Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Linda wat een super nieuws!

2. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ Milla wat balen zeg.
    Heel veel sterkte.

@ Pooh super gevoel is dat he geniet er lekker van.

@ Linda wat een goed nieuws.

Hier gaat alles goed
    Gisteren weer een buikfoto gemaakt en heb de foto daarna vergeleken met mijn 1ste zwangerschap.
    En mijn buik lijkt op 24 a 26 weken van de 1ste zwangerschap.
    We schrokken allebei wel dat mijn buik al zo groot is(we zagen wel dat mijn buik groot was maar zo groot hadden we niet verwacht)

Fijne dag allemaal.
    Liefs Thamara

3. Makkie

Makkie Niet meer actief

Thamara, dat buikje ziet er idd al erg goed uit meid! Lekker mee pronken!

Zo, vandaag dus maar tot 12.00 uur gewerkt! Heerlijk hoor! Heb de boodschappen in huis, alles is netjes en ik heb nog de hele middag! Die laatste paar weekjes tot mijn verlof tot 12.00 uur werken zie ik wel zitten hoor!

4. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    meiden, werd gebeld, ik moet morgen al komen want de hormoonwaarden stegen snel, ik maakte me gelijk al druk maar ze willen het gewoon strak in de gaten houden. Desondanks niet echt een fijn gevoel. Verder had ik vandaag een andere arts en ik was gelijk helemaal van slag want die is heel anders, tja kan echt niks hebben.

Oja en nu hebben op het werk de reorganisatieplannen gekregen en nu zat ik al bijna te janken want m’n werk wordt ook gewoon stom en het gaat allemaal heel raar dus gewoon een mega rot dag.

Sorry maar even bij jullie uithuilen.

5. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @linda : ooh jee eerst lees ik goed nieuws en dan minder goed nieuws....dikke knuff hoor meis

@pooh : he jakkes zuur ....balen dat niks helpt ....

@milla : het lijkt je niet echt mee te zitten .....als je nu al het gevoel dat het niet goed zit zal het er idd niet beter op worden deze maand ....baal echt voor je meis !

@meisje : jeejte dat is idd snel gegaan zeg ...ppffff dikke knuff voor je !

6. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.089
    2.222
    113
    Brabant
    haihai meiden,

@ Linda: hmmm, goed nieuws eerst he!:) dat klonk heel goed, en dat ze je nu extra in de gaten willen houden hoeft niks te betekenen he! Wat ik me afvroeg is of jouw endo. extra kan reageren op de hormonen enzo? of staat dat er nu helemaal los van?
    En je werk, bahbah.. het wordt er niet beter op allemaal! En uithuilen bij ons mag altijd!Dikke troosthug!

@ Mila: ah, meid toch! Dikke knuff hoor! Ik hoop zoooo dat jullie 3e wondertje je snel gegund is.. Door ons iig wel hoor!

@ Meisje: Ehm, dus deze ronde "gewoon" zo, en daarna IUI en clomid? Spannend! Is je vriend alweer aan de medicijnen of niet? En gaan ze voor de IUI vers of ingevroren zaad gebruiken? (dat zal afhangen van de vorige vraag...) Hm, raar hoor, dat je dan uitgerekend zou zijn rond de tijd van de uitgerekende datum van jullie eerste vlindertje! Veel sterkte!

@ Pooh, woehoe, wat fijn dat je t eerste schoppie binnen hebt! wat bijzonder! en al lekker vroeg!Maar wat balen van je maagzuur! Schud me de hand:( Bij mij werkt t t beste om de middeltjes af te wisselen.. (rennies, maalox, antagel, gavuscon). Was dat regla ph nu hetzelfde als antagel? Succes ermee!

@thamaraa: wat een buik:) mooi hoor, lekker pronken!

@Makkie, lekker die halve dagen werken! zo zing je het wel uit he? ga je met 34 of 36 weken met verlof?

