Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Meisje fijn dat je geen discussie aan hoeft te gaan heel veel succes.

Milla balen dat je temp niet stijgt, onzekerheid zo.

Linda ik hoop dat het er morgen goed uitziet en jullie mooi verder kunnen heel veel succes.

2. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Wer duimen voor je Linda!

3. Milla

Milla Niet meer actief

@ Linda, spannend, succes hoor morgen!

@ Meisje fijn dat jullie de volgende cyclus meteen met IUI kunnen beginnen.

@ Taliaa, geloof me als je in een weeënstorm zit denk je er echt niet overna of je in je blote kont ligt of niet haha. Waarschijnlijk ben je inderdaad tijdens je bevalling van onder gewoon naakt hoor, ik kan me niet voorstellen dat er vrouwen zijn die tijdens de weeën zich zelf om de paar minuten aan en uitkleden, maar je kunt natuurlijk gewoon lekker onder een deken gaan liggen, thuis of in het zkh. Na de bevalling heb je meestal een onderbroek aan met kraamverband of ziekenhuis onderbroek (netje) met kraamverband, en daaroverheen kun je een pyama broek, joggingbroek/ huispak aandoen, dat zit dan wel lekker. Als je meer het type bent van een big-shirt kun je dat ook doen en geen broek aan doen natuurlijk. Ik zou zelf kiezen voor een broek die lekker lso zit en wat ruimte geeft, zeker als je hechtingen hebt is dat wel zo prettig!

@ all, ik weet niet of ik wel of geen eisprong heb gehad, want MET eisprong heb ik ook altijd pas na 3-5 dagen de temperatuursverhoging. Dus het kan nog komen, maar maak me wel zorgen dat het altijd zo laat is... Er is in mijn ogen echt iets niet goed (denk te weinig progesteron) en ik heb krampen waardoor het net lijkt alsof ik ongesteld moet worden, ik wordt hier zo moedeloos van :(

4. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    vanmiddag naar de vk geweest en alles zag er goed uit, mooi hartje gehoord blijft prachtig. Heb alleen veel dorst voor mijn doen dus moet maandag voor de zekerheid even bloedprikken bij de ha. De kleine lag nu mooi naar beneden maar ja kan nog alle kanten opdraaien.

5. Makkie

Makkie Niet meer actief

Lot, fijn dat alles weer goed was bij de vlos met jou en de kleine! En goed dat de kleine nu al met het koppie naar beneden ligt, de kleine hier ook al! Hopelijk blijft dat voor ons zo! Wat kan die dorst van je dan betekenen?

Linda, heeeeel veel succes morgen, hopelijk kom je met goed bericht!

Taliaa, hahaha ja dat zijn dingen waar je nu aan gaat denken ja. Doe ik ook al wel eens hoor! Net als bv dat je per ongeluk moet poepen tijdens de bevalling. Niet echt charmant, maar gebeurd heeeel vaak! En wat Milla al zegt, straks ben je daar echt niet mee bezig hoor! Jee, 24 dagen... het schiet echt op!

Milla, nou dan kan het nog beide kanten op... het is helaas dan maar weer afwachten (alsof je niet al genoeg geduld moet hebben :( )

Meisje, goed geregeld zo zeg! Heel fijn, dan kunnen jullie beginnen wanneer jullie dat willen. Waarom wil je deze maand nog niet beginnen met IUI en Clomid?

Debjes, wat schattig dat Jesse zo bewust is van zijn eigen handjes! Heerlijk..... balen van de spruw zeg!

Hier gaat het nog steeds erg goed met de box en de katten! Sta er echt van te kijken! Heb nu zelfs ook een boxkleed erin gelegd, en nog blijven ze er bij uit de buurt! Helemaal fijn! Vanmiddag met mijn zus en haar 2 kindjes naar een binnenspeeltuin geweest. Erg gezellig en leuk, maar ook errug vermoeiend! Kreeg weer een hoop blikken naar mijn buik, daar geniet ik dan zo van he!

6. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    *inbraak*
    effe een newsflash!
    Ik durf te zweren dat ik vanmiddag een schopje voelde! Ik zat heelmaal in mezelf te giegelen en mn collega's dachten dat ik gek werd!
    *uitbraak, want ben moe en plof nu op de bank*

7. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    POOH WOW LEKKER GEVOEL HE!

