Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Jeetje Suze alweer 5 maanden wat gaat dat hard zeg!

2. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    ja het gaat echt heel hard! Iedereen zei dat tegen me en toen dacht ik jaja, dat zal wel maar het is ECHT zo!

3. Makkie

Makkie Niet meer actief

Chantje, fijn weer wat van je te horen! Dat het hard gaat geloof ik zo, vind de zwangerschap al zo snel gaan.... niet normaal meer!
    Hier is dat menstruatiegevoel zo goed als weg. Gisteravond nog wel wat last gehad, maar geen echte pijn ofzo. Denk idd dat de kleine mss wat aan het indalen was? En we hebben vanacht gewoon weer samen prima geslapen hoor! Twas eenmalig hoop ik, hij is nu ook al weer wat minder aan het snotteren! Hoe bevalt de combi werk/moeder zijn je? Gaat alles goed?

Linda, meid heel veel succes vandaag! Weet niet hoelaat je de punctie hebt/had, maar hopelijk gaat alles goed en heb je heel veel mooie eitjes die bevrucht kunnen worden! En hopelijk heb je ook niet al te veel pijn!

Lot, heerlijk dat verlof! Ik kan ook niet wachten! Ik moet nog 3 weken. Klinkt veel, maar het zijn maar in totaal 9 dagen gelukkig. (nu mijn contract niet verlengd word heb ik helemaal een motivatiegevoel van lik me het vestje natuurlijk :( ) Verder alles goed?

Taliaa, fijne dag toegewenst! Nog even lekker pronken met je buik bij de visite! Volgend jaar om deze tijd is er een klein meisje bij, gek idee he? Laat je maar lekker verwennen!

1ekindje, hopelijk valt het mee met je bekken, succes morgen!

Pooh, vandaag lekker een offdag houden hoor! Lekker bankhangen met dat slechte weer.

Syb, logisch dat je het zat begint te worden. Dat gevoel heb je denk ik ook wel nodig om straks de bevalling in te gaan. Het duurt nu echt niet lang meer!

Meisje en Milla, hoe gaat het met jullie? Ben een beetje kwijt hoe en wat op dit moment bij jullie... sorry.... Milla toch op de wachtbank? Is je temp nog gestegen?

Hoest verder met de mammie's onder ons?

Hier alles verder goed, heerlijk geslapen vanacht, mannetje is nu aan het werk, huisje is schoon, dus ik hou ook een lekkere hangdag vandaag!

4. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Nou Meiden ik heb net Jesse zijn kastje even opegruimd, grote deels maat 50 opgeborgen! Hij is nu echt over naar 56! Het is echt een soort afscheid vind ik, dat kleine baby is er gewoon af! Hadden andere mama's dit ook? Misschien is het ook omdat Jesse heel lang maatje 50 heeft gedragen, want hoor van meeste en zo ok van me zus dat haar kinderen maar weekje maatje 50 hadden, terwijl Jesse er echt 11 weken mee heeft gedaan, hij was dus echt een baby, baby!

5. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ahh gossie maatje 50 ....wat lief ....lijkt me idd wel moeilijk om daar afscheid van te nemen , maar er wacht natuurlijk ook een hele mooie periode !

6. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Suze heeft eigenlijk maat 50 niet aan gehad, ze was ook 54 cm bij de geboorte.
    Ze heeft 56 lang gedragen en 62 eigenlijk overgeslagen.... Ze draagt nu al weer een hele tijd 68.....

Maar ondanks maat 68 is en blijft Suze mijn heerlijke lieve "kleine" baby!

7. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Hier alles overleefd, gelukkig wel goed geslapen (had rustgevende pilletjes gekregen). Met mannetje ging alles goed en toen ik. Het was erg heavy, had best veel pijn, de arts zij dat het bij mij ook wel best een heftige ingreep was omdat ik zoooveel follikels had. Ik merkte ook het verschil, rechts deed erg pijn maar links was erg goed te verdragen. De morfine hielp wel goed. Toen de uitslag: 8 eitjes en ruim voldoende zaadjes! We zijn er erg blij mee, we hadden zelf (en de arts ook) wat meer eitjes verwacht maar je ziet in de uitslag gewoon mijn pco terug. 8 eitjes is ruim voldoende dus nu duimen voor dinsdag, dan horen we of we woensdag terugplaatsing hebben. Nu lekker in bed, nog best wel wat pijn. In ieder geval de komende dagen thuis rustig herstellen.

8. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Linda 8 eitjes klinkt wel goed ik hoop dat je dinsdag een goede uitslag krijgt en dat de pijn snel minder word, succes.

Debjes ik heb vanaf het begin wel gedacht om thuis te bevallen maar er was iemand die vroeg of ik thuis ging bevallen vandaar dat ik het zei.

Makkie heerlijk he aftellen naar je verlof en snap dat je motivatie nu wel ver te zoeken is.
    Verder gaat het wel goed hier de ene dag wat klachtjes van mijn schaambeen, rug en isschias en de andere dag gaat dat goed dus mag niet klagen. Begin wel nieuwsgierig te worden naar de kleine dus nog een paar weken geduld hebben.

9. Makkie

Makkie Niet meer actief

Ja dat krijg ik ook steeds meer! Is het een jongen of meisje, op wil lijkt het het meest, heeft het mijn of papa's trekjes? Mijn vriend was vroeger een echte nachtbraker (niet huilen ofzo, maar niet willen slapen maar er gezellig bij zijn!) en ik hield erg veel van slapen (nog steeds hahaha), dus krijgen we daar een combi van? Hihihihi zo leuk en spannend!
    Vervelend die pijntjes, wel goed van je dat je zo positief blijft en dag per dag leeft!

Linda, meid wat goed zeg! Ben trots op je hoor, je hebt dus behoorlijk wat pijn gehad. Petje af! En wat een mooi resultaat van jou en je mannetje. Nu hard duimen voor een bevruchting en terugplaatsing!

Debjes, jee zolang maatje 50, wat lieeeeffff! Lijkt me ook gek als dat dan ineens te klein is....

Zo meteen komt mijn moeder gezellig een kopje thee doen en de box en babykamer bewonderen. Ze heeft de babykamer ruim een maand niet gezien en er is veel veranderd! Gelukkig gaat het dus steeds beter met haar, zo fijn!

10. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
  11. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Makkie fijn dat het steeds beter gaat met je moeder, fijne middag!

Beetje laat maar heb nog even wat echofoto's in mijn album staan en 2 van de 3d/4d echo's. Nu mijn buikfoto's nog maar ze zijn te groot dus eens kijken hoe ik dat kan verkleinen.

12. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Lot mooi je 3de foto's! Vooral die kleuren foto!

13. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    linda we zijn trots op je..8 eitjes is zeker niet verkeerd!
    Nu hopen op een goede bevruchting!
    Rust lekker uit!

14. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Het is gelukt er staan ook een paar buikfoto's op, probeer van de week de babykamer erop te zetten.

Debjes schatje he op die 3d foto's :baby: :D

15. Makkie

Makkie Niet meer actief

Lot, mooie buik en schattige echo foto's zeg!

Debjes, super leuke foto van Jesse!

16. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
  17. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Linda; fantastisch hoor. Lekker in je bedje bijkomen!

Lot; mooie foto's, prachtige buik!

Makkie; fijn dat je moeder langskomt vandaag!

Wij zijn net weer binnen, ik had Suze lekker ingepakt en we zijn een heel stuk wezen wandelen met de hond. Ik wa gewoon een beetje jaloers op haar. Heel ontspannen zat ze in de maxi coxi onder de regenkap.... Ze was "hele verhalen" aan het vertellen onder weg....
    We waren heeeel erg nat, maar ik het wel even lekker. Ben langs een vriendinnetje gewandeld. Zij wilde mijn angelsounds lenen. Ze krijgt in april een 2e kindje....... Weer een vriendje/vriendinnetje zoor Suze erbij..... GEZELLIG!

18. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Lot je bent echt super mooi zwanger!

19. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @lot : mooi buikje en beebje hoor !

@ debjes : leuke foto's hoor ! lief mannetje zeg !

@chantje : lekker zeg effe op stap met de kleine

20. Milla

Milla Niet meer actief

@ Linda, super hoor 8 eicellen, hopelijk gaat het helemaal goed komen en worden het allemaal top emmy's. Wie weet zelfs nog cryo's! Ik blijf duimen!

@ Lot, wauw wat ben jij mooi zwanger!

@ makkie je kunt ook niet alles bijhouden.. nee temp is niet meer gestegen, morgen krijg ik progesteron onderzoek en echo. Zal waarschijnlijk alleen maar bevestigend zijn.. Helaas. Maar ik blijf positief. Eens moet het goedkomen! Hoe gaat het met jou is het vervelende gevoel weg?

Deel Deze Pagina