@ meiden die bevallen zijn en mij een tipje van de sluier hebben opgelicht; dankdank! dat helpt echt, kijk t zijn van die stomme vragen die je niet zomaar aan de vk stelt, haha... Ik heb nu van die bigshirts om in te bevallen en evt daarna. En ik ga nog een huispakkie kopen voor na de bevalling, dan kan ik wel even vooruit he? Moet alleen nog onderbroeken kopen voor die enorme kraamverbanden. Hoe lang gebruik je die dingen ongeveer? Daarna stap je over op maandverband he? Zit er eigenlijk genoeg in dat kraampakket? of heb je meer nodig? haha, wat een vragen he!

@ all, vandaag naar de vlos geweest... Beebje is helemaal ingedaald en ligt prima. Mijn gewicht rijst echter de pan uit.. 2 kilo in 9 dagen aangekomen.. Ben nu 18 kilo aangekomen. Moet voor de zekerheid nóg een keer suiker laten prikken om te kijken of het daar aan ligt, voor de beeb. Pfft, heb er wel een beetje schrik van, of ik die kilo's er dalijk wel allemaal af ga krijgen. Maja, dat is van latere zorg. Nu alleen hopen dat mn suiker goed is...
    Heb de klossen opgehaald en de po. charming:) ging gelukkig op de fiets:)
    Kheb geen last van nesteldrang denk ik, maar heb wel de badkamer, wc en babykamer helemaal uitgedaan:) Heb zelfs de ramen gelapt van de babykamer! *trots*. Vanavond komen de gordijnen (mijn mama heeft ze gemaakt) en als het goed is ook de kinderwagen, die is mn man nu halen, hopen dat deze wel goed is...
    Pfft, tis een heel verhaal geworden:)

Liefss, Taliaa

7. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    @taliaa, ja daar zijn we wel bang voor ja...

zag trouwens dat je bijna jarig bent :D

8. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Linda wel goed dat de eitjes gegroeid zijn hopelijk ziet het er morgen ook goed uit en rustig aan he.

Makkie die dorst kan door suiker komen dus voor de zekerheid even checken.

Mijn man is de babykamer in elkaar aan het zetten vandaag alle spullen gekregen wat is dat leuk zeg.

9. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Taliaa die kraamverbanden draag je zolang je hevig bloed (en stolseld verliest) bij de 1 is dan binnen week over de ander heeft er 3 weken voor nodig. Er zitten niet genoeg verbanden in pakket, je moet echt wel wat aanschaffen, je moet het vaak van ondere verschonen om infecties te voorkomen! En ja die grote onderbroeken moest ik ook aanschaffen hahaha, had ze niet eens!

10. Makkie

Makkie Niet meer actief

Taliaa, idd handig hier die dingen vragen! Ik lees ook aandachtig mee dan hoor! En fijn dat wel alles goed was bij de vlos en dat de kleine ingedaald is! En tja, die kilo's... probeer dat idd los te laten, je kunt er niets aan doen toch? Na de bevalling komt dat wel weer! Genieten moet je nog even lekker meid! En ja, je bent bijna jarig!

Linda, meid, dat zijn vast je hormonen die zo doen. Je hebt me niet een hoop van die zooi in je lijf gepompd de laatste tijd! Dus laat maar lekker gebeuren, kun je niet aan doen. Jammer van je werk, nooit leuk als het ineens anders wordt..... succes morgen weer, hopelijk heb je weer je eigen arts! (en wat goed dat je lichaam het zo goed doet!)

Lot, okee, snapte het al niet van de dorst.... hopelijk is het niets. Leuk joh, de babykamer! Kun je heerlijk gaan inrichten straks! Veel plezier!

Vanmiddag ben ik op de bank gaan liggen en ik werd pas om 19.00 uur wakker :oops: Oepsie! Zou het wel nodig gehad hebben ofzo.....

11. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
  12. Makkie

Makkie Niet meer actief

Debjes, hahaha gelijk heb je meid! Tis ook een heeeeerlijk knulletje, die wil je toch laten zien!? En ik wordt er helemaal warm en blij van, dus kom maar op met die foto's!

13. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
  14. Makkie

Makkie Niet meer actief

15. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.089
    2.222
    113
    Brabant
    @ debjes, geweldig die foto's! wat een knapperd! en die haren, echt geweldig!
    En die kraamverbanden, mis. zal ik die maar vast moeten halen, zie mn man dat niet doen, haha.. Wil ie wel hoor, maar komt dan vast met iets anders thuis;)

@ Linda, hmm, weet je het gaat vast goed deze ronde! ik weet het gewoon zeker!Hoe zie je dat ik bijna jarig ben? (klopt hoor, en heb gezegd dat ons meissie dit jaar nog niet op mn feestje mag komen;))

@ Lot, leuk de babykamer!

@ Makkie, hm, leuk he die domme vragen? haha, die hebben wij als nog niet moeder genoeg he?!

@ all, de kinderwagen is geruild! t ene wiel wil nog steeds niet (en dit is dus een ander frame en wielen, erg raar dus) helemaal, maar we gaan gewoon kijken of we er last van hebben! Verder alles goed hier, voel kleintje wel minder, moest van de vk goed opletten of ik dr wel een paar keer per dag voelde..dus dat doe ik nu:)

Liefss, Taliaa

16. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Makkie ja hoor vaker dat die erg knap is! En ja elke moeder vind haar kind denk ik zoiezo knap ;)

Taliaa hahaah nee mijn vriend heeft ook die verbanden niet gekocht hoor, hij zou het wel doen als ik het had gevraagd maar denk nie dat die met iets goeds thuis kwam, heb het mijn moeder toen laten doen! maar tis verstandig om al wat in huis te halen!
    Tis me even ontschoten welk merk kinderwagen je ook alweer had?

17. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.089
    2.222
    113
    Brabant
    @ debjes, wij hebben de mutsaerts transporter.
    haha, mijn man is dus niet de enige:)

@ Linda; hoe was je echo? (vandaag toch weer een FM?)

Liefss, Taliaa

18. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Hey dames,
    Even geen tijd om bij te lezen (ja, ik las van Linda dat e.e.a. spannend aan het worden is, ik duim mee hoor meid!).
    Heb vanochtend een fm gehad, en er zat nog niet echt iets bijzonders maar het baarmoederslijmvlies was wel wat dikker aan het worden.
    De echoscopiste had goede moed dat ik volgende week wel wat zou hebben, dus ik ga over 6 dagen weer terug, ben benieuwd!
    X

19. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Meisje duim duim voor je!

Linda ik ben benieuwd naar je FM! Nog een hele dikke troostknuffel van mij en Jaimy!

Makkie Heerlijk dat je halve dagen kan blijven werken tot aan je verlof!

Taliaa ik heb alleen de eerste twee dagen kraamverband gedragen op de derde dag kon ik al over op maandverband. Tip is dan wel om die super long nacht maandverbandjes te halen.

Deborah wat een lekker ventje zeg!

Lot hoe is de babykamer geworden?

Sybje hoe voel jij je eigen nu?

Hier vanmiddag naar de babybeurs (in Tiel is echt maar 5 min lopen) even heerlijk shoppen. We willen toch nog graag een nieuwe maxi en dan zo'n luxe buggy waar ik de maxi op kan zetten. Nu heb ik een chicco maxi van mijn nicht gekregen, maar kan er echt nergens meer adapters voor vinden. Jaimy groeit heerlijk zeg heb gewoon alweer de kast moeten uitzoeken. Hij draagt nu alleen nog maar 56 en ik denk al snel ook sommige merken maat 62. Dit te bedenken dat hij een kleine 2 maanden geleden net in maat 44 paste :confused: . Zie ook erg tegen maandag op, maar die spuitjes zijn toch wel behoorlijk belangrijk. Meiden allemaal nog een fijne dag!

20. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Cira het staat erg leuk met de meubeltjes maar na een leeg kamertje lijkt het nu wel erg vol maar ja is ook wel knus he.

Linda hoe was het?

Meisje fijn dat je slijmvlies er al goed uitziet hopelijk volgende week een mooi ei.

Deel Deze Pagina