodat de zwangerschap erop zou zitten en je ontzettend kan genieten van jullie kindje! Cira; vervelend dat Jaimy last van houden van de krampjes. Oei maandag de 1e prikjes. zo zielig! Suze moet donderdag voor haar 3e prikjes..... Uhmmmmm, wat heb ik nog meer gelezen? Ik weet het niet meer.... Milla; jij zit op het "wachtbankje" toch? Hoe voel je je? Voor iedereen heeeel veel liefs!
ik kijk ook uit naar de bevalling hoor meiden .... nou ja je kan het altijd slechter treffen toch ? @milla : het hoge noorden = friesland ...ben nu een paar dagen bij mijn ouders die wonen hier in ... manlief is nl thuis heftig aan het verfen !
Hoi Meiden, sorry dat ik alweer zolang niet ben geweest..ik ga deze dagen echt even alles bijlezen. Hoop dat alles goed met jullie en jullie kleintjes gaat! Hier gaat het goed..donderdag wel even langs de huisarts omdat Britt nog steeds een beetje geel ziet. Verder heb ik zelf ontzettend veel last van aambeien waardoor zitten bijna niet gaat..echt heel irritant!
Krisstel, aai aai aambeien... balen zeg en zeeeer vervelend lijkt me! Succes donderdag met Britt bij de ha. Gaat het verder allemaal goed met jullie? Syb, veel plezier bij je ouders! Laat je maar lekker verwennen. En laat je kerel thuis maar het harde werk doen, aangezien jij dat straks moet doen! Mijn moeder is nu voor 2 weken thuis en daarna moet ze weer terug voor het verwijderen van het gips en therapie. Kom net bij haar vandaan en we hebben we lekker ouderwets gekletst en gekeuveld! Fijn hoor! Zie dat ze ook steeds meer opknapt, wordt er zelf ook weer wat vrolijker van! Nog een nieuwsje over mijn werk. Heb te horen gekregen dat ik tot aan mijn verlof maar voor 50% hoef te komen werken. Dat betekend 3 ochtendjes per week! Heerlijk! Ik heb namelijk aangegeven dat het zooooo rustig is en ik dat niet trek tot aan mijn verlof en aangezien dat ook de reden is dat ik weg moet (dat het te rustig is en er geen fluit te doen is)...... heb ik maar gewoon gezegd dat ze maar wat moeten regelen! En hier ben ik heeeeeel blij mee! En gelukkig wel mijn volle salaris krijgen. Dus tot en met eind maart ben ik voorzien van mijn volledige salaris. Daarna zien we wel weer toch? fijne avond meiden! xxx
Vanmorgen getempt en nog steeds geen tempverhoging Ik heb van zaterdag op zondag mijn eisprong gehad dus het laat weer lang op zich wachten, te lang, dat betekent dat de progesteron opbouw ook deze ronde waarschijnlijk zoals altijd weer niet goed is, ik schat mijn kansen dus heel laag in.. Maandag heb ik progesteron onderzoek, hoplijk krijg ik dan de volgende keer Progestan! Heb echt het gevoel dat ik het voor niks doe allemaal.
Ah baaaalen Milla! Nu maar hopen (hoe raar het ook klinkt!) dat het inderdaad aan de Progesteron waarde ligt, want dat kunnen ze inderdaad eenvoudig oplossen d.m.v. progestan tabletjes! Ik duim voor je meid...
@kristel : auuw klinkt pijnlijk ! @makkie : kijk dat is goed geregeld ! @milla : jeetje wat balen zeg , hoop dat ze idd die progestron tabletjes geven !
Milla, kan het niet zijn dat het dan achteraf toch geen eiblaasje was? En da je temp daarom niet stijgt? Ik hoop natuurlijk dat andere, dan kun je dat idd 'makkelijk' oplossen door progestan. Jee meid, wat vervelend weer deze onzekerheid. Snap dat je voelt dat je het allemaal voor niets doet.... jakkie, wanneer gaat het nou eens normaal? Sterkte meid! Meisje, hoe is het met jou? Hoe gaat het weer met werken? Trek je dat een beetje? De volgende keer dus IUI voor jullie? Hoop zo dat dat jullie manier is!
