Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland

2. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    sorry meiden, straks meld ik me uitgebreider moet allemaal dingen regelen want............

ZONDAG PUNTIE!

3. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Sybje, omdat ik met kids werk heb je vaak wel oordelen over kinderen (en helaas je heb echt lelijke kinderen) en dan zat ik met me collega wel is te kletsen er over en ineens dacht ik nee ik moet me mond houden want ik weet nooit wat ik straks zelf krijg! Maar het belangrijkste is dat elke moeder, vader, opa en oma verliefd is op hun eigen kind (gelukkig maar) en dat is het belangrijkste toch!

4. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @debjes ja idd daar heb jij gelijk in .....
    als ik het nu met iemand over een "minder mooi" kindje heb zeg ik er ook altijd bij dat wij nog maar af moeten wachten wat er uit komt hihi

5. Makkie

Makkie Niet meer actief

JAAAAA WAT GOED ZEG! VEEL SUCCES MEIS! [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<

6. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Hoi meiden,

vanochtend dus echo, de follikels waren flink gegroeid:
    3x 15 mm
    1x 16 mm
    5x 17 mm
    1x 18 mm
    1x 19 mm
    verder nog 6 tussen de 10 en 15 mm
    omdat m'n bloedwaarde flink stijgt (maar nog niet verontrustend) mocht ik nog niet nog een dag spuiten, ze groeien vandaag en morgen ook nog iets door dus vandaar dat de punctie werd afgesproken, zondag 10.30 uur. Ik had het helemaal niet verwacht dus echt een verassing. Een heel gedoe de rest van de dag, moest vanmiddag weer naar het zkh om alle formulieren voor het Radboud ziekenhuis op te halen. Verder nog naar de apotheek voor antibiotica (die krijg ik uit voorzorg ivm 1 cyste). Oja en nog even tussendoor een paar uur naar het werk geweest, van alles overgedragen want ik blijf (uitgaande van een terugplaatsing [-o< ) in ieder geval t/m woensdag thuis.

Nou ben helemaal happy, echt een mijlpaal, dit wordt onze 1e echte kans!

7. Makkie

Makkie Niet meer actief

Linda, wat heerlijk nieuws zeg! Echt top! Wat fijn, een eerste echte eerlijke kans voor jullie! Hoop zo dat er een terugplaatsing gaat plaatsvinden, dat moet gewoon! Goed van je lijf zeg, zoveel follikels! Je mag nu al terecht trots zijn op jezelf!

8. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @linda : wauw super zeg ! zal voor je duimen hoor !

9. Milla

Milla Niet meer actief

@ Linda, wat super zeg! Goed ook dat je er zoveel hebt, hoe meer kans lijkt me? Ik ga hard voor je duimen!

10. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Linda; faaaaaaaaaantastischhhhhhh! Wat fijn! Mijn duimen draaien!

11. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    Wow wat goed zeg.
    Ga mega hard voor je duimen

12. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Joehoe Linda wat een fantastisch nieuws zeg!

13. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.089
    2.222
    113
    Brabant
    Linda, wat ontzettend goed joh! nu wordt het echt spannend! (of mag ik dat niet zeggen?;))
    Succes meid, alvast voor zondag! moet je hubbie zondag dan ook zn dingetjes inleveren en dan gaan ze ze meteen bevruchten, of hoe gaat het nu verder dan?
    En wanneer weet je daar de uitkomsten van?

Liefss, Taliaa

ps. @ all, heb weer die krampen in mn onderrug, stond in de super echt te puffen.. Net in bad waren ze weg, kom ik eruit, en ja hoor, daar zijn ze weer.. haha, lekker aan het oefenen;)

14. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    @taliaa:

- idd zondag eerst zaadjes inleveren en dan punctie, we horen dan ook hoeveel eitjes er zijn
    - dinsdag telefoon over eventuele terugplaatsing
    - woensdag eventuele terugplaatsing

@all: thanx voor jullie lieve reacties en inderdaad echt een mijlpaal, ik durf weer wat meer te dromen, hoe voorzichtig ook

15. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.089
    2.222
    113
    Brabant
    @ linda, thnx voor t overzicht! :):):) weet ik wanneer ik waarvoor moet duimen:)

16. Makkie

Makkie Niet meer actief

Nou nou, hier heeft er eentje last van nesteldrang! Net heel veel gestreken, boven alles gezogen, gepoetst en gedweild... komt mijn vriend naar mij toe, zegt ie heel droog: euh schat, last van nesteldrang? Ik heel serieus met een stalen gezicht, al poetsend, bezweet en haren wild: Hoe kom je daar nou bij? Daarna allebei keihard in de lach geschoten, wat een muts ben ik ook! hahahahaha

De kleine vind het volgens mij niet zo leuk dat ik zo druk bezig ben... kreeg met toch ondertussen een paar flinke trappen! Sorry kleintje, mama kan er niets aan doen :)

17. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Linda wat een goed en fijn nieuws zeg ga ontzettend hard duimen voor jullie dat er volgende week een terugplaatsing is! En een beetje dromen mag best.

Taliaa succes met je oefenweeen!

18. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Linda wat een fantastisch nieuws!

Ik ga super hard voor je duimen!

Meisje/Milla voor jullie duim ik ook natuurlijk!

19. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    linda ook hier, wat een super nieuws! echt geweldig een echte kans! Heel veel succes!

20. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.089
    2.222
    113
    Brabant
    Hey meiden, stilletjes hier:)
    Vandaag gaan we opruimen en de laatste dingetjes doen.. wat poetsen, bed omhoog, nog wat naar de stort brengen etc..
    Want.... ik ben 37 WEKEN! JEUHHHHH! Ons meissie mag komen! Binnen nu en 5 weken zijn we papa en mama!
    Gisteravond weer een paar flinke krampen gehad, haha, staat me nog wat te wachten! Mijn hubbie denkt dat ze 13 oktober komt (38 weken en 2 dagen) en ik hoop het zoooooo. Maar goed, kan ook nog november worden..
    Ben trouwens benieuwd wat mn suiker is, want heb al sinds 2 weken steeds zooooooon dorst! Bah, maja, de laatste loodjes he?:)
    Morgen vier ik mn verjaardag, gewoon klein met familie en mis. wat vrienden..
    mn laatste verjaardag zonder ons meissie.. hihi:)
    Nou iedereen een hele fijne dag!
    Vandaag is t nog redelijk weer, dus de mama's kunnen nog lekker wandelen buiten:)

Liefss, Taliaa

Deel Deze Pagina