Milla dikke knuffel!

Meisje fijn dat jullie door kunnen met de IUI en clomid.

Makkie super zeg dat de katten niet in de box komen. Hier jammer genoeg 's nachts nog steeds de katten in de box als ik deze niet volbouw.

Syb laat je maar lekker verwennen!

Lot super dat alles goed gaat!

Taliaa ik heb de hele eerste dag zonder onderbroek en zonder netbroekje in een t-shirt gelegen (netboekjes hadden ze niet meer bezuinigingen) Ik moet zeggen dat ik er eigenlijk niet echt aan gedacht heb.

Linda ik duim voor je!

Debjes heerlijk he als ze zo aan het ontdekken zijn. Jaimy sloeg zich pas tegen zijn hoofd met zijn hand hij was zo verbaasd :)

krisstel auw aambeien. Hoop dat het geel zien niet erg is bij Britt.

Chantje de derde prikjes alweer! wat gaat de tijd hard!

Gelukkig gaat het alweer beter met de darmkrampjes van Jaimy. Hij gilt niet zo hard meer. Ik gebruik nu ook gekookt kraanwater. Merk wel dat hij er nog last van heeft, maar het is goed houdbaar voor hem.

8. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Poohbear heerlijk voor je dat je al iets gevoeld heb!
    Geniet er maar van!
    En rust nu maar goed duit!

9. Makkie

Makkie Niet meer actief

Pooh, wat goed meid! Heerlijk he? Nu zul je het steeds vaker en meer gaan voelen. En straks zijn de schopjes echte harde trappen hoor!

Cira, fijn dat het beter gaat met de krampjes bij Jaimy, zo zielig anders. Hopelijk blijft het nu goed gaan!

10. 1ekindje

1ekindje Bekend lid

4 jun 2006
    506
    0
    0
    pooh wat een leuk gevoel he!

bij mij ligt de kleine met de hoofd aan de linker kant en de billen aan de rechter kant de baby ligt echt dwars in mijn buik. en als ik op mijn zij ga liggen begint hij als een gek te trappen en als ik dan weer op de rug ga liggen zijn het weer kleine schopjes ik denk dat hij het gewoon niet fijn vind dat ik op mijn zij lig.

11. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    Sorry sorry dat ik zo'n tijd niet geschreven heb, maar ik had het een beetje druk en Thijs vraagt ook wat aandacht van me, en ik ben begonnen met werken. Dat is ook even wennen. Thijs groeit als kool en we zijn overgestapt op voeding voor hongerige babies, want hij redde de 4 uur tussen de voedingen niet meer. Voor de nacht hadden we deze voeding al. Ik heb trouwens niet het cb ingelicht dat doe ik wel weer als ik er ben.

@meisje gelukkig hebben ze naar je geluisterd en mag je met de iui beginnen. Hebben ze nog uitgezocht waarom het mis ging?
    @linda spannend ik zal voor je duimen dat je goede eitjes heb en dat het deze ronde raak mag zijn.
    @taliaa een tip voor het bedje op te maken. Ik haal altijd het matrasje uit het bedje en leg het op de commode om het netjes op te maken en daarna leg ik het terug in het bedje. Het is trouwens een wiegje. Ik weet niet of het zo meteen ook makkelijk te doen is als het bedje er is. Is besteld want mn reusje groeit uit zn wiegje.
    @meiden die op het punt van bevallen staan. Zorg dat je ontspannend blijf tussen de weeen door zodat je de bevalling op gang houdt. Ik heb zelf niets gevoeld van de knip. Ik voelde de knip zelf wel, maar niet de pijn. Ik heb ook niet gevoeld dat ik uitscheurde. Enneh die vacuum voel je niet dat ie erop gezet wordt, je voelt alleen wel het getrek eraan, en bij mij hebben ze Thijs er nog mee gedraaid en dat voelde ik ook. Maar echt pijn voel je niet tijdens die bevalling. Alleen wel erna. Taliaa die bedsteunen zijn best zwaar en onhandig, dus die zou ik niet op de fiets halen. De po zou ik wel nemen omdat je hierin lekker je hechtingen kunt weken, want als ze droog worden gaan ze trekken. Haal hiervoor badedas classic met kastanje in huis. Hier week je in en voorkom je ontstekkingen. En voor de aambeien is tegenwoordig een nieuw middel op de makt hemoclid heet het volgens mij. Ik vind het beter werken dan de sperti. Handig te doseren en verkoelt direct. Maak je geen zorgen om de bevalling het komt er echt uit en dat is prachtig.

12. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @ pooh : aahh gos fijn he dat geblub ? geniet er maar lekker van ...

@milla : spannend dan de komende dagen ...hoop het zo voor je ...

2makkie : wauw je hebt echt superkatten dus !
    moet mijn box nog opzetten maar we hebben echt geen tijd gehad ..manetje is nu druk aan het werken overdag en s'avonds aan het verfen ...

@sas "*slik*bbrrr word er nu weer eng van van de bevalling maar goed .... het moet er toch uit hoop echt dat ik dat wel kan .....

13. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ga nu naar bed..heb liggen kreperen van de pijn van het maagzuur op de bank. Al reglaph in genomen en vanille val...maar helpt niet echt... men, wat doet dat zeer!

14. Milla

Milla Niet meer actief

@ cira, super dat je wat aan de tip van het kraanwater gehad hebt! Hopelijk gaat het snel beter!

@ Pooh, gaaf hoor, geniet er van!

@ Linda, Heeeeeeeeel veel succes vandaag! Ik ben benieuwd!

Nou mijn temp was vanmorgen nog steeds laag, sterker nog het lijkt wel of die iedere dag lager wordt.. Ik ga er nu vanuit dat ik dus geen eisprong gehad heb, en dat de follikel óf een lege follikel was óf een cyste, maandag krijg ik een echo en een progesteron onderzoek. Daar komt hopelijk voldoende uit. Zwanger worden zit er dus deze ronde opnieuw niet in.. Hopelijk wordt ik wel uit mezelf ongesteld. En ik wilde nog wel zo graag voor de zomervakantie volgend jaar uitgerekend zijn.. Baal hier zo verschrikkelijk van! :cry:

15. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Ahhhh lieve Milla, wat een K.U.T.-zooi!
    Ik snap heel goed dat je hier super ziek van bent.
    En ik ken het gevoel hoor, van 'ik zou graag voor die en die tijd bevallen willen zijn'. Sterker nog, ik bedacht me gisteren dat als het de komende ronde of de ronde daarná zou lukken, ik weer uitgerekend zou zijn in de zomervakantie volgend jaar, net zoals de vorige zwangerschap.
    Wat gaat de tijd wat dát betreft snel zeg, vorig jaar november had ik mijn positieve zwangerschapstest, en nu is het bijna een jaar later....
    Echt balen meid... :(

16. Makkie

Makkie Niet meer actief

Milla en Meisje, als ik jullie verhalen zo lees.... brrrr koude rillingen hier zeg... tis jullie zoooo gegund meiden, hopelijk duurt het nu echt niet lang meer en gaat alles goed!
    xxxxxx

17. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Hier sluit ik me helemaal bij aan!

18. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Meiden moet ff snel posten dus lees later even jullie berichten:

hier weer goed nieuws, eitjes waren gegroeid, nog niet groot genoeg maar ze groeien, gemiddeld rond de 13/14 mm, nog even spuiten dus, waarschijnlijk zaterdag weer terug maar dat hoor ik met de bloeduitslag vanmiddag, denk dus zelf ergens volgende week misschien de punctie. weet trouwens niet precies hoeveel het er zijn, maar aan beide kanten meerdere follikels.

19. Makkie

Makkie Niet meer actief

:) :thumup: :) :thumup: :) :thumup: :) :thumup: :) :thumup: :) :thumup: :) :thumup: :) :thumup: :) :thumup: :) :thumup: :) :thumup: :) :thumup: :) :thumup: :) :thumup: :) :thumup: :) :thumup: :) :thumup: :) :thumup: :) :thumup: :) :thumup: :) :thumup: :) :thumup: :) :thumup: :) :thumup: :) :thumup: :) :thumup: :) :thumup: :) :thumup:

20. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Super Linda!

Deel Deze Pagina