@Milla, had bij pco ook al gereageerd maar ik wilde nog even aansluiten bij makkie. Toen ik niet ongi werd na pregnyl en geen tempverhoging had zei de arts idd dat het waarschijnlijk een lege follikel was en dus geen eiblaasje. Kennelijk als deze springt maakt je lichaam dan niet de hormonen aan voor de 2e fase van je cyslus. Helemaal zeker weet ik het ook niet maar wel goed dat je er zo achteraan gaat!
goede morgen meiden, @ krisstel, oeioei aambeien volgens mij krijg ik daar dalijk ook last van, heb ze nu al flink... dus als je dé tip hebt, horen we het graag van je. En Britt ziet geel tja, je kunt dr nu ook niet in de zon zetten he? (zonlicht helpt voor de afbraak van bilirubine). Hoop dat het niks is, en t vanzefl wegtrekt. Veel kindjes krijgen het juist eerder, dus wieweet is het niks! @ Mila, hm, geen verhoging Mis. was het nu toch geen ei balen joh! dikke knuff voor je! @ linda, hoe voelt het nu in je buik? @ sybje, lekker in het hoge noorden, lekker verwend worden door je fam.? @ Makkie, wat fijn dat jullie mam weer even thuis is en het ouderwets gezellig is! @all, zo, heb toch lekker doorgetukt vannacht, heerlijk! Ben maar een paar keer wakker geweest, en de eerste keer ben ik lekker gele vla gaan eten, haha, lang leve de kilo's. Maar daarna ging t wel weer beter Hmm, nog 24 dagen, dat schiet op Begin me nu van die rare dingen af te vragen... zoals, lig je dalijk de hele tijd in je blote kont? En wat trek je ná de bevalling aan? Kan dan echt nog niet in mn oude kleren enzo! Dus.. haha, heb genoeg om over na te denken. Nou vanmiddag komen mn nichtjes (allebei 8) en daarna gaan we samen naar de verjaardag van mn neefje, die wordt alweer 5... Pfft, deze tante wordt oud met al die neefjes en nichtjes Nou iedereen een hele fijne herfstdag! Liefss, Taliaa
Krisstel rot zeg die aambeien, ik had ze maar heel eventjes na de zwangerschap. Taliaa goh wat klinkt me dta bekend 's nachts gele vla eten hahaha, deed ik ook altidj als ik het zo zuur had! Linds hoe is het met je? Nou hier gaat alles goed, Jesse groeit als kool! Wat gaat dat hard zeg! Vooral als ik de foto bekijk dan zie je echt hoe hij groeit! maar ze worden wel steeds leuker hij is helemaal vol lof van ze eigen handjes zo schattig om te zien! Helaas heb ik alleen nu weer Spruw, bij Jesse was het bijna weg maar nu zit het weer aan mijn tepels! Dus we blijven maar veen door gaan met smeren!
Nou, het gaat al best weer wat beter hoor! Gisteren heb ik telefoon gehad van de fertiliteitsarts. Na overleg met de gyn is afgestemd dat wij met IUI kunnen beginnen (in combinatie met Clomid) zodra we dat willen. Deze ronde doen we dat nog niet, maar vanaf volgende cyclus begin ik dus met Clomid. Pfff.... gelukkig hoefden we dus geen discussie aan te gaan met de dokter!
Wat een super nieuws meisje, zo zie je maar altijd voor jezefl opkomen! Hier gaat het goed, de buikpijn blijft gelukkig constant en wordt niet erger, ik voel nu wel vaker steken in mijn zij, nu dus duimen dat dit groeien betekent en niet dat er nog meer eitjes bijkomen, dat is weer te veel van het goede. Morgen weten we meer, door het goede nieuws maandag voel ik me sowieso wat beter maar wel lekker losse broeken aan en steeds vroeg naar bed, snap nu wel goed dat het een zwaar traject is.